Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

ok,ele se deschid dar nu sunt facute cum trebuie,acum nu vreau sa fiu rautacios dar oare tu ai citi ce ti-am postat eu (aici 1355)cum se face un log in mers...atata timp cat log-ul nu este facut corect nu poti primi un raspuns corect...daca nu reusesti roaga pe cineva sa te ajute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

darkdante,

 

Dupa cum se stie  aer pe instalatia de alimentare la motoarele diesel este o mare problema ptr pornire, deci pompa tandem e pe lista pieselor/ansamblurilor instalatiei de alimentare.

 

Merci Rune pentru explicatii.

 

Acum sa vezi si sa nu crezi...

Am facut in seara asta 60 de km cu masina, forjat cat am putut. Am ajuns acasa, oprit motorul si venit peste o ora sa verific uleiul. Surpriza ... era cu jumatate de centimetru mai sus ...

Un prieten mecanic zice ca imi baga motorina in ulei din cauza unor garnituri la injectoare, si asa se explica si de ce nu porneste, si fumul, si zgomotele ciudate la motor ( a scazut vascozitatea uleiului)

 

E posibil asa ceva? 

 

Merci

Modificat de darkdante
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exclus nu este nimic la motorul tau de aceea ar trebui sa fii mai atent cu el pana nu reusesti sa il pui la punct cum trebuie, deci forja  fara sens ar putea distruge motorul...

 

In acest moment ar trebui sa te orientezi spre schimbarea O-ringurileor de la injectoare, inlocuirea uleiului si apoi daca fumul alb continua sa apara mergi la cei ce au schimbat turbo si incerca sa discuti cu ei ptr a remedia problema.

 

Diesel in ulei mai poate intra si la pompa tandem

 

Evita sa mergi cu masina atat timp cat ai motorina in ulei, poti distruge motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darkdante,

schimba oring-urile de la injectoare,regleaza apoi injectoarele,si schimba si uleiul motorului.Un ulei infestat de motorina duce la o uzura prematura a tuturor pieselor in miscare.vai de bietul turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darkdante,

schimba oring-urile de la injectoare,regleaza apoi injectoarele,si schimba si uleiul motorului.Un ulei infestat de motorina duce la o uzura prematura a tuturor pieselor in miscare.vai de bietul turbo

 

O sa vorbesc astazi la un service. La ce pret ar trebui sa ma astept ? Inelele alea nu costa prea mult, maxim 80-100 lei, plus sa zicem 2 ore manopera, maxim 300 lei. Am dreptate?

Plus uleiul. Daca e pompa tandem defecta cred ca pot sa o schimb si eu, imi trimite un prieten una. Poate imi face cineva o recomandare de service ...

 

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf 4 1.9tdi alh , si m-am gandit sa postez si eu 2 log-uri facute astazi , astept ceva informatii de rau desigur , ca de ceva vreme nu mai trage cum trebuie . Multumesc 

 

Link download LOG :http://fastupload.ro...ba93b21613.html

Si mi-au aparut si aceste erori , care le-am sters : http://postimg.org/image/828iia27n/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

darkdante:

 

piesele (o-ringuri,bolturi) doar strictul necesar, nu toate te costa 350 ron piesele, si apoi manopera  care se incadreaza intre 100-200 ron depinde de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darkdante,uite aici cum se diagnosticheaza pompa tandem,plus reglajul injectoarelor

Si maigasesti si alte detalii care te vor ajuta pe viitor in diagnosticare,ca tot ti-ai luat vag com.

diagnosticarea pd-bosch.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionvasile15

dacă după ştergerea erorilor la o nouă scanare mai apare eroarea 17656, ar trebui să remediezi această problemă mai întâi.

Pentru asta trebuie să postezi problema pe acest topic

http://vwforum.ro/topic/281-importanta-avansului-injectiei/page-94#entry2498623

Aici este semnificaţia erorii

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17656/P1248/004680

După ce este clară problema cu avansul revii pe acest topic cu logurile făcute cum ţi-a spus colegul mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai apare eroarea 17656 dupa ce am sters-o , cred ca a fost din cauza faptului ca la -15 grade dimineata imi inghetase motorina iar filtrul era uscat, dupa care am scos filtrul si am pus jumatate de litru de motorina si a pornit . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ion, bn ca s-a rezolvat problema.logurile in mers le faci cu acceleratia 100% apasata pe toata durata logului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am revenit , am pus ieri 2 log-uri si mi-a trimis @RUNE , un topic cum se face un log in mers, si am facut exact ca in acel topic, si am sa le postez din nou sa imi spuneti acuma mai exact problemele . Multumesc 

 

http://fastupload.rol.ro/202bf40ca19bc35b9c2615e577723a6d.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierzi undeva vacuum, daca te uiti la ultima coloana N75 vei vedea ca valoarea nu urca mai mult de 25-30%  deci verifica instalatia de vacuum.

 

In general iarna , datorita frigului, cauciucul pirde din elasticitate astfel tuburile de vacuum pot crapa la imbinari  ori chiar  membrana actuatorului, care este  din silikon-cauciuc poate sa se fisureze cand actuatorul primeste vacuum si incepe sa miste.

 

Foloseste-te de Basic Setings 011 tija actuatorului trebuie sa faca o cursa de 1 cm

 

excelente logurile

 

Cu placere!

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IonVasile15,

Tu ai un negative deviation.presiunea actuala nu o ajunge pe cea specifica.de regula vacumul poate face probleme,verifica sa nu ai furtunul de vacum ce duce la turbo ciupit,verifica sa fie vacum in instalatie,verifica acctuatorul turbo sa tina vacum,verifica n75 ,si in ultim stadiu geometria.vad ca debitmetrul dupa 3000rpm citeste mai mult decat la specificat=>este in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul ce duce la turbo l-am schimbat acuma 1 saptamana , tin sa specific ca m-am dus 180 in a 5-a pedala fiind la "fund" .  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instalatia vacuum are ceva mai multe furtune decat cel ce duce la turbo, posibil ca acela sa fie bun deoarece l-ai schimbat recent  dar cum sunt celelante??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am unul care duce catre monocamera de la servofrana , ca am observat la alte masini ca dupa ce opresc motorul mai sunt 2-3 pedale de frana , la mine dupa ce opresc motorul pedala de frana este tare rau .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poveste veche....

 

Deci incepe cu stutul de la pompa tandem si termina cu actuatorul turbo, verifica tot  ce este instalatie vacuum.

 

Cel mai sigur este cu o pompa de vacuum cu vacumetru  asa poti depista exact unde se pierde vacuumul

 

Nu umbla mult cu masina asa , nu e prea bine ptr turbo  se poate ancrasa geometria.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

darkdante,

 

Dupa cum se stie  aer pe instalatia de alimentare la motoarele diesel este o mare problema ptr pornire, deci pompa tandem e pe lista pieselor/ansamblurilor instalatiei de alimentare.

 

Merci Rune pentru explicatii.

 

Acum sa vezi si sa nu crezi...

Am facut in seara asta 60 de km cu masina, forjat cat am putut. Am ajuns acasa, oprit motorul si venit peste o ora sa verific uleiul. Surpriza ... era cu jumatate de centimetru mai sus ...

Un prieten mecanic zice ca imi baga motorina in ulei din cauza unor garnituri la injectoare, si asa se explica si de ce nu porneste, si fumul, si zgomotele ciudate la motor ( a scazut vascozitatea uleiului)

 

E posibil asa ceva? 

 

Merci

 

 

Pentru toata lumea...daca forjezi masina si dupa vrei sa verifici uleiul trebuie sa astepti mai mult timp decat o singura ora.De obicei nivelul uleiului se masoara dimineata,inainte sa o pornesti,sau macar dupa 3-4 ore (vara poate si mai mult).Asa stiu si eu din ce am citit si mi-au spus altii,daca nu e ceva bine va rog sa ma corectati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine a punctat Rune,stutul pompei de vacuum isi face joc.multi il degreseaza cu spray de frane si apoi il lipesc de jur imprejur cu poxipol.e o metoda eficienta,dar numai sa fie aceasta problema.eu am intalnit la o masina depuneri de calamina ,sa zicem, exact in stutul ce iese din furtunul gros de vacuum(cel dintre pompa vacuum si servo-frana).stutul este cel care duce vacuum catre toate actuaatoarele vacumatice ale masinii.era 3/4 infundat si nu se mai creea vacum suficient.calamina de fapt era praf aspirat exact pe langa stutul pompei de vacuum .si uite asa s-a depus in acel stut.nu strica o verificare a acelui stut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siralex  stiu ca astepti un raspuns poate dar nu prea am inteles  ce vrei si videoclipurile nici ele nu prea merg......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa stiu ce poate cauza trepidatiile la relantiu sporadice am facut un video cu test BS la 003 si 011 (sper ca e bine de data asta) pe masina mea cum mi s-a cerut pe deasupra s-ar putea sa fie de la turbina care pierde ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa stiu ce poate cauza trepidatiile la relantiu sporadice am facut un video cu test BS la 003 si 011 (sper ca e bine de data asta) pe masina mea cum mi s-a cerut pe deasupra s-ar putea sa fie de la turbina care pierde ulei?

Nu face video .intri in bs 003 si dai log,la fel si 011 si dai log.se salveaza logurile in format csv si apoi le incarci aici

Siralex,

Posibilitati sunt multe.fa ce ti-a zis Rune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!