Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Nu sunt mare specialist si as vrea ceva parareri, ajutor din partea stimatilor forumisti mai priceputi. Dupa umila mea parere ar fi MAF defect dar nu sunt prea sigur. Mii de multumiri celor care se obosesc sa raspunda.

audi-relut-01-003-010-011+galben.xls

Modificat de gregrelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez niste log-uri ale user-ului marius passat. EGR e busit. Se vede din BS 03 si l-am si testat. Masina trage cam greu dar nu ia limp. Eu suspectez o lipsa de vacuum+debitmetru. Pompa de vacuum e schimbata, joc in stut foarte mic. 

 

L.E. La furtunasul de vacuum al EGR am pus un surub dar dupa log-uri. Nu sti usigur daca sunt influentate log-urile.

BS 03.xls

BS 011.xls

log treapta a-3-a.xls

log treapta a-4-a.xls

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logurile sunt pt masina din imagine. 1.9 74kw AVB. daca ma puteți ajuta cu ceva păreri. M-a ajutat user-ul Planetara , multumesc pe aceasta cale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper så reusesc så postez LOG -ul .Nu stiu cum så-l iau de pe e-maile .Må poate Ajuta cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o problema, tot iau limp mode!  Acuma 4 luni am schimbat toate furtunele de vacum si amm facut toate legaturile dupa schema pentru ca erau puse gresit. Masina tragea de rupea, nu am mai luat limp mode, iar acum de vreo 2 luni a inceput iarasi dar numai cateodata. Am facut un log in mers, dar lam deschis prima data cu un alt program si e tot amestecat acolo. Poate reuseste careva se deduca ce e acolo.  Multumesc!

 

Saturday,13,December,2014,19:48:47:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910


VIN: WAUZZZ8E22A050555   License Plate:
Mileage: 236360km-146867mi   Repair Order:

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 8E (8E - Audi A4 B6/B7 (2001 > 2008))
Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 25 36 37 45 46 55 56 57 65
          67 69 75 76 77
 
VIN: WAUZZZ8E22A050555   Mileage: 236360km/146867miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AVF.lbl
   Part No: 038 906 019 FP
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  1467  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 63351  
   VCID: 6ADB2423168A324E2A7-4A3A
   WAUZZZ8E22A050555     AUZ6Z0A0160733

1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control
            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X

 

Nu stiu cum sa uploadez logul, poate ma ajuta careva!  MUltumesc

http://www.filedropper.com/log-01-003-010-011

Modificat de damagedanny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu niste log-uri facute daupa ce s-au curatat turbina, EGR si altele... :)

Va rog mult pareri, daca se poate.

 

Multumesc. :)

 

PS: banuiesc ca primele erori au ramas de la momentul curatarii de carw discutam, de altfel le-am si sters.

A|sa, ca idee, era influentat mersul motorului de prezenta acelor erori? Adica, sa zicem ca totul este ok si nu mai apara. (o sa mai verific ....)

 

Restul erorilor nu fac obiectul discutiei .. ;)

post-78237-0-27952400-1418571421_thumb.p

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-004-xxx-xxx.xls

New Microsoft Word Document.doc

Modificat de Totalsender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Planetara/marius Pe langa Egr spart tind sa cred ca undeva un furtun mai e spart/crepat la intrare in ceva supapa sau la ceva T, din loguri cam asa se observa o lipsa de vacuum in sistem - de verificat. Apoi, MAF, de schimbat. un Pieburg nou (doar senzor) nu e o avere si merita investitia. Dupa toate astea, refacut un reglaj la turbo sau macar mai infileteaza surubul de stop...

 

@damagedanny Posteaza cele doua bs, unul 003, 011

 

@Totalsender, Nu era influentat mersul motorului de acea eroare, s-a stocat inaintea curatarii, acum totul e ok, din BS care l-ai postat.

Modificat de Dementor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@damagedanny Iti agata geometria si ai un reglaj al turbo prost facut. Din cauza reglajului prost(cel mai probabil) rata recircularii e mare, avand rata recircularii mare=depuneri=geometrie care agata...

 

@gabi_74 Nu ma pot pronunta prea bine in legatura cu log-ul tau pentru ca ceva nu e normal legat de potentiometrul acceleratiei. Da, in unele momente arata 100%, dar cand scade deja toate valorile specifice o iau razna din cauza lui si e ca si cum ai face un log in care nu apesi pedala cum trebuie= nu e prea relevant. In prima faza fa ceva in legatura cu acel potentiometru, abia apoi se poate da un verdict mai la obiect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma interesa pe segmentul cat pedala este la WOT,sa aflu ceva pareri.Potentiometrul l-am verificat pe vag,canalul 006,fara sa apas indica 0%,cu ea apasata arata 100%.Voi incerca sa fac alt log.Oricum simt ca masina nu trage cum trebuie.

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Demetor cum as putea sa reglez turbo ?

Dcaca presiunea e prea mare mai trebuie lungita tija din cate stiu eu. Cam cate ture trebuie lungita?

 

Multumesc!

Modificat de damagedanny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabi_74 Nu degeaba au scris si colegii cu pagini in urma in repetate randuri ca un log se face de la 1500-4000 rpm, pe o portiune sa spun ceva e ca si cum as da cu banul...Problema momentan e in alta parte, de asta, repet trebuie rezolvata problema cu acceleratia apoi restul...Si din moment ce ai valorile alea la potentiometru e clar ca nu trage...

 

@damagedanny Ai un topic in care doar asta e prezentat, de la cap la coada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce ar trebui sa-i fac la acceleratie? Dupa cum am spus am verificat cat deschide cu vag-ul cu motorul oprit(sau trebuia cu motorul pornit? ),si indica corect procentajul.Erori legate de senzorul potentiometrului nu am,daca era o problema electrica ma gandesc ca trebuia sa apara ca eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat daca ii lucreaza actuatorul turbinei, furtunasele de vacuum, etc.

 

incearca si cu mufa scoasa la debitmetru, si vezi daca trage mai bine. Daca da, schimba debitmetrul - valorile sunt f. proaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF-ul praf.Schimba-l si fa LOG in mers

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate-i mufa si o sa merga mai bine

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-i scot mufa la MAF nu inrå in " limp mode"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos mufa de la debitmetru,masina merge la fel de prost.In plus mi sa aprins si semnul de motor la bord .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! este cineva din botosani care curata turbine!!! ma scuzati daca am postat gresit!!! va multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!