Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

mario20vest

salut,revin cu loguri cu motorul cald,deci turbo cu reglaje de origine ,de ce scad valorile egr on?turbo curata inainte de montaj,debitmetru si egr noi de un an...

Pai eu gandesc asa:

Bs 011 ai 887/1091 mbari in cond in care la logul in mers ai pres atm =928mbari.

Bs003- ai 210/410.

Tu ai un edc 16 .deci tija turbo lucreaza invers .

Ce vad eu e ca tija ta e prea scurta (de aia ai turbo off mai mic decat pres atm).

Si sti bine ca un reglaj incorect turbo ,poate ingluenta si rata de recirculare.se creeaza un back presure mai mate intre motor si turbo si automat pleaca mai multe gaze catre egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am scris mai sus ca turbo are reglaje de origine,cred ca reglaju de fabrica nu trebuie atins,am patito cu vechea turbina,incercand sa obtin valori si un grafic mai bun...si a fost de prisos ,am pierdut timpul aiurea...


ma ingrijoreaza rata de recirculare deoarece acu vreo 3 luni era egr on undeva la 470 mbari,unde au disparut??anu trecut egr on era undeva la 380 mbari si era axa cu came dusa,ulterior s a facut reparatia si valorile au urcat inapoi la 470mbar


pe sfarsitul logului presiunea scade,mi sa mai spus ca am pierdere de vaccum...parerea mea este ca daca as pierde vaccum s ar pierde pe toata plaja de turatii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa umbli la tija actuatorului .....ai multe de verificat.Cum ar fi: circuit vacuum,debit vacuum,supapa ce comanda actuatorul,capsula actuatorului,tubulatura ,intercooler .....MAF-ul pare cam lenes

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai umblu la tija ,am facuto deja la turbina veche...acum vreo 2 luni am masurat vaccumul la pompa tandem si era 880mbar,iar la actuator era 620mbar....dolfin a schimbat blocul de valve cu umul nou si are aceleasi valori ca si mine...


pe bs 11 nu vad nici o variatie nici in partea de sus nici de jos,,,deci nu ar trebui sa fie probleme de vaccum


una peste alta logurile nu ar fi asa rele ,daca de la 1600 la 4000 de turatii masina ajunge in 8 secunde...as zice ca e binisor pt 105 cai...nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

dar nu ai nici o problema pe partea de vacuum....pompa tandem min.760mbar iar actuator 550-620mbar ceea ce la tine este ok...singura problema care o vad eu ar fi maf-ul sau poate egr-ul nu inchide perfect lasand la o parte bs3.......ptr. ca daca te uiti in log odata ce scade valoarea maf-ului iti scade si presiunea aici trebuie sa vezi care este buba(maf-egr)...cat despre reglaj eu asi mai lungi un pic tija

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, va rog sa-mi ajutati. Masina din semnatura ieri a luat limp-uri ori dupa 3000rpm, ori dupa 120km/h si nici nu trage cum trebuie. am facut log-uri, in vcds am "Negative deviation". Primul log a fost facut fara AC pornit si nici nu a luat limp in viteza a 3-a. dar dupa asta totdeauna a luat limp si cu AC si fara. Am facut log-uri si cu MAF-ul scos dar nu am observat mare diferenta. Am verificat furtunele dar nu am gasit problema. Multumesc

 

post-49329-0-48462400-1433252913_thumb.j

post-49329-0-68444300-1433252916_thumb.j

post-49329-0-24707000-1433252918_thumb.j

post-49329-0-15350700-1433252920_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari confrati. Va rog sa aruncati o privire peste acest log facut in mers si sa imi spuneti ce vedeti suspect... In special ma intereseaza sa stiu daca e ceva legat de geometria variabila. 

Legat de presiunea turbinei - nu imi intra limp mode.

Am facut log-ul pt ca imi consuma mult si nu mai trage cum trebuie...

Sper ca cei care va pricepeti si aveti timpul necesar, sa va uitati pe log si sa va dati cu parerea. Va multumesc mult.

 

E de groaza oameni buni... ma dispera masina asta. Mai fac un singur lucru la ea si dupa imi bag picioarele ca nu vreau sa saracesc umbland bezmetic.

Am fost cu ea la colegul nostru Cristi (Al Bundy). I-a facut o diagnoza, totul ok, injectoare ok. Avansul la distributie era pe 0 si l-a modificat la -2.5. Mi-a confirmat si el ca intradevar turbina baga un pic mai multa presiune insa altceva nimic, totul ok. In seara asta, mers linistit, nu f aglomerat mi-a luat 11,5%. Pe relanti sta la 2,4% cu aerul pornit. Valorile astea mi se par astronomice... ce fac daca ies cu ea la ora 5 in oras? imi ia 20%? Consuma cat o raba, sa mor daca nu... 

Un singur lucru ii mai fac: o programare si o vizita la colegul nostru Ciprian (cipos) pentru verificare, curatare si reglare turbina. Daca nici de acolo nu se rezolva, imi iau adio de la ea...

Ce ma oftic cel mai rau e ca atunci cand am vrut sa iau masina, toata lumea - ia domle audi vw ca sunt fiabile si bune - ei pe dracu....

Audi A3 Ozana xcel.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor AVF ? Inlocuieste cele 4 injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor AVF ? Inlocuieste cele 4 injectoare

Nu. Este motor BKD. La fiecare diagnoza mi-au iesit perfect (3 diagnoze)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, va rog sa-mi ajutati. Masina din semnatura ieri a luat limp-uri ori dupa 3000rpm, ori dupa 120km/h si nici nu trage cum trebuie. am facut log-uri, in vcds am "Negative deviation". Primul log a fost facut fara AC pornit si nici nu a luat limp in viteza a 3-a. dar dupa asta totdeauna a luat limp si cu AC si fara. Am facut log-uri si cu MAF-ul scos dar nu am observat mare diferenta. Am verificat furtunele dar nu am gasit problema. Multumesc

Negative deviation- lipsa vacuum,n75 blocat pe inchis etc...

Fa un bs 011 (asta cu turbo f bn incins)si bs 003.

Salutari confrati. Va rog sa aruncati o privire peste acest log facut in mers si sa imi spuneti ce vedeti suspect... In special ma intereseaza sa stiu daca e ceva legat de geometria variabila.

Legat de presiunea turbinei - nu imi intra limp mode.

Am facut log-ul pt ca imi consuma mult si nu mai trage cum trebuie...

Sper ca cei care va pricepeti si aveti timpul necesar, sa va uitati pe log si sa va dati cu parerea. Va multumesc mult.

E de groaza oameni buni... ma dispera masina asta. Mai fac un singur lucru la ea si dupa imi bag picioarele ca nu vreau sa saracesc umbland bezmetic.

Am fost cu ea la colegul nostru Cristi (Al Bundy). I-a facut o diagnoza, totul ok, injectoare ok. Avansul la distributie era pe 0 si l-a modificat la -2.5. Mi-a confirmat si el ca intradevar turbina baga un pic mai multa presiune insa altceva nimic, totul ok. In seara asta, mers linistit, nu f aglomerat mi-a luat 11,5%. Pe relanti sta la 2,4% cu aerul pornit. Valorile astea mi se par astronomice... ce fac daca ies cu ea la ora 5 in oras? imi ia 20%? Consuma cat o raba, sa mor daca nu...

Un singur lucru ii mai fac: o programare si o vizita la colegul nostru Ciprian (cipos) pentru verificare, curatare si reglare turbina. Daca nici de acolo nu se rezolva, imi iau adio de la ea...

Ce ma oftic cel mai rau e ca atunci cand am vrut sa iau masina, toata lumea - ia domle audi vw ca sunt fiabile si bune - ei pe dracu....

Valorile cu consumul asta astronomic sunt reale? Ce arata pe bord e la fel cu estimarea ta (ma refer ca ai si un calcul al tau cand alimentezi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, se vede ceva suprapresiune.

 

log pe injectoare, ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Valorile cu consumul asta astronomic sunt reale? Ce arata pe bord e la fel cu estimarea ta (ma refer ca ai si un calcul al tau cand alimentezi)."

 

Valorile sunt reale si sunt facute si la pompa - nr km autonomie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

 

Revin dupa o perioada in care nu am facut nici o reparatie dar am refacut astazi logurile, poate totusi gasesc solutie aici pana sa ajung la servis,

 

Update la problema care acum suna cam asa:

 

In fiecare zi de o luna incoace, imi da spirala   in fiecare dimineata, fara exceptie

simptom  de comportament nu observ, nu simt nimic, sunt eu mai nesimtit poate,  

 

in schimb am observat ca de fiecare data dimineata la pornire (dimineata a se citi  intre orele 08-10:45)  indiferent cat imi arata temperatura  relantiul sta la 900 ture

dupa 250 metri trebuie sa opresc la stop si aici relantiul este normal sub 800 (cat o fi el ca nu stiu)

astazi am pornit la ora 10  pe bord aveam 27.5 grade si pentru prima oara nu a dat spirala  dar relanti tot 900

 

 

am facut logurile cerute pe care le si atasez,  ma gandesc ca in lumina noilor simptome (relanti mare pe caldurile astea)

si a unei noi erori aparute ceva cu senzor gear  cineva poate da o sugestie  clara, este actuatorul  sau nu:)  (actuatorul  la "limba" tine vacum)

 

mltam fain!

 

Uitasem de logul cu erorile, l-amatasat acum, scuze.

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Log-Log.txt

Modificat de emilul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ma ajuta cineva cu interpretarea unui bs011

Ha ha.MAP sensor blocat la 29xx mbar ca nu mai retin exact.

Verifica asa.

Motor oprit ,contact pus ,intri pe engine ,apoi pe grup 010 si vezi daca a 2-a casuta (baro senzor-cel care masoara pres atmosferica) este egala cu a 3-a casuta (map senzorul cel de pe galeria de admisie ce masoara presiunea furnizata de turbo).

Dar cu siguranta e blocat la valoarea aia.

Dar fa si testul asta,si daca arata in a 3-a casuta tot valoare asa mare trebuie inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in log pe coloana D.cycle MAP dupa 3000rpm cifra sare de la 19.9 pana la 92.4 si sta acolo constant atunci e defecta valva n75?In output test nu misca tija actuatorului. Si inca un lucru ciudat, dupa 2-3accelerari in ralantiu N75 devine fierbinte!Asta e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in log pe coloana D.cycle MAP dupa 3000rpm cifra sare de la 19.9 pana la 92.4 si sta acolo constant atunci e defecta valva n75?In output test nu misca tija actuatorului. Si inca un lucru ciudat, dupa 2-3accelerari in ralantiu N75 devine fierbinte!Asta e normal?

Pai tu parca ai zis de deviatie negativa.deci lipsa vacuum ,ori furtunas spart ori n75 blocat,ori mrmbrana actuator turbo spart.logic ca ia limp (valoarea aia mare la duty).

Fa o rocada de proba intre n75 si n18(de la egr),pt a exclude n75-ul .

Vetifica membrana actuator turbo daca tine vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre n75 si n18 nu am gasit probleme, am scos valva n75, am desfacut, dupa curatare am pus inapoi si nu stiu daca din cauza asta dar acum misca si tija actuatorului in output test. Am facut bs03,11 si un log. cred ca o sa comand o valva n75 noua 

BS03.pdf

BS11.pdf

LOG04062015.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

verifica tot ce tine de vacuum...furtune,supape de sens,n18,n75,n345,rezervor de vacuum,etc...vezi ce vacuum ai la iesirea din pompa tandem sau cand pornesti motorul vezi daca se misca tija de la actuator sau daca ai vacuum la egr....ptr. ca atat egr-ul cat si turbo la tine nu lucreaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare legata de N239,ea are doua stuturi,unul care merge la clapata de shut-off de la Egr,iar celalalt stut pleca cu un furtunas de vacuum spre N75.Ma intereseaza ce rol are acel furtunas care merge spre N75?De a tine vacuumul sau altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

altceva nu are,decat vacuum....furtaunasul de care zici ajunge atat in n75 cat si in n18 si este intrarea presiuni negative in electrovalve....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta si pe mine cineva cu o interpretare ?

Exceptand spike-ul mai este ceva ?

Multumesc anticipat

Log BKC.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

drumuri bune....in rest este ok

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa revin cu un raspuns zilele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca este infundat cu un surubel furtunasul de vacuum care duce de la N239 la N75 ce se poate intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!