Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

On Sunday, June 26, 2016 at 22:25, evolkswagen a scris:

Va rog cu interpretarea acestui log!

LOG-25,06.xls

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in linii mari pare ok, doar ceva suprapresiune pe turbina - posibil un pic imbacsita geometria variabila. Debitmetrul putea sa lucreze mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imbacsita nu cred ca este, surubul de stop este putin desfiletat(turbo on 1300/turbo of 958).Nu am putut sa reglez(scurtez) tija la actuator pe masina(piulita este blocata).Ce ma nedumereste este de ce scada valoarea maf sub specificat pe la 3400 ?Nici cand face suprapresiune nu sare de 1000 valoarea maf ...Sa fie tija prea lunga la actuator?

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. cati km are masina si cand a fost curatata/reconditionata turbina

2. interventii la turbina ?..... astfel incat sa necesite reglarea tijei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 295000 km in bord, reali nu stiu ca pe vcds imi zice ca ecu nu stocheaza sau nu suporta functia.Referitor la interventie asupta turbinei, nu stiu , eu am luat-o anul trecut din austria.Am schimbat debitmetrul pt ca era dus si garnitura de chiulasa pt ca la talpa arunca antigelul pe la supapa.La verificarea cu vcds ul turbo on la fel era ~1300.Am infiletat surubul de stop o tura si a scazut la ~1160 dar si turbo of la ~948.Cu aceste reglaje masina este puturoasa la turatii sub 2200 asa ca, am revenit la reglajul initial , trage bine si la ture sub 2000, dar nu stiu ce efect poate avea asupratuturbinei, in timp, functionarea cu acest valori.Mentionez ca am egr anulat fizic(recirculare cam mare) si conducta de la gazele de carter sub masina pt a nu mai murdari cu vapori de ulei admisia.Cam asta este istoricul de cand am masina.Ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan, excalade are dreptate problema la tine este senzorul de presiune ...mie mi a scapat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 26.06.2016 at 7:27 PM, PatrikTM said:

Revin cu BS003

LOG-01-003-xxx-xxx BS 003.xlsx

 

P.S. : Sa imi spuneti va rog daca am motiv sa ma cert cu firma la care a fost turbina la reconditionat.

Multumesc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jangabriel.drind

Va rog sa va uitati si pe logurile astea caci am mai facut reglaje si cred ca asa este bine, dar nu sunt specialist.

Ma asteptam la mai multe sfaturi, pareri.

Ionut multumesc pt sfat, am mai lungit tija asa cum mi-ai spus.

LOG-29.06- BS 011.xls

LOG-29.06-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate observ eu, presiunea livrata de turbina nu ajunge la presiunea ceruta. Uitandu-ma si peste celelalte loguri pe care le-ai facut, se observa modificari rezultate din reglajele la turbina.
Debitmetrul de aer citeste bine, in schimb, cred ca ar trebui sa verifici daca geometria ajunge la surubul de stop cand faci bs 011. Te-ai jucat si la surubul de stop, ala M3? Daca da, parerea mea ar fi ca ar trebui sa il mai desfiletezi 1/4 ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, atasez si eu 2 loguri la un audi a3 , motor 1.9 tdi 110 cp , masina se ineaca pe la 3000 de turatii , si nu mai trage, daca opresc si pornesc motorul merge bine dar iar se "ineaca" . Astept un raspuns , ce ar putea fi vacum ? turbina defecta ? . Multumesc

miron 2.csv

miron-01-010-011-xxx.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că ai o problemă de vacuum. Vino cu BS003 şi BS011 (vezi în urmă despre ce este vorba) ca să ne putem da seama, iar logul în mers se face şi pe grupul 003 şi de pe la turaţii ceva mai joase (1700-1800 rpm)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai postat niste log uri cu alt debitmetru, nu stiu ce marca, si parca citeste mult mai bine fata de Bosch care pe la 3300 scadea sub 850.Acum va intreb,cu valorile de la acesta am si consumul mai mare?Ultimul este cu avansul pe 4.Este vreo diferenta?

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

LOG-30-06-02.xls

LOG-30-06-03.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

multumesc pentru raspuns, am facut un test pe bs 003 si bs011 tinand acceleratia in jurul a 1470 rpm si atasez aceste log-uri. maine voi reveni cu log in mers refacut.

LOG BS 003 01 iul 2016.CSV

LOG BS 011 01 iul 2016.CSV

Modificat de game4us
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu un log in mers la un prieten, cu o bora din 2000 motor AJM, intra in limp mod la turatii mai mari. Dupa cum vad face suprapresiune si am observat ca dupa o secunda doua, dupa ce opreste motorul, se aude cum sare(cade )capsula vacumatica, adica revine la minim. Necesita o curatare a geometriei?

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@passat19tdi - Suprapresiune  - Geometrie ancrasata - necesita curatare, abia apoi vezi care e starea reglajelor, MAf, etc. 

@game4us - Egr constant deschis (masoara doar aprox 350  mg inndiferent ca primeste Comanda ON/OFF) - Posibil sa aiba depuneri si sa fi ramas blocat. Verifica si N18 sa n-o fi luat razna...  Apoi in BS011 vedem ca geometria nu misca deloc. Ori e atat de ancrasata de nu se misca, ori ai probleme de vacuum. De la ultimul log postat, ai mai facut ceva la turbo? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog o parere la log urile urmatoare...sunt in reglaje

LOG-02-07-04.xls

LOG-33333.xls

nu stiu sa citesc ultima rubrica a lui n75.Dupa mine as scurta foarte putin tija si as mai infileta putin surubul de stop pt ca are boost cam mare la inceput de log, pana cand apuca n75 sa regleze.Zic bine?

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta dintre on si off de 223 mbar - inca e cam mult. de asemenea, cred ca mai poti scurta tija cu 1 sfert de tura.  si apoi sa mai limitezi din surubul de stop...pana ajungi la o diferenta intre on si off de 180 mbar. 

In rest, vad ca geometria corecteaza bine. 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minute în urmă, Emy D a scris:

Diferenta dintre on si off de 223 mbar - inca e cam mult. de asemenea, cred ca mai poti scurta tija cu 1 sfert de tura.  si apoi sa mai limitezi din surubul de stop...pana ajungi la o diferenta intre on si off de 180 mbar. 

In rest, vad ca geometria corecteaza bine. 

Asa ma gandisem si eu...dar tare imi place cum pleaca la turatii joase asa cum este reglat acum,insa nu vreau sa afecteze turbina.Intrebasem in postul anterior care ar fi valoarea maxima (ideala) in log la n75?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pleaca bine, pentru ca lungimea tijei este aproape perfecta. mai poate fi scurtata chiar putin putinn de tot. Valoarea lui n74 nu conteaza in timpul mersului ci ideal ar fi ca prima valoare de WOT sa fie la 19.9%. Ei, se pare ca nu toate masinile merg pe "ideal" ci unele au total alte valori la prima valoare de WOT. Eu zic sa te iei dupa presiuni la ON si OFF si mici reglaje fine in functie de logul in mers (daca e necesar). 

ps: poti sa lasi lungimea tijei asa ca e o diferenta de doar 10 mbar intre turbo off si Pres Atm. :) spor! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa o mai scurtez putin, cat sa am valori in log la presiune turbo cat este specificat, sa nu scada sub, se poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un sfert de tura sau chiar mai putin. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Emy D said:

@passat19tdi - Suprapresiune  - Geometrie ancrasata - necesita curatare, abia apoi vezi care e starea reglajelor, MAf, etc. 

@game4us - Egr constant deschis (masoara doar aprox 350  mg inndiferent ca primeste Comanda ON/OFF) - Posibil sa aiba depuneri si sa fi ramas blocat. Verifica si N18 sa n-o fi luat razna...  Apoi in BS011 vedem ca geometria nu misca deloc. Ori e atat de ancrasata de nu se misca, ori ai probleme de vacuum. De la ultimul log postat, ai mai facut ceva la turbo? 

@Emy D multumesc pt raspuns. depuneri nu cred sa aiba, deoarece egr-ul a fost curatat in februarie 2016 odata cu reconditionarea turbinei. de la ultimul log postat nu am mai facut modificari asupra turbinei.

am atasat si  doua log-uri facute azi in mers

multumesc inca o data petru interpretari

LOG-01-003-010-01102.CSV

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@game4us,

ai lag mare in ambele loguri,turbina incarca f greu,adica pe la 2300 tr,posibil sa ai pierderi de vaccum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, ionut10a said:

@game4us,

ai lag mare in ambele loguri,turbina incarca f greu,adica pe la 2300 tr,posibil sa ai pierderi de vaccum

@ionut10ade cand am reconditionat-o mi-a transmis ca turbina va intra putin mai tarziu fata de cum intra inainte (probabil acesta sa fie motivul)

Modificat de game4us
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu nu le ai spus la baieti,la ce foloseste o turbina care incarca la 2300 de ture?ca deh ...banuiesc ca e o turbina cu geometrie variabila,nu de aia ce era pe timpuri...

daca incerci tu sa o reglezi nu stiu daca o sa iti iasa,masina e lenta ,mai ales in oras si pe caldurile astea

daca mai faci loguri incepe de la 1700 de ture pedala la fund

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Gabriel.Pop
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!