Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

In primul rand,scuze lupo,in al doilea rand pt livake,problema trebuie investigata mai adanc.cauze pot fi multiple:un map si un maf care citesc fals,un intercooler care nu face treaba,etc...poate fi chiar si frana de mana trasa(intelegi tu).

Livake,faceti un log pe 001,008,011.tot asa in tr 3 de la 1500 wot pana la 4000.

Vazut pe grupul 00x ,k nu mai stiu,temperatura aerului admis.la 100km/h mers cst temp aer admis tre sa fie cu max 10°c peste cea a mediului ambiant,la momentul acela.

Maf-ul pare cam obosit,e cam fix pe fix cu prescrisul.luat un maf de proba de la cineva si facut test.

Sau evacuare restrictionata.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

 

Sunt nou pe aici dupa cum se si vede si vin cu o mare problema aparuta de ceva timp la masina.Tremura la relanti motorul si nu mai trage bine.Am fost la multe testere...cativa mecanici cat de cat bunisori..nimeni nu da de cap problemei.Masina este un vw passat b5.5 din 2001,1.9tdi,96kw,130cp,cod motor AVF,cutie automata(triptonic).Masina face la fel si cand e pe drive cu frana pusa si cand e pe parking sau neutru.Am fost la un tester aseara si am reusit sa fac un log.Poate ma ajuta cineva cu citirea lui si depistarea problemei ca nu mai rezolvare.Am incercat sa pun log exact cum la salvat baiatu dar nu merge.Voi atasa print screen exact cum e el. 

 

Multumesc anticipat!

post-156051-0-71687800-1437724062_thumb.

post-156051-0-37217200-1437724069_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul poate destul de obosit. Pentru o interpretare mai pertinentă este nevoie de log în BS003 și BS 011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar problema a aparut dupa o perioada dupa ce am inlocuit debitmetru cu unu second hand.Al meu cazuse de tot nu puteam trece de maxim 20km/h.Ideea e sa caut solutie sigura si dupa sa ma apuc de inlocuit.De asta am apelat la mai multe testere si diferiti mecanici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrey într-adevăr maf-ul îi putin obosit. Eu am întâlnit ieri un Passat Ajm de 116 care tremura la relanti,avea spartă bucata de fier(teava) cate face legătura între turbo și intercooler. Îi în fața la mașină pe sub radiator. Merită sa verifici si furtunele de pe circuit-ul turbo-intercooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un log inainte de a curata turbina si unul dupa ce am curatat turbina, mentionez ca am un fluierat puternic de aprox 60000km, dar nu am avut probleme. Dupa ce am curatat turbina nu se mai aude asa puternic la relanti cand inchide EGR-ul.

Am o oarecare diferenta de presiune fata de cat cere softul si cat da turbina!

 

LOG-01-003-010-011alex.xls

LOG-01-003-010-011alex1.xls

Modificat de alexfaq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!  Am si eu probleme cu masina mea si am nevoie de ajutorul vostru. 

Bora mea imi intra in limp mode, mai des in trepte mari(5 si 6). In limp mod mai mi-a intrat si acum doi ani o perioada ,dar atunci i-am schimbat furtunele de la vacum si nu am mai avut probleme. Anul acesta In februarie, mi sa rupt axul de la turbo si am reconditionat-o,am schimbat acuatorul (mecanicul a zis ca e reglat pe stand) ,curatat EGR, furtune, interculer, galerie admisie. De atunci am simtit un usor gol de putere in intervalul 2200-3000 de turati  dar doar acum de curand ,pe autostrada,mi-a intrat in limp mod de multe ori.

Am facut un log in mers si va rog sa-mi dati si mie o idee cu cauza problemei.

Eroare i-mi da ,,17965-positive deviation,,

Va multumesc anticipat !

post-78931-0-98145800-1437808689_thumb.p

post-78931-0-95746300-1437808694_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Proaspat intors de pe un drum lung de vreo 1400km, in care am luat vreo 8 limp-uri, am observat ceva destul de ciudat.

Toate limp-urile au fost luate cand mergeam constat in a 5a sau a 4a, in jur de 2200-2500 ture, si vroiam sa accelerez usor.   Sau cand o lasam mai moale dupa o depasire si pe urma vroiam sa accelerez inapoi.  Erorile sunt cu Positive Deviation, ceea ce mi se pare ciudat,

Nu am luat nici un limp in timp ce depaseam cu pedala calcata la maxim pentru lung timp.

 

Banuiesc ca ar fi N75 de vina, dar imi este destul de greu sa fac un log in care sa prind LIMP-ul, deoarece apare destul de rar si conditiile sunt ciudate.  In modul clasic de facut log-uri in viteza a 3a cu pedala calcata la maxim de la 1500 ture pana la 4000, nu iau limp si toate valorile par normale.  Din pacate nu am nici un log salvat.

 

Actuatorul este nou, vacuum cred ca este suficient, N18 pentru ca il gaseam blocat dar de ceva timp este ok si asta.

 

Aveti vreo idee ?

Modificat de S I M A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am si eu probleme cu masina mea si am nevoie de ajutorul vostru.

Bora mea imi intra in limp mode, mai des in trepte mari(5 si 6). In limp mod mai mi-a intrat si acum doi ani o perioada ,dar atunci i-am schimbat furtunele de la vacum si nu am mai avut probleme. Anul acesta In februarie, mi sa rupt axul de la turbo si am reconditionat-o,am schimbat acuatorul (mecanicul a zis ca e reglat pe stand) ,curatat EGR, furtune, interculer, galerie admisie. De atunci am simtit un usor gol de putere in intervalul 2200-3000 de turati dar doar acum de curand ,pe autostrada,mi-a intrat in limp mod de multe ori.

Am facut un log in mers si va rog sa-mi dati si mie o idee cu cauza problemei.

Eroare i-mi da ,,17965-positive deviation,,

Va multumesc anticipat !

Ar fi 2 cauze pt acel limp:

1)ori tija reglata prea scurt(nu exista reglaj pe stand-actuatorul il reglezi din nou cand il pui pe turbo),deoarece nu vad acel 19,9% la duty cycle ,ori

2) geometrie ancrasata.

Ca sa nu mai dam cu presupusul, fa un bs011.

Mexanicul a verificat la mana geometria atunci cand a inlocuit actuatorul?

Salutare,

Proaspat intors de pe un drum lung de vreo 1400km, in care am luat vreo 8 limp-uri, am observat ceva destul de ciudat.

Toate limp-urile au fost luate cand mergeam constat in a 5a sau a 4a, in jur de 2200-2500 ture, si vroiam sa accelerez usor. Sau cand o lasam mai moale dupa o depasire si pe urma vroiam sa accelerez inapoi. Erorile sunt cu Positive Deviation, ceea ce mi se pare ciudat,

Nu am luat nici un limp in timp ce depaseam cu pedala calcata la maxim pentru lung timp.

Banuiesc ca ar fi N75 de vina, dar imi este destul de greu sa fac un log in care sa prind LIMP-ul, deoarece apare destul de rar si conditiile sunt ciudate. In modul clasic de facut log-uri in viteza a 3a cu pedala calcata la maxim de la 1500 ture pana la 4000, nu iau limp si toate valorile par normale. Din pacate nu am nici un log salvat.

Actuatorul este nou, vacuum cred ca este suficient, N18 pentru ca il gaseam blocat dar de ceva timp este ok si asta.

Aveti vreo idee ?

Ne trebuie neaaprat un log in mers si un bs011, si bs003.

Actuatorul il reglezi pe stand,dar nu de sine statator.numai cand e montat pe turbo.

Fiecare turbina are parametrii ei,reglajul ei.nu e o lungime generala a tijei actuatorului(cu toate ca ele vin cu vopsea/sigiliu) care sa se potriveasca perfect.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mario20vest . Cand am reconditionat turbina (am lasat-o pe a mea si mi-a dat alta ),cei de la care am luat turbina au vazat ca actuatorul arata rau si am luat unul de la ei, mi-lau montat pe turbina si au zis ca nu mai trebuie reglata tija ca a fost reglata pe stand. Garantie mai am la turbina ,dar vreau sa elimin intai celelalte posibile cauze. 

Cum a descris SIMA ca a luat limp ,asa le-am avut si eu.

Am sa revin cu  acel log. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Revin dupa o lunga pauza,cu doua log-uri. Intre timp am schimbat N75 si am scapat de limp. In momentul de fata,cu motorul oprit,tija capsulei comprima membrana 0,5 mm iar levierul atinge surubul de stop la 18 mmhg. Credeam ca am reglat turbina mai ceva ca pe stand insa se pare ca m-am inselat. Unde gresesc ? Mutumesc.

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, vin și eu cu o curiozitate, dacă la mașină mea este geometria sau actuatorul turbinei complet blocate, am încercat cu mana și nu se mișcă deloc, cum este posibil sa nu iau limpede? Spre exemplu astăzi i-am dat și cu 100+50 km/h wot, cu treapta 4 am ajuns pe la 3700 rpm, și nici urma de limp,în cei 3 ani de când o am nu am luat nici un limp. Cum este posibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Revin dupa o lunga pauza,cu doua log-uri. Intre timp am schimbat N75 si am scapat de limp. In momentul de fata,cu motorul oprit,tija capsulei comprima membrana 0,5 mm iar levierul atinge surubul de stop la 18 mmhg. Credeam ca am reglat turbina mai ceva ca pe stand insa se pare ca m-am inselat. Unde gresesc ? Mutumesc.

Pres atm in log e 979mbar.

Turbo off la tine coboara pana la 948.

In bs011,ai zig-zaguri in partea de jos a graficului.agata geometria.

Ai verificat-o si tu cumva la mana(cu actuatorul demontat)???.

Plus de asta tija e prea lunga.mai trebuie scurtata.

Dar poate vb prostii.ia zi tu mataluta in ce treapta ai facut logul ca vad ca in 6,4 sec ajungi de la 1500 la 4000 rpm?

Salut, vin și eu cu o curiozitate, dacă la mașină mea este geometria sau actuatorul turbinei complet blocate, am încercat cu mana și nu se mișcă deloc, cum este posibil sa nu iau limpede? Spre exemplu astăzi i-am dat și cu 100+50 km/h wot, cu treapta 4 am ajuns pe la 3700 rpm, și nici urma de limp,în cei 3 ani de când o am nu am luat nici un limp. Cum este posibil?

Posibil sa fi ramas blocata undeva spre turbo off( zona unde turbina produce pres doar in turatii mari).dar totusi ar da o deviatie negativa.

Vorbesc sa ma aflu in treaba.

Scurt si la obiect.unde iti sunt logul si bs011?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai vechi...o sa caut postul în care le.am postat...urmează săptămâna asta merg cu turbina la curățat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marcu ,daca esti sigur ca geometria agata/e blocata!?,ce mai astepti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le am la pagina 475 sau altele mai recente aici

Aștept ziua de miercuri sau joi, sunt bona acasă cu copilul și nu are cine sa stea cu el sa ma duc la service, abia săptămână asta au venit rudele la mine și am cu cine sa.l las.

post-123601-0-94578100-1438030900_thumb.

post-123601-0-00502900-1438030913_thumb.

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le am la pagina 475 sau altele mai recente aici

Aștept ziua de miercuri sau joi, sunt bona acasă cu copilul și nu are cine sa stea cu el sa ma duc la service, abia săptămână asta au venit rudele la mine și am cu cine sa.l las.

Tu ai soft la masina.ca vad valori consecutive de 94.4% la duty cycle,si degeaba....?!?!?!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu am nici un soft, sau cel puțin asa cred eu....mașina o am de 3 ani și este cumpărată de la un tip care a luat-o de la un parc din Germania(de la un arab a zis)

Când e motorul caldut și oprit(am testat cu el asa ca sa pot vaga mana pe lângă Egr și sa nu ma ardă dacă trag cu gura de furtun și trag și de tija cu mana se mișcă maxim 2mm geometria(tija)

Cum pot vedea dacă am soft pe ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu am nici un soft, sau cel puțin asa cred eu....mașina o am de 3 ani și este cumpărată de la un tip care a luat-o de la un parc din Germania(de la un arab a zis)

Când e motorul caldut și oprit(am testat cu el asa ca sa pot vaga mana pe lângă Egr și sa nu ma ardă dacă trag cu gura de furtun și trag și de tija cu mana se mișcă maxim 2mm geometria(tija)

Cum pot vedea dacă am soft pe ea?

Pai da,2 mm se misca.asa reiese si din logul postat/poza.face un turbo off de 1009mbar(daca mai retin).asta inseamna ca geometria nu se poate deschide cat trebuie.

Pt a vedea daca ai soft ,ar fi bun un log pe 001,008,011.tot de la 1500 rpm,wot pana la 4000rpm.

Dar...verifica domnule la mana geometria aia.:))

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 1;8;11 se vede ceva și acum sau să-l fac după ce curat turbina? Deci eu iau limp și Eu nu acționează în conformitate? Sau ce se întâmplă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa am patit si eu.Am schimbat actuatorul si e alta masina.Cel vechi nu mai tinea vaccum si era plin de rugina.NU te apuca de desfacut turbina pana nu scoti actuatorul si verifici geometria la mana.

Modificat de Fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gândesc dacă e actuatorul blocat la cat am mers cu el blocat sigur și geometria e obosita,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat...ti-am zis mai sus exact asa am patit si eu.La fel ma gandeam sa schimb turbina sau sa o curat(mai pe scurt sa o dau jos de pe masina).Aveam drum la Bucuresti si m-am intalnit cu cipos.A schimbat el atunci actuatorul si de 40-50.000 km merge perfect.Tin minte ca atunci cand a dat acutatorul jos a verificat la mana parghia de la geometrie si mi-a zis ca e ok.Eu unul nu sunt adeptul sa demontez ceva ce e din fabrica pentru o banuiala.

Modificat de Fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aham...ok, o sa verific actuatorul, totuși momentan sa vad dacă este softata mașină sau nu :-D,

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai jos actuatorul,apoi verifici laana geometria.apoi mai vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!