Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

bs...ps...pl... Law, fa un log in mers, sa ma uit pe el - asa e cel mai clar.

 

In rest, ca sa vezi ce e de schimbat in turbina, trebuie sa verifici jocul axial, etc, sa o desfaci... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul a mai fost reglat in ianuarie ac...si uitandu-ma pe BS-urile de atunci nu inteleg de ce a crescut presiunea la Turbo OFF...

LOG-01-011-dupa reglaj xxx-xxx.xls

982/971.acestea sunt valorile la acest bs011. adik daca faci grafic o sa vezi ca in partea de jos(turbo off) ai variatii(982/971 mbar). deci din ianuarie iti cam agata geometria pe capat de cursa/catre turboo off.ori s-a ancrasat geometria pe capat de cursa ori arc tasat actuator.

test de facut: scoate vacuumul ce intra in actuatorul turbo,dai un bs 011(turbo o sa afiseze in permanenta doar presiunea mica-turbo off). si vezi daca impingi cu mana de tija catre turbo off,daca mai scade valoarea turbo off de la 1000 mbar spre valorile din ianuarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul a fost reglat cu gctinvalentin si am observat amandoi ca geometria agata...

Urmatorul pas era sa o curat...si asta e dilema mea...sa o curat sau sa o reconditionez cap coada :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu iti consuma ulei pe la ax, nu are joc merita sa o cureti, eventual sa-i schimbi geometria daca agata, are uzura, nu se stie ce noroc ai cu noul kit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si app sunt si ceva probleme pe partea electro-pnrumatica (bs 011 partea de sus a graficului,acele trepte/varfuri).

Nu stiu cat de relevant este testul dar asta se intampla pe partea pneumatica in timpul BS-ului atasat...

LOG-01-0112-xxx-xxx.xls

Presiunea atmosferca imi arata 1060 pe canal 10 camp 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi pe mana lui valentin in continuare.verificati geometria,eventual daca necesita curatare,data jos.verificat axul turbo,joc axial,radial(are de fabrica-centrare hidro dinamica).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bs passat inainte de schimbare.zipsalut...am schimbat de curand debitmetrul pompa tandem senzorul de presiune de pe rampa...furtune turbo...si nici o schimbare atasez un bs 11 si bs 3  facute acum... poate ma ajuta cineva cu o parere...log-uri passat avb.zip

Modificat de hhh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

reglajele turbinei nu par bune,turbo on/off este la tine de numai 1030 cu 805....de exemplu eu la 800 m altitudine am on/off 1100 cu 900,la pres atm de 920 mbar...

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Repeta procedura  din videoclip ,si in timpul testului apasa de mai multe ori pedala de frana urmarind vacuumul

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

sau valoare turbo off cat mai aproape de pres atm a zonei tale..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bs passat inainte de schimbare.zipsalut...am schimbat de curand debitmetrul pompa tandem senzorul de presiune de pe rampa...furtune turbo...si nici o schimbare atasez un bs 11 si bs 3 facute acum... poate ma ajuta cineva cu o parere... log-uri passat avb.zip

senzor presiune turbo,nu rampa.app cat iti arata pe grup 010 pres atm?

un log in mers ai?

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...scuze...senzor presiune turbo...arata 969 presiunea atmosferica azi ii fac si un log...

Modificat de hhh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOG-azi01-003-010-011.zip acesta este logul ... 


 

 

reglajele turbinei nu par bune,turbo on/off este la tine de numai 1030 cu 805....de exemplu eu la 800 m altitudine am on/off 1100 cu 900,la pres atm de 920 mbar...

 

la mine presiunea atm este de 969 ...te referi la tija de la acuator ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

la tija m am referit,e prea lunga si turbina incarca greu,peste 3 sec...incearca sa obtii la dutycycle prima valoare la wot de apr 19 la suta

...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOG-azi01-003-010-011.zip acesta este logul ...

reglajele turbinei nu par bune,turbo on/off este la tine de numai 1030 cu 805....de exemplu eu la 800 m altitudine am on/off 1100 cu 900,la pres atm de 920 mbar...

la mine presiunea atm este de 969 ...te referi la tija de la acuator ???
direct comportament de tija prea lunga,lag la inceput de wot iar apoi subpresiune in a doua jumatate a logului.

maf-ul este super,citeste peste prescris pana la 4000 rpm.

la tija m am referit,e prea lunga si turbina incarca greu,peste 3 sec...incearca sa obtii la dutycycle prima valoare la wot de apr 19 la suta

...

bv ionut.asa este.un imdicator care iti zice k ai ajuns la reglajul optim este prima valoare a n75 duty(19.9%),corespunzatoare primei valori de wot.dar ....dureaza si plus de asta sunt multe"piedici" care te pot deruta in obtinerea acelui 19.9%: cant inj,etc...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tija e de vina...o pot regla fara sa dau turbo jos ?? Sau nu merge?? Valoarea wot in ce canal o arata ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile n75 duty cycle sunt pe gr 011 ultima casutza.

o reglezi asa direct pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista si topic pt reglarea tijei ?? :)

Multumesc mult pt pareri si tie si lui ionut...

Modificat de lupo_bv
NU MAI DA QUOTE LA MESAJUL ANTERIOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aoleuuuuu.se da cate 1 tura se face log pt a vedea schimbarea..... si tot asa .ca altfel la 3 ture deodata,poti trece cu usurinta peste reglajul optim.si daca mai vb si de memoria ecu....ca ar trebui sa mergi 1-2 zile cu masina si abia apoi sa faci log sa vezi schimbarea cu adevarat.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat 8 ture... si tot nu am ajuns la valoarea de 950-980 off si 1100-1150 on... :) poate nu am inteles eu :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu o sa ajungi.la tine face o dif de aprox 200 mbar intre turbo off si on,dar aste 2 valori sunt trase in jos cu 200 mbar. tu ai de ex 800 cu 1000 si normal un aprox 979 cu 1150. senzorul de presiune e schimbat,am inteles,problema e ca...mai ai de tras...

chiar,pui doar contactul ,intri pe 010 si citesti a 2-a si a 3-a casuta.ar trebui sa fie egale.apoi dai cheie si vezi tot casutele alea.si ne zici si noua.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pres atm 969 si intake air pres 816 cu contact si pornit la frl... 969 cu 816

Diferenta mare intre ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!