Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut Mario. Log-ul l-am facut in treapta a 3 a,de ce intrebi? E prea mult sau prea putin 6,4 s ? In ceea ce priveste turbina,am desfacuto acum doua luni si am curatat tot,lacrima. Am sablat tot cu amoniac. Insa,la un moment dat,tot schimband si incercand mai multe N75 am uitat din graba sa conectez mufa de alimentare. Cred ca am mers asa vreo 10 km. In final am comandat o electrovalva noua. Cand am montat-o,am dat jos capsula vacumatica si am verificat turbina miscand tija. Am simtit ceva mizerii si i-am facut gimnastica la greu. Sa mai fi ramas ceva pe acolo ? Acum ti-am zis,pe T off tija comprima membrana cam 0,5 mm. Daca o mai scurtez,nu o sa o comprime deloc iar vanele nu se vor mai deschide chiar la maxim. Nu e o problema ?            

         

PS. Te rog sa nu te superi pe mine ca te tot stresez dar chiar vreau sa invat. Lada de bere pentru tine oricum e pregatita... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,
 

Ma ajutati si pe mine cu log-ul atasat? Cand este foarte cald afara, masina are o lipsa de putere si scoate mai mult fum decat de obicei.

LOG-01-003-011-012.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Salut baieti. Revin dupa o lunga pauza,cu doua log-uri. Intre timp am schimbat N75 si am scapat de limp. In momentul de fata,cu motorul oprit,tija capsulei comprima membrana 0,5 mm iar levierul atinge surubul de stop la 18 mmhg. Credeam ca am reglat turbina mai ceva ca pe stand insa se pare ca m-am inselat. Unde gresesc ? Mutumesc.

Hmmmm ciudat... 6.4 s in treapta a3a, cu valorile de la debitmetru asa slabe.... Si mai ales daca e vorba de masina din semnatura....oricum dupa presiunea stock ceruta de ecu ,mai mult de 105 cp nu dezvolta softu, adica puterea masinii Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Mario. Log-ul l-am facut in treapta a 3 a,de ce intrebi? E prea mult sau prea putin 6,4 s ? In ceea ce priveste turbina,am desfacuto acum doua luni si am curatat tot,lacrima. Am sablat tot cu amoniac. Insa,la un moment dat,tot schimband si incercand mai multe N75 am uitat din graba sa conectez mufa de alimentare. Cred ca am mers asa vreo 10 km. In final am comandat o electrovalva noua. Cand am montat-o,am dat jos capsula vacumatica si am verificat turbina miscand tija. Am simtit ceva mizerii si i-am facut gimnastica la greu. Sa mai fi ramas ceva pe acolo ? Acum ti-am zis,pe T off tija comprima membrana cam 0,5 mm. Daca o mai scurtez,nu o sa o comprime deloc iar vanele nu se vor mai deschide chiar la maxim. Nu e o problema ?

PS. Te rog sa nu te superi pe mine ca te tot stresez dar chiar vreau sa invat. Lada de bere pentru tine oricum e pregatita... :)

Pai mai intai asigura-te de geometrie.eventual mai faci un efort si desfaci actuatorul de pe turbo pt a putea verifica geometria.oricum din bs011 pare sa agate.

Exact colegu,e ciudata acceleratia aceea ,e prea rapida masina.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai rece logul se face pe 003,010,011.

Ne mai trebuie si un bs 003 si bs011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un log inainte de a curata turbina si unul dupa ce am curatat turbina, mentionez ca am un fluierat puternic de aprox 60000km, dar nu am avut probleme. Dupa ce am curatat turbina nu se mai aude asa puternic la relanti cand inchide EGR-ul.

Am o oarecare diferenta de presiune fata de cat cere softul si cat da turbina!

Poate cineva sa iti dea cu parera sau nu mai insist ? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

alex diferenta de presiune de care zici tu,mai mare in primul log si mai mica in al 2 lea,este cam comportament normal la edc 16...adica pare sa fie de la actuator care nu si mai face treaba...multi colegi au schimbat pompa tandem si blocul de valve si degeaba....in schimb poti verifica sa nu ai vreo pierdere de vaccum...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

       Salut baieti. Tocmai am dat jos actuatorul si am verificat turbina. Nu pot sa spun ca agata,desi chiar jos pe capat de T off. se simte ceva,dar foarte slab. Comparativ cu ce era inainte de curatare,acum pot sa spun ca agata intr-o pana de gasca :) Am montat tot exact asa cum era,fara sa modific lungimea tijei deoarece maine dimineata vreau sa refac log-ul,sa ma asigur ca totul a fost ok la precedentul. Se pare ca trec de la o extrema la alta. Inainte luam 10 limp-uri pe zi si prindea viteza doar in cadere libera,iar acum mai am putin si zboara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

alex la underboost m am referit ,sa nu se inteleaga gresit,,,daca ai dubii poti face si un bs 003 si 011...

 
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut sansa sa folosesc un vcds zilele acestea, am facut cateva log-uri pentru un Passat B6, doua in a 3-a si doua in a 4-a.

Isi poate da cineva cu parerea despre valori?

 

Din ce am mai citit pe aici, ar parea ok.

Mersi.

LOG-01-003-010-011_3_1.xls

LOG-01-003-010-011_3_2.xls

LOG-01-003-010-011_4_1.xls

LOG-01-003-010-011_4_2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Tocmai am dat jos actuatorul si am verificat turbina. Nu pot sa spun ca agata,desi chiar jos pe capat de T off. se simte ceva,dar foarte slab. Comparativ cu ce era inainte de curatare,acum pot sa spun ca agata intr-o pana de gasca :) Am montat tot exact asa cum era,fara sa modific lungimea tijei deoarece maine dimineata vreau sa refac log-ul,sa ma asigur ca totul a fost ok la precedentul. Se pare ca trec de la o extrema la alta. Inainte luam 10 limp-uri pe zi si prindea viteza doar in cadere libera,iar acum mai am putin si zboara.

Vezi ca la cald(turbo f bine incins),pana accea de gasca se poate transforma intr-un os de gasca.adica poate agata si mai rau.

Am avut sansa sa folosesc un vcds zilele acestea, am facut cateva log-uri pentru un Passat B6, doua in a 3-a si doua in a 4-a.

Isi poate da cineva cu parerea despre valori?

Din ce am mai citit pe aici, ar parea ok.

Mersi.

Dubioase sunt 2 lucruri: valoarea de 99,9% la acceleratie si valorile maf prescris si actual care sunt fix pe fix.

Daca e sa ma iau asa din log turbo corecteaza fara probleme.

La inceput de log trebuia un spyke la presiunea turbo(lipseste).posibil un actuator nazdravan.e ceva specific.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

alex la underboost m am referit ,sa nu se inteleaga gresit,,,daca ai dubii poti face si un bs 003 si 011...

 

Pai e facut log si in 3 si in 11, in postul anterior primului quote este logul! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

       Neata. Nu stiu ce sa intamplat data trecuta. Am refacut Log-ul in exact aceleas conditii 100% in tr.3-a. Se pare ca am scos un timp mai mare. Referitor la pana de gasca,aseara cand am verificat turbina,tocmai ajunsesem acasa. Motorul era foarte fierbinte,mi-am cam prajit degetele... Ori cum o sa ma ocup de problema mai pe indelete.

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e facut log si in 3 si in 11, in postul anterior primului quote este logul!

Acolo ai loguri în mers pe 003, 010, 011.

Colegul a spus să faci log pe loc în Basic settings pe canalul 003 şi apoi pe 011. Citeşte mai în spate că s-a discutat foarte mult pe tema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu loguri sa vedem daca este softata masina, a facut log pe 1,8,11 in treapta 3, apoi am dat pauza si am continuat si in treapta 4(aici era putin deal nu foarte mare), si am mai facut si un log in mers in treapta 3(era putin la vale)


dar ce am constatat, este  ca masina parca a tras mai bine decat de obicei astazi.

1,8,11 PUTERE TR 3 SI 4.xls

TR 3(la vale).xls

bs11.xls

bs33.xls

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai adaug si un log pe 8;10;20 poate ajuta.

8,10,20..xls

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am incercat sa fac cateva log-uri in BS03 si BS011 dar din pacate nu au iesit complete. Cand accelerez masina mi se deconecteaza interfata si imi da eroare de conexiune.

 

O sa atasez aici ce mi-a iesit pana acum. poate este ceva relevant.

 

In bs011 nu ma reusit deloc. La 1400 ture se intrerupe conexiunea.

 

LOG in mers incerc sa fac maine.

 

 

bs03-1.xls

bs03-2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, este posibil ca geometria la rece sa miște?(în sensul dacă fac vacuum cu gura sa facă cursa completa) și la cald sa fie blocata complet?(în sensul ca fac vacuum cu gura și ajut și tija cu mana) și nu se mișcă mai mult de 2 mm. Mario îmi spuneai sa verific dacă este actuatorul, prin treaba asta el se elimina? Sau și la el pot apărea probleme la cald? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi după ce i.am făcut putina gimnastica la rece am ajuns la valori de 990mb pe off și a urcat pana la 1120-1130mb pe on....fata de 1009 cu 1040...deci toate spre bine.

Chestia este ca pe măsură ce se încălzește turbina scade și valoarea de la turbo on.

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O geometrie ancrasata se misca tot mai greu pe masura ce se incalzeste turbina. In plus, un actuator vechi/imbatranit nu poate sa mai raspunda asa cum trebuie la vacuum.

Valoatea de la turbo on si off se masoara cu turbina incinsa, nu cu ea rece. Asadar, prima data curata geometria turbinei. Apoi verifica sa nu ai scapari de vacuum in actuator (membrana sparta/arc imbatranit si rigid).

Salut,

Am incercat sa fac cateva log-uri in BS03 si BS011 dar din pacate nu au iesit complete. Cand accelerez masina mi se deconecteaza interfata si imi da eroare de conexiune.

O sa atasez aici ce mi-a iesit pana acum. poate este ceva relevant.

In bs011 nu ma reusit deloc. La 1400 ture se intrerupe conexiunea.

LOG in mers incerc sa fac maine.

Doar daca ai ALH trebuie sa turezi tu masina. Daca nu ai ALH , ar trebui sa se tureze singura la 1400 rpm.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, este posibil ca geometria la rece sa miște?(în sensul dacă fac vacuum cu gura sa facă cursa completa) și la cald sa fie blocata complet?(în sensul ca fac vacuum cu gura și ajut și tija cu mana) și nu se mișcă mai mult de 2 mm. Mario îmi spuneai sa verific dacă este actuatorul, prin treaba asta el se elimina? Sau și la el pot apărea probleme la cald? Multumesc.

Eu am zis sa dai jos actuatorul pt a verifica la mana geometria.adica mai exact parghia ce intra in turbo.

Nu actuatorul.

App nu ai nici un soft.pt ca limitatorul driver este peste iq maf si peste iq torque.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O geometrie ancrasata se misca tot mai greu pe masura ce se incalzeste turbina. In plus, un actuator vechi/imbatranit nu poate sa mai raspunda asa cum trebuie la vacuum.

Valoatea de la turbo on si off se masoara cu turbina incinsa, nu cu ea rece. Asadar, prima data curata geometria turbinei. Apoi verifica sa nu ai scapari de vacuum in actuator (membrana sparta/arc imbatranit si rigid).

Salut,

Am incercat sa fac cateva log-uri in BS03 si BS011 dar din pacate nu au iesit complete. Cand accelerez masina mi se deconecteaza interfata si imi da eroare de conexiune.

O sa atasez aici ce mi-a iesit pana acum. poate este ceva relevant.

In bs011 nu ma reusit deloc. La 1400 ture se intrerupe conexiunea.

LOG in mers incerc sa fac maine.

Doar daca ai ALH trebuie sa turezi tu masina. Daca nu ai ALH , ar trebui sa se tureze singura la 1400 rpm.

Salut ,

Nu am ALH , am AHF. Practic e tot alh dar cu alta turbina si alte injectoare.

Nu se turează singura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa o ti tu turata pe la 1400 rpm(dupa vcds te iei nu de pe bord).daca sari de aprox1450rpm iti da eroare .

Tre sa ai piciorul fin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!