Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Pierzi vacuum-ul pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gelu, pentru inceput verifica furtunasele care duc la actuatorul de la turbina sa fie ok, apoi poti desface de la imbinarea de pe tubul de aer si trage cu gura(asta daca nu ai pompa de vacuum) sau cu o seringa de 50ml si vezi daca se misca tija de la actuator, iar dupa ce faci vacuum si tii asa actuatorul ar trebui sa ramana pe pozitie fara sa revina, iar ca ultimavarianta ar fi electro valva care da comanda la actuator nu mai stiu exact cum se numeste(parca n75) sa ma corecteze cineva daca am gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Salut. Am reusit azi sa fac BS003 si BS011, nu am apucat insa inca un log pe cele trei grupuri pentru "ca nu am avut loc". Doar am incins bine turbo si am facut cele 2. Multumesc. Gelu.

http://s.go.ro/v6oxq

Bs011-969/989 mbar,deci probleme pe partea electropneumatica,vacuum putin ,un n75 care nu deschide suficient pt a lasa vacuumul sa se duca catre actuator,sau furtun vacuum ciupit,sau mizerie pe furtune,sau furtune vacuum conectate incorect,sau stutul pompei vacuum are joc f mare .deci trebuie verificat.banuiesc ca geometria nu e blocata,nu?

Bs003-egr on este= cu egr off.

Deci ,ori egr -ul este anulat cu tabla oarba,ori membrana sparta,ori blocat pe inchis,ori nu ajunge vacuum deloc la egr.

Din logul mai vechi facut pe 003,010,011,reiese o deviatie pozitiva,ma duce cu gandul la geometrie.

Si altceva,ai cumva motorul resoftat?ca la ce presiune face trebuia sa ai acolo mai multe valori de 94.4 la map duty cycle.si cam trebuia sa iei limp.dsr probabil daca faci un log corect de la 1500 rpm s-ar putea sa il iei.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc frumos pentru ajutor. Am reusit ieri dupa amiaza sa fac si log in mers cu plecare de la 1500rpm. Din ceea ce simt eu, in treapa 3-a, de la 2100-2200 rpm de cand intra turbina si pana la peste 4000 rpm trage ff bine. in treapta 4-a s-ar putea sa imi apara limp mode, am observat ca pana pe la 3000-3200 treage bine apoi simt un fel de "acceleratie" brusca a motorului urmata de caderea acului spre 3000rpm si incepe sa urce iar de acolo... sper sa fi explicat bine. Ce nu-mi place, nu stiu daca asa era si in vremurile bune, am impresia ca daca cumva o calc sub 2000 rpm (stiu ca nu e bine si nu fac des asta) creste greu pana cand intra turbo, apoi are o plecare brusca, nu pare liniar comportamentul.

Precizez ca masina are intre 350-400.000 km, iar turbina asta o am de aproximativ 150.000 km (9 ani). am scimbat doar intercoolerul o data, in rest nici o interventie la turbo. Masina am luat-o resoftata, nu stiu ce soft are, asa a venit din austria (probabil peste 130cp).

Sper sa am ceva probleme cu vacuum pentru ca uneori simt pedala de la frana tare. O sa verific in week-endul asta furtunasele. M-as bucura daca nu trebuie sa schimb turbina, apropo daca se poate curata, regla, cam cat costa toata operatiunea?

EGR nu este anulat, pe BS003 eu vad valori diferite la EGR ON / OFF, sau ma uit aiurea?

Inca o data multumiri pentru sprijin.

Ultimele LOG-uri:

http://s.go.ro/bp6fg

Modificat de Gelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR nu este anulat, pe BS003 eu vad valori diferite la EGR ON / OFF, sau ma uit aiurea?

Sunt diferite, dar nu atât de diferite pe cât ar trebui :) . Trebuie să fie o diferenţă de genul 200-250. Uită-te puţin în urmă la alte BS003 postate de colegi ca să vezi cam cum trebuie să fie.

Ca să detectezi pe unde scapă vacuum-ul poţi folosi un furtun pe post de stetoscop: un capăt îl bagi în ureche şi cu celălalt te plimbi de-a lungul furtunaşelor începând de la pompa tandem. O să auzi sigur pe unde scapă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am facut un bs011 si nu sunt in grafi de loc. [emoji20]

Vreau sa va intreb cat vacuum trebuie sa faca pompa tandem cu furtunul de la servo frana montat.

La actuator turbo am 700 mbar, iar la stuțul mic care e legat pe furtunul de servo 770 mbar.

Deci sigur sunt ceva pierderi, dar nu stiu exact daca si pompa functioneaza bine.

Modificat de alex68aex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Se pare ca Mario a avut dreptate. Ceea ce am crezut ca este capat de cursa pe turbo off,era defapt un prag de calamina ce bloca geometria. Drept urmare,am dat jos turbina si am curatato. Toate componentele sunt in stare perfecta fara urme de uzura sau jocuri. Calamina la greu. Am facut un log si pot spune ca e cu totul altceva. Va rog sa imi spuneti ce ar trebuii sa fac sa mai armonizez putin valorile. Multumesc.

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari confrati. Va rog sa aruncati o privire peste acest log facut in mers si sa imi spuneti ce vedeti suspect... In special ma intereseaza sa stiu daca e ceva legat de geometria variabila. 

Legat de presiunea turbinei - nu imi intra limp mode.

Am facut log-ul pt ca imi consuma mult si nu mai trage cum trebuie...

Sper ca cei care va pricepeti si aveti timpul necesar, sa va uitati pe log si sa va dati cu parerea. Va multumesc mult.

Audi A3 Ozana xcel.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Salut baieti. Se pare ca Mario a avut dreptate. Ceea ce am crezut ca este capat de cursa pe turbo off,era defapt un prag de calamina ce bloca geometria. Drept urmare,am dat jos turbina si am curatato. Toate componentele sunt in stare perfecta fara urme de uzura sau jocuri. Calamina la greu. Am facut un log si pot spune ca e cu totul altceva. Va rog sa imi spuneti ce ar trebuii sa fac sa mai armonizez putin valorile. Multumesc.

Bs011 spre ultimele cicluri de turbo on scade presiunea deci probleme pe partea electropneumatica.

Log in mers -lag la turbo ,la fel ,se trage din lipsa de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau tija prea lunga, din cate retin Bobi verificase vacuumul si era ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Incerc sa reduc lag-ul si verific din nou tot ce tine de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am apucat sa verific putin circuitele de vacuum, furtunele par ok, insa din curiozitate am desfacut capacelul metalic de la N239 si uitati cum arata. Banuiesc ca acolo trebuia sa fie o garnitura, nu? Se poate pune alta, sau se schimba cu totul?

 

post-6036-0-46046500-1433010267_thumb.jp

Modificat de Gelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba intreaga piesa deoarece nu se gasesc componente separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari confrati. Va rog sa aruncati o privire peste acest log facut in mers si sa imi spuneti ce vedeti suspect... In special ma intereseaza sa stiu daca e ceva legat de geometria variabila. 

Legat de presiunea turbinei - nu imi intra limp mode.

Am facut log-ul pt ca imi consuma mult si nu mai trage cum trebuie...

Sper ca cei care va pricepeti si aveti timpul necesar, sa va uitati pe log si sa va dati cu parerea. Va multumesc mult.

Ma ajuta cineva va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205
Gelu

ala e un burete care are rol de filtru . cred ca poti face unul dintr-un burete de bucatarie ,dar eu as recomanda sa cumperi sau procuri un filtru de aer de scuter si sa-ti confectionezi unul .

sufla bine pe toate caile/stuturile sa nu fi intrat bucatele din buretele ala pe furtunase . 

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am apucat sa verific putin circuitele de vacuum, furtunele par ok, insa din curiozitate am desfacut capacelul metalic de la N239 si uitati cum arata. Banuiesc ca acolo trebuia sa fie o garnitura, nu? Se poate pune alta, sau se schimba cu totul?

 

attachicon.gifIMG_6957.jpeg

Nu am desfăcut niciodată N239 dar parcă acolo ar trebui să fie un filtru de aer (un fel de burete, ceva), aşa că nu cred că de acolo este problema. De probă înfundă furtunul care vine în N239 ca să fii sigur că nu scapă vacuum prin acea valvă şi refă BS003 şi BS011. Eu cred că vor arăta la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tykazs,in primul log ai presiune cam marisoara ,ideal ar fi sa scoti actuatorul si faci putina gimnastica cu geometria poate se mai deblocheaza...al 2 lea log e mai bun,trebuia sa pleci de mai jos ,de la 1600-1700.Eu ti am dat o parere in lipsa de alt raspuns...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tykazs,in primul log ai presiune cam marisoara ,ideal ar fi sa scoti actuatorul si faci putina gimnastica cu geometria poate se mai deblocheaza...al 2 lea log e mai bun,trebuia sa pleci de mai jos ,de la 1600-1700.Eu ti am dat o parere in lipsa de alt raspuns...

Multumesc mult pentru sugestie, nu ma gandisem la "gimnastica geometriei". Maine ma bag sub ea! multumeeeesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un audi a4 b6 131cp motor awx si nu mai trage am o eroare pe engine :17965 - Charge Pressure Control p1557 -35-00Positive Deviation

atasez si un log,merci anticipat

log.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Salut, am un audi a4 b6 131cp motor awx si nu mai trage am o eroare pe engine :17965 - Charge Pressure Control p1557 -35-00Positive Deviation

atasez si un log,merci anticipat

Iti baga 2983 mbar ,oricum luasei dinainte limp.ca tot logul e in limp.

Deviatie pozitiva,verifica la mana geometria,sau fa un bs011 si posteaza-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, cum fac bs011?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Bs011,basic setings,grup 011,go,se tureaza singur la 1407 rpm si apoi dai log ca sa inregistreze datele.si lasi sa logheze un minut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,atasez si eu logurile facute dupa ce am schimbat turbina,cu una tot second hand cu reglaje de origine....bs urile sunt cu motorul rece,daca vreti sa va dati o parere asa,..voiam sa intreb de ce in bs 003 cu motor rece am egr on 430-450 si cu motor cald valorile scad pana 400-420MBAR?reglajele pe turbo sunt originale ,

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx(1).xls

log5mai.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masuratorile se fac doar cu motorul cald 87-90 grade,restul sunt pierdere de timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!