Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

@Alphonso

Turbo - incearca sa faci 2 log-uri pe bs 11 atat la rece cat si la cald...la cald ar fi bine sa faci cand ai venit dupa un drum cand turbo este fierbinte.

Cred ca valorile de la bs 11 de mai sus sunt la rece 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

Aveti idee daca gasesc pe cineva priceput la turbine in jud Bacau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asa e valorile de mai sus sunt la rece...o sa fac si la cald si o sa le postez intr o ora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In zona Suceava,stiti pe cineva priceput la turbine? bineanteles contracost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu valori la cald...bs pt turbo on la 1400....1275 mbar cu 91,2 duty cycle si pt turbo off 958mbar cu 10% duty cycle.....iar pt egr off 635mg/str cu 65.7% duty cycle ...iar pt egr on 345mg/str cu 35.5%duty cycle

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 deci diferenta la rece trebuie sa fie de 150 mbar si la cald de 180 mbar, deci teoretic diferenta intre  rece / cald este undeva in jurul la 30, in cazul tau diferenta este de 50 ....

 

  orice ai face si oricat l-ai incalzi  valoarea la turbo On este  prea mare.

 

Lasa piederea de tim si regleaza tija asa cum ti-am spus, daca nu te descurci apeleaza cu incredere la Valentin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

burcioagabogdan

Salut, am un golf 4 ,1.9 tdi, axr, 2004, variant si de vreun an am o trepidatie sacaitoare in sarcina, se simte din viteza 3,4,5 mai pronuntat pana in 3000 ture si dupa aia scade trepidatia. Am inlocuit kit ambreiaj, bucse, cap planetara spre cutie, filtre, am fost la mai multe service-uri si nu si-au dat seama ce ar putea fi, am inlocuit inj 4 cu unul nou de la un service si trepidatia tot nu a disparut. Acu am achizitionat un cablu pentru diagnoza si am facut un LOG in mers si ii rog pe colegii care stiu sa interpreteze datele  sa-mi spuna daca observa ceva anomalii. EGR a fost curatat acum 2 saptamani. Multumesc anticipat si scuze daca am postat unde nu trebuie.

scuze intarzierea dar vreau sa va spun cum am scapat de trepidatia aia sacaitoare, am vazut ca trei dintre colegii nostri se confrunta cu acceasi problema. In final dupa ce am fost la o droaie de mecanici si o tona de bani cheltuiti degeaba pe piese ce nu trebuiau schimbate am decis sa iau un set de injectoare pentru proba de la dezmembrari, am luat si o-ring-uri noi si le-am schimbat. Surpriza mare dupa transplant masina si-a revenit, nu mai trepida, deci puteti incerca cu un set de injectoare de proba si daca nu e de acolo le puteti da inapoi fara alte cheltuieli. Va doresc Sarbatori Fericite si cat mai multi km fara incidente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit intr un final sa fac un reglaj la actuatul turbinei dar dupa ce am micsorat lungima tijei cu 2 pasi si jumatate vloarea presiunii la bs 11 nu prea a scazut ...in continuare  peste 1200 ....doar ca masina a inceput sa traga mai greu in turatii joase...ar trebui sa continui sa micsorez tija?

va doresc sarbatori fericite si tot c va doriti sa se implineasca...la multi ani!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Citeste inca odata postarea despre reglarea tijei!

 

Presiunea mare ( 1200) se regleaza din surubul limitator  si presiunea mica(950)din lungimea tijei, dar este o corelatie intre ele!!

 

Si ti-am spus daca simti ca te depaseste reglajul apeleaza la cineva care stie ce face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cine ma poate ajuta cu interpretarea acestui log,este vorba de audi a3 8L,1.9 tdi,90 CP,cod motor ALH,am apasat pedala in viteza a 3 a la fund si pana sa ajung la 3000 a intrat in protectie.cod de eraoare cand a intrat in protectie este urmatorul:

-17964-Charge Pressure Control

             P1556 - 35-00 Negative Deviation.

Va multumesc!

Modificat de b33xbg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, iti decupleaza turbina, sigur este ancrasata si agata, incearca sa misti cu mana actuatorul sa vezi daca misca usor, daca simiti ca agata pe parcusul cursei trebuie curatata turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cine ma poate ajuta cu interpretarea acestui log,este vorba de audi a3 8L,1.9 tdi,90 CP,cod motor ALH,am apasat pedala in viteza a 3 a la fund si pana sa ajung la 3000 a intrat in protectie.cod de eraoare cand a intrat in protectie este urmatorul:

-17964-Charge Pressure Control

P1556 - 35-00 Negative Deviation.

Va multumesc!

Prima verificare şi cea mai simplă este vacumul la actuator, eroarea spune că NU se crează presiune suficientă în admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina are aproximativ 10.000 km,dupa ce am schimbat turbo,am facut si motorul(bloc alezat,pistoane noi,segmenti noi,valva n75 noua(Pierburg,debitmetru nou Bosch) dar cu toate astea nu mai tragea ca inainte,m-am dus zilele astea la alt mecanic si I-am povestit si s-a uitat la turbo sa vada daca are axul joc si nu avea(nu aparea nici o eroare pana atunci) dupa aceea mi-a dat jos intercooler-ul sa-l verifice si tubulatura care erau ok,iar cand am plecat de acolo mi-a sarit teava de plastic care iese din egr in intercooler si am mers asa vreo 10 km in care am schimbat vitezele pana in 2000 de turatii,ziua urmatoare am fost la el sa-mi puna teava de plastic la loc si l-am pus sa-mi dea si injectoarele jos sa le curatam putin,dupa care cand am vrut sa plec am constatat ca nu mai are putere deloc de parca nu mai exista turbo,se tureaza foarte greu,cand plec de pe loc tre' sa o tin din ambreiaj si urca greu in turatii dupa care imi apare eroarea ce am postat o.

Cu o zi inainte mergea relativ ok,nu tragea cum tragea dupa ce I-am rescris softul,dar acum nici nu reusesc sa ajung la 100 km/H

Modificat de b33xbg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cate ai facut sigur este ceva minor...de ex o greseala la montaj...furtunase de vacuum incurcate sau uitate...poate si o valva neconectata...

Trebuie verificat cu atentie instalatia de vacuum...furtunasele alea subtiri...posibil si actuatorul sa se fi umblat la reglaj...

Craciun fericit

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic ca probabil este ceva minor,dar problema este ca m-am saturat sa tot ajung pe la n service-uri si nimic,bani aruncati si degeaba!

Craciun fericit si voua!

P.S: Daca este cineva din Bucuresti si poate sa-mi dea o mana de ajutor sa mai verific debitmetru si valva N75,ma gandesc ca poate s-a busit una din acestea si vreau sa le elimin si cu ocazia asta sa verific si furtunasele de vacuum as aprecia.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lamuriti-ma si pe mine cu ceva .Am luat un debitmetru de la un prieten,am facut doua loguri, pe care le-am comparat cu cele facute cu debitmetrul meu .Singura diferenta a fost la canalul 010 la valorile debitului de aer.Cu debitmetrul meu valorile erau in medie mai mari cu 1000ml/str.Ce parere aveti ? Diferenta este mare?

Lamuriti-ma si pe mine cu ceva .Am luat un debitmetru de la un prieten,am facut doua loguri, pe care le-am comparat cu cele facute cu debitmetrul meu .Singura diferenta a fost la canalul 010 la valorile debitului de aer.Cu debitmetrul meu valorile erau in medie mai mari cu 1000ml/str.Ce parere aveti ? Diferenta este mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.Cu debitmetrul meu valorile erau in medie mai mari cu 1000ml/str.Ce parere aveti ? Diferenta este mare?

 

N-ai pus vre-un zero in plus pe acolo? Si uta-te mai atent la unitatea de masura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze! Asa este am pus un zero in plus,iar unitatea de masura este intradevar mg/str.Nu ma pricep deloc la computure .Tocmai de aceea nu am postat LOG-urile.Scuze inca odata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani! Un prieten cu o Bora 2003 motor 1.9 TDI are urmatoarele probleme cu masina: Se calca acceleratia la maxim iar masina se accelereaza in timp. Nu trage si abia abia se duce la 100 km/ora. Atasez cateva log-uri facute cu VAG (si eu fiind nou in utilizarea acestei interfete). S-au verificat: distributie, avans , EGR, MAF si nu sunt probleme. Rog ajutor la interpretare. 

LOG-01-003-010-011.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea ta ca MAF e ok, eu spun ca nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vorbiti voi de MAF cand turbina nu lucreaza?

Verifica in primul rand vacumul  la actuatorul turbinei si spune-ne ce depresiune ai pe furtunul care intra in actuator. Pana atunci putem doar sa dam cu presupusul.

 

Si poate iti faci timp sa citesti in ACEST topic cum se face un log corect si ca BS003 si 011 sunt necesare pentru a forma o parere cat de cat apropiata de adevar.

Si sa nu-mi spui ca acum ai luat interfata si nu stii. Asta nu depinde de interfata :)

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut zolak,

In primul rand, iti multumesc foarte mult pentru raspuns si iti garantez faptul ca interfata o am luata de 1 saptamana. E adevarat ca mai am un Delphi DS150e pe care l-am mai folosit la masinile mele, insa nereusind sa-i dau de cap acestei probleme pe care o are prieteul meu, m-am decis sa cumpar aceasta interfata pentru a intra mai mult in detalii, desi eu nu am masina din grupul VAG.Pur si simplu, sunt ambitios. Mentionez ca a fost la nenumarate diagnoze si pe la multi "meseriasi".  Mai adevarat este ca nu am reusit nici sa parcurg toate paginile acestui topic, insa promit sa o fac ;).

Pentru a reveni la subiect, nu stiu sa-ti raspund la problema "spune-ne ce depresiune ai pe furtunul care intra in actuator", si de aceea te rog sa ma ajuti putin.

Referitor la actuator, l-am probat pe "Advanced Settings" grup 11 si l-am vazut ca se misca.

 

romytaxy Iti multumesc si tie pentru raspuns insa MAF-ul l-am probat cu un unul de pe un Golf IV. de asemenea, l-am pus pe cel in cauza pe Golf si este functional - Golful nu pare sa prezinte nici o problema.

 

Am mai atasat si log-ul acesta ce l-am mai salvat.Mai am unul din momentul in care am dat test actuatorului. Daca ajuta, il atasez.

 

 

Multumesc mult pentru timpul vostru!

O seara cat mai buna!

LOG-01-03E-048-054-091-10C-11C_.pdf

Modificat de aditzzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!