Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salutare... am dus turbina la curatat (nu am mai facut eu operatiunea) , nu stiu ce a facut mecanicul pentru ca trebuia sa ma duc la munca

ce sa vezi? iar imi da limp , suprapresiune

atasez alte loguri, daca nu gasesc solutia inlocuiesc turbo si asta e.

primul log in mers este facut in sarcina (putin in panta) si mi-a dat limp

al doilea (v2) e facut la vale si nu am luat limp

 

 

LOG-01-003-011-xxx.csv

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

LOG-01-003-011v2-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca iti iei limp! Suprapresiune. Reglaj incorect al actuatorului. Regleaza-l cum trebuie si n-o sa mai iei limp! 

Banuiesc ca tija actuatorului e prea scurta, asadar, mai lungeste initial cu cate o tura apoi cu cate o jumatate cand te apropii de valoarea specificata. In BS011, geometria ta nu misca deloc. Ia si vezi la mana daca isi face cursa completa ~1.5 cm. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Dupa mai multe limp-uri si suprapresiuni,am dat jos si curatat turbina.

Am vazut cateva variatii care ,cred ca sunt din vacuum. Geometria 100% nu agata. 

Nemultumirea mea e ca raspunde putin cam tarziu la accelerare. Va aruncati va rog un ochi ?

vreo parere,sfat,     Multumesc

LOG-01-003-010-011 5.xls

LOG-01-011- la rece.xls

LOG-01-011-la cald.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Tija e cam lunga. Daca scurtezi tija, va trebui sa modifici si surubul de stop. In rest, da, corecteaza bine. Verifica si pierderile de vacuum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierderi de vacuum nu am, exceptie face N75 care e mai mult decat obosit...

Scurtand tija pot avea un raspuns mai promt la accelerare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident! O tija prea scurta sau prea lunga = lag. Exista un punct de echilibru intre astea doua variabile si aceea e setarea optima. Uita-te in BS011, unde, Turbo Off trebuie sa fie egal cu Presiunea Atmosferica din grupul 010, campul 2. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin, am masurat depresiunea cu vacuumetrul si la acuator am 665 mbar, la relanti.
La pompa tandem am scos furtunul spre servo si l-am obturat, la fel am procedat cu futunasul ce pleaca spre valva N18, am cuplat vacuumetrul in T-ul unde se ramifica vacuumul spre valva N 18 si N 75, plecarea spre N75, dar depresiunea oscileaza si este mai mica decat la actuator
Imi sune cineva cum se masoara cel mai bine depresiunea la pompa tandem pentru ca nu am vrut sa misc prea tare stutul ce iasa din pompa ca e lipit cu poxipol.

Acum avand in vedere ca vacuumul este in limitele normale la actuator respectiv actuatorul l-am verificat si este bun, pot sa suspectez ca tija este reglata incorect (adica este prea lunga)??

Multumesc anticipat pentru ajutor.

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca masuratul la actuator l-ai facut fara sa obturezi furtunul care merge la servo si ca au ramas toate conectate. Altfel, e irelevant. 

Ca sa vezi daca tija e prea lunga, te uiti in BS011 si vezi cat e Turbo OFF. Daca e mai mic decat presiunea atmosferica (contact pus, grup 010, camp 2), atunci tija e cam lunga. Daca e mai mare decat presiunea atmosferica, atunci e cam scurta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista o procedura de  verificare(masurare) a vacumului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles  ca nu am masurat vacuumul la actuator cu furtunul de la servo obturat.

Presiunea cu turbo off e 936 mbar respectiv turbo on 1006, vacuumul la actuator e ok si actuatorul e verificat si e ok.

Pot sa incerc reglajul lungimii tijei???

Nelsson vacuumul se masoara cu vacuumetrul.

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles asta , dar explicat (demontat furtunul x montat y ) facut  sub forma unui ghid 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am onoarea sa va salut!

Vin si eu cu o rugaminte, dar avand in vedere ca sunt novice in VCDS, va rog, fiti indulgenti:)!

Postez doua teste (se intampla fenomenul de limp mode) si va rog sa deliberati ! Multumesc!

LOG-01-003-xxx-xxx.xlsx

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.xlsx

Log-WVWZZZ1KZ8P012130-175090km.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din diagnoza postata: 

 pres.absolutã: 2029.8 mbar (specific)
 pres.absolutã: 2458.2 mbar (masurat)

Suprapresiune -  in 90% din cazuri, geometrie ancrasata. Logurile in mers nu sunt bune. In measuring blocks, se deschid campurile 3,10 si 11. Se pleaca de pe loc, si in treapta a 3-a, se inregistreaza logul de la 1700 rpm pana la 4000 rpm cu pedala 100% apasata. 

Apoi dupa ce ai terminat cu logul in mers, tragi pe dreapta, si intri in basic settings, canal 03, si lasi sa inregistreze cam 1-2 minute. (ea se va tura singura la 1400 rpm). La fel faci si pentru BS011.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

33 minutes ago, Emy D said:

Din diagnoza postata: 

 pres.absolutã: 2029.8 mbar (specific)
 pres.absolutã: 2458.2 mbar (masurat)

Suprapresiune -  in 90% din cazuri, geometrie ancrasata. Logurile in mers nu sunt bune. In measuring blocks, se deschid campurile 3,10 si 11. Se pleaca de pe loc, si in treapta a 3-a, se inregistreaza logul de la 1700 rpm pana la 4000 rpm cu pedala 100% apasata. 

Apoi dupa ce ai terminat cu logul in mers, tragi pe dreapta, si intri in basic settings, canal 03, si lasi sa inregistreze cam 1-2 minute. (ea se va tura singura la 1400 rpm). La fel faci si pentru BS011.

 

Log in mers nu pot sa fac pt ca intra in limp mode la aprox. 3000 rpm sau 100 km/h, iar turbo a fost curatata in toamna 2015 (asa cred, lasata la un mecanic de pe o zi pe alta, asa a spus, a functionat ceva timp, dupa care...).

Multumesc!

Orice opinie e binevenita!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca atunci cand a curatat turbo, a dat jos actuatorul, si cand l-a pus, l-a dereglat, facandu-ti suprapresiune. Apoi s-a ancrasat geometria din nou, destul de repede. 

O alta varianta este cea in care actuatorul nu mai functioneaza cum trebuie - senzorul de pozitie nu mai citeste pozitia acestuia si atunci, automat ajunge sa iti faca suprapresiune. Posteaza un BS011 complet, asa cum ti-am descris mai sus! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am marea rugaminte, cand aveti timp, aruncati un ochi si pe log-ul meu.

Am un passat 1.9 tdi atj (pd din 2000). Problema e ca ma rog de ea sa ajunga de la 80 la 120 la ora, e puturoasa rau.

De pe loc, daca o turez, cateodata pleaca destul de binisor, chiar cu "scartait".

 

LOG2306.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei369,

Eu as zice ca masina ta e in limp mode de cand pornesti motorul. Passatul tau a tras vreodata bine? Daca nu, cred ca geometria variabila este blocata definitiv. E ca un SDI din logul postat, poate nici macar. Ca eroare, ce iti da pe VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladinsky,

Salut! In primul rand, multumesc pentru ajutor!

Eroarea pe care o am:

1 Fault Found:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
        P1556 - 35-10 - - - Intermittent

Culmea  e ca Passatul are momente cand trage super bine... dar la drum lung  se comporta ca un SDI ...

LOG2306.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postand eroarea, e altceva. Aceasta se datoreaza unei lipse de vacuum. Verifica furtunasele de vacuum, pompa de vacuum, actuator turbina. Daca zici ca are momente cand merge bine, trebuie rezolvata problema. Din logul tau nu intelegem unde e problema, cand iti intra in limp mode, deoarece in tooot excelul masina ta e puturoasa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult, crezi ca poate avea legatura cu debimetrul de aer? mi-a zis cineva ca ar fi defect, ca nu lucreaza, dar daca ar fi defect nu ar trebui sa am si eroare de la el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei369, Problema ta o aveam si eu, la Golf 4 , AJM. Problema era de la un furtun de vacuum care in timp a iesit de pe suspapa unisens (cea negru cu alb). In zona aceea fiind vorba de ceva vibratii, uneori furtunul se etansa perfect pe supapa si aveam vacuum, masina tragea bine. Alteori, nu, evident pierdeam vacuumul - no turbo. 

La fel poate fi si la tine. Verifica ficare furtunas in parte, pe rand! ?Undeva, ai o pierdere mare de vacuum si din cauza asta nu trage. Verifici etenseitatea furtunurilor pe electrovalve, pe mufele Y si mufele T, supapa unisens, stutul pompei de vacuum (care se poate lipi cu Epoxy metal) si sa nu pierzi vacuum pe la actuatorul turbo (actuator cu membrana sparta).

Daca trebuie sa inlocuiesti vreun furtun, cauta sa pui OEM sau din acelea siliconice, pentru vacuum. Alea de motorina crapa vor crapa destul de repede.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc foarte mult! Am să mă apuc de treaba si voi verifica fiecare furtun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Revin cu log în mers, atât cât am putut, pentru ca intra în limp mode.

Va rog frumos sa va uitați pe ele și ceva pareri.

Mulțumesc!

tmp_17288-LOG-01-003-010-011 T31142133261.CSV

tmp_17288-LOG-01-003-010-011 T4-1176713906.xlsx

Modificat de wvirgil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!