Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

A pus nou OEM ! Oricum nu  va recupera 28 CP prin anularea EGR-ului.In plus o sa aiba eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci se trage de la dpf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca se poate deduce cauza dupa o constatare la distanta? Am spus ca eu as incepe verificarile cu starea DPF-ului care nu se curata  cu solutii chimice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, nu stiu cu ce sa incep, de asta am intrebat. Masina nu ii in romania sa o pot desface ii in franta. Numai dyno, decalaminarea si identificarea au fost peste 300 euro.

DPF pare inca in norme din cate il stiu eu verifica. Am decarcat si un grafic si inca ii in zona verde.

Sa fie ingundata galeria admisa sau esapament?

Din log turbo si maf par ok nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maf-ul e ok.Incepe cu ce e mai simplu si mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 Sa va povestesc cum am luat eu limp mode: sambata conduceam pe autostrada , iar dupa coborarea unei pante lungi in frana de motor (era restrictive de 80 km/h) de cc.4 km cand am vrut sa demarez din nou motorul nu mai raspundea la aceleratie, dejeaba apasam pedala ca nu trecea de 110-120 km/h, am oprit in prima parcare am verificat ulei care era la nivel m-am uitat pe la furtunele de vacuum care pareau ok, nu am vazut nimic ne la locul lui, am repornit si a functionat normal , masina tragea din nou ca inainte, mentionez ca pe bord nu a aparut nici o eroare, nici un martor aprins, dupa aceasta I-am dat cateva reprize de blana maxim , am zis ori se curata ori creapa...momentan masina merge bine azi am fost la un autohaus (momentan locuiesc in Germania)unde s-a facut o scanare pe care am atasat-o, am intrebat despre curatare turbo nici nu a avrut sa auda , nu se face, altul nou daca se repeta....cam asta este, sugesti va rog ca sunt depedent de masina :)     multumesc

post-97019-0-28812400-1430732627_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

ce parere aveti de aceste log uri?? ``sunt de la masina din semnatura

Log tr3- turbo are un overboost urmat de un underboost.ori probleme de geometrie(agata- ceea ce nu ar reiesi din bs011/sau poate nu era turbo f bn imcins)ori reglaj incorect turbo.

Maf citeste fbine dupa 3000rpm=> e super ok.

Log tr4-turbo corectat mult mai bine.

Pt ca geometria are mai mult timp la dispozitie sa corecteze presiunea.

Bs011- 982/1240mbar,efort in zadar pt actuator/geometrie sa faca mai mult de 1160mbar (980+180mbar diferenta dintre turbo on si off la un turbo fierbinte=1160mbar)

Dar facand si valoarea de 1240 nici gand de probleme pe partea de vacuum.deci merge bine si pompa vacuum,furtune,n75 ok.

Se vede si din loguri ca turbo nu are lag,face 2200 mbar de la 1800rpm.

Bs003- aprox un 520 cu un 156(minimul).

Rata de recirculare e cam mare.trebuia un 250 ca medie pt egr on.

Cauze:geometrie turbo reglata incorect=>back presure prea mare=>gaze multe trimise prin egr,filtru aer murdar,catalizator infundat-la fel back presure mare=> la fel ca mai sus, sau clapeta shutt off ramane partial inchisa pe timpul functionarii motorului.

Salut,

Sa va povestesc cum am luat eu limp mode: sambata conduceam pe autostrada , iar dupa coborarea unei pante lungi in frana de motor (era restrictive de 80 km/h) de cc.4 km cand am vrut sa demarez din nou motorul nu mai raspundea la aceleratie, dejeaba apasam pedala ca nu trecea de 110-120 km/h, am oprit in prima parcare am verificat ulei care era la nivel m-am uitat pe la furtunele de vacuum care pareau ok, nu am vazut nimic ne la locul lui, am repornit si a functionat normal , masina tragea din nou ca inainte, mentionez ca pe bord nu a aparut nici o eroare, nici un martor aprins, dupa aceasta I-am dat cateva reprize de blana maxim , am zis ori se curata ori creapa...momentan masina merge bine azi am fost la un autohaus (momentan locuiesc in Germania)unde s-a facut o scanare pe care am atasat-o, am intrebat despre curatare turbo nici nu a avrut sa auda , nu se face, altul nou daca se repeta....cam asta este, sugesti va rog ca sunt depedent de masina :) multumesc

Prima eroare e overboost condition=> geometrie care agata ,furtune conectate gresit,electrovalva.dar cred ca restul le excludem daca ti-a mers bine pana atunci.deci ramane geometria.

Ne trebuie un log in mers si un bs011.

A 2-a eroare este referitoare la :

/P1696/005782 - Powertrain Data Bus: Implausible Message from Steering Column Controller

Possible Causes

Steering Column Control Module may have stored a Fault Code

Steering Column Stalk/Lever faulty

Possible Solutions

Check Steering Column Control Module for Fault Codes

Check/Replace Steering Column Stalk/Lever

Special Notes

Ask Customer if he has experienced problems (i.e. Cruise Control sporadically not working)

When found in VW Golf (1K) (or similar):

Check/replace Cruise Control Stalk/Lever (see TPI 2010405).

Perform Steering Column Control Module Software Optimization (see TPI 2017317)

When found in Audi A6 (4F), check Engine Control Module for Software Updates (see TPI 2015237).

When found in VW Beetle (1C/1Y) with 2.5L engine:

These cars do not have a Steering Column Controller.

Cruise Control Switch is wired directly to ECM, check this switch in MVB 066

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Multumesc frumos de precizari.

Maf-ul este cel oem curatat acum vreo 20mii. Am uitat sa precizez ca am facut o modificare la rata de circulare egr prin adaption setat pe canalul x3 cu valoareea 33000 de aceea poate lag-ul este redus, cu un raspuns mai bun al acceleratiei dupa aceasta modificare. Si cu egr-ul nu stiu ce sa zic, ca a fost curatat de mai multe ori si rezultatul a fost acelasi cu rata de recirculare mare. Important este ca inchide bine

Turbo a fost incins bine inainte de loguri, iar valorile sunt cam la fel in comparatie cu loguri mai vechi. Si la egr si la turbo. Reglajele turbo sunt originale.

Si ca timp de demaraj pe treptele 3 si 4 sta chiar foarte bine ptr un 4motion :)

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Multumesc frumos de precizari.

Maf-ul este cel oem curatat acum vreo 20mii. Am uitat sa precizez ca am facut o modificare la rata de circulare egr prin adaption setat pe canalul x3 cu valoareea 33000 de aceea poate lag-ul este redus, cu un raspuns mai bun al acceleratiei dupa aceasta modificare. Si cu egr-ul nu stiu ce sa zic, ca a fost curatat de mai multe ori si rezultatul a fost acelasi cu rata de recirculare mare. Important este ca inchide bine

Turbo a fost incins bine inainte de loguri, iar valorile sunt cam la fel in comparatie cu loguri mai vechi. Si la egr si la turbo. Reglajele turbo sunt originale.

Si ca timp de demaraj pe treptele 3 si 4 sta chiar foarte bine ptr un 4motion :)

Sunt de acord cu tine .ai o masina buna ,tehnic vorbind.

Mofificarea la adaptation a egr-ului se poate duce la pd pana la 33684 ,incearca si mai scazi lagul,depunerile,etc.

Dar referitor la bs003- aceasta modificare de la adaptation pe canalul 003 nu influenteaza cu nimic rezultatele bs-003( asta am observat eu ,cel putin cand am incercat pe o masina).

App.altii au egr delete/off si tot nu le baga turbo asa de jos.la 1600- ai 1.9 bar .e bn di tot.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mario eu daca pun valoarea maxima la egr adaptation duty cycle ajunge pe la 35-40% iar maful urca la 370 desi intervalul specificat e 230-310. Ma gandesc ca nu e problema daca ies din grafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rugamintea daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea unui log pentru masina din semnatura. Problema e urmatoarea: dupa un mers subturat prin oras o perioada mai mare de timp, cand am iesit pe DN si am incercat sa o calc un pic, a intrat in limp mode. Dupa ce am oprit motorul si l-am repornit, si-a revenit. Pe tester a ramas stocata eroarea 

1 Fault Found:
000564 - Boost Pressure Regulation 
               P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 126456 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2061.14.12
                    Time: 16:41:36
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2646 /min
                    Speed: 91.0 km/h
                    Load: 89.4 %
                    Voltage: 14.52 V
                    Bin. Bits: 11000000
                    Absolute Pres.: 2029.8 mbar
                    Absolute Pres.: 2386.8 mbar
 
Atasat sunt 2 loguri facute in treapta a 3 (nu a fost suficienta sosea sa-l fac si cu a 4-a). O alta problema este ca in output test pentru valva N75 presiunea nu s-a modificat la ON/OFF (vezi foto). 
Sa fie numai valva de vina sau este si geometria?
Multumesc,

post-84914-0-19223400-1430847247_thumb.j

LOG Leon tr3 1.xls

LOG Leon tr3 2.xls

Modificat de uzzyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Mario eu daca pun valoarea maxima la egr adaptation duty cycle ajunge pe la 35-40% iar maful urca la 370 desi intervalul specificat e 230-310. Ma gandesc ca nu e problema daca ies din grafic.

Luam ca ex : la val de aprox 450mgr/ cursa -avem egr off=> alea 450mgr reprezint numai aer curat ce intra in motor.

Valoarea de aprox 250 reprezinta practic exact cat aer trece in acel moment prin maf,diferenta de 200mg(450-250) reprezentand gaze arse ce intra in motor.

Acum la tine facand modificarea,450-370=>80 mg de gaze ce mai intra in motor.

Asta e un exemplu aproximativ.nu stiu eu ce valori ai tu.

Deci practic facand treaba asta motorul respira mai mult aer curat ca inainte,plus ca scade si turbo lagul,si plus ale chestii bune si nebune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Am rugamintea daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea unui log pentru masina din semnatura. Problema e urmatoarea: dupa un mers subturat prin oras o perioada mai mare de timp, cand am iesit pe DN si am incercat sa o calc un pic, a intrat in limp mode. Dupa ce am oprit motorul si l-am repornit, si-a revenit. Pe tester a ramas stocata eroarea

1 Fault Found:

000564 - Boost Pressure Regulation

P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 255

Mileage: 126456 km

Time Indication: 0

Date: 2061.14.12

Time: 16:41:36

Freeze Frame:

RPM: 2646 /min

Speed: 91.0 km/h

Load: 89.4 %

Voltage: 14.52 V

Bin. Bits: 11000000

Absolute Pres.: 2029.8 mbar

Absolute Pres.: 2386.8 mbar

Atasat sunt 2 loguri facute in treapta a 3 (nu a fost suficienta sosea sa-l fac si cu a 4-a). O alta problema este ca in output test pentru valva N75 presiunea nu s-a modificat la ON/OFF (vezi foto).

Sa fie numai valva de vina sau este si geometria?

Multumesc,

Deviatie pozitiva-sigur ti-a agatat geometria .

Tr3 1- ai inceput bine dar dupa 3000 rpm ai redus acceleratia.nu mai e la 100%.

Tr3 2- log bine facut.

Ai un overboost (care de altfel e comportament normal),urmat de un mic underboost.

Si fiind un edc16,acele over-under nu prea sunt la locul lor.

O problema specifica la edc16 legata de treaba asta apare ori de la o geometrie care agata,ori de la un actuator imbatranit/uzat.

Maf fix pe fix.ar merge inlocuit.

Tu ai facut output test pe n75.dar la testul asta motorul sta la relanti .posibil din cauza asta sa nu fi vazut diferente de presiune la activarea/dezactivarea n75.

Trebuia un bs011 sa vedem geometria.

Dar dupa cum bine ai precizat ca ti-a facut dupa mult mers subturat prin oras ,ramane cam 100% geometria .s-au adunat depuneri.

Posibil daca te dai la ea de aici incolo,sa nu mai faca probleme.dar nu se stie sigur.totusi acel bs011 ar fi de mare ajutor.

La momentul limpului in loc de 2029 a facut 2386 mbar .

Bafta.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Mario! Am atasat si BS011 si BS003 (nu stiu de ce nu le-a impartit cum trebuie pe coloane, insa valorile se inteleg).

Multumesc inca o data!

bs003.xls

bs011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut unde se duce firul albastru cu negru de la debitmetru cel de 12v, incerc sa gasesc unde este intrerupt dar nu ii dau de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu rezolvarea problemei mele, dupa ce am desfacut jumate de masina urmarind firu albastru (12v) de la maf, ne am dat seama ca siguranta desi nu era arsa nu facea contact perfect fiind prea subtire, am schimbat siguranta si acum merge perfect!

Scz de double post dar nu mai pot da edit la primul!

Modificat de mva987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.  am un bora 90 cp motor alh, si nu vrea sa traga masina. am curatat si geometria si nimic. va rog sa-mi ajutati daca puteti. atasez un log in mers.LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maf-ul e obosit rau. Scoate mufa de la debitmetru de aer si vezi daca trage mai bine. Eu zic ca trebuie sa schimbi maf-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe vacuum pare sa aiba ceva probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Buna.  am un bora 90 cp motor alh, si nu vrea sa traga masina. am curatat si geometria si nimic. va rog sa-mi ajutati daca puteti. atasez un log in mers.attachicon.gifLOG-01-003-010-011.xls

 

o sa necesite o curatare a turbinei....

 

Maf-ul e obosit rau. Scoate mufa de la debitmetru de aer si vezi daca trage mai bine. Eu zic ca trebuie sa schimbi maf-ul.

 

eu zic ca in cazul lui o sa traga mai prost cu mufa scoasa. Vezi ca la el MAF ul ajunge pe la 890 mg/str.... si cand ii scoti mufa, valoare default este de aprox 530-550mg/str

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul sustine ca turbina a fost curatata, conform logului nu se prea vede acest lucru. Indicat ar fi sa faca un BS011 pentru a stii cu exactitate daca geometria agata sau nu.

Maf-ul e obosit, necesita inlocuire.

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

daca a fost curatata, atunci trebuie verificat reglajul actuatorului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Buna. am un bora 90 cp motor alh, si nu vrea sa traga masina. am curatat si geometria si nimic. va rog sa-mi ajutati daca puteti. atasez un log in mers. LOG-01-003-010-011.xls

Fi atent ,problema asta asemanatoare am avut-o eu la masina din semnatura.

Datorita faptului ca a mers ceva timp cu joc in stutul pompei de vacuum,geometria s-a blocat undeva la 2/3 din cursa ,adica nu mai ajungea pe surubul de stop.si la fel aceeasi problema ca la tine,turbo imi intra uneori la 2300,2500 rpm ,in rest presiunea era corectata super.

Si un maf obosit ca al tau ,duce la un amestec prost aer-motorina de unde rezulta fum.eee maful obosit a acelerat si el procesul de colmatare al turbinei.

Banuiesc ca nu ati umblat la reglaje.

Si banuiesc si ca nu ati curatat-o bine? Tu ai facut-o sau la vreum centru de reconditionat turbine?

Oricum vad ca la 2000 rpm iti face 2 bari.

Deci verifica stutul pompei de vac.

Si inlocuieste maf(bosch sa fie- dar atentie la facaturi)

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

... sau Pierburg, etc....dar asta abia dupa ce face un test cu al MAF - fa rost de unul de imprumut si vezi cum se misca masina cu el, eventual fa un log cu el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!