Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

On 6/1/2016 at 11:05 AM, Emy D said:

Overboost condition. 90% e geometria ancrasata. Fa si un BS011 + BS003. 

Salut! Am facut  BS011 si BS003. Imi poti spune care sunt problemele? Multumesc!

bs003.csv

bs011.csv

Modificat de AditzuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o mica sesiune de forje, m-am jucat putin in Measuring Blocks Group 011.

Pe relanti, cu vacuum pus, am 948.6 mbar.
La 1407 rpm, cu vacuum pus (tija lipita de surubul de stop) am 999.6 mbar.
La 1407 rpm, fara vacuum (furtunasul scos), am 907.8 mbar.

E relevanta metoda mea de verificare, dat fiind faptul ca am incercat sa simulez BS011? Ca sa stiu daca trec la reglaje. :) Multumesc!

20160604_105536.jpg

Modificat de MyKe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce te-ai chinuit sa simulezi BS 011 ....

Valoarea in mbar la ralanti nu e relevanta. Nu te ajuta la nimic. 

In rest, da, sunt relevante masuratorile.

Care e presiunea atmosferica la tine?

@iondarie: Underboost condition.Nu exagerat incat sa nu traga masina dar e sub specific. Ori ai geometria ancrasata ori ai lipsa vacuum/probleme vacuum/ probleme N75, etc. Ar fi bun un BS011+BS003 pentru a vedea mai bine pe unde sunt problemele. 

@AditzuVW: Overboost in logul in mers. 

BS003 recirculare destul de mare. 45% gaze arse -> Trebuia sa ai maxim 40%. 

BS011. Vad ca lungimea tijei pare ok. In prima faza este egala cu presiunea atmosferica. Apoi...agata asa  de rau incat se misca doar pt 10 mbari. Verifica si cu vacuum manual daca ai la fel, aceeasi presiune (mica si mare) pe turbo. Daca e la fel, dai jos turbina si curata temeinic geometria. Apoi vedem iarasi pe BS011 care sunt reglajele si daca sunt ok (daca nu s-a umblat niciodata la turbina, ar trebui sa fie ok, insa uzura isi spune cuvantul). 

Ps: daca cu vacuum manual, ai alte valori, poti sa inspectezi linia de vacuum. 

spor!

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Emy D said:

@iondarie: Underboost condition.Nu exagerat incat sa nu traga masina dar e sub specific. Ori ai geometria ancrasata ori ai lipsa vacuum/probleme vacuum/ probleme N75, etc. Ar fi bun un BS011+BS003 pentru a vedea mai bine pe unde sunt problemele. 

De tras trage sa zicem, problema este ca in ture joase nu este prea spintena. 

Am facut acum BS003 + BS011 atasat logurile aferente sper sa le fi facut ok. Multumesc pentru timpul acordat.

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

Modificat de iondarie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

55% gaze recirculate. Fiind EDC16, peste Euro4 (cred ca ai chiar Euro 5?),  esti in grafic. 

BS011. Variatiile din partea de jos a graficului imi spun ca ai probleme cu geometria. Agata. Mergi pe curatarea ei si nu ar strica sa verifici si actuatorul (care e cu sensor de pozitie si mai face figuri uneori). 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Emy D said:

Care e presiunea atmosferica la tine?

Daca presiunea atmosferica e cea de la Group 010, pozitia 2, aceasta era de 999.6 mbar la momentul testului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, Se da una bucata Passat b5.5 din 2004 2.5tdi v6. Masina uneori te pune in bot pentru o secunda, dupa care incepe iar sa traga, ca si erori am atasat o poza!  Atasez un fisier xls cu logul in mers.
Inca o problema am incercat sa testez injectoarele iar unul din cele 6 nu mi-l arata.. iar la 2 din ele am valori peste 2.2.. Cineva zicea ca e o porcarie pentru ca astea de 2.5tdi n-au fire la injectoare si automat cablul de diagnoza "aftermarket" arata niste valori aiurea...Asa este? La relanti tremura schimbatorul

LOG-01-003-010-011.csv

13336443_694805927326386_2076955292_n.jpg

13382141_694805943993051_1046519146_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fir la injectorul 3, il vezi iesind de sub capac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey_vw bora

Salut. Masina a inceput sa scoata fum mult (negru) la accelerari mai in forta. Dupa 2500-3000 de ture deja nu se mai vede nimic in spate de fum. Vw Bora motor 1.9 TDI ASZ. Ar putea fi din cauza ca am schimbat intercooler-ul si din cauza ca nu am gasit exact acelasi model am pus unul de ALH cu traseul corespunzator. Si senzor MAP tot de ALH? 

Atasez un LOG in mers daca puteti sa imi spuneti ceva.

bora11LOG-01-001-003-011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey_vw bora
29 minutes ago, MyKe said:

Omul a facut deja log. @andrey_vw, sunt sigur ca iti vor cere colegii si un BS011.

Nu prea stiu ce inseamna BS011. Imi poti explica te rog?

Presupun ca e vorba de Basic setings pe canalul 11. Log.

Modificat de andrey_vw bora
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boby Cristian

Exact!cu turbo bine incins, eventual imediat dupa ce refaci log in mers pe canalele 3,10,11.Deocamdata i ti pot spune ca MAF ul tau dupa ~3200 ture scade sub specific.Succes!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey_vw bora

Masina merge pe MAP. am un amic care se joaca putin cu softurile si a anulat debitmetrul pentru ca nu prea mai tragea masina deloc. Si aveam valori ciudate. A ramas sa citeasca doar temperatura din admisie de pe MAF. Deci nu e o problema. Voi reveni cu inca un loc pe 3 10 si 11 si BS011. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa anulezi debitmetru ??? :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate anula si debitmetrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, andrey_vw bora a scris:

Masina merge pe MAP. am un amic care se joaca putin cu softurile si a anulat debitmetrul pentru ca nu prea mai tragea masina deloc. Si aveam valori ciudate. A ramas sa citeasca doar temperatura din admisie de pe MAF. Deci nu e o problema. Voi reveni cu inca un loc pe 3 10 si 11 si BS011. Multumesc.

parerea mea e ca nu e corect sa anulati maf-ul.daca e obosit,schimbati-l frate....ca asa in stilul asta putem sa anulam orice senzor care se strica.pana obtinem un motor de tractor.:biggrin::biggrin:.

da intradevar maf-ul iti moare dupa 3000 rpm.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate anula maf dar ai 2 dezavantaje, consum marit si fum negru dupa tine. Si eu sunt de parere ca mai bine il schimbi. Si vezi ca si MAP iti trebuie cu C la sfarsit nu cu B. Cel cu B pe masina ta iti arata eronata presiunea. Din log vad ca ai si ceva tuning facut, cam multa motorina injectata si cam putin aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula, cine-l anuleaza, nu-l anuleaza din ratiuni financiare - ci in general masinile care au tuning la motor, modificari hardware importante si software - cam la ele se recurge la aceasta solutie.

Altfel, cine are o masina stock sau stage 1 - nu are niciun rost sa faca asa ceva si nici nu am intalnit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu 2 loguri pe BS03 SI BS11 

Aseara mi-a dat iar Limp la urcarea unei pante, azi i-am facut niste teste si nu prea ma incanta.

 

Diseara voi face si un log in mers sa vad despre ce e vorba

De asemenea mi s-a aprins si martorul de la ESP si mi-a franat roata dreapta fata strident...

 

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, Biziday a scris:

Revin cu 2 loguri pe BS03 SI BS11 

Aseara mi-a dat iar Limp la urcarea unei pante, azi i-am facut niste teste si nu prea ma incanta.

 

Diseara voi face si un log in mers sa vad despre ce e vorba

De asemenea mi s-a aprins si martorul de la ESP si mi-a franat roata dreapta fata strident...

 

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

bs011:turbo off=1040mbari,turbo on=1050.

bs003:aprox 230->270/500 mg/cursa.

clar geometria agata sau chiar e blocata.asta reiese din turbo off-ul de 1040mbari.deci actuatorul nu mai poate impinge in geometrie pt a deschide vanele mai mult.

turbo on-ul de 1050 mbari ne indica faptul ca geometria e intepenita.....sau mai greu....lipsa vacuum.

cauze:geometrie blocata,sau tija actuator ruginita.....etc.

verifica la mana parghia geometriei.pt asta tre sa dai jos doar actuatorul de.pe turbina...si o sa afli exact care e treaba.

si cu ocazia asta vezi si cum merge actuatorul.

rata mai mica de recirculare,poate fi un indiciu tot in sensul unei geometrii blocate undeva la jumatatea cursei.

dupa cum stim toti,in timpul bs003,geometria sta pe surubul de stop.asta inseamna vane inchise/back pressure....

mai rar, cazul in care tija geometriei sta la jumatatea cursei,in timp ce se executa bs003.am gasit la un AVB.si chestia asta a mai fost discutata pe aici de un coleg de al nostru care s-a apucat de resoftari.i-am uitat numele.

la alte AVB-uri am intalnit comportamentul mai raspandit/stiut de noi.tija statea pe surub in timpul bs003.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog un coleg care are posibilitate sa ma ajute cu graficele la log-urile postate mai sus.Mie nu-mi ies bine.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabi_74: lungimea tijei e buna. cred ca putea fi chiar cu un sfert de tura mai scurta. Despre surubul de stop nu pot zice nimic pentru ca spre capatul cursei ai o problema: ori agata geometria, ori o problema de vacuum (variatii in partea de sus a graficului). Recirculare 38%, ceea ce pentru un euro 3 e foarte bine. 

Logul in mers: Overboost, urmat de under boost, urmat de overboost. Nu e foarte mare, dar se datoreaza de la ce am scris mai sus: ori agata geometria cand se inchid vanele ori o problema de actuator/vacuum/stut pompa tandem etc. 

 

@lupu george, @vladmury, @cosmin277, refaceti logurile ca nu sunt bine facute. si va rog specificati problema, masina, motorizarea (eventual si daca s-au facut ceva investigatii, schimb de piese, etc). 

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!