Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

On 7/14/2016 at 10:25 AM, Emy D said:

Pai maf-ul e mort de la 3600 rpm si logul nu e facut bine. 

Pedala 100% de la 1700 rpm la 4000 rpm. Eu am vazut in logul tau foarte putin pedala apasata 100%. Si pune si BS011. 

Salutare ! Am revenit cu un nou log referitor la problema atasata , te rog sa imi mai spui eventualele tale observatii referitor la inregistrari ,

Multumesc !

TEST 16.07.2016.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

- Recirculare marita - ~50% gaze recirculate. 

- Geometria agata, sau actuatorul "nu mai poate de batranete" (posibil arc tasat actuator)" (se observa in BS11, in graficele facute de tine: partea de jos, are variatii)

- Logul in mers, se prezinta decent. Corectarile sus/jos pe care le tot face geometria pot fi traduse prin geometrie care agata putin- Posibil ca de aici sa ai si un mic underboost. 

- Maful citeste bine. L-ai inlocuit cu unul marca Pierburg cumva? La valorile afisate acum masina ar trebui sa traga bine. 

Ceva probleme care se manifesta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este acelasi MAF(bosch) . Asta nu inteleg de ce imi apare mereu eroare pe MAF si in rest sa inteleg ca este bine oarecum ? Dar pe BS03 e ok ? Pt ca mereu dupa ce opresc masina se aude un zgomot  la electrovana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e acelasi MAF, inseamna ca ai o problema pe circuitul electric. Verifica mufa si firele (uneori se intrerup) sau poate uneori chiar cedeaza electronica MAF-ului. Da, in general, pot zice ca e bine oarecum. In functie de cum conduci masina o sa te pasca mai repede sau mai tariziu o curatare la turbo. Pe BS03, recircularea ar fi trebuit sa fie pana in 40% (@ Euro3). La tine e 50%. Deci, un reglaj incorect al tijei, o geometrie ancrasata, un Egr obosit....duc la cresterea recircularii( sau chiar Valva N18 poate sa faca figuri si sa tina mai mult supapa deschisa incat sa ai recirculare mai mare). 

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul lucru pe care l-am facut aveam niste scapari pe la furtunul de la turbo erau uzati cei 2 pinteni si am rezolvat problema prin montarea la ceea ce se denumeste pe internet "doggie collar" si ma gandesc ca acesta a influentat MAF-ul , electrovana 239 este cea care face zgomot si ma gandesc ca ar putea influenta functionare EGR  cu aceasta recirculare de peste 50%(EGR este nou ) masina este euro 4,tu ce zici ?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut cine ma poate  ajuta cu un log in mers la un golf 4 tdi din Pucioasa sau ....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, Nelsson a scris:

Singurul lucru pe care l-am facut aveam niste scapari pe la furtunul de la turbo erau uzati cei 2 pinteni si am rezolvat problema prin montarea la ceea ce se denumeste pe internet "doggie collar" si ma gandesc ca acesta a influentat MAF-ul , electrovana 239 este cea care face zgomot si ma gandesc ca ar putea influenta functionare EGR  cu aceasta recirculare de peste 50%(EGR este nou ) masina este euro 4,tu ce zici ?  

Pai zi asa ca-i euro 4! in cazul motoarelor Euro 4, recircularea trebuie sa fie pana in 60%. Deci, tu esti in grafic, stai linistit. 

@golfalh, ce judet? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ai PM. 

Daca rasfoiesti putin forumul, o sa vezi cum se fac logurile. Daca reusesti, le postezi aici. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva din Târgoviște  jud.Dâmbovița  care ma poate ajuta cu un log in mers golf 4 alh?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut ma ajutatu si pe mine cu interpretatrea acestor log uri la masina din semnatura?

primul e in treapta a 3 a iar al doilea in a 4 a.....sper k le am facut bine. multumesc.

log 3.CSV

log 4.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Overboost - in 90% din cazuri, geometrie ancrasata/imbacsita,etc!  - Pentru mai multe detalii fa si loguri (pe loc) in Basic Settings cu turbina incinsa pe grupul 003 si 011. (vezi ca trebuie sa tii tu motorul turat la ~1400 rpm).  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emy, referitor la eroarea pe debitmetrul de aer am observat ca imi apare doar in momentul cand fac frana de motor(cobor o vale) din experienta acumulata ai vro sugestie la comportamentul asta ? Trebuie sa ii fac un log cu frana de motor este relevant ceva din asta ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Copy/Paste la eroare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16485 -  Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

            P0101 - 35-10 -   - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ! am sa fac o verificare a cablajului , totusi daca ar fi fost cablul intrerupt nu trebuia sa fie 100% off ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in momentul in care ECU nu primeste valori de la MAF, pune el o valoare default - nu o sa gasesti niciodata 0 sau Off. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu un log poate ma lamureste cineva dece nu trage masina de jos. AVF 2002 torbo reconditionat. adusa din Germania cu turbo stricat deci nu stiu cum mergea inainte. in treapt I de viteza de la relani daca o calc blana undeva catre 3800 intra turbina

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Fa te rog si loguri pe BS011 si BS003 (Log pe loc, cu turbina incinsa, Aprox 1-2 minute de inregistrat, in Basic Settings.).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Turbina ta vad ca iti corecteaza destul de bine presiunea oferita, insa, pana acolo are lag mare. In BS011 se vede ca ai ceva probleme pe partea de vacuum (ceea ce poate crea acel LAG). Verifica furtunuri vacuum, pompa vacuum, supapa unisens, electrovalve, si la final putem sa ne luam si de geometrie. 

MAF-ul e bun. 

BS003- recirculare mare - 61% gaze recirculate. 

Reglajele actuatorului: lungimea tijei pare buna. Surubul de stop pare cam mult infiletat... cu toate astea, face presiunea ceruta. Verifica ce ti-am zis mai sus si cauta alte cauze pentru care nu trage (injectoare, distributie, etc..)

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!