Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Vina este a mea, motorul nu era suficient de cald, oricum pot exista si probleme pe partea de vacuum deoarece inainte de sarbatori am schimbat pompa de vacuum cu una second... O sa fac rost de un pistol de masurat vacuum pentru a elimina aceeasta ipoteza.

 

Ciudat mi se pare pe grupul 003, inainte de introducerea saibei cu diametru mai mic, valorile MAF Specified si MAF Actual erau identice...acum MAF Actual este mai mare decat Specified...

 

Mi-am dat seama tarziu ca nu era motorul destul de cald(50-60 grade), o sa refac logurile cand o sa fie incins.

 

Multumesc EEXCALADE!

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masuratorile se fac doar la 80-90 grade.Altfel......pierdere de timp.Cu placere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat mi se pare pe grupul 003, inainte de introducerea saibei cu diametru mai mic, valorile MAF Specified si MAF actual

eu zic că este destul de normal valorile acestea deoarece ecu îi indică sa bage în admisie 270mg str iar gazele nu reusesc sa intre decât cu 310 mg str , pentru că atâta poate trece prin gaură de 9mm.

off topic ... eu am preferat sa reduc rata egr din soft,cu ajutorul vag com la o valoare între cea normală(32678) si cea maximă admisă de ecu (33768) si am setat valoarea 32000. la această valoare n18 sta deschis 50% (maf specified 300g str , maf actual 300mg str) faţă de 65% cat este normal 250mg str

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Unele masuratori sunt mai ciudate din cauza MAF-ulei Pierburg pus in carcasa Bosch,

 

 Mare greseal !!

Daca  comparai cele 2 suporturi ptr senzorul MAF vei vedea ca sita difera, ea are un rol de a orienta curentul de aer sa cada pe senzot intr-un anumit fel, asa ca combinatii de acest fel vor aduce probleme de nimeni nu le mai da de capat......improvizatii ptr a iesi mai bine finaciar sunt ok... dar totul are o limita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La momentul respectiv nu stiam anumite chestii, mi s-a recomandat Pierburgul care intamplator era si mai ieftin pe motiv ca este doar senzorul(fara carcasa) si l-am cumparat fara sa ma informez in legatura cu compatibilitatea... Alegerea nu am facut-o dpdv financiar ci strict pe recomandarea vanzatorului pe motiv de "calitate". Acum e prea tarziu, carcasa Pierburg nu se gaseste separat asa ca o sa raman cu asta. O sa reglez turbina si doar in cazul in care nu reusesc ma voi gandi la schimbarea MAF-ului cu unul Bosch...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar poti cauta un MAF Pierburg defect si sa iei tubul de la el.

 

recomandarea vanzatorului pe motiv de "calitate"

 

Adica acest tip insinueaza ca Pierburg ar fi mai calitativ decat Bosch!!!!!  cumpara in alta parte piesele.....

 

Pierburg nu este intamplator mai ieftin, ci asta este pretul lui din punct de vedere calitativ!!,  si daca vrei gasesti si MAF complet ptr 17-25 de euro...

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar de exemplu daca taie banutul sitei de pe carcasa bosch care direcţioneaza aerul ?defapt poate cumpăra carcasa din dezmembrari. oare sunt riscuri mari daca nu ar fi sită completă? zic si eu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai fac experimente, o las in pace ca merge bine asa...poate pe viitor revin la maf Bosch daca o sa am probleme. Pana una-alta, am reglat azi lungimea tijei actuatorului cu ajutorul unei pompe de vacuum astfel: la 3-5 inch HG sa inceapa miscarea iar la 18 inch HG sa atinga surubul limitator. Dupa acest reglaj pot spune in sfarsit ca masina merge bine, raspunde bine la pedala fara ezitari. Marti o ridic pe elevator cu scopul de a obtine presiunea de aprox 1080 la surubul limitator dupa care o sa refac reglajul tijei cum pompa respectiva...

P.S: am masurat vacuumul la actuator si este de 20 inch Hg deci nu este o problema in atingerea surubului limitator la 18 inch Hg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegii am si eu nevoie de interpretarea la doua log uri. am primit pe tester "positive deviation".passat AWX 2001,131 cp.

vit 3 final.xls

vit 4.xls

Modificat de iuliu1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegii am si eu nevoie de interpretarea la doua log uri. am primit pe tester "positive deviation".passat AWX 2001,131 cp.

 

Demonteaza tija pe pe parghia geometriei, si cu motorul pornit si accelerat undeva la 3000 rpm, misca parghia geometriei pana merge pe toata lungimea cursei fara sa agate sau sa  fie franata, apoi remontezi .

 

Cand iei Limp Mode cu pozitiv deviation? cand  accelerezi brusc dupa o bucata de mers constant .

 

In mare vogurile arata ok, presiunea masurata face un mic zig zag, lucru ce prevesteste o  geometrie ancrasata dar nu se vede in log  ca ar fi atat de grav incat sa intre in Limp Mode, esti sigur ca eroarea cu negativ deviation nu e stocata de mai demult? in principiu se poate controla cand a fost stocata.

Zig-zagul la  presiunea masurata poate apare de la geometrie  dar si de la MAF, in cazul tau MAF ul arata destul de bine in log, de aceea incepe prin verificarea geometriei  si daca  agata putin  fa ceva gimnastica cu ea, apoi  refa logul in mers.

 

Bafta

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Masina mea(passat 1.9 tdi AVB manuala) a inceput sa consume cam mult (10l la 100 in oras). Trage binisor, porneste acceptabil, motorina folosesc de la Petrom. Am schimbat termostat (OEM), G62(Hella), toate furtunasele de vacuum. Debitmetrul nu l-am schimbat( probabil nu a fost schimbat niciodata). De unde ma sfatuiti sa incep? Ce poate sa influenteze consumul asa mult?

LOG-01-003.xls

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-011.xls

post-72374-0-56849500-1423391854_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru are început de sfârşit... si da valori prea mici, scade prea mult la turatie mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar in rest? cum ti se par celelalte valori ? Poate influenta valorile debitmetrului un consum asa mare? Pentru un tdi 100 de cai sa consume 10 % in oras mi se pare enorm. Mai ales ca am mers lejer. Daca imi zice cineva ca e normal, o vand si iau benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 % e mult. Eu si daca o fugaresc nu trec de 8.5%. in mod normal ia undeva la 7.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegii am si eu nevoie de interpretarea la doua log uri. am primit pe tester "positive deviation".passat AWX 2001,131 cp.

 

Un AWX stock nu are presiunea specificata de 2499 mbar ci undeva pe la 2340, de aici restul problemelor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar se vede destul de bine că turbina lucrează bine, si nu depăşeşte linia ceruta de ecu. nici măcar la "spike-uri". posibil sa fii luat eroarea de la senzorul map.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai un MAP care stie sa masoare pana la 2500 si ai valoarea specificata 2499, la o presiune de 2700 se vor suprapune graficele?  :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar se vede destul de bine că turbina lucrează bine, si nu depăşeşte linia ceruta de ecu. nici măcar la "spike-uri". posibil sa fii luat eroarea de la senzorul map.

 

 Ca overboosturile nu depasesc limita sunt deacord cu tine! Dar data te uiti la grafic poti sustine in continuare ca merge destul de bine turbina??

 

colegii am si eu nevoie de interpretarea la doua log uri. am primit pe tester "positive deviation".passat AWX 2001,131 cp.

 

Un AWX stock nu are presiunea specificata de 2499 mbar ci undeva pe la 2340, de aici restul problemelor...

 

 Da  Zoli ai mirosit  bine, presiunea nu prea cred ca e stock, deci sigur are ceva tuning pe el....dar fiecare cum vrea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme: nu pot regla in niciun fel valoarea turbo off, schimbat turbina si ma confrunt cu aceeasi problema desi pe masina anterioara turbina functiona normal(nu am schimbat initial actuatorul , facand acest lucru anterior...culmea e ca valoarea turbo off atat la turbina veche cat si la cea montata recent era aceeasi in jur de 1146 si nu am putut face nimic pt a scadea aceasta valoare), Rune stie mai bine problema cu care ma confrunt(apropo am verificat daca senzorul de temperatura g2/62 da informatii eronate...difernta intre ce imi indica era de 1,5 grade)urmeaza sa urmaresc cantitatea injectata la rece (sincer nu stiu exact in ce grup trebuie sa ma uit...o informatie in acest sens m-ar ajuta)...probabil transformarea fisierelor din csv in xls nu este cea mai buna , dar atat m-am priceput, scuze!

aceste loguri sunt facute astazi, sunt doua randuri de loguri , a se observa diferenta destul de mare intre cele doua randuri de loguri!..., va multumesc tuturor! 

log 003-008-011.xls

log03-010-011.xls

log03.xls

log011.xls

Modificat de skipy 75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor , am revenit cu logurile legate de 16618 - Boost Pressure Regulation 
            P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 70
                    Mileage: 192526 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 11:44:58
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 3552 /min
                    Text:    272    Nm            
                    Speed: 91.0 km/h
                    Text: 72.3    %               
                    Voltage: 14.13 V
                    Text:   2208    hPa           
                    Text:   2993    hPa  

Fişiere ataşate_201528.zip

Modificat de andrei.laviniu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor , sunt nou pe aici .. De cateva luni detin un Passat b5.5 din 2003 96kw cod motor awx Am 2 probleme cu ea , prima ar fi consumul undeva la 10 mixt si a problema am un suierat la turbina in decelerare.. detin un vag-com si am facut un log in mers 

 

Daca ati dorii sa imi dati o parere un sfat , o idee cam ce ar fi ... Multumesc  :D

Tin sa precizez ca pe la egr imi da cu ulei 

Numai bine !

post-143357-0-78920900-1423419693_thumb.

Modificat de Scuze
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ataseaza logul in format xls sau daca nu vrei sa il convertesti,lasa-l original in "csv".

Mai fa si bs 003 si bs 011.

Pe grupul 004,campul 4 torsion value ce val ai?

Compensari injectoare pe 013 cu motor la 90°C.vezi ce valori ai.

Posteaza astea aici si o sa te ajutam.

Modificat de lupo_bv
Nu mai cita postul precedent!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci la tine e vb de limp mode.uite si tu la "freeze frame" in loc de 2208 hpa(mbar),turbo nu a putut fi controlat si a ajuns la 2993 hpa/mbar(in realitate e si mai mult,atat stie Map-ul sa masoare).

Fiind un overboost ,trebuie verificata geometria turbo(trebuie sa mearga usor la mana)...

De mai mare ajutor ar fi un bs011 (motorul sa fie la 90°c si turbo sa fie incins).

La fel si in log ,doar ca nu sare mai mult de 2600 mbar.

Si valorile de la debitmetru zici ca sunt copy paste.eu am mai intalnit chestia asta (tot cand lua limp), si de aici banuiesc ca este un comportament normal al EDC-ului in conditii de limp mode(de ce si cum,nu stiu-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine o sa revin si cu bs 011 si cu 003 ... O seara frumaosa

Modificat de lupo_bv
Nu mai cita posturile prececente
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!