Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Acea valva, daca e corecta identificarea si descrierea facuta de tine, cred ca are rolul de a incalzi putin motorina cand e foarte rece afara (iarna?!). Edit (posibil sa gresesc) 

Alta metoda de testare a pompei tandem nu stiu si nu cred ca este. La pompa trebuie sa ai minim - 850mbar -900 mbar si la actuator -650 -700 mbar. Fara vacuumetru nu rezolvi nimic. (E vreo 80 ron unul). 

în urmă cu 14 ore, tmk600 a scris:

salutare! am un tester vcds 14.10 si s-a dus vorba printre concetateni si m-am trezit cu politistul din comuna si fratele lui cu un Seat Toledo 1M 1.9 TDI. Nu ii mergea Seat-ul cum trebuie, plafona la aproximativ 100 Km/h, in treapta a 3-a de la 2000 la 3000 rpm dura cam un minut si un pic, pe urma in a 4-a o vesnicie sa ajungem la 3000 rpm.

La motor are erorile:

17965/P1557/ 35-00 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

17552 - Mass Air Flow Sensor G70 - Open or Short to Ground. P1144 - 35 - 10 .... intermitent.

Nu inteleg mai nimic din incercarea astaa mea  de log in mers. Daca poate cineva sa piarda cateva clipe si sa ma lumineze un pic ....

Mutumesc!

Untitled-1.jpg

LOG-01-003-010-011.CSV

Maf-ul e mort sau ai fire intrerupte. 

Cealalta eroare e de la suprapresiune - geometria e ancrasata si necesita curatare. 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut-ciprian- suprapresiune (overboost condition) - posibil ca turbina sa nu fie curatata bine, actuator dereglat, etc. Fa si un BS011 sa vedem ce se intampla cu geometria /vacuumul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut-ciprian

ok multumesc foarte mult am sa revin cu un log in bs 011:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut-ciprian

buna seara am revenit cu log-ul promis dupa cum m-am uitat pe el sunt ceva probleme dar nu stiu de la ce .... daca ma mai puteti ajuta cu interpertarea v-as ramane recunascator si cu prima ocazie o bere mare :);)

BS-011-MOTOR PORNIT----.CSV

BS-011-MOTOR PORNIT----1.xltx

Modificat de ionut-ciprian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am anulat circuitul de vacuum spre valva de pe circuitul de anitigel spre filtrul de motorina, iar dupa aceea am intregit circuitul de vacuum spre valva N18 si dupa cum se vede si pe BS-003, EGR a inceput sa functioneze (cu circuitul de vacuum conform schemei de fabrica egr nu functiona), deci pe la aceasta valva aveam pierderi de vacuum, am verificat si are membrana sparta, problema care ramane este ca nici acum nu prea arata bine log-ul. Pana la urma ramane sa masor cu vacuumetrul, vacuum-ul la pompa tandem, cred ca a ramas singura vinovata.
Atasez niste log-uri poate se mai uita cineva peste ele.

Mentionez ca la masina s-a inlocuit turbina, acum intreb si eu, oare lungimea tijei actuatorului este corect reglata??

Multumesc pentru ajutorul acordat.

BS-011.xls

EGR-003.xls

LOG 01.xls

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 13 ore, ionut-ciprian a scris:

buna seara am revenit cu log-ul promis dupa cum m-am uitat pe el sunt ceva probleme dar nu stiu de la ce .... daca ma mai puteti ajuta cu interpertarea v-as ramane recunascator si cu prima ocazie o bere mare :);)

BS-011-MOTOR PORNIT----.CSV

BS-011-MOTOR PORNIT----1.xltx

Ionut, logul nu e bun. La unele modele, motorul nu se tureaza singur si trebui sa-l turezi tu la 1400 rpm. (Incearca sa-l turezi fara a incerca sa compensezi din pedala atunci cand face turbo on/off. 

@deztgmures: nu se poate spune nimic de lungimea tijei si surubul de stop atata timp cat sunt probleme mari de vacuum. 

Ca idee, ai schema  oriinala a furtunelor de vacuum? Aia trebuie sa o aplici si sa functioneze totul pe masina. Cea mai buna verificare e cu vacuumetrul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, voi masura vacuumul si o sa revin.

Am facut schema de fabrica pe liniile de vacuum si din cauza membranei sparte de la valva de antigel pierderile de vacuum sunt si mai mari egr in aceasta situatie nu functioneaza, am suspendat aceasta valva si egr a inceput sa functioneze dar e evident ca problema nu sa rezolvat.

Voi face masuratori cu vacuumetru si revin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut-ciprian: Probleme mari de vacuum si geometrie. (verifica tot ce tine de vacuum, incepand cu actuatorul, furtune, N75, EGR, Pompa tandem, supapa unisens, etc)-  Daca nu stii cum sa faci, cauta pe cineva priceput de pe forum din zona ta (gasesti cred ca la prestari servicii). 

de asemenea, dupa verificarea vacuumului (cel mai corect prin masurare - nu vizualizare) putem sa ne aruncam si la geometrie, desi, la cum a mers masina ta, mai mult ca sigur ca e ancrasata din nou sau poate nici n-a fost curatata cum trebuie.

ionut-ciprian.png

Spor! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am o bora din 2001,116cp AJM 6 trepte ...am avut prebleme cu limp mode,pe test imi aparea "supapa n75",am schimbat-o dar facea la fel(nu puteam trece de 120 km/h),am facut drumul granita Olanda-Arad doar cu limp mode si tot opream si porneam din mers sa trec de 120km/h,(nu scoate fum nici la pornire macar,nu se aud zgomote ciudate)in tara am bagat motorina adidivata si nu a mai facut deloc oricat as merge de repede dar acu se intinde greu pana la 150km/h si tinde sa "cada in bot" turometrul la 3000 turatii(putin sesizabil).Acu am facut un log si v-as ruga sa ma ajutati sa il citesc daca este posibil!Am pornit logul din treapta a 3a la 1700 ture,apoi acceleratia apasata cu totul pana la 4000 si am oprit logul)Multumesc frumos!

Log-Log 55555.txt

Modificat de Gusteruzaq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul nu e bine facut. Cu vcds deschis, selectezi grupurile 3, 10 si 11. Apoi, se inregistreaza log-ul , in mers constant pe la aprox 1700 rpm, treapta a 3-a. Apoi  cu pedala 100% apasata pana la 4000 rpm. Fisierul se salveaza .csv - acela trebuie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa am facut doar ca nu ".csv"...revin maine cu alt log...multumesc frumos!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! am nevoie  de ajutorul colegilor de pe forum sa imi spuna daca este ok comportamentul masinii si eventual ce sugestii pentru a putea elimina eventualele defecte , mentionez ca masina la scanare mereu imi apare MAF ca fiind defect . Multumesc ! si astept cu placere sugestiile voastre.

testt.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot esti cu vcds-ul pe masina fa si un log pe Basic Settings 11 ( pe loc , cu turbina incinsa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, Nelsson a scris:

Salutare ! am nevoie  de ajutorul colegilor de pe forum sa imi spuna daca este ok comportamentul masinii si eventual ce sugestii pentru a putea elimina eventualele defecte , mentionez ca masina la scanare mereu imi apare MAF ca fiind defect . Multumesc ! si astept cu placere sugestiile voastre.

testt.xlsx

Pai maf-ul e mort de la 3600 rpm si logul nu e facut bine. 

Pedala 100% de la 1700 rpm la 4000 rpm. Eu am vazut in logul tau foarte putin pedala apasata 100%. Si pune si BS011. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Emy D said:

Pai maf-ul e mort de la 3600 rpm si logul nu e facut bine. 

Pedala 100% de la 1700 rpm la 4000 rpm. Eu am vazut in logul tau foarte putin pedala apasata 100%. Si pune si BS011. 

Ok ! multumesc , Emy . Am banuit eu ca trebuie sa o tin mai mult .  Am sa revin cu cele solicitate si sper sa ma mai ajuti cu niste sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM REVENIT CU UN NOU LOG  ".CSV" ((((((Salut!Am o bora din 2001,116cp AJM 6 trepte ...am avut prebleme cu limp mode,pe test imi aparea "supapa n75",am schimbat-o dar facea la fel(nu puteam trece de 120 km/h),am facut drumul granita Olanda-Arad doar cu limp mode si tot opream si porneam din mers sa trec de 120km/h,(nu scoate fum nici la pornire macar,nu se aud zgomote ciudate)in tara am bagat motorina adidivata si nu a mai facut deloc oricat as merge de repede dar acu se intinde greu pana la 150km/h si tinde sa "cada in bot" turometrul la 3000 turatii(putin sesizabil).Acu am facut un log si v-as ruga sa ma ajutati sa il citesc daca este posibil!Am pornit logul din treapta a 3a la 1700 ture,apoi acceleratia apasata cu totul pana la 4000 si am oprit logul)Multumesc frumos!)))))))))))

Log csv.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gresit....din nou....

ai in dreapta jos "log" ,apoi dai "start" si abia apoi apesi accel 100% si etc....iar apoi dai "stop".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

De curand am schimbat passatul cu un sharan si prima impresie (e prima masina de asa dimensiuni pe care o conduc :D ) a fost ca se misca mai incet si asta in mod deosebit la plecarea de pe loc adica pare mai lenesa. Toate impresiile astea m'au facut sa ii fac un log in mers, daca ma poate cineva ajuta cu interpretarea lor apreciez asta si va multumesc anticipat! :)

p.s. sper ca am facut bine logurile..

Treapta 3 - (prima incercare) LOG-01-003-010-011.csv

Treapta 3 - (a doua incercare) LOG-01-003-010-011-3.csv

Treapta 4 - LOG-01-003-010-011-4.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai lag la inceput de log.apoi isi revine.

oricum maf e dus,fa proba cu altul bun si daca se constata imbunatatire,iti iei unul nou.

fa bs003 si bs 011 pt mai multe detalii referitoare la acel lag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mario. Nou as vrea sa iau dar mai  intai cred ca il dau jos sa vad daca este ceva de curatat la el sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma poate ajuta cineva in legatura cu problemele de la un passat 1.9tdi cod BXE cu soft original?

Am facut log in mers in treapta a 3-a si din ce am vazut eu pe prima jumatate din grafic are suprapresiune dupa care turbo-ul nu mai tine presiunea ceruta de ECU.

Masina intra in limp mod uneori si da urmatoarele erori.

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 021 LR    HW: 03G 906 021 LR
   Component: R4 1,9L EDC G000SG  8959  
   Revision: --H02---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 7AE3E5C3ACDFACD251A494D-802E

3 Faults Found:
005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor 
               P1592 - 000 - Implausible Correlation - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Pressure: 66 mbar
                    Pressure: -122 mbar
                    Bin. Bits: 00011010
                    Absolute Pres.: 958.8 mbar
                    Absolute Pres.: 1132.2 mbar

000275 - Intake Air Temp. Sensor (G42) 
               P0113 - 000 - Signal too High - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 198441 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.06.29
                    Time: 20:21:18

             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.14 V
                    Temperature: 37.8°C
                    Temperature: 65.7°C
                    Temperature: 63.0°C

000568 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) 
               P0238 - 000 - Signal too High - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 198441 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.06.29
                    Time: 20:21:18

             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.14 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 1081.2 mbar
                    Absolute Pres.: 2386.8 mbar

Dupa ce am facut logurile in mers nu era nicio eroarea stocata.

Senzorul G31 a fost schimbat recent cu unul Bosch. Ce ar trebui verificat prima data?

 

Imi spuneti va rog cum fac un BS03 si BS011? Am cautat si nu am gasit procedura :|.

Multumesc!

 

LOG-01-003-010-011-3.CSV

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-010-011-2.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablaju de la senzorul map la ecu,posibil ca este intrerupt firul maro (masa)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut e normal daca pui ulei pe orificiul de ungere al turbinei sa curga in galeria de evacuare pe la pistonul 3 ?

turbina e data jos 

si a fost "reconditionata" acum 2 saptamani

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!