Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Mufa mare ,rotunda ,din chiulasa.Electomotorul trebuie sa invarta aprox 250 rpm in primele secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat si invarte bine si cu mufa si fara....oringurile de la injectoare au fost schimbate ...corectiile lor fiind undeva la - +0.30...


bateria are 12.8 iar  iar cu motorul pornit alternatorul cu toti consumatorii opriti undeva la 14.1


poate sa fie cumva pornirea grea tot de la egr?

Modificat de alphonso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe un 1.9 mjet pornirea grea si zgomotoasa se datora egr-ului care era infundat, dar se manifesta la rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astra patesc si eu....la rece daca motorul e cald porneste la sfert...daca o las mai mult de 2 -3 ore incepe sa porneasca iar greu...


plus ca e zgomotoasa...masina trepideaza ...scoate fum si creste relantiul cam la 1000....dupa cateva secunde se opreste din trepidat nu mai scoate fum...iar relantiul scade la 830

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alphonso

 

Aceasi problema am avut-o si eu la fosta masina dupa schimbarea O-ringurilor de la injectoare, fum alb la pornire, relanti oscilant si trepidatii. Tind sa cred ca de acolo ti se trage si tie problema , asta daca nu era o problema mai veche...

Piesele au fost OE sau after market?

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus si eu 2 atasamente cu 2 log-uri la masina.Va rog sa-mi spuneti si mie,daca am o problema ce priveste EGR,TURBO,Debitmetru sau alte lucruri.Pierderi de presiune...sau orice fel de problema.Am facut log-urile deoarece masina mananca prea mult (undeva pe la 10-11-12% in oras) ,iar afara 7-8%,Masina este un Vw Passat 2003 1.9 TDI 131 cp ,6 Trepte.A avut si consum normal ,deoarece o am de 3-4 ani,deci sigur este ceva.Nu scoate fum,nu mananca ulei,trage ca inainte.Mai e o problema si anume ca masina consuma la relanti 1.3L (90 grade temp motor) cu clima pornita si fara clima 1.1L,la rece inca nu m-am uitat,dar va dati seama ca este poate si 1.7L cu clima pornita.

 

Mi-au aparut si 3 erori:

 

17664 (G62) senzor temperatura cv de genu.

P1256-35-00 Open or short to Plus

 

19561 Valve for intake manifold flap (N239)

P3105-35-00 Open or short to Ground

 

01274(V71)

35-10 Intermittent (aici este o problema la climatronic care o am de cand am luat masina ,adica de 3-4 ani).Daca poate cineva sa-mi spuna,il astept,multumesc!

 

Astept un raspuns,Multumesc!

post-99983-0-58434700-1418323099_thumb.j

post-99983-0-89958400-1418323177_thumb.j

Modificat de duku228
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temperatura lichid racire.Din cauza asta ti-a crescut consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult pentru informatii...cat de curand o sa incerc sa il schimb...si o sa revin cu un raspuns....Cat despre Log daca imi poate da cineva cateva informatii as fi recunoscator..Salut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul arata bine, schimba senzorul G62 si o sa revina consumul la normal. Ca si sfat, nu te zgarci la senzor, daca ai posibilitatea cumpara OE si nu mai ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult pentru informatii...cat de curand o sa incerc sa il schimb...si o sa revin cu un raspuns....Cat despre Log daca imi poate da cineva cateva informatii as fi recunoscator..Salut !

 

Este bine sa controlezi si unghiul de sincronizare, si daca nu este in intervalul -0.5  +0.5, este bine ca corectezi unghiul de sincronizare deoarece si acest reglaj poate duce la cresterea consumului de carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor,

 

sper sa fi postat bine, am un passat din 2003, 1.9 TDI, 100 CP (74kw). de cand am primit-o in folosinta (2009) am probleme cu motorul care, cateodata, nu mai trage si raman in mijlocul depasirii fara putere pur si simplu calc acceleratia si parca stau pe loc, poate sa apara chiar la viteze mici. cateva informatii importante:

 

  • socrul mi-a spus ca face astfel de cand a cumparat-o (2005)

  • nu se aprinde niciun bec in bord, opresc motorul si pornesc inapoi isi revine.

  • am facut mai demult 2 drumuri dus-intors oradea-budapesta, 1 data la dus a facut figuri am pierdut puterea, apoi la intors si la urmatorul dus-intors a mers bine fara probleme.

  • a fost cand nu a facut deloc probleme timp de mai multe luni si a mers bine, exemplu din octombrie anul trecut cand le-am spus de problema la service si pana in luna mai anul acesta cand mi-a intrat apa in motor si au trebuit de la service sa umble pe acolo.   

  • din luna mai dupa ce au scos apa problema a revenit iar acum apare destul de des (sa nu mai zic de fumul greu care iese cam 1-2 min la pornire de cand cu apa dar atunci s-a inlocuit doar filtrul de aer si au scos apa afara deci am scapat ieftin).

  • de-alungul timpului le-am mai zis de problema cu pierdutul puterii la service, odata a fost ceva furtun de vacuum spart, alta data au mers cu testerul pe ea vreo 15 km si a fost totul in regula au spus ca valorile sunt foarte bune, dar de fiecare data dupa ceva timp aceeasi problema aparea iarasi.

 

Imi dau seama ca e destul de greu de gasit problema deoarece face destul de rar (chiar daca recent mai des) iar din cate am citit aici pe forum probleme pot fi multiple.

 

Ca sa incerc sa obtin mai multe informatii mi-am comandat o interfata bluetooth pentru diagnoza http://www.dx.com/p/elm327-bluetooth-odb2-v1-5-car-diagnostic-interface-126921 si mi-am cumparat programul Torque Pro pentru Android pe care l-am instalat pe telefon si l-am setat sa inregistreze mai multe date culese de la computerul de bord. Am dat sa scaneze erori ECU zice ca nu sunt.

 

Astazi am dat o tura cu masina in pauza la munca si m-am plimbat mai lejer pana s-a incalzit putin apoi am incercat sa accelerez puternic de cateva ori si cred la a 2-a incercare  am pierdut puterea. Am incarcat log-ul Torque aici https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_Guk08rZBz0psTUX5j7ck0bkRlVR_HWbYrmQxPlWC_o/edit?usp=sharing

 

M-am uitat peste log am incercat sa vad daca ceva valori imi atrag atentia fiind destul de afon in acest domeniu. Mi-a atras atentia coloana W (Mass Air Flow Sensor (g/s)) care la momentul pierderii puterii are valori ciudate cred pentru ca am cautat pe net si am gasit un PDF unde se explica faptul ca valoarea MAF (g/s) ar trebui sa fie maximum 80% din totalul CP deci in cazul meu ar fi 80 (pdf-ul este aici http://www.ross-tech.net/vag-com/advertising/DiagnosingA_MAF_TechTip.pdf). In log vad valori >100.

 

Ma gandesc ca data viitoare sa scot mufa de la acest MAF dupa cum am citit aici pe forum sa vad ce valori inregistreaza. Am vrut azi dar n-am reusit sa o scot parca era intepenita acolo.

 

Ce parere aveti? Va multumesc anticipat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc Rune o sa il controlez cat de curand...eu nu am schimbat nici distributia inca,trebuie sa merg sa o schimb cat de curand..Salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ma plimb cu laptopu dupa mine sa tot monitorizez injectoarele am profitat sa verific cum stam si pe partea asta...

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Aveti cuvantul:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ma plimb cu laptopu dupa mine sa tot monitorizez injectoarele am profitat sa verific cum stam si pe partea asta...

attachicon.gifLOG-01-011-xxx-xxx.xls

Aveti cuvantul:)

  Eu asi mai infileta surubul limitator pana cand valoarea mare  ar scadea la 1150 mbar, un reglaj prea agresiv poate fi motivul unei recirculari prea mare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti-mi si mie daca vreti ,ce comanda valva n239 la un motor 1,9 tdi bls,la care comanda la EGReste electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 comanda clapeta de cut-off..daca ti se opreste motorul mai brutal si nu lin atuci poti sa suspectezi N239,clapeta cut-off si furtun vacuum

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine acea clapeta este actionata electric ,iar furtunasul care iese din valva n239 duce pe undeva prin spatele motorului.Am scos mufa de la valva , si motorul se opera ca inainte.Dar dupa ce am scos mufa si am bagato la loc, sa accentuat defectul . Cand apas pedala de acceleratie brusc ,cam pana la 2500 de ture,cand ridic piciorul de pe acceleratie se aude un zgomot urat in filtrul de aer ca si cum är intoarce aerul inapoi in filtru .Am curatit EGR-ul ,am rectificat turbo,am spalat catalizatorul cu solutie de spalat motoare,am schimbat senzorul de presiune de pe admisie ,am schimbat valva n75,där tot degeaba.Nu mai stiu ce så mai fac. Multumesc domnului " gctinvalentin"pentru raspunsul promt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabi_74,

 

Nu ai tinut acceleratia la podea pe tot parcursul logului dar din punctul meu de vedere este totul in regula, atat debitmetrul cat si turbina sunt ok.

 

herisanudode,

 

Sfatul meu ar fi sa faci niste loguri pe care sa le postezi, este mult mai usor de identificat problema astfel.

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca LOG-ul trebuie facit pe grupurile 003/010/011.O så fac unul astazi si o så-l postez mai pe seara.Daca må descurc .

Tot nu m-am låmurit ce face valva n239,la motorul cu clapeta cut-off actionata Electric.

Spuneti-mi si mie daca vreti ,ce comanda valva n239 la un motor 1,9 tdi bls,la care comanda la EGReste electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comanda racitorul de gaze egr..

 

Din poza poate iti e mai usor sa intelegipost-28508-0-61178700-1418551139_thumb.j

Modificat de Dementor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!