Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

LOG-01-003-010-011.xls

Salut Mario. Mi-ai luat o piatra de pe inima,am fost aproape sigur ca e dusa turbina.

Te rog frumos sa imi spui daca MAF-ul mai are viata,sau a fost doar o coincidenta faptul ca a mers ceva mai bine dupa ce l-am curatat

Am refacut Log-ul asa cum ai cerut. Oprit,pornit motor,am plecat la drum batraneste pana in tr.3-a,1500 rpm si log plus talpa.

Pe la jumatatea log-ului am simtit cum imi taie gazu. Ma framanta faptul ca nu stiu ce anume declanseaza Limp-ul. Multumesc.

Pai limp ia ca face suprapresiune.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

         Multumesc foarte mult pentru ajutor. Am sa caut un MAF si il schimb cat de curand. 

Mai am o singura intrebare,ca pentru un ne cunoscator ce sunt, (deocamdata).

Am observat ca intra in limp undeva pe la 3000 rpm. Intrebarea mea e,in ce masura ,un MAF decedat,afecteaza

performantele motorului intre 0 si 2500 rpm,sa zicem ?

    

   Multumesc mult inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare colegi,am revenit cu logul ,azi am desfacut partea de admisie de la intercooler pana la motor nu se vede nici unde ulei sau mizerie,am verificat turbina si nu are pic de joc,pe furtune foarte putini vapori de ulei ,fasaie de o gasesc draci intre 2000-3000 rpm si pe accelerare/ deccelerare,de tras trage cum ar trebui dupa 2500 rpm ,inainte de problema in jurul a 1700 rpm daca apasai acceleratia jos faceai burnaut ,uitativa va rog la loguri si spunetimi va rog si mie cam ce sa caut ca am ramas fara idei :)),poate cineva sa ataseze o poza din etka cu sistemul de admisie de la golf 6 tdi de la cap la coada ,sa o iai pe bucati la control !

log viteza 4.zip

log viteza3.zip

Modificat de dore982
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare că ai scăpări de vacuum dacă zici că şi fâsâie.

Fă două loguri pe BS 003  şi BS 011, vezi că s-a scris pe paginile precedente despre cum se fac. Acolo se va vedea mai bine care este problema. Oricum verifică şi furtunaşele de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare colegi, revin cu log in BS 003 si BS 011 ,va rog daca puteti sa aruncati un ochi :),la partea de vacum nu cred ca sunt probleme,se poate sa fie fisurata membrana la actutorul vacumatic dar nu imi da nici o eroqre ,undeva pierde presiune,aud cum fasaie cind dau gaz si nu vad pe unde ma gandeam sa bag eu elei pe circuitul la intercooler sa vad poate se vede unde scapa :((

logBS003.zip

logBS011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare colegi, revin cu log in BS 003 si BS 011 ,va rog daca puteti sa aruncati un ochi :),la partea de vacum nu cred ca sunt probleme,se poate sa fie fisurata membrana la actutorul vacumatic dar nu imi da nici o eroqre ,undeva pierde presiune,aud cum fasaie cind dau gaz si nu vad pe unde ma gandeam sa bag eu elei pe circuitul la intercooler sa vad poate se vede unde scapa :((

Ai ceva probl pe partea de vacuum.si in bs 003 trebuia sa ai un 450 cu 250 .la tine nu deschide suficient si de aceea sta pe la 310mgr .

Verifica ca nu ai joc in stuțul pompei de vacuum.sau furtune vacuum cu probleme.si la bs011 ai un lag in actionare tot din cauza vacumului.

Din logurile in mers nu prea vad sa piarda presiune.sau poate pierde o cant f mica(acel fasait de care zici tu) care este cimpensata usor de turbina.deci actualul cu prescrisul sunt mana in mana.

Maf ok ,citeste mai mult dupa 3000 rpm.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seat Cordoba 1.9tdi 66kw 90 c cod AGR.  Nu am reusit sa ordonez coloanele.treapta3.xlstreapta4.xls

Iau limp de obicei in treapta a 4-a la 3000rpm( azi am luat si intr-a 3-a undeva aproape de 4000rpm). Reiese din aceste log-uri cauza problemei?

Modificat de liqweed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometrie blocata, ai suprapresiune. Am impresia ca intre cele 2 teste tr a 3 a si tr a 4 a nu ai oprit motorul. Refa logul in tr a4a cand nu esti deja in limp.

post-12725-0-10524800-1430059714_thumb.j

post-12725-0-73541100-1430059723_thumb.j

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine are bunavointa sa le aranjeze,sa imi dau si eu o parere.

Sunt plecat si nu am pc la mine .le vad pe tel,dar nu pot sa le aranjez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mario astea sunt


presiunea actuala e foarte mare fata de cea specificata. mai mult ca sigur geometria e blocata

tr3.xls

tr4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inteles ca turbinele astea de agr nu au geometrie.Asa e ?

Modificat de liqweed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 cred ca ai dreptate. m-am documentat putin si se pare ca agr fata de alh a fost echipat cu turbine KKK si Garret fara geometrie variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ,asa e agr e cu wastegate.inseamna ca nu ajunge vacuum pe actuator sa refuleze pe bypass.verifica electrovalva sa nu fie blocata. Inclusiv vacuumuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat o electrovalva cu codul 1H0 906 627, nu stiu sigur daca este N75. Actuatorul ar putea fi defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AGR este cu westgate

Verifică furtunaşele care vin în N75 să nu fie vreunul crăpat. Verifică şi actuatorul.

Westgate merge pe bază de presiuni nu vacuum-uri.

Valva pe care ai schimbat-o este N18 de la EGR. Spre deosebire de N75 de la turbinele cu VNT care arată la fel cu N18, N75 la turbo cu westgate este diferită.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AGR este cu westgate

Verifică furtunaşele care vin în N75 să nu fie vreunul crăpat. Verifică şi

Westgate merge pe bază de presiuni nu vacuum-uri.

Valva pe care ai schimbat-o este N18 de la EGR. Spre deosebire de N75 de la turbinele cu VNT care arată la fel cu N18, N75 la turbo cu westgate este diferită.

Eu stiam ca la agr wastegate-ul e actionat tot pe vacuum.dar ma rog...

Poate gresesc

Corect e pe baza de presiuneThe turbo actuator on AGR code engine is pressure operated,not vacuum like on the VNT turbos

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi unde vine furtunaşul de vacuum că eu nu văd nici unul.

agr.pdf

 

LE Văd că am postat în acelaşi timp :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Păi unde vine furtunaşul de vacuum că eu nu văd nici unul.

agr.pdf

LE Văd că am postat în acelaşi timp :D

Am recunoscut k am gresit.asa e .cu presiune

 

De curiozitate. De unde vine presiunea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori electrovalva nu deschide pt a trece presiunea mai departe catre actuator,acesta la randul lui sa deschida wastegateul pt a limita presiunea turbinei.

Ori furtunasul ce duce catre actuator este spart.

Ori membrana actuatorului sparta.

Trebuie verificata integritatea pieselor de mai de sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor, sunteti cei mai tari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor, sunteti cei mai tari!

Si tu o sa fi cel mai tare,daca o sa dai feedback,sa vedem care a fost cauza problemei.ne ajuta si pe noi chestia asta.ne perfectionam si ne imbunatatim cunostintele.

 

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am avut timp sa mai scot masina la plimbare. aud un fasait slab la accelerare, insa nu pot identifica de unde vine... am verificat furtunasele de vacuum si par ok.
pe bs011 imi vad mici pierderi de vacuum...urca in trepte presiunea mare.

logul in mers e cu overboost de 200 urmat de underboost de max 100. sa fie de la geometrie murdara? merg destul de accelerat cu ea.

maf imi e bun. pareri? sa fie actuatorul fisurat?

post-136828-0-76117100-1430074415_thumb.

post-136828-0-61476300-1430074424_thumb.

log31011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dodo cam aceleasi probleme am si eu ,adica underboost de 100 mbar..la blocul de electrovalve te ai gandit?la pompa tamdem am -880 mbar si la actuator -620 parca..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am avut timp sa mai scot masina la plimbare. aud un fasait slab la accelerare, insa nu pot identifica de unde vine... am verificat furtunasele de vacuum si par ok.

pe bs011 imi vad mici pierderi de vacuum...urca in trepte presiunea mare.

logul in mers e cu overboost de 200 urmat de underboost de max 100. sa fie de la geometrie murdara? merg destul de accelerat cu ea.

maf imi e bun. pareri? sa fie actuatorul fisurat?

Daca era act.fisurat cred ca bs011 arata rau de tot.oricum urca in trepte.o lipsa de vacuum exista.

In partea de jos a grafucului vad ca geometria nu agata.

Intradevar din log se vede o lipsa a 100mbari pe restul plajei de dupa spyke.

Fasaitul pe care il auzi tu numai in acvelerare,posibil sa fie o scapate de presiune pe tubulatura turbo(cei 100mbari in minus).

Daca era vb de membrana sparta la actuator ai fi auzit la relanti fasait dar de la vacuum,ca la relanti ,n 75 da drumu la vac sa traga la max actuatoru,il sprijina pe surubul de stop.

Deci ,parerea mea e urmatoarea:

Sunt 2 probleme distincte din ce vad eu:

1) exista o lipsa mica de vacuum (reiese din bs011- urca in trepte)=>trebuie verificate:

Furtune vac,n75,pompa vacuum.

2) acel fasait/acel underboost de 100mbari =>verificare tubulatura,imbinarile(sigurante rupte,o-ringuri,pinteni tociti),intercooler.

dodo cam aceleasi probleme am si eu ,adica underboost de 100 mbar..la blocul de electrovalve te ai gandit?la pompa tamdem am -880 mbar si la actuator -620 parca..

Ma gandesc ca si daca ar fi o mica pierdere (dar mica-reiese la el si din bs011) de vacuum ,nu ar fi trebuit sa existe acel underboost.oricum in zona aia unde e acel underboost,motorul e destul de turat incat pompa de vacuum sa genereze suficient vacuum.si nici geometria nu are nevoie de f.mult vacuum pt ca nu îi trebuie sa mai lucreze aproape de surubul de stop,pt ca ar genera o presiune prea mare.

Daca e vb de reglajul turbo?

Si de unde stim noi ca el a facut bs011 cu turbo f bn incins.

De regula lipsa de vacuum duce la un lag pana turbina face boost,dar asta la turatii mai mici .si se vede si la el,dar totusi as fi vrut un log inceput mai de jos in wot.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @mario20vest, am incercat sa le refac intre timp:

BS11.xls

treapta3.xls

treapta4.xls

Bs011- intradevar fata da vechiul bs nu mai are variatii in partea de jos a grafului=>nu sunt probleme pe partea de geometrie.

In logurile in mers si in tr3 si in tr4 ,acelasi overboost urmat de unserboost.

Cum am zis atunci ca e ceva specific la edc16 ,adica acel over urmat de under ,ar fi ori de la geometeie ori de la actuator.dar cum din nous bs011 reiese ca geometria nu are probleme,ar pica vina pe actuator.

Si acum o sa ma intrebi "pai si ce zici mario,sa il cumpar?"

Eu as zice ca nu.tare mi-e ca daca nu il reglezi pe cel nou cum trebuie ,s-ar putea sa te uiti lung dupa vechile loguri si sa zici "ce bine aratau".

Eu zic sa o lasi asa.k nu e nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!