Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

logurile in treapta 3 si 4, Octavia 1.9 tdi BKC stock. Turbo original, masina are 240 000 km

treapta3_1.9 tdi BKC.PNG

treapta4_1.9 tdi BKC.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Logurile sunt incepute prea tarziu, trebuia sa le incepi pe la 1600-1700... Debitmetru nu mai duce mult, si de aceea are valori foarte mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde vezi valori mici la debitmetru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, unde? Maf-ul citeste bine. Din cate vad, masina merge si trage bine. Ai un mic overboost, apoi underboost si din nou overboost. Pt a fi mai siguri daca agata geometria sau ai probleme de vacuum, posteaza Bs011 + Bs003 (inregistreaza cam 1 min). 

 

Ps: ce-i drept, trebuia sa fi inceput logurile de pe la 1600-1700 rpm, nu 2200... 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Emy D said:

@gabi_74: lungimea tijei e buna. cred ca putea fi chiar cu un sfert de tura mai scurta. Despre surubul de stop nu pot zice nimic pentru ca spre capatul cursei ai o problema: ori agata geometria, ori o problema de vacuum (variatii in partea de sus a graficului). Recirculare 38%, ceea ce pentru un euro 3 e foarte bine. 

Logul in mers: Overboost, urmat de under boost, urmat de overboost. Nu e foarte mare, dar se datoreaza de la ce am scris mai sus: ori agata geometria cand se inchid vanele ori o problema de actuator/vacuum/stut pompa tandem etc. 

 

@lupu george, @vladmury@cosmin277

Vacuum am,pentru că am verificat cu ceva timp în urma si aveam 850 milibari la ieșirea din pompa,la actuator si EGR,aveam peste 700 milibari.Actuatorul l-am verificat cu o seringă mare,si tine vacuum-ul,nu are membrana sparta.La tija actuatorului nu am umblat,are vopseaua pe piuliță randalinata

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Nu am probleme cu masina, am facut aseara un log in mers doar pentru a va cere o parere sa vad daca ar trebui sa ma ingrijoreze ceva. :D

Masina in cauza este un A3, 2.0TDI, BKD, ~170-180cp.

@Emy D, am scris si pe FB dar nu prea esti on. :))

Multam!

primul log.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

40 minute în urmă, gabi_74 a scris:

Vacuum am,pentru că am verificat cu ceva timp în urma si aveam 850 milibari la ieșirea din pompa,la actuator si EGR,aveam peste 700 milibari.Actuatorul l-am verificat cu o seringă mare,si tine vacuum-ul,nu are membrana sparta.La tija actuatorului nu am umblat,are vopseaua pe piuliță randalinata

Te cred, dar diferenta asta o poti avea si din uzura geometriei care sa fim seriosi, nu mai este "ca noua". Nu sunt diferente mari. 

No, daca tu ai vacuum, si actuator verificat, probabil ca mai ramane doar partea de geometrie de verificat. O sa postez mai tarziu si graficele sa le vezi si tu. :)

gabi74egr.png gabi74turbo.png  gabi743-10-11.png

@AndreyPH: MAF bun, Turbo corecteaza bine. Ai un mic underboost spre final de log, dar nimic ingrijorator. 

mihaiandreiph.png

Asa cum ti-am zis si pe FB, astept BS-urile sa vedem vacuum, reglaje, actuator... 

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc Emy,intr-adevar în BS11,se văd ceva variații dar în partea de sus a graficului,adica la turbo On,adica pe parte de vacuum dacă nu mă înșel.In partea de jos la turbo off,graficul este liniar,asta ar însemna că geometria nu agata.Poate mă înșel.

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

gabi in partea de sus ai variatii de max 20 mbari,eu nici nu le as baga in seama,mai ales ca tie la actuator iti ajunge 700 mbari...nu cred ca se pierde

daca aveai variatii de peste 50-100mbari atunci poate era o problema,geometria nu era trasa  pe surubul de stop

gresesc ?

de cele mai multe ori o geometrie care agata provoaca presiune marita,treaba cu underboostul se poate trage din actutor,sa aiba membrana imbatranita...de asta e posibil ca,cu turbina rece sau calda sa nu ai acelasi grafic,,,cu turbo cald mebrana e mai elastica

sper ca nu fur curent...o seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, ionut10a said:

de cele mai multe ori o geometrie care agata provoaca presiune marita,treaba cu underboostul se poate trage din actutor,sa aiba membrana imbatranita...de asta e posibil ca,cu turbina rece sau calda sa nu ai acelasi grafic,,,cu turbo cald mebrana e mai elastica

sper ca nu fur curent...o seara buna

Pai la începutul log-ului face un overboost scurt urmat de un underboost,urmat iarăși de un overboost scurt.Acum nu stiu ce sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in bs 011 nu ai variatii,verifica geometria la mana(daca vrei perfectiune) cu actuatorul scos..daca nu agata nu ai ce sa i faci

spike ul de inceput de log e normal

10 hours ago, Bogum said:

Salut baieti!

Ma poate ajuta cineva cu interpretarea log-urilor de mai jos?

Masina asta parca nu mai trage, am senzatia ca ma dau cu loganul de 1.4 :banghead:

Touran 1.9 77kW, BKC

 

Multumesc

LOG-02-011-003-010.CSV

LOG-03-011-003-010.CSV

salut,trebuia sa postezi si loguri facute in bs 003 si 011..

turbina incarca f tarziu undeva dupa 2500tr,posibil lipsa vaccum

poti verifica si egr ul sa inchida bine ,sa nu ramana intre-deschis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Eu aveam impresia ca e ceva in neregula cu debitmetrul.

Turbina a fost reconditionata deoarece intr-o frumoasa zi s-a rupt axul. Acum dupa ce am montat-o fluiera ca naiba, fapt pentru care trebuie sa o dau jos iar si o sa trimit iar la verificat, echilibrat sau ce i-or mai face baietii aia.

Problema cu lipsa de putere insa se manifesta inainte de ruperea axului.

Cum verific lipsa vacuumului? Sau unde ma duc pentru o verificare?

Multam.

Modificat de Bogum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor colegilor,

Supun atentiei dvs interpretarea logului in mers pentru un Passat B5.5 din 2004 cu cutie automata tiptronic in 5 trepte, motorizare AVF de 130CP. Simptome: limp mode apare aleatoriu, in general in afara orasului la viteze de peste 80km/h. Dupa oprire motor si repunere contact motor merge in general bine pana apare din nou limitarea. Motorul are cca 230 000km reali. Turbina a fost desfacuta si curatata fara a se schimba vreo piesa la ea. Am verificat pe cat posibil si etanseitatea furtunaselor si nu am gasit nimic suspect. Ce parere aveti, de unde ar putea apare aceasta problema?

In timpul "testelor" am inregistrat la un moment dat ( moment in care am luat si limp mode ) si eroarea in bord : " Emissions workshop " cu aprinderea becului galben: " Motor cu cheita " precum si eroarea: 
1 Fault Found:

17965 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! 
P1557 - 35-00 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

Readiness: 0 0 1 0 0 

Dupa repornire motor si stergere eroare cu interfata vag com aceasta eroare a disparut. Nu se stie pentru cat timp insa.

OBS. Reamintesc ca am cutie automata si in ambele variante: automat sau manual ( sport ) in treapta a 3-a, cand apas kick down imi comuta automat cutia in trepta inferioara pentru cresterea puterii. Nu stiu cum as putea sa efectuez corect procedura: adus in treapta a 3-a si de la 1500ture/min apas kick down si cresc turatia pana la 4000ture/min ( in viteza a 3-a ). Daca aveti sugestii va rog sa le postati. 

Va multumesc

 

LOG-01-003-010-011_cutie automata EYF 5 trepte_motor AVF 130CP .xls

Modificat de DRAGOS IS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

39 minutes ago, Bogum said:

Salut.

Eu aveam impresia ca e ceva in neregula cu debitmetrul.

Turbina a fost reconditionata deoarece intr-o frumoasa zi s-a rupt axul. Acum dupa ce am montat-o fluiera ca naiba, fapt pentru care trebuie sa o dau jos iar si o sa trimit iar la verificat, echilibrat sau ce i-or mai face baietii aia.

Problema cu lipsa de putere insa se manifesta inainte de ruperea axului.

Cum verific lipsa vacuumului? Sau unde ma duc pentru o verificare?

Multam.

scuze nu m am uitat pe debitmetru,pare mort....poti face un test cu alt maf de pe alta masina si refaci logul,sa vedem daca se schimba ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Masina din semnatura, se comporta normal, am facut doua loguri treapta 3 si 4

Va rog sa imi spuneti si mie daca sunt ok sau nu? Eventual daca am ceva modificat la map-ul masinii sau e stoc?

Masina are 205000 km

Multumesc

 

LOG-01-003-010-011 a3-a.csv

LOG-01-003-010-011 a4-a.csv

Modificat de duduratoy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca se comporta normal,de ce o chinui,la-so in pace.De cele mai multe ori dușmanul "binelui"este "mai bine".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, duduratoy said:

Salut

Masina din semnatura, se comporta normal, am facut doua loguri treapta 3 si 4

Va rog sa imi spuneti si mie daca sunt ok sau nu? Eventual daca am ceva modificat la map-ul masinii sau e stoc?

Masina are 205000 km

Multumesc

 

LOG-01-003-010-011 a3-a.csv

LOG-01-003-010-011 a4-a.csv

Va rog daca se poate uita cineva daca am ceva modificat la softul motorului sau nu?

Am inteles ca se poate vedea din parametrii logurilor

Si eventual daca logurile sunt ok, in parametri?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.06.2016 at 11:50, DRAGOS IS a scris:

Salutare tuturor colegilor,

Supun atentiei dvs interpretarea logului in mers pentru un Passat B5.5 din 2004 cu cutie automata tiptronic in 5 trepte, motorizare AVF de 130CP. Simptome: limp mode apare aleatoriu, in general in afara orasului la viteze de peste 80km/h. Dupa oprire motor si repunere contact motor merge in general bine pana apare din nou limitarea. Motorul are cca 230 000km reali. Turbina a fost desfacuta si curatata fara a se schimba vreo piesa la ea. Am verificat pe cat posibil si etanseitatea furtunaselor si nu am gasit nimic suspect. Ce parere aveti, de unde ar putea apare aceasta problema?

In timpul "testelor" am inregistrat la un moment dat ( moment in care am luat si limp mode ) si eroarea in bord : " Emissions workshop " cu aprinderea becului galben: " Motor cu cheita " precum si eroarea: 
1 Fault Found:

17965 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! 
P1557 - 35-00 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

Readiness: 0 0 1 0 0 

Dupa repornire motor si stergere eroare cu interfata vag com aceasta eroare a disparut. Nu se stie pentru cat timp insa.

OBS. Reamintesc ca am cutie automata si in ambele variante: automat sau manual ( sport ) in treapta a 3-a, cand apas kick down imi comuta automat cutia in trepta inferioara pentru cresterea puterii. Nu stiu cum as putea sa efectuez corect procedura: adus in treapta a 3-a si de la 1500ture/min apas kick down si cresc turatia pana la 4000ture/min ( in viteza a 3-a ). Daca aveti sugestii va rog sa le postati. 

Va multumesc

 

LOG-01-003-010-011_cutie automata EYF 5 trepte_motor AVF 130CP .xls

eroarea ta zice :positive deviation.....iar daca te uiti atent in log ,presiunea facuta de turbina e mult mai mare decat cea ceruta.....si hop apare limpul.

in 99% din cazuri,deviatia pozitiva vine din cauza geometriei.

nu stiu cum o fi fost curatata turbina,dar cel mai bine e sa postezi  bs003 si bs011.

iti garantez ca daca o fortezi 100% ,iei limp mereu,nu aleatoriu....:)sau in 95% din cazuri

 

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez niste log-uri spre analiza, facute dupa inlocuirea turbosuflantei la masina din semnatura.

Primele 2 log-uri sunt facute in treapta 3, iar log-ul 3 este in treapta 4.

Multumesc anticipat

BS-003.xls

BS-011.xls

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-02-003-010-011.xls

LOG-03-003-010-011.xls

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUTARI, la msina din semnatura am avut probleme cu actuatorul de la turbina

era defect. schimbat cu unul nou

am iesit cu masina la teste si nu mi a mai intrat in limp mode

am facut 2 loguri in mers

cum vi se par valorile??

mai trebuie reglata tija de la actuator??

multumesc

LOG-01-003-010-014.CSV

LOG-01-003-010-015.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu avem pe ce sa ne uitam Mihai. ..aveam pretenția sa ști ca logo se face cu pedala la fund 1700-4000 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@miyke_18

Ai ceva probleme cu masina? Ce-i drept, are un mic lag la inceput si lipseste spike-ul specific la wot. Ar fi bun si un BS011 sa vedem reglajele/eventuale agatari ale geometriei. (Banuiesc o tija putin cam lunga)

In rest, corecteaza super bine. :)

Edit: MAF-ul moare dupa 3800 rpm.

@deztgmures

Bs011- cred ca ai lipsa vacuum. Diferenta dintre on si off e de doar 80mbar.  Daca ma uit la Bs003, EGR-ul nu variaza foarte mult. Posibil membrana vacuum de la egr sa fie fisurata? Verifica instalatia de vacuum, electrovalve, pompa tandem. Etc. 

Egr-ul e cumva anulat? 

Log-ul in mers:

Maf citeste bine, dar face presiunea cam tarziu , un mic spike, apoi underboost si in rest corecteaza cat de cat. 

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific circuitul de vacuum, iar egr presupun ca are intr-adevar membrana fisurata.

Va tin la curent, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!