Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut, poate ma ajuta cineva cu problema pe care o am cu masina Vw Polo 6R 1.2 Tdi 2011:initial am avut eroare la egr, schimat egr nou si de ceva timp am urmatoarea eroare: Boost pressure regulation/ 0299 Open circuit. S-a verificat supapa de pe turbo, este ok, s-a verificat si turbo si este ok. S-a facut log in mers si nu intra presiune in turbina, din ce am inteles ar trebui sa bage 2 si baga 0.3 (nu stiu daca m-am exprimat corect). Orice sfat este binevenit. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, poate ma ajuta cineva cu problema pe care o am cu masina Vw Polo 6R 1.2 Tdi 2011:initial am avut eroare la egr, schimat egr nou si de ceva timp am urmatoarea eroare: Boost pressure regulation/ 0299 Open circuit. S-a verificat supapa de pe turbo, este ok, s-a verificat si turbo si este ok. S-a facut log in mers si nu intra presiune in turbina, din ce am inteles ar trebui sa bage 2 si baga 0.3 (nu stiu daca m-am exprimat corect). Orice sfat este binevenit. Multumesc!

.

Ati facut log in mers de a reiesit presiunea de 0.3 bar(ar fi corecta si exprimarea asta -daca te referi la presiunea generata de turbo fara sa aduni si pres atmosferica).

Pres atm+pres generata de turbo=presiune absoluta.

Ar fi underboost condition din ce zici tu, =>lipsa vacuum,actuator spart,furtun vacuum spart.

Se umfla furtunul pe loc cand o turezi?

Eu am patit la un polo 1.4 tdi sa se videze(se sugea furtunu turbo) cand acceleram.se forfecase axul turbo (era practic rupt si blocat-nu se mai invartea decat cu patentul) si nu mai lasa motorul sa respire,turbina devenise practic un dop intre motor si filtru aer.

Fa si tu un bs011

Si uite ce zice la eroarea ta:cauze sunt multe,furune conectate gresit,electrovalva,etc...

P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

Possible Symptoms

Reduced Power Output

Limp Mode

Possible Causes

Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking

Charger Pressure Control defective

Turbocharger faulty

Diverter Valve faulty

Possible Solutions

Check Hoses/Pipes to/between Components

Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

Check Turbocharger

Check Diverter Valve

Special Notes

When found in 2.0l TFSI:

Check Boost Pressure Control Valve (N249), for cracked rubber diaphragm. A new/optimized Valve is available under Part # 06H-145-710-D (or newer).

RoW vehicles see: TPI 2016331 for details.

NAR vehicles see: TSB 01-07-70 or 2013392 for details.

When stored in conjunction with misfire codes and/or fuel trim faults see the notes associated with the following faults regarding PCV failure: Crankcase Breather Valve

If the Turbocharger is faulty due to mechanical / internal problems or the exhaust system is restricted (typically the Catalyst) this fault may be the end result.

When found in VW Golf/Jetta (1K): 2.0l CR-TDI (CBEA/CJAA):

Verify the mechanical part of the Exhaust Valve Control Module (J883) is not seized or binding.

When found in Audi A4/S4/RS4/Cabriolet (8K): 2.0l (CAEB):

See TPI 2031245/6 - turbocharger excessive waste-gate play

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut prieteni...un debimetru defect ce influenteaza ngativ la motor,sau la cum trage motorul??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa putere,el practic citeste mai putin decat in realitate,cand oboseste.amestec prost aer combustibil ,ancrasare mai rapida a geometriei,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prieteni si cu egr suspendat din soft ce ii de faqut sau nu are efect negativ asupra motorului??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prieteni si cu egr suspendat din soft ce ii de faqut sau nu are efect negativ asupra motorului??

Are si efecte benefice si negative.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că are efecte negative, doar că se încălzeşte mai greu şi asta se observă destul de bine iarna. Problema principală este cu noxele pentru că de asta a şi fost pus.

Oricum asta nu face subiectul topicului, uite aici unul mai potrivit

http://vwforum.ro/topic/34029-egr-inchis/


Are si efecte benefice si negative.

Cre că este mai corect spus aşa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negative - in afara de ce a zis Lupo - plus un consum usor marit, nu are... ca rolul sau nu e sa ajute cumva motorul...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, de cateva zile mi-a aparut check engine si eroare pe MAF Signal too low, am facut in log in mers(maful are valoarea default 550mg) si am masurat curentu pe mufa senzorului care are 5 sloturi 0(gol) - - +(5V) - nu ar trebui sa fie 12v pe plus? E dus Maful?

 

2qxqo7m.jpg

 

L.E. Curentul l-am masurat pe mufa masinii care intra in senzor

Modificat de mva987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu engine fault garage!emissions garage!.O sa postez si rezolvarea cat de curand..Happy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mva987

Ai o problema electrica, fir intrerupt sau ceva..pe unul din pini de la mufa mafului(cred ca al 2 lea) trebuie sa ai aproximativ 12V cu contactul pus si aproximativ 14V cu motorul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

 

In primul rand vreau sa mi exprim aprecierea fata de cei cu experienta  pentru suportul acordat membrilor forumului. Va rog sa ma ajutati cu interpretarea unui log la un golf 4 1.9 tdi 90 CP ALH. Am atasat un print screen si un fisier excel.

 

 

- masina are momente cand nu trage cum ar trebui

- consumul este cu aprox. 1 L % mai mare comparativ cu perioadele de functionare optima

- arunca cam mult ulei pe la EGR cand merg in forta ( schimbat viteza 3000-4000)

 

Multumesc

post-95216-0-66392600-1430420790_thumb.p

LOG-01-003-010-011-4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns, luni o duc in service.

Eu am masurat curentu de pe mufa asta, al 2 lea slot de la dreapta la stanga era singuru care avea 5V pe el cu contactul pus

post-127248-14304266112684_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

 

In primul rand vreau sa mi exprim aprecierea fata de cei cu experienta  pentru suportul acordat membrilor forumului. Va rog sa ma ajutati cu interpretarea unui log la un golf 4 1.9 tdi 90 CP ALH. Am atasat un print screen si un fisier excel.

 

 

- masina are momente cand nu trage cum ar trebui

- consumul este cu aprox. 1 L % mai mare comparativ cu perioadele de functionare optima

- arunca cam mult ulei pe la EGR cand merg in forta ( schimbat viteza 3000-4000)

 

Multumesc

 

 

Cel mai probabil lipsa de vacuum, probleme N75, furtunase, stut pompa tandem, pompa tandem. Gasesti pe acest topic fiecare problema discutata amanuntit.

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

 

Am reusit sa fac si eu un log, amintesc ca am schimbat actuatorul la turbo, EGR-ul mi se pare ca nu functioneaza nici el prea bine.

 

LOG-01-03F-10F-11F.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

primul log nu arata deloc bine probabil este cel cu actuatorul spart sau ai uitat sa bagi furtunul de vaccum la actuatorul nou....in cel de-al doilea totul arata bine mai putin maf-ul dar nimic ingrijorator...asa ca poti suspecta maf-ul sau egr-ul...incearca sa faci un log pe bs3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Se poate o interpretare?

Turbina a inceput sa suiere putin, dar fara limp mod.

passat 2.0 tdi.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daverthebrave

Salut baieti! Am fost la tester cu masina si mi-a facut un LOG pe loc, mi a verificat toate la masina si mi-a spus ca e defect debitmetrul. L am schimbat, problema s a remediat in mare parte (atat ca de la 120 km la ora uneori masina nu mai trage, intra intr-un fel de limp mode ,sunt cu pedala aceclerata la maxim si in a 4-a nu mai urca de 110-120 in a 5-a nu are rost sa o mai bag). Acum intrebarea mea e urmatoarea, la noi in Oradea , baietii nu sunt obisnuiti sa faca LOG in mers, acum vreau sa va intreb , care e diferenta dintre un LOG pe loc , sau unul IN MERS, are rost sa imi cumpar interfata sa fac eu un log in mers , ca baietii de la mine din oras nu prea fac decat pe loc. Se poate sa-mi dea altfel de rezultate daca fac un log in mers? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Salut baieti! Am fost la tester cu masina si mi-a facut un LOG pe loc, mi a verificat toate la masina si mi-a spus ca e defect debitmetrul. L am schimbat, problema s a remediat in mare parte (atat ca de la 120 km la ora uneori masina nu mai trage, intra intr-un fel de limp mode ,sunt cu pedala aceclerata la maxim si in a 4-a nu mai urca de 110-120 in a 5-a nu are rost sa o mai bag). Acum intrebarea mea e urmatoarea, la noi in Oradea , baietii nu sunt obisnuiti sa faca LOG in mers, acum vreau sa va intreb , care e diferenta dintre un LOG pe loc , sau unul IN MERS, are rost sa imi cumpar interfata sa fac eu un log in mers , ca baietii de la mine din oras nu prea fac decat pe loc. Se poate sa-mi dea altfel de rezultate daca fac un log in mers?

Nu exista log pe loc.

Pt diagnosticarea debitmetrului ,se face log in mers.si se vede dupa 3000rpm daca mai citeste cat e specificul.

Pe loc se face bs003 -diagnosticare egr(culisare tija+parte electropneumatica), si bs011-diagnosticare turbo(geometrie si parte electropneumatica).

Absolut ca merita.

Ce faci tu cu mana ta nu face nimeni.:))

Mai mult ca sigur ai geometria cu probleme.de aia iei limp,

Un bs011 ar spune multe.

Salut.

Se poate o interpretare?

Turbina a inceput sa suiere putin, dar fara limp mod.

Asta nu se poate numi log in mers.

Logul se face in tr3a.

De la 1500rpm dai talpa din prima si o ti asa pana la 4000rpm.

Deci pe log tre sa se vada pe grupul 010 la pozitie pedala valoarea de 100%. Tu ai mers prin trafic si ai logat diferite regimuri.

Am gasit la secundele 117 ,ai 3 valori de wot,de la 2500->3500 rpm,ar parea ca turbo corecteaza bn,debitmetrul citeste mai mult peste 3000=>este ok.

Refa logul in mers.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, revin cu o problema...

 

Passat B6 din 2007 2.0 TDI 140cp 105Kw cod motor parca bmp.

 

Investiti s-au facut dar tot nu merge cum trebuie. volant si ambreiaj schimbate recent.  La pornire cu motorul cald tremura si porneste greu si se aude ca si cum trantesti o conserva. Uni zic ca ii din soft alti ca ar fi volant desi a fost pusa noua, alti de la electomotor. EGR a fost pus nou oem.

 

DPF pare ok, a fost si curata cu soluti si motoru facut proces de decalaminare. Numai esapamentul nu a fost curatat, uni zic ca din cauza asta nu scoate numai 112 cai din cei 140 care trebuie sa ii aiba.

 

Acum recent a fost pusa pe banc dyno si din cei 140 de cai nu scoare mai mult de 112,6 cp... am verificat la vw motoru si seria motor crezand ca nu ii de 140 cp.dar ii ok.

 

Nu are alte erori sau limp mod. Debimetrul a fost curatat si merge putin putin mai bine. Ce ii de facut? sau ce are?

 

 

LOG-01-003-010-011 01 treapta3 passat B6.xls

LOG-01-003-010-011 treapta4 B6.xls

post-39904-0-72467400-1430690371_thumb.j

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As incepe prin verificarea valorilor DPF-ului care e posibil prin curatarea cu solutii mai rau a fost infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anuleaza sau schimba Egr-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!