Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Mihai, 

Pentru un Euro 3, e enorm de mult sa ai recirculare de 70%! Asta si pentru ca turbina ta e prost reglata. 

BS003 - recirculare 70%. S-a mai tot scris care sunt cauzele unei recirculari mari (in cazul tau, reglajele proaste ale actuatorului)

BS011 - Diferenta dintre OFF si On este de 300 mbari.Trebuia sa ai 180.  E mult prea mult! Se vede si ca geometria iti agata (sau actuator imbatranit/cu arc tasat) si ca ai probleme pe partea de vacuum.

1. rezolvi vacuumul. 

2. cureti geometria

3. reglezi actuatorul. Daca tot mai apar variatii in partea de jos a graficului, atunci va trebui inlocuit actuatorul. 

4.  ar fi fost bun si un Log in mers sa vedem si MAF-ul daca e praf. Dar il asteptam dupa ce rezolvi toate astea scrise aici. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se poate vedea cît bagă turbo cu vag-ul? Si care este valoarea care ar trebui să fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19.02.2016 at 17:46, icerw a scris:

 

uite aici cum se face un log:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un log în ners ştiu cum se face dar nu stiu să-l citesc şi nu stiu cam ce valori ar trebui sa aibe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai înțeleg nimic,un coleg zice ca așa este normal,legat de ce indică Map-ul la relantiu,alt coleg zice ca nu este bine așa ceva,în fine ,asta este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19.02.2016 at 17:46, icerw a scris:
6 minute în urmă, razem a scris:

Ma poate ajuta cineva cu o interpretare? Masina accelereaza foarte lent.

LOG-01-003-010-0.csv

a umblat cineva la tija actuatorului?!?!?!ori tija e prea lunga ori pierderi vacuum.

da ,intradevar,atinge presiunea ceruta abia spre3000 rpm.

fa si bs003 si bs011 pt a vedea mai bine problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19.02.2016 at 17:46, icerw a scris:
58 minute în urmă, razem a scris:

nu e bine.tre sa intri la basics setings sa faci treburile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok....o sa mai incerc maine. multumesc, o seara frumoasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, gabi_74 said:

Mario și asta cum se explică,alte screen-uri făcute cu câteva zile în urma,aceași mașină.

Se explică prin faptul că EGR nu are aceeaşi stare, într-o situaţie este închis, iar în cealaltă deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 31.01.2016 at 18:39, stonecold00 a scris:

egr dupa aprox,3 min de mers in ralanti se dezactiveaza,si automat ca toate gazele ajung in turbo,si turbo se invarte mai repede si genereaza mai mult boost.se si aude daca esti atent,la un moment dat cand incepe.sa.șuiere mai tare turbina.ala e momentul cand egr se inchide.e comportament normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabi-74

sa fim clari:una din modalitatile pe care o folosim noi pt diagnosticarea map-ului,este verificarea doar cu contactul pus si motor oprit,cand in grupul 010 ,valorile din blocul 3 si 4 trebuie sa fie egale(+-20->30 mbari). 

in relanti nu stiu sa existe metoda de masurare.cel putin poate nu stiu eu.

pt ca in relanti apar multi factori:egr on/off,cantitate injectata(consumatori porniti,temperatura antigel),reglaje geometrie,uzura actuator(arc tasat,membrana rigida),etc.....chiar si un cartof pe toba,toate astea  influentand intr-o oarecare masura presiunea actuala afisata in (blocul3 grup10/11),fata de presiunea atm afisata pe grupul 010 ,blocul 2 de mas.

deci si lupo-bv si emy-d ti-au sugerat factorii ce pot influenta presiunea actuala fata de cea atmosferica.

deci scurt si la obiect:pt a verifica map,faci testul doar cu contactul pus.sunt egale e bn ,daca nu verificate fire/mufa,apoi daca e cazul,schimbat map.

ca daca pres atm e 980mbari si map arata 1150 mbari,logica ca e o problema si map tre schimbat.plus ca te trezesti si cu cod de eroare....

stim asa din fizica :pres la nivelul marii e de aprox 1000 mbari.

totodata cu cresterea altitudinii ,pres atm scade.

deci e logic sa se lase cu cod de eroare daca la punerea contactului map ar citi o valoare mare,spre ex 1150 mbari.sti ce zice ecu?!? :"stai frate ,cumva sunt in vreo mina de carbuni la mare adancime?!?"

modalitati de masurare mai exista:osciloscop,etc....dar noi cei cu vag com,folosim metoda cu contactul pus.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,am înțeles, la mine cu contactul pus sunt egale,deci este bine.Mai rămâne problema vacuum-ului să văd pe unde pierd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da un Audi A4 1.9 TDI BRB din 2006. Au fost schimbate ax cu came si tacheti hidraulici recent. Verificat avans: +7.4, Am incercat sa il modific si valoarea minima care am putut sa o obtin a fost +6,9 la capat de cursa. Daca miscam suruburile spre centrul gaurilor nu mai pornea masina. Am facut BS pe EGR si turbo + loguri in treapta 3 si 4. Niste sfaturi va rog.

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PUNE distributia din nou !! 

NU este normal sa se intample cum relatezi tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pusa gresit distributia sau fulia pe axa cu came, nu mai stiu daca are pana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu îi mai da blană de la turaţii aşa de joase cum ai făcut în primul log pentru că s-ar putea să ai nevoie de un magnet :D

Din BS011 ar reieşi că sunt ceva probleme de vacuum. Despre avans este topic separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,postez si eu pt un coleg ,are golf 5 ,bkc ,105 cai...la actuator are -500mari,la tandem oscileaza intre -400-500mbari ,masina trage f bine spre mirarea mea,chiar mai bine ca passatul meu ,egr spart si plin de ulei...

logul in mers transf in xls se amesteca mai rau...rog a fi citit in csv

in ciuda lipsei de vaccum in log nu scade deloc presiunea sub prescris

o parere si din partea voastra si un sfat pt colegul meu...merci

LOG-01-003-010-0111(1).csv

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18.02.2016 at 9:12 PM, ~LauR~ said:

Salut ! Va rog sa ma ajutati si pe mine cu interpretarea acestor log-uri ale unui prieten ( dradragos ) are o problema la un golf 5 1.9 tdi, intra in limp mode mereu la 120 km/h. Din ce am vazut turbina face overboost mare dar restu nu mai stiu :)

Din ce m-am uitat, nu pare sa aiba scapari de vacuum pe la furtune, iar senzoru MAP a fost probat cu altu si la fel face.

Am facut si BS la EGR si turbo.

Multumesc !

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-turbo.xls

Eroarea e asta

1 Fault Found:
000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
               P0234 - 000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 9
                    Mileage: 187471 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 18:26:23

             Freeze Frame:
                    RPM: 2583 /min
                    Speed: 120.0 km/h
                    Load: 96.1 %
                    Voltage: 14.59 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 2029.8 mbar
                    Absolute Pres.: 2570.4 mbar

 

On 18.02.2016 at 10:23 PM, mario20vest said:

LAUR,fa corect bs011.

deviatia pozitiva in 99 % din cazuri e de la geometrie ancrasata.si ce daca a fost curatata in iulie.poate nu a fost cum trebuie.niciodata o geometrie nu ar trebui sa se blocheze din vina ei(suna si aiurea afirmatia asta).altele sunt cauzel,maf-uri uzate,senzori,ulei papat,injectoare,avans,se aduna acolo toate si se sparg in capul geometriei.

 

19 hours ago, ~LauR~ said:

Am revenit cu BS facut corect la EGR si turbina si un log in mers. LOG-01-003-xxx-xxx.xls LOG-01-011-.xls LOG-01-011-xxx-xxx.xls LOG-01-003-010-011.xls

Multumesc !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut10a

1. BS003 - Nu am ce zice despre el din moment ce e spart. De inlocuit sau de anulat.  (de preferat de inlocuit)

2. BS011 - Probleme mari de vacuum. E si normal sa aiba daca EGR e spart si merge cu el asa. Pierde vacuum pe acolo. de asemenea, probleme si cu geometria care agata. Trebuie curatata bine si apoi vazut daca mai sunt necesare reglaje. 

3. Logul in mers nu poate fi interpretat din cauza datelor stocate in el. Presiunea inregistrata de 2000 mbar...si apoi de 28...4, 5.....1700 ...Eu ce sa interpretez din asta? Trebuie refacut, dar nu inainte de a rezolva ce am scris mai sus.  Spor!

 

@~LauR~

BS003 - Recirculare ok.  45% gaze recirculate.

BS011 - N-am mai vazut asa ceva...dar geometria aia e complet blocata. Nici nu ma mir ca a luat limp mode. Pana nu se curata bine geometria, nu pot zice nimic de vacuum. 

Logul in mers. - Overboost pe toata plaja turatiei si un lag la inceput. Nici nu merita sa ma mai uit peste ele pana nu rezolva  cu geometria.

 

Ca pasi ce trebuie urmati:

  • curatare geometrie
  • facut bs011 
  • verificat vacuum si reglaje
  • verificat inca o data EGR
  • daca totul e ok, Log in mers. 

 

spor! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!