Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salutare dragi forumisti,


 


Detin un golf 4 ,motor ALH care din momentul achizitiei mi-am dat seama ca nu trage cum trebuie.


 


Am facut urmatorul log in mers, si dupa parerea mea se pare ca ori geometria variabila e blocata ori actuatorul nu isi face treaba.


 


Daca doriti sa aruncati un ochi si sa va dati o parere as fi recunoscator.


Multumesc


log in mers.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din log-ul in mers reiese clar ca debitmetrul este mort,in mod sigur trebuie schimbat,probabil ai observat ca si consumul este mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul nu e mare,este chiar ok , iar legat de turbo fie ca e actuatorul fie ca e geometria..se poate doar dand jos si inspectand...problema nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetru dus cum a zis şi colegul (nu prea mişcă nimic nici atunci când ai suprapresiune).

Verifică prima dată vacuum-ul înainte de a da geometria jos (furtunaşe, membrane actuatori şi egr). Schimbă debitmetrul şi fă un BS003 şi dacă nici acolo nu se modifică valorile înregistrate de MAF atunci este clar că scapă vacuum.

Poţi verifica prima dată cu un furtunaş să tragi aer cu gura de la actuator (turbo şi shut-off) şi EGR să vezi dacă membranele sunt ok sau este vreuna spartă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tipul care mi-a facut diagnoza a facut un test si mi-a Zis ca tija actuatorului de la turbo se mișca dar foarte puțin , de acolo ar reieși ca nu sunt probleme cu vacuumul !

Oricum , mulțumesc se sfat , voi schimba debitmetrul prima data iar apoi o sa vad De acolo mai departe !

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie să se piardă tot vacuum-ul, este suficient să fie o crăpătură într-un furtun. Din BS011 mişcarea tijei este nesemnificativă, uită-te în urmă la alte loguri unde s-a dovedit a fi pierderi de vacuum şi totuşi tija se mişca destul de mult. Citeşte vreo 10-20 pagini în urmă şi o să te edifici cu multe, eventual caută după cuvinte cheie cu funcţia Search ca să nu pierzi prea multă vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok ! Mulțumesc se sfat , sunt nou in familia vag si asimilez de toate !

Pana acum cu ajutorul forumului am reZolvat ceva chichițe de la torpedo pana la switch yala , dar asta ma depășește !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.Aminlocuit EGR-ul cu unul Wahler,la fel ca cel de pe masina.Atasez un log cu valorile citite dupa inlocuire.

Log.txt

Modificat de passat3c-bkp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log-ul reprezintă înregistarea în timp a parametrilor. Tu prezinţi aici nişte valori instantanee care nu au prea mare relevanţă pentru funcţionarea EGR. Pune BS003, BS011, Log în mers pe 003-010-011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17:50:50 Grup 001: CantInjecţie
802 /min TuraţieMotor (G28)
3.8 mg/cursă CantInjecţie                                    -  cantitate injectata prea mica,trebuie 4.8/5.5
2.5*KW DuratăInjecţie (Prescris)
84.0*C Antigel- Temp. (G62)

 

 

17:50:50 Grup 004: Acţionare unităţi-injector
801 /min TuraţieMotor (G28)
3.0 *DPMS ÎnceputInjecţie (Prescris)
2.6*KW DuratăInjecţie (Prescris)
1.49* UnghiTorsiune                                              -unghi sincronizare prea mare ,pune -1.5/-2.5

 

 

17:56:14 Grup 003: RecirculareGaze
803 /min TuraţieMotor (G28)
1388.8 mg/cursă RecirculareGaze (Prescris)         -valoare dubioasa,are cip tuning?
426.3 mg/cursă RecirculareGaze (măsurat)
89.8 % Acţionare RecirculareGaze

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo-bv.Am sa le fac si pe acestea


Excalade.Cantitatea injectata,cu greu reusesc sa o aduc la aceasta valoare,indiferent cum duc axele +sau-,din 3,8 nu urca.Unghiul de sincronizare,mi-l citeste invers.1,49 este minus 1,49.La tipul meu de motor,avansul pe cale este 0,00.Nu are cip,sau nu cred sa aiba.

Modificat de passat3c-bkp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKP=EDC 16 deci trebuie -1.5/-2.5  Daca citeste avansul invers atunci ceva e montat invers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai gasit pe cineva pe forum care are aceeasi problema,adica avans citit invers,pare a fi gresala de fabrica.Important este ca motorul calat,boltiri + cala,avansul este 0.00.Am mai discutat asta in topicul dedicat acestei probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Meci frumos MARIO20VEST pentru indrumarile tale , am rezolvat problema cu pierderea de putere .am schimbat senzorul MAP si acum masina trage de rupe , era blocat la 2983 iar pe tester nu imi dadea eroare .Am scapat ieftin( 80 lei) !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Meci frumos MARIO20VEST pentru indrumarile tale , am rezolvat problema cu pierderea de putere .am schimbat senzorul MAP si acum masina trage de rupe , era blocat la 2983 iar pe tester nu imi dadea eroare .Am scapat ieftin( 80 lei) !!!

Multumim pt feedback.ma bucur ca s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Detin masina din semnatura si imi intra in Limp Mode peste 3000RPM. ( Am scris si pe club audi, dar am zis totusi sa incerc si aici, poate mai primesc si alte pareri ) . Am eroare urmatoare, dupa ce imi intra in Limp Mode:

 

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) 

            P0234 - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    RPM: 3108 /min
                    Torque: 114.0 Nm
                    Speed: 73.0 km/h
                    Load: 38.4 %
                    Voltage: 14.14 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Absolute Pres.: 1509.6 mbar
                    Absolute Pres.: 2590.8 mbar
 
Am facut Log in mers cu treapta a 3-a, si mi-a intrat in Limp undeva pe la 3800-3900. ( atasez Log ) . Am verificat N75 si furtunase si am vacuum ( l-am testat cu limba si il tine ),  G31 l-am dat jos si este ca nou, in schimb actuatorul ce comanda turbina facea cursa foarte mica la output test si l-am miscat de cateva ori fortat si si-a mai dat drumul, dar dupa ce am montat tot la loc, am incalzit motorul si i-am dat talpa, dar tot mi-a intrat in Limp undeva pe la 4200RPM. Poate are cineva timp sa arunce un ochi pe acel Log si sa-mi dea un sfat, inainte sa ma apuc sa dau jos turbina si sa-i curat geometria . Multumesc
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Detin masina din semnatura si imi intra in Limp Mode peste 3000RPM. ( Am scris si pe club audi, dar am zis totusi sa incerc si aici, poate mai primesc si alte pareri ) . Am eroare urmatoare, dupa ce imi intra in Limp Mode:

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 3108 /min

Torque: 114.0 Nm

Speed: 73.0 km/h

Load: 38.4 %

Voltage: 14.14 V

Bin. Bits: 00101000

Absolute Pres.: 1509.6 mbar

Absolute Pres.: 2590.8 mbar

Am facut Log in mers cu treapta a 3-a, si mi-a intrat in Limp undeva pe la 3800-3900. ( atasez Log ) . Am verificat N75 si furtunase si am vacuum ( l-am testat cu limba si il tine ), G31 l-am dat jos si este ca nou, in schimb actuatorul ce comanda turbina facea cursa foarte mica la output test si l-am miscat de cateva ori fortat si si-a mai dat drumul, dar dupa ce am montat tot la loc, am incalzit motorul si i-am dat talpa, dar tot mi-a intrat in Limp undeva pe la 4200RPM. Poate are cineva timp sa arunce un ochi pe acel Log si sa-mi dea un sfat, inainte sa ma apuc sa dau jos turbina si sa-i curat geometria . Multumesc

Pai daca te uiti la datele erorii stocate ,la load de 38% si 3100 rpm, presiunea prescrisa(ceruta de edc) era 1.6 bar iar tie iti face 2.6 bari.

Deci cum scrie si la eroare overboost condition.deci daca ai verificat n75,da jos turbo si curata geometria.de aia iti si face cursa mica la tija.

Daca postai si un bs 011 era si mai bine.dar iti zic 100% sigur ca e geometria blocata/agață.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, am selectat sa atasez fisierul, dar nu am mai apasat si "Attach this file"  :rolleyes: . Multumesc de raspuns, atasez de data asta si Log-ul si ma pregatesc psihic de dat jos turbo  :unsure:

AudiLOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, am selectat sa atasez fisierul, dar nu am mai apasat si "Attach this file" :rolleyes: . Multumesc de raspuns, atasez de data asta si Log-ul si ma pregatesc psihic de dat jos turbo :unsure:

Acelasi raspuns ca vali.trebuie curatata geometria(vnt-ul).variable nozle turbo.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri, imi fac curaj sa o curat weekendul asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E f simplu de curatat.dureaza ceva pana o dai jos de pe masina.si mai dureaza pana o despici pt a ajunge la vnt.

Pt toti cei care se ocupa de curatari vnt-uri,recomand solutia minune Sano Forte.

Se ia un vas,se pune geometria in el,se pulverizeaza solutia minune si se lasa 30 min,apoi cu o perie de dinti se mai ajusteaza pe ici pe colo.

Purtati obligatoriu manusi cauciuc.arde mainile.

Apoi se clateste cu apa(da, cu apa).

Eu mi-am furat-o cu clatire cu spray de frane.iese reactie,se precipita substanta minune si se transforma intr-un mucilagiu/gel,care e destul de greu de indepartat dupa.vnt-ul nu e afectat,pare a fi inoxidabil.apoi cu hartie abraziva se curata vanele in cap(partea lor libera ,superioara) si sub ele.

Subst minune curata f bine si depunerile din admisie,aluminiul,etc.

Mare atentie,e pe baza de soda caustica(10%),si dizolva aluminiul pt perioade lungi.

Eu folosesc mereu,ma scuteste de f mult timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa fac o completare si o corectie referitor la curatare turbo. Smirghelul nu are ce cauta acolo, pe loc face o curatare si o indreptare a vanelor ce e ok,  DAR indeparteaza stratul de lac antiaderenta ce este dat peste metal. A doua zi dupa prima tura deja se prinde funingine pe vane si se va infunda si mai repede ca pina atunci. Acel strat de lac il indeparteaza si cei care sableaza turbo sa termine treaba cat mai repede si sa ia banu.Greşit.

Se poate observa si in egr ca la fel este dat cu lac, pentru a nu se prinde muradaria de el.

Cu Sano forte sau benzina se dizolva foarte bine toata funinginea, A nu se razui cu obiecte ascutite doarece aceste creaza zgarieturi in metal de care se va prinde foarte repede funinginea. Dupa cateva luni va incepe usor sa agate geometria. Binenteles fiecare il curata cum doreste. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Va multumesc #Rune #mario20vest #gctinvalentin!!! Cu ajutorul vostru am reusit sa scap de limp mode si negative deviation. Problemele in cazul meu au fost: n75 blocat, vacumul a scapat din n239, intercooler putin fisurat, membrana din capsula egr sparta si 2 supape de unisens defecte. Am anulat egr-ul (fizic si soft), masina trage bine dar in log-uri parca maf-ul arata putin(am curatat cu alcool izopropilic dar nu a avut efect). Va multumesc frumos pentru ajutor!

BS-11-egranulat.pdf

LOG-egranulat.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel strat antiaderent despre care zici tu nu este curatat de sano forte.ala chiar ramane pe geometrie.se vede clar ca ramane.arata ca si cum ar fi o depunere de calcar sa zic.ceva semitransparent.eu dau cu smirgel de 2000 doar in capul vanelor.si sub ele tin fixa foaia de smirghel si rotesc vana si cu un cap si cu celalalt pt a-i curata depunerile.

Platoul vanelor nu il ating cu smirgel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!