Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Buna Virgil,

 

Pana Valentin v a raspunde intrebarii puse de tine ce ar fi sa incerci sa raspunzi singur la intrebarea ta?

Uite citeste acest topic http://vwforum.ro/topic/113892-reglarea-surubului-limitator-si-a-tijei-ghid-valabil-pentru-turbocompresoarele-garrett/  dupa care incerca sa formulezi un raspuns, nu conteaza  daca  poate nu este cel mai corect dar ce putin  cand Valentin  iti va raspunde, vei intelege mai bine despre ce vorbeste.

 

Aici ai  logul pus in grafic

 

 

Bafta

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca cineva sa jucat ca sa ii zic asa la surubul limitator mai departe citeste link-ul postat de Sorin

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru raspunsuri. O sa vad daca ma descurc sa reglez. O seara faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate cineva sa imi zica si mie daca e totul ok? Multumesc frumos! nu am putut sa le uploadez in format excel...

3.txt

4.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos rune, da as fi vrut sa stiu daca totul e ok sau ar trebui sa imi fac griji, sau e ceva care se apropie de sfarsit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adytzumanmax

M-am uitat cam pe fuga, fara a mai pune logurile in grafic, si trebuie sa ma corectez putin....deci trebuie sa rectific "destul de OK"  deoarece daca  pun  logurile in grafic  se cam vede o problema de geometrie  ancrasata.

 

 

Cauta pe forum gasesti destule explicatii despre ce trebuie facut ptr a verifica/debloca geometria, nu cred ca are rost sa mai adaug ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, poate cineva sa ma ajute cu urmatoarea eroare:

Am simtit ca masina nu mai trage parca nu mai intra turbo se tureaza indelung si nu are putere , am fortat-o si s-a aprins spirala a intrat in limp mod.

Iata eroarea:

1 Fault Found:
000665 - Boost Pressure Regulation
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 222499 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.14.21
                    Time: 14:04:28

             Freeze Frame:
                    RPM: 3634 /min
                    Speed: 77.0 km/h
                    Load: 100.0 %
                    Absolute Pres.: 2529.6 mbar
                    Absolute Pres.: 2040.0 mbar
                    Lambda: 64.7 %
                    Lambda: 37.1 %

Acum o luna am curatat egr... si o alta interventie a fost schimbul de ulei la dsg (in reprezentanta): sa fi atins la servis vreun furtun sau sa nu fie pus bine.? Pana acum a mers fara probleme.

Modificat de pit-bull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, poate cineva sa ma ajute cu urmatoarea eroare:

Am simtit ca masina nu mai trage parca nu mai intra turbo se tureaza indelung si nu are putere , am fortat-o si s-a aprins spirala a intrat in limp mod.

Iata eroarea:

1 Fault Found:

000665 - Boost Pressure Regulation

P0299 - 000 - Control Range Not Reached

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 255

Mileage: 222499 km

Time Indication: 0

Date: 2000.14.21

Time: 14:04:28

Freeze Frame:

RPM: 3634 /min

Speed: 77.0 km/h

Load: 100.0 %

Absolute Pres.: 2529.6 mbar

Absolute Pres.: 2040.0 mbar

Lambda: 64.7 %

Lambda: 37.1 %

Acum o luna am curatat egr... si o alta interventie a fost schimbul de ulei la dsg (in reprezentanta): sa fi atins la servis vreun furtun sau sa nu fie pus bine.? Pana acum a mers fara probleme.

La tine e vb de overboost(baga 2529.6 mbar in loc de 2040mbar).

Posibil geometrie care agata,fa si tu un bs 011 si un bs004 si posteaza-l aici,si dupa mai vedem.deci la tine presiunea nu poate fi controlata,baga mai mult decat trebuie.este exclus ca furtunul de vacuum ce duce la turbo sa fie scos,ca altfel ar fi fost underboost condition.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea. Daca cineva are sau a intalnit un sa zic asa; turbo diesel care sa fie in parametri, fara geometrii sau alte probleme, eu zic sa posteze sa vedem si noi muritorii cum arata un turbo care lucreaza 100%. multumesc si sper ca nu am suparat pe nimeni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mario20vest

vezi ca este invers la pit-bull este vorba de underboost ci nu de overboost...turbina nu atinge presiunea cerută posibil sa aibă un furtun spart/crăpat sau pierderi de vacuum.

Pit-bull postează și niște log-urile dar înainte verifica tot ce este furtun și tot traseul de aspiratie inclusiv intercooler poate vezi pe unde pierzi presiune.

verifica  ce ti-am zis mai sus si macar incearca sa te uiti si tu cum se face un log atat static cat si dinamic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

se poate uita cineva pe logurile mele, pana pe la 2200 am impresia ca trage cam putin, iar pe la 3000 simt un zvac de putere.

ambele loguri sunt facute unul dupa altul.

 

Multumesc!

LOG-01-003-010-011.txt

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de puricele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, poate cineva sa ma ajute cu urmatoarea eroare:

Am simtit ca masina nu mai trage parca nu mai intra turbo se tureaza indelung si nu are putere , am fortat-o si s-a aprins spirala a intrat in limp mod.

Iata eroarea:

1 Fault Found:

000665 - Boost Pressure Regulation

P0299 - 000 - Control Range Not Reached

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 255

Mileage: 222499 km

Time Indication: 0

Date: 2000.14.21

Time: 14:04:28

Freeze Frame:

RPM: 3634 /min

Speed: 77.0 km/h

Load: 100.0 %

Absolute Pres.: 2529.6 mbar

Absolute Pres.: 2040.0 mbar

Lambda: 64.7 %

Lambda: 37.1 %

Acum o luna am curatat egr... si o alta interventie a fost schimbul de ulei la dsg (in reprezentanta): sa fi atins la servis vreun furtun sau sa nu fie pus bine.? Pana acum a mers fara probleme.

Gctinvalentin,

Asa e .m-a indus in eroare postarea aceasta cu freeze frame data,eu le-am luat pe invers,am crezut ca lucreaza cu presiunea de 2 bari si baga mai mult.dar la vremea aceea nu exista logul in mers,mi-as fi dat si eu seama.asta e ,neatentia ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu logurile spar ca sunt facute bine acum

E bn facut cu exceptia ca trebuia inceput mai de jos adik de pe la 1500 rpm.turbina arata bine(are o mic underboost pe la 3200 rpm-posibil agata putin geometria) dar nu iti face probleme,debitmetrul e in parametrii,nu e obosit.daca vrei sa iti spunem mai multe despre turbo(geometrie-actuator), ar fi bun un bs011, facut cu motorul la 90°c,dar si turbo sa fie incins bine(o turezi si tu pe loc mai tare de cateva ori).poti face un bs011 la cald cum am zis mai sus si unul la rece.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok multumesc frumos te referi la basic seting pe 011 nu?

Da,fa si tu vreo 5 cicluri off ,5 de on-prima oara cu motorul rece,apoi mergi cu ea sau ce vrei tu sa o duci in 90° si sa incingi bine turbo si iar bs011 5*on si 5*off. Si posteaza aici.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Icerw,

 

Si deoarece liniat presiunii turbo specifica are un comportament cam bizar  mai fa si 2 log in mers ,   canale :  001, 008, 011   si   003, 008, 011,  sa vedem ce face cablul de acceleratie!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!
Imi poate spune si mie cineva de ce nu pot sa fac un bs 03 la rece?
Moare motorul sau imi da eroare...


la cald am reusit sa il fac si il postez aici...

 

 

log-03.xls

 

 

multumesc

Modificat de alex68aex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deoarece ai o recirculare de aproximativ de 70%  la cald, deci la rece e sigur mai mare, cu alte cuvinte  motorul se ineaca in gazele recirculate.

 

Cu placere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!