Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Emy geometria a fost curatata iulie anul trecut, a mers o perioada bine masina iar dupa a inceput iar sa faca...cred ca asta se datoreaza stilului de mers subturat.

Eu mai suspectez actuatoru defect, urmeaza sa il verifice si vedem ce se intampla.

Ms !

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, corect, mai poate fi si actuatorul. Gandeste-te ca grupul de elctrovalve comanda turbo off/on si in geometrie nu se misca nimic. De la inceput pana la sfarsit are o valoare de putin peste 1000 mbar si atat.

Deasemena, ma gandesc ca daca ar fi fost actuatorul, Acesta ar fi trebuit sa faca turbo off macar si cand sa traga geometria spre turbo on, sa nu poata. Dar de fapt, el este blocat complet undeva intre on si off. 

Ramane de verificat cu masina in fata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti,in speranta ca pot sa imi ajut un prieten in rezolvarea problemei , se prezinta un golf 4 alh , motorul daca se tureaza peste 4000 rot moare,a schimbat engine speed sensor , tot asa face , supapa unisens e defecta , postez doar logul in mers ce l-am facut ,ce vreau sa va mai spun pe logul 3 are egr on si off aceeasi valoare 450-460-480 ,pe log 11 turbo on si off are doar 989 doar aceeasi valoare nu se schimba , geometrie blocata ,valva n75 , pompa de vacuum ? ce vad eu ca nu baga destul vaccum sau are scapari mari , va rog frumos sa ma ajutati cu o parere . postez si logul in mers . 

LOG-01-003-010-011 b.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sper sa ma puteti ajuta sa intepretez logurile atasate. Masina este un Golf 5 TDI din 2008 cu 240.000 km cumparata de mine cand avea 190.000.Urmmeaza sa schimb distributia peste o saptamana si as vrea sa stiu daca in rest mai este ceva care sa ma ingrijoreze si de care sa ma ocup cu ocazia asta.

In urma testarilor nu apar erori si merg cu masina 80% in afara orasului facand in jur de 3500-4000 km lunar. Am avut acum cateva luni o problema cu una din tevile de la EGR care se desfacuse si masina scotea un fluierat puternic cand acceleram. Am remediat problema intre timp.

Multumesc

LOG-01-003-010-011 treapta 3.xlsx

LOG-01-003-010-011 treapta 4 .xlsx

LOG-01-003-xxx-xxx003 relanti.xlsx

LOG-01-011-xxx-xxx011 relanti.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On Sunday, February 21, 2016 at 5:47 PM, kalin1205 said:

Salutare baieti,in speranta ca pot sa imi ajut un prieten in rezolvarea problemei , se prezinta un golf 4 alh , motorul daca se tureaza peste 4000 rot moare,a schimbat engine speed sensor , tot asa face , supapa unisens e defecta , postez doar logul in mers ce l-am facut ,ce vreau sa va mai spun pe logul 3 are egr on si off aceeasi valoare 450-460-480 ,pe log 11 turbo on si off are doar 989 doar aceeasi valoare nu se schimba , geometrie blocata ,valva n75 , pompa de vacuum ? ce vad eu ca nu baga destul vaccum sau are scapari mari , 

LOG-01-003-010-011 b.zip

Log incorect facut,pedala de acceleratie nu este apasata100%,ai in urma cu o pagina un link cu procedura corecta.

Un bs3,bs11 te ar ajuta mai mult in a primi o rezolvare a problemei prietenului tau

Atentie la ALH trebuie sa tii tu pedala de acceletatie la 1400 turatii,probabil din cauza asta ai vazut aceleasi valori si pe on si pe off 

Aceasta este o parere de amator,poti astepta un raspuns de la colegii mai experimentati

Incearca un MAF de proba,al lui e total pe alaturi ;Succes

Modificat de Boby Cristian
dubii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. 

Se poate citi cati cai are motorul cu wag-com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat toate furtunasele de vacuum, am verificat n75 functional, am verificat capsula vacuumatica de la turbo, ambele de la egr sunt in ordine, am schimbat garnitura intre egr si admisie aer, am strans colierele si verificat fiecare in parte tubulatura turbo inclusiv interculerul, geometria de la turbo am verificato nu agata,acutatorul de la turbo nu l-am reglat inca, ma-m documentat si sunt pregatit pentru urmatorul pas pentru reglaj 

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-010-011.xlsx

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Devenind obsedat, ce am zis daca egr imi recircula prea mult hai sa blochez furtunasul inainte sa umblu la reglaj acutator turbo poftim :

egr -anulat iau  limp iar valoarea maf-ul cade la 450-500, intrebare maf-ul ii mort ?

in bs 11 mi se pare mie sau raspunde mai bine n75

mai imi arunca si un cod pe engine doar cu egr scos 

 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
        P1557 - 35-10 - - - Intermittent

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-010-011.xlsx

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.xlsx

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.xlsx

Modificat de mihai muntean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 7 ore, p.romulus a scris:

Salut. 

Se poate citi cati cai are motorul cu wag-com?

Putere motor
Modul 01-Engine; grup 120 - TFSI, FSI, TSI; grup 20 - TDI-PD

P (kW) = Cuplu (Nm) x turatia (rpm) /9549.274

P [CP] = (M [Nm] * n [rot/min]) / 7021.55
P [kW] = (M [Nm] * n [rot/min]) / 9550
 

formulele acestea le stiu de cv timp.

faci un log pe grupul 020 cu pedala 100 %apasata, si apoi calculezi in formula.

poti calcula pt orice turatie,puterea dezvoltata.

puterea max o calculezi cu valoarea cuplului de la turatia max(nu mai stiu pt ce turatie (4000/4500) calculeaza producatorul puterea).

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastian Cirnu

Salutare, revin si eu cu niste loguri, asta dupa ce am schimbat toate furtunele de vacuum si electrovalva de comanda de la turbina (N75). Acum am totul nou, turbina, N75, pompa tandem, furtunele de vacuum, dar parca tot mi se pare ca urca greu in turatii, pana la 2200rpm simt ca nu are putere mai deloc. Poate ma ajuta cineva sa rezolv problema asta ca deja nu mai stiu ce sa mai schimb. La actuatorul turbinei nu am umblat si cred ca nu este cazul, pentru ca este insemnat de fabrica (ma gandesc ca poate nu este turbina corespunzatoare masinii mele).

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-02-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

37 minute în urmă, p.romulus a scris:

Mersi mario20vest ptr info. Dar testul il fac in mers?

e exact ca.la.logul in mers,doar ca faci pe canalul 020. de la 1500->4000 rpm in sarcina maxima. si apoi calculezi puterea la orice turatie aleasa de tine ,cu formulele respective.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, mihai muntean said:

am schimbat toate furtunasele de vacuum, am verificat n75 functional, am verificat capsula vacuumatica de la turbo, ambele de la egr sunt in ordine, am schimbat garnitura intre egr si admisie aer, am strans colierele si verificat fiecare in parte tubulatura turbo inclusiv interculerul, geometria de la turbo am verificato nu agata,acutatorul de la turbo nu l-am reglat inca, ma-m documentat si sunt pregatit pentru urmatorul pas pentru reglaj 

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-010-011.xlsx

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Devenind obsedat, ce am zis daca egr imi recircula prea mult hai sa blochez furtunasul inainte sa umblu la reglaj acutator turbo poftim :

egr -anulat iau  limp iar valoarea maf-ul cade la 450-500, intrebare maf-ul ii mort ?

in bs 11 mi se pare mie sau raspunde mai bine n75

mai imi arunca si un cod pe engine doar cu egr scos 

 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
        P1557 - 35-10 - - - Intermittent

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-010-011.xlsx

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.xlsx

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.xlsx

Salut, 

 

E si normal sa iti masoare atat EGR ul atata timp cat vanele sunt deschise la maxim (practic 0 bost). In bs11 ai 326 diferenta intre TURBO ON si OFF, cred ca ar trebui sa mai insurubezi surubul limitator. In cazul tau backpressure ul este atat de mare ca iti da limp inca de la prima pedala. Diferenta tre sa fie 150-180, s-a discutat de multe ori treaba asta.

Numai bine

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Revin si eu cu topicul acesta si sper sa ma puteti ajuta sa intepretez logurile atasate.Urmeaza sa schimb distributia sambata si as vrea sa stiu daca in rest mai este ceva care sa ma ingrijoreze si de care sa ma ocup cpe partea de turbina, EGR. Masina este un Golf 5 TDI din 2008 cu 240.000 km cumparata de mine cand avea 190.000.

In urma testarilor nu apar erori si merg cu masina 80% in afara orasului facand in jur de 3500-4000 km lunar. Am avut acum cateva luni o problema cu una din tevile de la EGR care se desfacuse si masina scotea un fluierat puternic cand acceleram. Am remediat problema intre timp.

Mai este un lucru pe care am uitat sa-l precizez. Numai in viteza a 5-a la 2100-2300 rpm se aude un sunet puternic din partea stanga spate. Initial am crezut ca este rulmentul sau cauciucurile dar daca calc ambreiajul dispare. Este greu sa-l descriu dar este ca si atunci cand o roata fuleaza. Parerea mea este ca se aude de la esapament si niciodata in alta treapta. Daca trec de 2400 ture sau sub 2100 nu se aude.

Multumesc

 

LOG-01-003-010-011 treapta 3.xlsx

LOG-01-003-010-011 treapta 4 .xlsx

LOG-01-003-xxx-xxx003 .xlsx

LOG-01-011-xxx-xxx011.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.02.2016 at 11:43 PM, Boby Cristian said:

Log incorect facut,pedala de acceleratie nu este apasata100%,ai in urma cu o pagina un link cu procedura corecta.

Un bs3,bs11 te ar ajuta mai mult in a primi o rezolvare a problemei prietenului tau

Atentie la ALH trebuie sa tii tu pedala de acceletatie la 1400 turatii,probabil din cauza asta ai vazut aceleasi valori si pe on si pe off 

Aceasta este o parere de amator,poti astepta un raspuns de la colegii mai experimentati

Incearca un MAF de proba,al lui e total pe alaturi ;Succes

A fost făcut cu pedala la fund doar ca are probleme cu senzorul , și loguri am mai făcut și știu cum se face , lăm turat la 1400 dar e aceeași presiune . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Multumire colegilor experimentati si binevoitori de pe forum.

Cu ajutorul lor am reusit sa ii dau de cap problemei. Un cursul zilei am sa revin cu log-uri sa vedem daca totul functioneaza in parametri normali si am sa relatez mai amanuntit rezolvarea problemei. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul la senzorul g71/g72. Daca este ok, schimba senzorul. Daca nu este ok, refa cablajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Atasez niste log-uri facute dupa remedierea problemei.

rog colegi cand au timp sa-l interpreteze si sa imi spuna daca ceva nu functioneaza in parametri normali.

Mentionez ca masina este dotata cu cip-tuning care dupa calculele mele la cuplu maxim de 4000 rot/min scoate 165 cai

LOG-01-003-010-011.csv

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu urmatoarele log-uri dupa anulare EGR cu mentiunea ca inca(cred) am tija cam lunga, turbo of este cam mic fata de presiunea atmosferica 958,8 fata de 979,2(a se vedea in log-uri).Influenteaza cu ceva ? Se vede acest lucru  in log 003-010-013?Ce parere aveti de val MAF?Si de ce cu EGR anulat imi arata val MAF spec. 850, iar cu EGR activ val.MAF spec este 835(se poate vedea in postarile anterioare cand am facut log cu EGR activ)?

Multumesc si astept parerile d-voastra!

 

LOG-01-003-010-013.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, evolkswagen said:

Atasez si eu urmatoarele log-uri dupa anulare EGR cu mentiunea ca inca(cred) am tija cam lunga, turbo of este cam mic fata de presiunea atmosferica 958,8 fata de 979,2(a se vedea in log-uri).Influenteaza cu ceva ? Se vede acest lucru  in log 003-010-013?Ce parere aveti de val MAF?Si de ce cu EGR anulat imi arata val MAF spec. 850, iar cu EGR activ val.MAF spec este 835(se poate vedea in postarile anterioare cand am facut log cu EGR activ)?

Multumesc si astept parerile d-voastra!

 

LOG-01-003-010-013.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

 

Salut, 

Inca se vad probleme de vacuum, si nu pot fii ignorate pentru o parere la logul in mers. Acum legat de MAF, eu zic ca e ok, atata timp cat tija este mai lunga decat normal, valorile MAF sunt mai scazute. Ar trebui sa fie cu 15-20 % mai mari decat specificat. 

1. Cauta buba cu vacuumul, astfel incat pe partea superioara sa ai LINIE dreapta (ai sa observi o imbunatatire a acceleratiei dupa ce rezolvi problema cu vacuumul)

2. Refa logul si incearca sa mai scurtezi putin tija, da nu foarte mult

3. Era bun si un BS003 aici.

 

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

59 minute în urmă, ClaudiuM a scris:

 

Salut, 

Inca se vad probleme de vacuum, si nu pot fii ignorate pentru o parere la logul in mers. Acum legat de MAF, eu zic ca e ok, atata timp cat tija este mai lunga decat normal, valorile MAF sunt mai scazute. Ar trebui sa fie cu 15-20 % mai mari decat specificat. 

1. Cauta buba cu vacuumul, astfel incat pe partea superioara sa ai LINIE dreapta (ai sa observi o imbunatatire a acceleratiei dupa ce rezolvi problema cu vacuumul)

2. Refa logul si incearca sa mai scurtezi putin tija, da nu foarte mult

3. Era bun si un BS003 aici.

 

numai bine

Multumesc,Claudiu?

BS003 nu am mai facut pt ca am EGR anulat fizic, nu din soft.Acum,referitor la vacuum, unde sa mai caut si ce sa mai verific?Am anulat n18 iar vacuumul la n75 vine direct de la pompa tandem.Am verificat si capsula vacuumatica si pare ok.O sa fac o proba si cu ea scoasa din circuit.De la ce as mai putea avea probleme pe partea cu vacuumul?Sa fie de la pompa(~800mb) sau de la n75(~550mb)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minutes ago, evolkswagen said:

Multumesc,Claudiu?

BS003 nu am mai facut pt ca am EGR anulat fizic, nu din soft.Acum,referitor la vacuum, unde sa mai caut si ce sa mai verific?Am anulat n18 iar vacuumul la n75 vine direct de la pompa tandem.Am verificat si capsula vacuumatica si pare ok.O sa fac o proba si cu ea scoasa din circuit.De la ce as mai putea avea probleme pe partea cu vacuumul?Sa fie de la pompa(~800mb) sau de la n75(~550mb)?

 

La Actuator trebuie sa ai minim 750 mbar, ceea ce inseamna ca la pompa tandem cam 850-900 mbar. Verifica traseul de vacuum care duce la frana sa nu ai scapari , si mai verifica si valvele UNISENS (in principiu cea jumate neagra juamte alba) de pe traseu. Iti recomand sa pui EGR ul la loc, masina merge mult mai bine cu el. verifica si conductele de platic (daca ai asa ceva) de pe circuitul de vacuum. Ceva sigur este, daca sistemul ar fi fost etans BS11 arata calumea.

 

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ClaudiuM

Am postat si eu niste log-uri mai sus.

Ai putea sa ma ajuti cu niste interpretari, sfaturi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

37 minute în urmă, ClaudiuM a scris:

 

La Actuator trebuie sa ai minim 750 mbar, ceea ce inseamna ca la pompa tandem cam 850-900 mbar. Verifica traseul de vacuum care duce la frana sa nu ai scapari , si mai verifica si valvele UNISENS (in principiu cea jumate neagra juamte alba) de pe traseu. Iti recomand sa pui EGR ul la loc, masina merge mult mai bine cu el. verifica si conductele de platic (daca ai asa ceva) de pe circuitul de vacuum. Ceva sigur este, daca sistemul ar fi fost etans BS11 arata calumea.

 

numai bine

Am verificat ambele valve unisens si sunt ok.Inainte de intrarea in n75 am val vacuum ca si la pompa tandem(~800), dupa iesirea din n75 am~550.Deci,de la iesirea din pompa tandem si pana la intrarea in n75 am aceeasi val vacuum pe tot traseul.De ce am ~550 la iesirea spre actuator?.Mentionez ca am facut si verificarea cu n18 in locul lui n75 si sunt aceleasi valori ca si cu n75.Ce ar putea fi?Sa fie din cauza ca pompa scoate abia ~800mb?In bs se duce spre 850 la pompa dar nu m-am uitat sa vad cat scoate la actuator.Ce tin minte este ca nu are oscilatii de vacuum (pe vacuumetru)cat timp este la limita de sus sau cea de jos in bs.

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

46 minutes ago, p.romulus said:

Salut ClaudiuM

Am postat si eu niste log-uri mai sus.

Ai putea sa ma ajuti cu niste interpretari, sfaturi ?


Salut, 

 

Nu ti-am raspuns pt ca am vazut ca ai chip, dar dupa ce am aruncat o privire pe logul tau tind sa cred ca 1) surubul limitator este prea infiletat TURBO ON cam mica, ai un spike de 1000 mb (aproape cat pres atm) si TURBO OFF este undeva la 900 (o tija prea lunga zic eu) Urmareste postul lui RUNE cum se regleaza turbina si incearca sa obtii reglajele optime(CUM tu ai CHIP nu iti pot spune care sunt alea pt ca nu le cunosc) 

 

numai bine!!

53 minutes ago, evolkswagen said:

Am verificat ambele valve unisens si sunt ok.Inainte de intrarea in n75 am val vacuum ca si la pompa tandem(~800), dupa iesirea din n75 am~550.Deci,de la iesirea din pompa tandem si pana la intrarea in n75 am aceeasi val vacuum pe tot traseul.De ce am ~550 la iesirea spre actuator?.Mentionez ca am facut si verificarea cu n18 in locul lui n75 si sunt aceleasi valori ca si cu n75.Ce ar putea fi?Sa fie din cauza ca pompa scoate abia ~800mb?In bs se duce spre 850 la pompa dar nu m-am uitat sa vad cat scoate la actuator.Ce tin minte este ca nu are oscilatii de vacuum (pe vacuumetru)cat timp este la limita de sus sau cea de jos in bs.

Foarte ciudat, incearca cu un alt N75, dar ma indoiesc ca vei obltine altceva. Ma duce cu gandul la ECU care comanda N75 ul bazat pe mapa N75 duty cycle. Daca e corecta atunci poate circuitul ECU N75 e cu problema. Vezi aici: http://workshop-manuals.com/audi/a3_mk1/power_unit/motronic_fuel_injection_and_ignitionsystem_(4-cyl._turbo)/mixture_preparation_system_electronic_inj.gas/checking_the_boost_pressure_system/checking_solenoid_valve_for_boost_pressure_control/

Eu am avut problema cu N75 ul la Bora prietenei fix cu aceeasi problema, doar ca atunci cand opream motorul scotea un scartait ca de soricel pt vreo 5 secunde si se incalzea ff tare. Am inlocuit-o si problema rezolvata (50lei dezm)

Numai bine!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!