Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Ok am inteles,era si o zi cu zi trafic venea lumea la mare si nu am reușit decat ptr o perioada scurta de timp sa ajung cu viteza a 3 a la 3500rpm o sa mai incerc pe alta ruta.dar dupa simtome cam ce ar avea oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Analizand dupa fumul alb-albastrui , iti ajunge ulei in camera de ardere. Cauzele sunt multe: joc mare la ax turbina, uzura segmenti, ghiduri supape.Dupa pornirea greoaie, ar putea fi o lipsa de compresie, injectoare, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat oringurile la injectoare si le-am și reglat,eu banui ca pe la turbină ar intra ulei pe admisie deoarece atunci cand furtunul de la vacuum era rupt si nu a functionat turbina pornirea era destul de buna ca la benzinar... ca sa o verific trebuie dată jos după motor?sau de unde sa incep?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Este vreun membru care ma poate ajuta cu un log in Brasov ? Multumesc

Modificat de kennzo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici o listă, sunt şi câţiva useri din Braşov.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns Zolak. Am curatat turbina,Egr si admisia  si  am mai strans si stutul de la pompa de vacum ca se misca in locasul lui si poate ca scapa aer si pe acolo.eu cred ca acum merge bine dar am facut alte loguri ca sa imi spuneti cum se vede acum turbina si debimetru.multumesc

LOG-02-003-010-011.xls

LOG-03-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa avem mai multe informatii inainte sa dam un verdict cat mai aproape de adevar, un BS 003 si 011 asa cum spunea colegul Zolak in posturile anterioare nu ar strica. 

 

Acum dupa curatare, ai verificat parghia si sigur nu agata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pot pronunta, nu ai facut log complet de la 1600-3800, nu ai facut BS003 si 011, am o presimtire ca masina este remapata ceea ce complica si mai mult interpretarea graficelor necunoscand strategia de tuning.

In schimb pot spune ca astfel de grafice nu am mai vazut in cele peste 360 de pagini al topicului.

 

post-135315-0-72980400-1409683252_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am un vw passat din 2000 cod motor atj 85 kv. problema este ca am pierderi de putere in treapta a 4 undeva pe la 2800rpm, iar la deal daca o accelerez in treapta a 4 iar apoi nu o mai acceleres am tot pierdere de putere la acelartia din nou. tin sa mentionez ca turbo a fost curatat. debitmetrul este nou. am verificat actuatorul cu o pompa de vid sa vad daca tine vacum si este ok, numai k se aude un scartait usor, de la ce vine scartaitul? am sa incerc sa ung putin tija cu putina vaselina lichida. pierderile de putere nu le am tot timpul cate o data de 2 pe saptamane pe saptaman fac in jur de 400 km. loguri in mers nu pot face cu nu este nimeni care detine VAG. astept niste pareri. multumesc anticipat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parghia se umge DOAR cu vaselina rezistenta la temperaturi mari!

 

Colegul cuiuda e din Botosani, el are VCDS si cu siguranta stie ce are de facut. Vorbeste cu el ca e in zona ta, eventual reveniti cu log aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms pentru raspuns. un nr de telefon sau un email de alui cuiuda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am, dar ii potri trimite un pm si va intelegeti acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toti colegii forumisti .....se poate sa ma ajute si pe mine un coleg cu interpretarea unui logo la masina din semnatura. Astept cu nerabdare parerile voastre si sper ca l am realizat corespunzator fiind prima data cind fac un logo in mers din acest motiv am atasat doua logouri.
logo ul este in reapta a doua

1.9 tdi ash.xls

LOG-01-003-010-01231.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logurile trebuie facute in treapta a 3 si 4, intre 1800 si 4000 rpm si cu pedala de acceleratie la podea. Din logurile atasate se pare ca debitmetrul a iesit la pensie (dupa 3000 rpm valoarea masurata incepe sa scada sub valoarea ceruta). Totusi refa logurile si poate alti colegi mai priceputi o sa te ajute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu drag te-as ajuta, dar daca nu citesti atent cum se efectueaza un log...degeaba

 

Bun, din capul locului, logurile se fac in viteza a 3-a sau a 4-a.

 

Pedala de acceleratie se apasa pana la fund

 

Logul se porneste de la 1500-1600rpm(in detaliu, poti sa ai 1300rpm sa accelerezi normal pana la 1600 si de acolo accelerezi maxim=100% pana la 4000rpm)

 

Dupa ca sa iti fie mai usor, reduci viteza, si opresti logul, de restul ne descurcam noi.

 

Aditional se precizeaza motivul pt care a fost facut logul, stii, ca la medic "ce te doare".

 

Si cam atat...pentru moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc mult de atentia acordata si de promtitudine.....pedala a fost apasata la maximum,(se poate sa fie de vina opritorul de plastic de sub pedala?) am citit aproape tot postul si am vazut ca se poate face in viteza a doua a treia si a patra miine fac logo in treapta indicata si l atasez.....masina nu are nimic merge f bine(zic eu)...dar imi doream si niste pareri avizate si nu strica sa stiu la ce sa ma astept pe viitor.

  Stima

Modificat de ioanidis84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ioanidis84,

 

gabyy20 a mirosit bine asa ca Inainte de a te mai obosi sa faci alte loguri schimba MAF ul deoarece  dupa 3000 rpm  valoarea MAF specificata este de 850 mg/str si valoarea MAF masurata ceva de genul 600 mg/str  deci un caz clar de MAF terminat.

 

Daca vrei sa te convingi inainte de a cumpara unul  cauta la un coleg cu o masina identica care are MAF ul bun si inlocuiestel , fa o proba si te vei convinge.

 

Daca acum ti se pare ca merge bine ai sa vezi ca dupa ce schimbi MAF ul o sa te sperii de ea.

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri.o sa revin cu un log 03 010 011 de la 1600-3800 si un bs 03 si 11 ca m am documentat despre ele. masina este recent cumparata , are 223000 km si nu cred sa aibe vreun tuning la motor.este motorul de 110 asv.tija geometriei dupa curatare mergea foarte usor ca si cum un ar fi actionat nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun asa o sa fac RUNE.....si alte probleme nu ati mai identificat si ma refer la turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ioanidis84

 

Eecuatia " Lipsa de putere are minim 4 necunoscute MAF, Intercooler, EGR, Turbo.

Aici pe forum gasesti explicatii despre fiecare in parte cum se poate testa, in general este o legatura foarte stransa intre ele  daca am putea spune lantul slabiciunilor, si in general incepe cu un MAF care nu mai functioneaza in parametri.

 

Dupa ce rezolvi intr-un fel cu MAF ul ( si cel mai  bine este sa incerci sa il inlocuiesti cu unul bun ptr o proba sa fii convins si apoi obteaza ptr unul nou nu SH) fa un set de loguri ptr a vedea mai detaliat  despre ce este vorba, si nu ezita sa dai o curatare intercoolerului  la interior si exterior, gasesti informatii indeajuns ptr a face anumite operatii singur precum si ptr a efectua niste loguri de calitate

 

Atat timp cat valoarea MAF este asa de scazuta computerul limiteaza injectia deci este imposibil sa evaluezi cu adevarata turbo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RUNE  multumesc inca o data de raspuns....ma scuzi ca nu am zis de la inceput toata , admisia a fost data jos de catre mine racorduri plastic ,cauciuc ,toata tubulatura ,interculerul,galeria de admisie inclusiv turbina data jos curatata refacuta planeitatea vanelor ....masina merge bine ca sa nu zic foarte bine ....motoivul pt care am facut logo si  care am cerut parerea voastra este ca nu am masina de foarte putin timp si nu am mai avut tdi-uri si nu prea stiu cum ar trebui sa se comporte sau mai bine zis daca se poate si mai bine ...dar inca o data zic ca dupa curatarea admisiei nu mai iau limpe mode indiferent cit a si fortau o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Dupa o vizita cu masina la mecanic, am sesizat o usoara diferenta a comportamentului acesteia, ce se traduce prin lag in acceleratie, si o lipsa de putere pana in 2200 de ture. Problema e ca vizita la mec a fost pt schimbarea distributiei  si curatarea egr-ului, neavand nici o legatura cu turbina.(de unde banuisc eu ca ar fi problema)...cert e ca masina ma baga in scaun mult mai prompt inainte.

Atasez doua log-uri in mers cu speranta ca ma va ajuta cineva cu interpretarea lor. Din experienta pe care am acumulat-o doar citind acest forum as putea spune ca maf-ul e putin "obosit", iar asta se observa dupa 3500 de ture, iar la turbina pare in regula(lucru care ma face confuz cu privire la problema mea). Rog colegii care  au mai multa experienta sa isi zica parerea cu privire la aceste doua log-uri atasate, in treapta a treia, respectiv a patra. Multumesc

 

LOG-tr3.xls

LOG- tr4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!