Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

 
Am fost la baietii care s-au ocupat de masina si ei mi-au spus ca nu au umblat la geometria variabila ci i-au facut doar o echilibrare. Sustin ca totul este in regula si nu stiu ce sa ii faca.

 

Deci baietii la care ai fost stiu si au cu ce sa faca o echilibrare a miezului turbinei  si la urma se impiedica  la un nenorocit de reglaj al surubului limitator si al tijei..

 

OFFFFF  Doamne  coboara pe pamant si da de toti peretii cu acesti specialisti...

 

Ia legatura cu gctinvalentin, incerca sa intri in legatura cu el si sa ii explici situatia

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fa-ma sa inteleg, ce sa ii spun omului sa schimbe?

Pai sa verifice capsula vacumatica sa tina vid(pt a vedea daca membrana e ok) si apoi daca capsula vacum. e buna,sa verifice electrovalva n75 care comanda aceasta capsula ,furtune vacum sa nu fie sparte,si sa fie vacum in instalatie.inainte de a achizitiona piese trebuie verificari pt a nu te trezi ca ai luat o piesa si nu e de la ea.

@22euu chiar si un coleg neexperimentat ,ca mine, poate sa vada un actuator spart...la debitmetru nu dau pot da un pronostic ca e si presiunea mica...

sau lipsa vacuum?

Sau lipsa de vacuum,e corect ce zici.

Furtun spart,electrovalva n75 blocata,stutul pompei de vacuum.

Sa faca un bs 003 sa vedem daca pt EGR exista vacuum.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, ce ai facut tu, nu ajuta la nimic

 

logul se face in blocurile 003, 010 si 011 - apesi log, salvezi, start si pleci cu masina. In treapta a 3a, pedala de acceleratie lipita de podea de la 2000 la 4000 rpm. Rezulta un fisier pe care il atasezi si ne vom uita pe el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai atasez si eu odata log-urile pentru 2,5 tdi dupa transporter! Precizez ca am vacuum si la egr si la turbina,insa nu am facut masuratori cu vacuumetru! Ma poate ajuta cineva cu o parere,un sfat legat de ceea ce trebuie schimbat? La ambele masini am inceput sa am aceeiasi problema!

LOG-01-003-010-012.xls

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, ce ai facut tu, nu ajuta la nimic

 

logul se face in blocurile 003, 010 si 011 - apesi log, salvezi, start si pleci cu masina. In treapta a 3a, pedala de acceleratie lipita de podea de la 2000 la 4000 rpm. Rezulta un fisier pe care il atasezi si ne vom uita pe el

Florin te referi la mine ?  https://www.dropbox.com/s/lnz09fa9rqqjd91/LOG-01-003-010-011.CSV?dl=0aici este cel in mers in treapta 3-a si cele 003 si 011 https://www.dropbox.com/s/4m9ujl21lkeeeck/Scanare.rar?dl=0 . mersi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Dupa ce am tot citit despre turbosuflante, si in ideea ca geometria nu este reglata corect am vrut sa vad ce valori are in BS Egr si Turbo.

 

EGR: ON aprox. 280-300 mg/str

          OFF aprox. 530-550 mg/str

 

Turbo: ON aprox. 959 mbar

           OFF aprox. 1081 mbar

 

Din cate am citit la turbo presiunea ar trebui sa fie aproape de valorile 950mbar si 1100 mbar, deci sunt indeplinite conditiile. Asta inseamna ca geometria lucreaza corect. Nu stiu ce imi mai ramane de verificat.

 

Atasez linkul catre LOG.

 

http://www.fileshare.ro/e31314105

 

Va multumesc mult,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu reglajele turbo sunt bune ,adica in parametri asta nu inseamna ca geometria lucreaza corect,cum zici tu...ea poate sa agate...de asta ai supra presiune....si in bs 011 se vad ceva variatii in linia de jos,adica geometria ...mai asteapta pareri de la cei mai experimentati...


parca e cam lenesa turbina ,face greu presiunea ceruta...cel putin a mea e mai rapida...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai asta este problema, am dus-o la reconditionat pentru ca avea scapari destul de mari de ulei si dupa ce am montat-o consuma mai multa motorina si nici nu mai e vioaie ca altadata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ne spui si unde ai reconditionat. Sunt convins ca nu se supara nimeni....poate facem o lista....prietenii stiu de ce ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cana liviu

 

Una peste alta log-urile nu arata chiar asa rau doar ca cei care ti-au recontitionat turbina au sarit peste micile detali cu un reglaj <merge si asa> si uite asa te-ai pricopsit cu o masina mai puturoasa si cu un consum mai mare..acum consumul poate fi si din alta cauza,iar referitor la .....

 

*Daca scot mufa de la maf la mers in gol valoarea indicata de VCDS este 550mg/str, cu mufa pusa in jur de 300 mg/str. - este normal ecu isi ia o valoare de default

*Cand pornesc masina bratul de la geometria variabila se lipeste de surubul de relgaj. - este ok

*Capsula vacuumatica trage pana la 18 in/hg sau aprox  610 milibar (moment in care loveste de surubul de reglaj.) - este normal ai o valoare buna (max.620-min.550 mbar) deci pierderi de vacuum nu exista

*Depresiunea maxima creata de valva N75 este putin mai mica decat cea a capsulei vacuumatice. - aici nu prea inteleg adica vacumul care ajunge la stutul < IN> N75 este mai mic decat ajunge la capsula 

*Furtunul de admisie in motor indiferent cat de turat este motorul nu se umfla puternic asa cum era inainte de reconditionare (inainte la 2500-3000 rot/min nu puteai sa il strangi cu mana, acum este moale catre mediu) - aici cel mai usor iti dadeai seama dupa un log facut inainte de reconditionare si unul dupa si comparand ce presiune aveai inainte si dupa....acum mai exista si cazul poate inainte turbo facea presiune prea mare si aici nu mai exista termen de comparatie cum era atunci cum este acum...aici este o discutie mai lunga a cauzelor posibile

*Cand masina este la 3000 rot/min tija de la capsula revine catre destins cam pana la jumatatea cursei.-este aprope normal sub semnul intrebarii ptr. ca undeva pe la 3800-4000rpm tija este destinsa total adica vanele/vnt-ul este deschis total,daca vanele nu se deschide progresiv cu turatia din diferite cauze(actuator,vacuum,reglaj defectuos,n75,samd) creste presiunea in turbo...

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la 2500-3000 rot/min, geometria lucreaza insesizabil, apoi deschide repede catre jumatatea cursei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzati daca sunt off topic,

Azi am facut rost de un vacuumetru digital ca sa imi verific eventualele pierderi de vacum.
Am inceput de la pompa tandem, furtunul subtiere ce merge pana la o supapa de sens (alb cu negru) si imi arata o valoare intre -260 si -400 la 900 rpm. La 3000 rpm ajunge pana la 600.
Actuator turbo imi indica -260 la relanti.

Va rog sa imi spuneti daca e buna pompa tandem sau nu am verificat unde trebuia, pt ca am citit aici pe forum ca trebuie sa aiba undeva la -750 mbar.

Mulțumesc!

Modificat de alex68aex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce unitate de masura sunt valorile? Daca sunt mbar, pompa nu iti face suficient vacuum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta proprie iti spun ca la iesire la pompa tandem am -950mbar la relanti.

La actuatorul de la turbina, dupa ce trece prin blocul de valve, trebuie sa ai 550-620mbar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unitatea de masura este mbar.
Si daca pompa tandem e defecta nu ar trebuii sa simt ceva si la pedela de frână?
Se poate repara sau trebuie schimbata cu totul? 

 

 Multumesc inca o data.

Modificat de alex68aex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa simti pedala de frana tare. Cel mai sigur e sa masori vacuumul exact la iesirea din pompa la furtunul mai gros, daca ai sub 900 mbar trebuie sa schimbi pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzati daca sunt off topic,

Azi am facut rost de un vacuumetru digital ca sa imi verific eventualele pierderi de vacum.

Am inceput de la pompa tandem, furtunul subtiere ce merge pana la o supapa de sens (alb cu negru) si imi arata o valoare intre -260 si -400 la 900 rpm. La 3000 rpm ajunge pana la 600.

Actuator turbo imi indica -260 la relanti.

Va rog sa imi spuneti daca e buna pompa tandem sau nu am verificat unde trebuia, pt ca am citit aici pe forum ca trebuie sa aiba undeva la -750 mbar.

Mulțumesc!

 

Daca vacumetrul digital e ”chinezărie” (adice ceva ft. ieftin), e destul de indoielnica acuratetea acestuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incer si pe alta masina cu acelas vacuumetru sa vad daca e vreo diferneta. Si mai verific odata pompa tantam.

Multumesc pt promptitudine si toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jangabriel.drind

salutari tuturor!

ieri am curatat si eu turbina cu un spray, cu motorul pornit, fara sa o dau jos pt ca intra in limp mode uneori. Azi cand am incercat sa vad cum merge parca nu mai intra turbina nici la 3500 turatii, nu mai trage deloc. Am pus testerul si apar urmatoarele erori

 17964 - Charge Pressure Control

            P1556 - 35-00 - Negative Deviation

dupa ce o sterg apare alta

17965 - Charge Pressure Control
            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70)
            P0101 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent

am scos si mufa la debitmetru si tot asa prost trage

am facut si un output test pe engine

atasez cateva poze.

ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi, pt ca am nevoie de masina maine sa plec din localitate?

post-118832-0-82062700-1423996914_thumb.

post-118832-0-28417200-1423996958_thumb.

post-118832-0-14986700-1423996976_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta cum se faace un log laa diesel si posteaza-l. Adica in tr III si IV aceleratia la podea pe canalele 3 ,10 si 11. Pe langa astea un basic setting pe canal 003 si 011

Modificat de cuibusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai bs 011 a facut deja,turatia o are la 1407 dar si la on si la off presiunea ramane aceeasi 971 mbar.deci lipsa vacuum,probleme n75,furtune,sau pur si simplu geometrie"sudata".

Incearca sa misti de geometrie cu mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu o problema cu masina vw bora 1.9 tdi pd, 115 cp,85 kw an 2001 porneste greu si cand e cald afara si cand e rece si soate multfum alb albastrui si miroase a motorina nearsa ca si cum ai arunca motorina pe jarul incins, as vrea sa stiu si eu pe ce canale pot sa fac un log ca gasesc defectul?

 Sau facut urmatoarele operatiuni ptr a se identifica defectul si fara succes : schimbat oringuri injectoare,schimbat injectoare,verificat compresie,verificat bujii,curatat turbina,verificat pompade inalta(tandem)schimbat chiulasa echipata fara axa cu came,sa anulat EGR deoarece avea membrana sparta.si la final mi sa spus ca nu le apare pe tester seria calculatorului de injectie si ca de acolo ar fi problema dar am mai refuzat in a cumpara piese si sa se experimenteze pe baniii mei si mi-am retras masina din service.

Am atasat o poza cu canalul indicat de mecanic unde nu-i arata seria calculatorului. post-134149-0-74567800-1424008798_thumb.

Nu-mi apare nici o eroare am dus-o la n service-uri si degeaba bani cheltuiti aiurea si am ramas si cu piese schimbate degeaba.Ma poate ajuta si pemine cineva cu o parere,sugestie?

O Duminica frumoasa in continuare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • versus_rmd
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!