Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Ai de unde sa imprumuti un MAF bun si sa refaci logurile? Cel de pe masina pare sa-si dea duhul. Ai o mica variatie de presiune si in turbo (+/-) dar poti elimina din cauze odata ce testezi un alt MAF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

45 minutes ago, MyKe said:

Ai de unde sa imprumuti un MAF bun si sa refaci logurile? Cel de pe masina pare sa-si dea duhul. Ai o mica variatie de presiune si in turbo (+/-) dar poti elimina din cauze odata ce testezi un alt MAF.

Pentru cine este răspunsul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru @l@u.

Modificat de MyKe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Just now, MyKe said:

Pentru l@u.

Și pentru mine, va rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai raspunsul mai sus, suprapresiune in turbo, geometrie ancrasata, insa ai omis ultima parte a raspunsului lui @Emy D, nu ai postat BS003 si BS011 (cu turbina incinsa). 

Modificat de MyKe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc MyKe, merge inlocuit cu un MAF de passat 131 cp?Ce cod are cel de golf4 ALH?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca merge. 06A906461 (ALH).

Modificat de MyKe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recirculare mare - 62% gaze recirculate. Pentru un Euro4, e ok, esti cam la limita. (max 60% gaze recirculate). 

BS011 - Probleme mari de vacuum/actuator. - verifica vacuumul, actuatorul si grupul de electrovalve. Daca totul e ok acolo, treci la curatarea geometriei si reglajul ei. 

Turbo OFF - 1040 mbar Turbo ON 1140 => cursa actuatorului este de doar 100 mbari 

bs011.png

Avand in vedere ca in logul in mers, presiunea atmosferica este de doar 989 mbari si tu ai la turbo Off 1040 + variatiile incercuite la BS011 - Geometrie ancrasata. Dupa ce totul e ok pe partea de geometrie si vacuum, verificam reglajele. Dupa asta, vedem daca e bun si MAF-ul (desi, pare sa citeasca bine). 

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recirculare de 47%... Daca e euro 3 este putin cam mult. Trebuia maxim 40%. Daca este Euro 4, e foarte bine. 

Bs11

Screenshot_2016-07-27-09-51-11.png

Probleme de vacuum. Verifica actuatorul -furtunuri, electrovalve (n75) - pompa vacuum.

Diferenta dintre on si off e de 153 mbar. Daa a fost cu masina rece e ok, dar la rece nu se prea vede daca agata geometria.

Ceva probleme la masina? Log in mers? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci ptr raspuns

logul a fost facut cu motorul rece

revin si cu un log in mers

problema : cateodata apare o sincopa ptr o secunda ( ca si cum ar ramane fara alimentare )  pe la 2000 ture , de obicei in treapta a 2-a , in timul accelerarii

la scanare nu apare nici o eroare

 

Modificat de gokey
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasă mai mult, cam un minut, logul din BS011 (de preferat după ce ai mers cu maşina şi este încinsă turbina) şi aranjează coloanele pt ca de pe mobil nu se vede. În topicul de AICI mai spre sfârşit am pus un filmuleţ cu modul de aranjare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 16 ore, Andrei1496 a scris:

Salutare !

Puteti arunca va rog o privire asupra log-urilor mele ?

Astept pareri. Multumesc !

Salut! 

Refa logul in mers ca nu e bine facut. Inregistrezi de la 1700 rpm la 4000 cu pedala 100% apasata. 

Totusi, iti zic cateva chestii: comportamentul geometriei este a uneia ancrasate. Si MAF-ul pare sa citeasca prost (daca luam in calcul cam cat poate compensa overboost-ul si underboost-ul ajung la concluzia ca o sa necesite schimbare) - dar cel mai sigur vom putea vedea asta dupa ce geometria e ok, nu agata si reglajele sunt ok. 

Andrei.png Andrei2.png

In BS011 - lasa mai mult sa inregistreze, insa se vede de acum ca reglajele sunt aiurea. tija e cam lunga si surubul de stop e enorm de mult desfiletat (diferenta dintre on si off este de "doar" 260 mbari - pe cand tu trebuia sa ai de maxim 180 cu turbina incinsa). 

Asteptam un BS011 bine facut si un log in mers bine facut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina a fost curatata de catre mine in ianuarie, la fel si maf-ul a fost schimbat iar masina a mers ok pana acum o luna cand s-a rupt un furtunas de la vacuum. Am inlocuit furtunasul iar masina nu mai trage uniform, adica trage pana pe la 1800 da dupaia se simte ca si cum mai intra turbo inca o data si trage si mai tare. Nu e vorba ca nu trage ca trage chiar foarte bine, dar parca nu mai merge asa uniform. Ce poate sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca te uiti pe grafic, ea incearca sa corecteze suprapresiunea si apoi face subpresiune. Normal pana aici. Dar dupaia trece iarasi in suprapresiune si apoi in subpresiune si in finalul logului (cam tarziu) reuseste sa aduca presiunea la cea ceruta de ECU. Daca tu zici ca ai curatat geometria si ai curatat-o bine (temeinic) - suspectez atunci instalatia de vacuum. 

In BS011, desi nu ai inregistrat prea mult cat sa ne dam seama, observ ca vacuumul nu este liniar lasat spre actuator ci exponential. Deci, ori mai ai o pierdere pe undeva si compenseaza mai greu N75 ori a cedat electrovalva N75 si lucreaza mai greu sau e obosita. 

app: ce furtun ai pus in locul celui original? Acelasi diametru interior? (Eu recomand doar OEM sau siliconic, nu altceva pentru ca cedeaza repede). 

app: nu-mi dau seama cum trage si mai tare dupa 1800 ture daca nu refaci corect logul in mers si bs011. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum afecteaza functionarea motorului sau consumul, faptul ca surubul de stop este reglat in asa fel incat diferenta intre turbo of si turbo on este de ~210 mb?Mentio ez ca tija este reglata bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta si pe mine careva cu o interpretare de log ca nu ma pricep deloc? masina abia trage, e chinuita. 1.9 Tdi, asv , 110 cp, remap la 140 cp si 305 nm. trage liniar, dar nu are forta.

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai făcut logul bine, trebuia făcut de pe la 1800 rpm. Dar chiar şi aşa se vede că problema este la debitmetru, este mort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, lupo_bv said:

Nu ai făcut logul bine, trebuia făcut de pe la 1800 rpm. Dar chiar şi aşa se vede că problema este la debitmetru, este mort.

Mersi mult, o sa caut sa iau alt debimetru. Deci la 140 hp mi se pare moarta de tot. Turbo curatat, egr curatat, catalizator curatat, si ea moare la 110-120 km/h moare pur si simplu, oricat accelerez, oricat ii dau de tare,in orice treapta zici ca e SDI. Sper sa fie doar ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înlocuieşte debitmetrul şi apoi refă logurile corect. Înainte să schimbi debitmetrul verifică puţin şi mufa/firele care vin la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De turbo, sau actuatorul ala nu iti dai seama? eu iti spun sincer ca nici nu le stiu deschide, dapoi sa le citesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate spune mare lucru după logul făcut de tin pt. că este început de la turaţii prea mari. La turaţiile alea se vede că lucrează bine turbina, presiunea măsurată urmăreşte destul de bine presiunea prescrisă. Ca să deschizi logul trebuie să ai instalat pe calculator un program Office care să conţină un program de lucru tabelar: Microsoft Office, Libre Office (ăsta este free), etc

Dacă vrei o părere cât mai completă fă logurile cerute în topicul ăsta

http://vwforum.ro/topic/125018-metode-de-diagnoza-pentru-turbina-egr-debitmetru/

Dar după ce rezolvi problema debitmetrului

log.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa incep cu minunea aia de debimetru. Sa il iau nou sau dezmembrari? Turbo a fost curatat bine, si chiar tragea bine masina, dar asa incet a inceput sa scada puterea. Am schimbat toti senzorii aia de la ventilu de la clapeta de admisie, electrovalvele alea sau cum le spune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!