Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

nici nu o sa ajungi.la tine face o dif de aprox 200 mbar intre turbo off si on,dar aste 2 valori sunt trase in jos cu 200 mbar. tu ai de ex 800 cu 1000 si normal un aprox 979 cu 1150. senzorul de presiune e schimbat,am inteles,problema e ca...mai ai de tras...

chiar,pui doar contactul ,intri pe 010 si citesti a 2-a si a 3-a casuta.ar trebui sa fie egale.apoi dai cheie si vezi tot casutele alea.si ne zici si noua.

La mine acum e asa... off 868-877 si on 999-1010 e mult ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pres atm 969 si intake air pres 816 cu contact si pornit la frl... 969 cu 816

Diferenta mare intre ele...

cu contactul pus cele 2 presiuni tre sa fie egale,eventual intake pressure mai mare sau mai mic +-20/30mbar.dar la tine e altceva.crezi k daca ai schimbat map-ul si e nou ,e musai sa fie"intreg". au mai fost si vor mai fi cazuri ,cand de noi piesele sunt proaste.mai incearca cu alt map.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e stricat senzorul ??? la cel dinainte parca era egala ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si cu cel vechi si cu unu de pe un passat de 116 cp si tot asa arata... sa fie altceva?? Mufa am dato cu spray de contact... imi scoate par alb masina asta... :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, daca are careva timp sa arunce o privire pe logurile atasate, sunt in vit 3, ca in 4 nu am avut loc sa pot face, aglomeratie mare. Vreau sa stiu cum se prezinta, consumul e putin cam mare.


Daca are careva timp sa arunce o privire pe cele 2 loguri,  multumesc

log vit 3.xls

log vit 3.1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si cu cel vechi si cu unu de pe un passat de 116 cp si tot asa arata... sa fie altceva?? Mufa am dato cu spray de contact... imi scoate par alb masina asta... :)))

 

pune unul compabil....

 

Salutare, daca are careva timp sa arunce o privire pe logurile atasate, sunt in vit 3, ca in 4 nu am avut loc sa pot face, aglomeratie mare. Vreau sa stiu cum se prezinta, consumul e putin cam mare.

Daca are careva timp sa arunce o privire pe cele 2 loguri,  multumesc

 

pare ok, doar un pic de suprapresiune pe turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mh, diferenta nu e mare, dar daca modific din tija e foarte posibil sa fie mai mica sau mai mare decat e acum. La cald nu pot regla foarte bine datorita temperaturi din zona. Merita sa o mai modific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal e vb de o curatare turbina/geometrie - daca ai facut deja acest lucru, atunci reglezi actuatorul - daca nu ai facut, curata turbina/geometrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok multumesc, am curata turbina in primavara, eventual mai slabesc actuatorul putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut dragi colegi si bine v-am regasit.

Am achizitionat de cateva zile o alta masina, un audi A4- B7 si am zis sa fac testele de rigoare, ce a iesit m-a minunat, niste reglaje facute prost si geometrie blocata partial.

Va rog sa vedeti graficul si bs-ul, mentionez ca am lasat tot log-ul si nu l-am taiat doar pe treapta a 3-a care este la sfarsitul log-ului incepand de la secunda 54 la sec 64, pentru a vedea si voi comportamentul zic eu, dubios al turbinei/debitmetru/egr

 

Astept parerile voastre, diseara am sa desfac egr-ul sa vad cata calamina gasesc si zilele viitoare ma voi ocupa si de turbina

Toate cele bune

BS - A4 B7.xls

Log A4 B7- 2.0 BLB 140cp.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, daca are careva timp sa arunce o privire pe logurile atasate, sunt in vit 3, ca in 4 nu am avut loc sa pot face, aglomeratie mare. Vreau sa stiu cum se prezinta, consumul e putin cam mare.

Daca are careva timp sa arunce o privire pe cele 2 loguri, multumesc

din ce vad eu: imi pare ca masina are soft modificat(presiunea turbo ceruta plus ciclul n75 care la final de log sta in 70%).posibil sa si gresesc.

in schimb geometria e super ok reglata(ori e reglaj de fabrica,ori ....) pt ca in ambele loguri apre acel 19.9% duty cycle corespunzator primei valori de wot.e momentul acela cand geometria se deschide.

ca sunt mici valuri in presiunea generata,posibil geometria sa agate fff putin,posibilitati sunt multe.

pt detalii mai amanuntite ne trebuie bs011 ,dar inainte sa incingi bine turbina,ii dai niste forje spre 3500rpm timp de cateva minute,apoi faci imediat bs011.

maf-ul este f bun.citeste bn pe toata plaja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut dragi colegi si bine v-am regasit.

Am achizitionat de cateva zile o alta masina, un audi A4- B7 si am zis sa fac testele de rigoare, ce a iesit m-a minunat, niste reglaje facute prost si geometrie blocata partial.

Va rog sa vedeti graficul si bs-ul, mentionez ca am lasat tot log-ul si nu l-am taiat doar pe treapta a 3-a care este la sfarsitul log-ului incepand de la secunda 54 la sec 64, pentru a vedea si voi comportamentul zic eu, dubios al turbinei/debitmetru/egr

Astept parerile voastre, diseara am sa desfac egr-ul sa vad cata calamina gasesc si zilele viitoare ma voi ocupa si de turbina

Toate cele bune

omule,ori mie mi-e somn la ora asta si nu mai stiu nimik,ori nu stiu ce sa zic.

intradevar in bs turbo on e mult prea mare(aprox1300mbari).am vazut ca la edc 16 au niste valori mai mari pt turbo on(1200mbar) dar nici ca la tine.

surubul de stop ar trebui reglat astfel incat sa mai scazi turbo on-ul.

maf este ok,iar geometria corecteaza f bine pe graficul tau.eu nu stiu ce tot zici tu acolo,dar banuiesc ca te asteptai ca la sarcini partiale valorile cerute si cele masurate sa fie egale.

niciodata.logul se face numai in sarcina max.si doar atat.

si app turbina nu mi se pare a agata deloc.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de feedback.

 

Masina trage bine, dar valoarea aia de 1315mbari m-a facut sa rad si sa ma ingrijorez in acelasi timp.

 

Sa vad eu cum reglez surubul ala de stop ca abia are loc mana pe langa motor...

 

Sa avem o zi buna

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Atasez si eu loguri pe bs3 si bs11. Logurile in mers le-am postat acum cateva saptamani si sunt cat de cat ok. A ramas sa verific actuatorul, dar nu am avut timp pana acum.
Cand am facut logurile am observat ca pe BS3 cu EGR OFF si BS11 cu Charge Pressure control status ON motorul are mici intreruperi. Nu e pronuntat, dar se simt. cu EGR ON respectiv cealalta optiune OFF merge rotund.
 
Masina are chip de aproximativ 4000 de km iar EGR este scos din soft. (90 CP -> 125 ; si cuplul cam mare 210 -> 310, dar protejez masina)
Trage bine, merge bine. Singurul lucru care ma deranjeaza este ca atunci cand schimb vitezele 1-->2, 2-->3 (acum incepe si pe 3-->4), intre schimburile de viteza de fapt, pe scaderea de turatie a motorului, turbina fluiera mai ales cand motorul este incins. Tot asa, nu foarte tare, dar o aud.
 
Atasez si un video cu un zgomot care se aude din zona filtrului de aer. Pare un un zgomot metalic care se propaga din alta parte, ceva atinge undeva (la secunda 16 e cel mai "vizibil" ).
Link aici . De la ce ar putea fi?

 

Atasamentele sunt : bs3.xlsbs11.xls. (Sunt csv-uri -salvati-le ca csv- dar le-am schimbat extensia, nu ma lasa sa le uploadez csv)

 

Cand ai timp Mario sau altcineva, poate va uitati pe pe logurile mele. 

Multumesc frumos:)

Modificat de darkdante
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, intalnesc si eu o problema pe golfu 4 a lui taicamio. Motorul cica a fost schimbat, normal cu vcds vad ca ii cod motor AGR nu ALH deci ii vorba de 1.9 TDI 90 cp.

 

Masina nu intra in limp mode dar nu trage cum trebuie. A fost schimbat filtre etc, dupa care pompa tandema ca nu facea vaccum suficient. Azi am schimbat si debimetru dar tot parca nu trage linear.  Egr este si el cu ulei dar nu cred ca influenteaza.

 

Dupa mai multe tentative am reusit sa fac si un log cat de cat ok (asa-i cu astia mai batrani).

 

 

LOG-01-003-010-011.csv treapta 03.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, intalnesc si eu o problema pe golfu 4 a lui taicamio. Motorul cica a fost schimbat, normal cu vcds vad ca ii cod motor AGR nu ALH deci ii vorba de 1.9 TDI 90 cp.

Masina nu intra in limp mode dar nu trage cum trebuie. A fost schimbat filtre etc, dupa care pompa tandema ca nu facea vaccum suficient. Azi am schimbat si debimetru dar tot parca nu trage linear. Egr este si el cu ulei dar nu cred ca influenteaza.

Dupa mai multe tentative am reusit sa fac si un log cat de cat ok (asa-i cu astia mai batrani).

asa il vede vcds ca si cum ar fi agr.da,din log turbina nu face presiune.scoate furtunul d vacuum din n75 si trage cu gura.ori furtunas spart,ori membrana actuator fisurata.in concluzie nu ajunge vacuum la actuator.sau ar mai fi o varianta ca geometria sa fie blocata catre turbo off.verifica la mana si daca tija turbo isi face cursa(apesi tu pe ea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUARE. vin si eu cu o problema. astazi am simtit ca nu mai trage tractorasul meu, bag sa fac un bs11 si surpriza....diferena de 20mbar....si cand iau la puricat, gasesc actuatorul de la racitorul de gaze de pe egr(din cate am ineles doar codul motor AXR il are, si asta il face sa fie euro 4)  acest actuator pus din dezmembrari acum 4 luni avea membrana sparta asa cum avea si celalalt. momentan l-am scos de acolo(cand am incercat sa-l dau jos a pocnit tija lui de scoapta ce era) si am infundatt furtunul ce duce la el, si am facut niste log-uri cu el scos, as vrea sa-mi spuneti daca e ok saq merg asa cu el vreo cateva zile. multumesc. scuze pt greseala bs3 este de fapt bs11

log mers tr3 in 2 reprize.xls

bs3.xls

bs33.xls

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că are nimic.....în afara faptului că maşina va fi euro3 :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUARE. vin si eu cu o problema. astazi am simtit ca nu mai trage tractorasul meu, bag sa fac un bs11 si surpriza....diferena de 20mbar....si cand iau la puricat, gasesc actuatorul de la racitorul de gaze de pe egr(din cate am ineles doar codul motor AXR il are, si asta il face sa fie euro 4) acest actuator pus din dezmembrari acum 4 luni avea membrana sparta asa cum avea si celalalt. momentan l-am scos de acolo(cand am incercat sa-l dau jos a pocnit tija lui de scoapta ce era) si am infundatt furtunul ce duce la el, si am facut niste log-uri cu el scos, as vrea sa-mi spuneti daca e ok saq merg asa cu el vreo cateva zile. multumesc. scuze pt greseala bs3 este de fapt bs11

in bs011 ,mai spre sfarsit daca pui sub forma de grafic,se cam vad niste oscilatii in partea de jos a graficului(989/999/989/999 mbari).ori agata putin geometria,ori arcul actuatorului e tasat .

variatiile astea din bs011 ,pot fi raspunzatoare(posibil) si de acel mic underboost din logul in mers.

egr are valori bunicele.

maf-ul e la limita(e cam fix pe fix).

pune un surub in furtunasul ce intra in actuatorul de la racitor pt a nu pierde depresiunea.si verifica la mana geometria.

scuze ackm am vaz ca ai infundat furtunasul. pai pierdeai vacuum si daia nu mai tragea.vacuum =more boost

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor, intampin o problema cu turbina la masina din semnatura: Am inlocuit turbina, cu sh, la AVD Turbo pe data de 09.06.2015, a mers f bine masina, am mers numai in turatii normale (de la 2500 rpm in sus). Pe data de 30.06.2015 am fost la userul @nervoss (un baiat exceptional) sa vad cum se prezinta turbina pe diagnoza, dupa spusele colegului @nervoss, turbina se prezenta f k. De vreo 1 luna, a inceput sa se auda dimineata sau cand motorul era rece, acel fluierat la debraiere, exact cum imi facea turbina pana sa o schimb. Dupa ce se incalzeste motorul, nu se mai aude DAR ieri seara am accelerat sa ma duc la 120 km/h si surpriza, AM LUAT LIMP. Nu am apucat sa merg la diagnoza dar sigur s-a inregistrat acel limp.

Vin cu intrebarile: O turbina curatata de "meseriasi" sa ma tina doar 4 luni ?? (am garantie si o sa merg la ei ptr reparare/inlocuire). 

                            Ce o poate defecta asa de repede ??  (am mers in turatii mari tocmai ptr a evita defectarea turbinei).

                            Ce ar trebui sa mai verific cu Irinel (@nervoss), pe Vag-Com ??? (el se pricepe destul de bine la diagnoza dar poate mai sunt senzori, parametri, etc de verificat).

Orice sfat este bine venit.

LOG-01-003-010-011 - Copy.xls

Modificat de rata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel fluiera doar la debraiere poate veni de la o tija actuator mai scurta decat optimul.asta duce la o nesincronizare a geometriei cu turatia motorului,si o parte din aerul comprimat se intoarce inapoi catre filtrul de aer(se imbacseste si maf-ul cu vapori de ulei de la epurator).

sau daca face doar la rece,poate veni de la membrana actuatorului care este rigida.cand se incalzeste ,devine mai flexibila si raspunde mai rapid la comanda.

trebuie sa faci bs011 si log in mers si sa le postezi aici.altfel nu avem cum sa ne dam seama doar din ce zici tu. tot ce am zis eu mai sus ,sunt doar presupuneri.

daca ai luat limp(banuiesc ca masina tragea) sigur e overboost condition=> geometrie ancrasata.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sistemul de vacum, furtune sa nu ai lipsa pe la actuator, sau capsula cu membrana fisurata.Vezi daca tijs face cursa complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate fără să pui logurile aici cam greu de spus. Vezi ca la Best answer am scris cum se procedează, am făcut și un clip cu asta, nu se poate să nu meargă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arhiveaza log-urile si pune-le aici. In plus, faptul ca schimbi treptele la peste 2500 rpm nu iti garanteaza functionarea optima in timp imdelungat a turbinei, ci plaja de turatii in care tragi de masina. Adica, daca incepi si calci 50% acceleratia de la 1500 rpm, (sau 100%) apar depunerile si uzura prematura a axului turbinei. Daca vrei sa te tina, acceleratia o calci bine doar cand ajungi la cuplu maxim (la AJM cum am eu - 1900rpm). Pana la cuplu maxim, acceleratia usoara.

Suieratul acela vine de la uzura axului. Si sunt curios daca iti inlocuiesc ceva pe garantie.

Edit. Acum vad ca ai luat si limp...deci sigur ai niste depuneri acolo, cum zice si Mario.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am reusit sa pun log-ul, am urmat instructiunile postate de @lupo_bv. 

Turbina banuiesc ca a fost verificata pe standurile AVD TURBO, inainte de montaj. Masina a mers f bine, tija nu cred ca s-a defectat in mers. De cand s-a umblat la turbina, nici ca am mai umblat pe sub masina sau alte reparatii...........f ciudat !!!

 

@Emy D: ar fi culmea sa nu ma rezolve pe garantie, ca doar am urmat toti pasii impusi de AVD Turbo. Cand am plecat de la ei spre Ploiesti, mi-au zis: "da-i talpa" si asa am facut............a mers ca noua. Am fost in Grecia fara probleme cu masina dar toate semnele astea au aparut de vreo luna. 

 

@mario20vest: daca aveam prbleme la tija trebuia sa am LAG, dar diagnozele imi spuneau ca turbina baga presiune prea mare si atunci imi da limp ptr ca ar avea geometria murdara, de aceea am ales curatarea ei, ma rog, inlocuirea ei.  

Modificat de rata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!