Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Sal. la masina unui prieten O1 cu motor ASV s a aprins check-ul la scan apare;
VAG-COM Version: Release  311.2-N
Control Module Part Number: 038 906 012 HC
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  4923
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 31480
           Additional Info: TMBCP41U742899807     SKZ7Z0D2340873
1 Fault Found:
19586 - EGR System Regulation Range Exceeded
        P3130 - 35-10 - - - Intermittent
Sa fie EGR infundat ?S au  N18 N75? cum verific?Mentionez ca vacum la intrare in capsula vine,membrana nu e sparta..MS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea în sine iti spune ca egr-ul nu deschide din cauza lipsei de vacuum - furtun vacuum crăpat sau N18 nu își face treaba, tija egr gripata sau egr defect.

Dacă vacuum zici ca ai si capsula tine vacuum procedează în felul urmator:scoate furtunul care intra în clapeta de shut-off și pune pe cineva sa accelereze mașină undeva pana în 2500-2700 rpm și dupa aceea sa îi dea drumul și tu te uiți prin corpul clapete de shut-off daca egr-ul lucrează sau cu un pistol de vacuum...Dacă tija egr-ului nu se mișcă clar iti trebuie alt egr.

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@soferasu

Logurile cam lasa de dorit deoarece un log inceput de la 2000 + rpm aduce destul de putine informatii...e mai mult o plimbare in tromba..

Compensarea injectoarelor se verifica numai la relati cu motorul incalzit la 90°C, deci nu mai ologi motorul cu astfel de loguri ptr injectoare, citeste inainte de a face improvizatii care nu aduc nimic.

Ptr compensarea injectoarelor poti incerca sa faci un reglaj proaspat la unghiul de sincronizare si la injectoare si in cazul ca nu aduce mult semnifica ca i o problema la injectoare ori compresie.

Maf-ul e de schimbat.

Noua turbina e nou reconditionata sau noua de fabrica?

Turbina am luat-o din dezmembrari. Nu, doar am luat-o Si am pus-o. Legat de injectoare, la ralanti tot la fel sunt valorile. În log-uri, motorul era la 90 grade. E nevoie să mai postez un log la ralanti. Ce simptome ar da MAF-ul de trebuie schimbat? Mulțumesc anticipat!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scade valoarea actuala sub cea specifica la wot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am facut in seara asta cateva log-uri in BS. Ceea ce se vede in grafic ma face confuz. In graficul de pe turbina la rece (temperatura apei in bord intre 50-55 grade) se vad niste zig-zaguri foarte ciudate, iar cand era ON, se auzea si un suierat, iar cand era OFF acel sunet disparea.Sa fie vorba de neetanseitati sau pierdere de vacuum? sau..miroase a geometrie ancrasata?

Dupa ce am incalzit motorul bine (mers in afara orasului cu 3000-4000 ture) am refacut log-ul. Se vede clar diferenta intre cele doua grafice, dar pentru mine tot weird este. Zig-zagul a mai disparut, dar tot apare pe alocuri, si nu in toate  buclele-daca pot sa le numesc asa. Banuiesc ca vinovat ar putea fi si actuatorul. Am observat ca si stutul de la pompa tandem -cel care duce la pompa de servo- are joc, insa nu stiu ce pierdere de vacuum ar putea fi acolo.

 

Pentru EGR am vrut sa fac acelasi lucru, dar nu am reusit decat log-ul la rece, pt ca deja ma lasase bateria la laptop. Graficul de la EGR arata si mai ciudat...va las pe voi sa va dati  cu parerea... Plus ca se vad valori scazute sub 250

Am incarcat doar fisierele .xls pt ca log-urile sunt lungi si din poze nu s-ar vedea bine graficele in totalitate, si cred ca ar fi mai ok de urmarit pe toata durata log-ului.

Motorul e BKC 178k km reali, nu am informatii daca s-a umblat la turbina sau actuator, fiind in posesia mea de la 172k.

Va multumesc anticipat, in speranta ca poate mai elucidez din "mister"   :)

 

 

 

 

 

 

 

LOG-01-011-la rece.xls

LOG-01-011-la cald.xls

LOG-01-003-la rece.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mak 17,

 

Egr ul este ok, la turbo verifica sa nu fie ancrasata geometria, verifica eventualele pierderi de vacuum dela pompa tandem pana la actuatorul turbo, N75 curata cu alcol izopropilic  si daca  zig-zagurile nu despar incerca cu un N75 nou.

 

Dupa ce reusesti sa reduci/elimini zig-zagurile de la BS 011  fa un log in mers sa vedem ce e cu MAF ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ideea ca poate ajuta pe cineva...

 

O concluzie legata de masina lui Rdn (dupa ce s-a verificat traseul de vacuum si a fost facuta o gimnastica la geometrie), capsula turbo e reglata prost si de altfel destul de obosita. O sa fie inlocuita cu una noua si o sa fie reglata apoi o sa puna din nou log-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si adaugare la cele spuse de catre Dementor(caruia vreau sa ii multumesc si pe aceasta cale), am revenit la maf-ul Pierburg deoarece Bosch-ul era lesinat iar la EGR nu s-a schimbat nimic in bine, adica recircula prea multe gaze arse...

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mark 17

Sertizeaza șutul de la pompa tandem dar înainte de asta masoara cu un pistol de vacuum câți mbar ai la iesirea din pompa tandem si cat ajunge la actuator înainte de sertizare și după recomandabil ar fi undeva la 550-620 mbar sa ai pe comanda turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Recent, un prieten a observat un zgomot metalic la schimbarea vitezei, si am presupus ca vine de la turbina, dupa ce l-am auzit.  Zgomotul se aude in primele 2 trepte, doar cu motorul rece, la turatii obisnuite, nu mari.

 

Am facut 2 loguri in mers, treapta 3 si 4, cu motorul cald, poate cineva reuseste sa observe vreo problema in comportamentul masinii.

 

Motorul este 2.0 BRD, PD, pe A4 b7, 2007, ~180.000 km rulati (nu bag mana in foc ca sunt reali)

 

Multumesc.

Logs.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 adica recircula prea multe gaze arse...

 Suspenda EGR ul mecanic daca tii la turbo

Salut!  Zgomotul se aude in primele 2 trepte, doar cu motorul rece, la turatii obisnuite, nu mari.

Multumesc.

 

 

Lungeste tija actuatorului cu o tura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mark 17

Sertizeaza șutul de la pompa tandem

Cu ce ar putea face asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citisem pe forum ca ar exista o garnitura cu diametru mai mic de pus la egr, oare se gaseste in comert? Daca da, imi poate recomanda cineva unde sau sa-mi dea un cod?

Stutul de la pompa tandem de poate lipi cu adeziv bi-component pentru metale gen Bison..

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toxicwave

Problemele pot fi rezultatul tuningului.

 

 

 

 adica recircula prea multe gaze arse...

 Suspenda EGR ul mecanic daca tii la turbo

Salut!  Zgomotul se aude in primele 2 trepte, doar cu motorul rece, la turatii obisnuite, nu mari.

Multumesc.

 

 

Lungeste tija actuatorului cu o tura

 

 

 

Multumesc pentru raspunsuri.

 

Dupa loguri, ar parea ca trebuie curatata/reconditionata turbina?

 

Cand voi avea timp voi verifica si cursa actuatorului.

 

EEXCALADE:

Din cate stiu eu nu s-a facut tuning la masina. Ar putea fi alte cauze?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la Advanced ID -1A  data cand a fost facuta ultima softare.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa refaci logul cu pedala de acceleratie "la fund" = 100% 

si nu mai da "bump" pentru ca este interzis . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,as vrea ceva pareri in legatura cu logul atasat.Este vorba de un motor 1.9 tdi,cod AJM.

Ai geometria ancrasata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asata am vrut sa completez,logul l-am facut personal si pedala a fost tinuta la blana cum se zice,ulterior am vazut si eu ca in casuta de la throttle valiarea de incarcare era eronata.
Rune,fii te rog mai explicit,eventual ceva sfaturi de remediere
Am observat si o problema la MAF,de la 3000 de ture in sus valoarea citita este mai mica decat cea ceruta de ECU,lucru care se simte si la acceleratie.Presiunea turbinei am observat ca o urmareste indeaproape pe cea ceruta de ECU.Ce ar mai fi de mentionat?

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana se poate spune ceva despre MAF trebuie sa te asiguri ca pedala functioneaza corect, eventul poti verifica cu VCDS ul daca pozitia 100% corespunde  daca nu recalibrezi daca nu reusesti gandestete la inlocuirea potentiometrului de la pedala de acceleratie.

 

 

Apoi turbo  la cum arata presiunea masurata, face un zig-zag destul de frumos si asta in cele mai multe cazuri vine de la incarcarea cu calamina deci  demonteaza tija de pe parghia geometriei si verifica cum misca geometria ( cel mai bine este sa fie turbo inca fierbinte.

 

Daca este ceva cu EGR ul poti face un BS 003  sa vedem daca inchide deschide bine.

 

In rest daca cauti in urma vei gasi multe loguri identice cu al tau si explicatiile necesare.

 

Bafta

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.Aveti idee cum se recalibreaza potentiometrul de la pedala de acceleratie? Vreau sa mentionez ca pe vcds nu am absolut nici o eroare.Cand spui BS 003, te referi la basic setings pe canalul 003 care corespunde EGR-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand verifica in canalul 006  daca valoarea corespunde cu ceea ce apesi pe pedala,   deci verifica ca pozitia 0  sa arate 0%  si pozitia 100% sa fie pedala jos.

 

DA    si poti face si BS 011 ptr turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana aici este bine.Basic seting pe canalele respective,presupune aducerea la parametri standard din fabrica ai masinii,corect? Lucrul asta se face cu motorul pornir/oprit,cald/rece? Atasez un screen si cu compensarile pe injectoare.

post-37784-0-55015000-1417964578_thumb.p

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!