Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

jangabriel.drind

Problema rezolvata

Furtun scapat la n75. Masina trage pe la 1800-2000

Multumesc pt sfaturi mario!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne tii la curent cu comportamentul turbinei dupa curatarea cu spray-ul...cel putin eu sunt tare curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata

Furtun scapat la n75. Masina trage pe la 1800-2000

Multumesc pt sfaturi mario!

F bine.ma bucut ca ai rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arata destul de bine,doar ca iti mai agata geometria din cand in cand...dar mai concludent ar fi un log pe bs11 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e cam mare zig zag-ul turbinei lui virgilian??

post-136115-0-56187500-1424029761_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum depinde cum vezi tu problema...de ce crezi ca i-am zis sa fac un log pe bs11

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un zig- zag la turbo poate fi si de la o tija reglata putin prea scurt.dar poate nu a umblat nimeni la reglaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu niste loguri cu prima pornire la rece poate ajuta cu cv...

 

attachicon.giflog prima pornire la rece.xls

 

attachicon.giflog dupa ce sa mai incalzit motorul.xls

 ... pare ca injectorul de pe cilindrul "1" nu e chiar in toate mintile ,"se deblocheaza" dupa ceva timp de la pornire ?!? eu as incerca un "tratament" cu ulei 2T (vezi topicul dedicat) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stranga mufele injectoarelor.

Dar ar trebui sa fie stocata eroare pe engine,daca ar fi de natura el.problema acelui injector

Si din cate stiu eu un injector isi inrautateste comportamentul odata cu cresterea temperaturii.deci eu zic sa verifice mufele injectoarelor, sa bage spray de contact in mufa mare ce intra in chiulasa.iar daca nu se remediaza asa sa inverseze injectorul nr 1 cu un altul sa vada daca problema migreaza si ea odata cu injectorul.daca nu ,poate fi axa cu came.pe canalul 018 ce iti arata la cil1 in ralanti?

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stranga mufele injectoarelor.

Dar ar trebui sa fie stocata eroare pe engine,daca ar fi de natura el.problema acelui injector

Si din cate stiu eu un injector isi inrautateste comportamentul odata cu cresterea temperaturii.deci eu zic sa verifice mufele injectoarelor, sa bage spray de contact in mufa mare ce intra in chiulasa.iar daca nu se remediaza asa sa inverseze injectorul nr 1 cu un altul sa vada daca problema migreaza si ea odata cu injectorul.daca nu ,poate fi axa cu came.pe canalul 018 ce iti arata la cil1 in ralanti?

Salut ,injectoarele au fost schimbate cu un alt set + chiulasa fara axa cu came care conform spuselor celor de la service e buna și nu are uzura ,injectoarele au fost schimbate între ele si aceeași problema persista,acum doar sa mai fie axa cu came ca in rest nu știe nimeni de ce scoate atata fum ...

Mulțumesc ptr. răspunsuri si o să revin imediat cu detalii după ce o sa încerc cele sugerate de voi și cu un log pe canalul 18

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul il scoate doar la rece?

Fa o filmare sa vedem ce fel de fum e.

Modificat de cuibusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Cu ajutorul dv. am reusit sa gasesc perderile de vacuum. 

Stutzul pompei tandem avea joc mare, pe unde pierdea si vacuum. Am reusit sa il lipesc dupa care am verificat, am -850 mbar.

 

Am facut si 2 log-uri bs 03 si bs 11, in care am vazut ca la EGR on motorul trepideaza si oscileaza in turatie ( nu ramane la 1400 rmp )

Trebuie sa curat EGR sau e alta problema?

Daca are cineva timp sa atunce o privire, m-ar ajuta mult

 

LOG-01-003-xxx-xxx.xls    LOG-01-011-xxx-xxx.xls

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o masina (a unui prieten) care scoate fum numai la pornire dimimeata,sau dupa mai multe ore de stationare.e fum de ulei ars.ce am descoperit? Am descoperit cand i-am schimbat bujiile incandescente ca la 2 cilindrii ajunge ulei in capul pistoanelor.cum mi-am dat seama?pai 2 bujii erau pline de ulei pe electrod cand le-am scos.dar ulei ,nu gluma daca le tineai pe verticala se strangea o picatura in varf asa in cateva secunde.

De unde provine acel ulei?momentan nu stiu,el e plecat cu munca(cu tot cu masina) .

O sa ii fac un test de compresie(segmenti,semeringuri supape) pe asta mizez.dar pot fi si altele.

Salutare!

Cu ajutorul dv. am reusit sa gasesc perderile de vacuum.

Stutzul pompei tandem avea joc mare, pe unde pierdea si vacuum. Am reusit sa il lipesc dupa care am verificat, am -850 mbar.

Am facut si 2 log-uri bs 03 si bs 11, in care am vazut ca la EGR on motorul trepideaza si oscileaza in turatie ( nu ramane la 1400 rmp )

Trebuie sa curat EGR sau e alta problema?

Daca are cineva timp sa atunce o privire, m-ar ajuta mult

LOG-01-003-xxx-xxx.xls LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Multumesc!

Geometria vad ca are ceva lag,reactioneaza cam greu(daca te uiti dureaza cam 3 secunde )asta poate fi o geometrie care agata pt ca am vazut ca te-ai confruntat cu o problema legata de vacuum,iar legat de EGR,acesta intradevar are o rata de recirculare destul de mare.

Cauze pt aceasta problema la egr: 1)clapeta de shutt off (poate ramane partial inchisa)

2)geometria turbo (daca agata)

3) un catalizator infundat

4)filtru aer imbacsit peste masura

5)etc....

Dupa toate aceste verificari daca tot nu se rezolva problema cu egr-ul,ori ii pui o saiba cu gaura de 10mm(metoda oficiala facuta si de vw), sau anulezi egr-ul

Sa stranga mufele injectoarelor.

Dar ar trebui sa fie stocata eroare pe engine,daca ar fi de natura el.problema acelui injector

Si din cate stiu eu un injector isi inrautateste comportamentul odata cu cresterea temperaturii.deci eu zic sa verifice mufele injectoarelor, sa bage spray de contact in mufa mare ce intra in chiulasa.iar daca nu se remediaza asa sa inverseze injectorul nr 1 cu un altul sa vada daca problema migreaza si ea odata cu injectorul.daca nu ,poate fi axa cu came.pe canalul 018 ce iti arata la cil1 in ralanti?

Salut ,injectoarele au fost schimbate cu un alt set + chiulasa fara axa cu came care conform spuselor celor de la service e buna și nu are uzura ,injectoarele au fost schimbate între ele si aceeași problema persista,acum doar sa mai fie axa cu came ca in rest nu știe nimeni de ce scoate atata fum ...

Mulțumesc ptr. răspunsuri si o să revin imediat cu detalii după ce o sa încerc cele sugerate de voi și cu un log pe canalul 18

O valoare mare a unui injector poate fi si de la uzura segmenti la cilindrul respectiv,nu e musai de la axa cu came

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru promptitudine.

O sa le iau prin eliminare :

Turbina a fost schimbata acum 4 luni ( circul doar in oras si nu mai mult de 5 km pe zi) dar nu e exclusă geometria.

Catalizatirul l-am scos acum 2 saptamani.

Clapeta shutt off am vazut azi ca se misca destul de usor.

Maine mai verific filtru de aer si EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nici nu incerc sa demontez EGR, sa il curat si sa il montez la loc?

Mai bine il anulez de tot din prima?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si curata-l si mare mare atentie- insista la tija care oscileaza sa o faci bec.iti iei un spray de curatat frane.si iti iei si un furtun sa infigi in el sa poti sa il actionezi ca sa ii ridici cuiul de etansare sa poti sa cureti si scaunul unde calca acesta.deci mare grija,insista la tija,ca multa lume il curata ,dar nu curata ce trebuie.si daca nici asa nu merge ii faci modificare din vag com la adaptari la grupul 003( dupa ce ai bagat un login) si ii faci "off road mode" din 32768 faci 33768 sau maximul care il suporta.si prin metoda asta reduci cantit de gaze si scapi si de niste eventuale vibratii neplacute ale motorului(cam asa se manifesta o rata crescuta a gazelor recirculate la ralanti)

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Metoda cu off road mode face dupa parerea mea cam ce face o saiba cu gaura de 10 mm.

Sa nu faca turbina probleme din cauza ca ai circulat cu mai putin vacuum.si mersul tau de 5km /zi in oras nu prea e sanatos.dar o masina e proiectata sa mearga in diverse situatii de exploatare,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jangabriel.drind

Sa ne tii la curent cu comportamentul turbinei dupa curatarea cu spray-ul...cel putin eu sunt tare curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

O valoare mare a unui injector poate fi si de la uzura segmenti la cilindrul respectiv,nu e musai de la axa cu came

 

 

Poti sa dezvolti putin te rog :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O valoare mare a unui injector poate fi si de la uzura segmenti la cilindrul respectiv,nu e musai de la axa cu came

Poti sa dezvolti putin te rog :D

Pt tine CUIBUSEL

O sa vezi daca citesti

Cauta unde scrie la titlu ""valori de control ale injectoarelor pd'" si apoi mai vb

diagnosticarea pd-bosch.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jangabriel.drind

Azi am facut 280km in exterior.

Dupa curatarea turbinei cu spray nu a mai intrat in limp mode si am cam forjato in a 3a si a 4a pina la 4500 rotatii.

Munca nu a fost in zadar.

Am folosit 2 bc spray winn's turbo cleaner cam 30 ron bucata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme cilindru(ma rog) acum putem generaliza: segmenti,supape,semeringuri

Azi am facut 280km in exterior.

Dupa curatarea turbinei cu spray nu a mai intrat in limp mode si am cam forjato in a 3a si a 4a pina la 4500 rotatii.

Munca nu a fost in zadar.

Am folosit 2 bc spray winn's turbo cleaner cam 30 ron bucata

Cum se fol acel spray? Ai dat in admisie ceva sau ai demontat turbina,ca m-ai facut curios?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!