Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut, pun si eu trei log-uri la masina din semnatura, si vreau si eu o parere despre ele;

 

Primul este cu debitmetru Bosch care era murdar, nu a fost curatat niciodata... cred

Al doilea tot cu acelasi debitmetru Bosch, dar care a fost curatat cu alcool izopropilic

Si cel de-al treilea este cu un Pierburg nou-nout

 

Din cate am vazut eu pe acolo se pare ca Bosch-ul si-a revenit destul de bine dar nu a stat decat 2 zile pe masina ca am comandat Pierburg-ul, deci in principiu se pare ca da rezultate curatarea, dar nu stiu daca ar tine mult....

 

Faceti si voi o comparatie intre cele doua MAF-uri, si spuneti-mi ce parere aveti.

 

Numai bine!

 

LOG Sharan 116cp AUY.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! Dați-mi și mie o părere vă rog, parcă nu e chiar vânjoasă de la prima pedală și uneori la mers ușor cu acc apăsată puțin are poticneli. La wot, după 2000 ture nu pare să aibă probleme. Toledo 2007, Bkd, edc 16. Mulțumesc

post-27995-0-17278200-1396095135_thumb.p

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

axxa84,

la tine problema este undeva intre geometria variabila si  EGR , verifica functionarea  geometriei si a valvei egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

burcioagabogdan

Trebuia sa verifici si cablajul la injectoare.

Trebuia sa verifici si cablajul la injectoare.

Nu trbuia sa

Trebuia sa verifici si cablajul la injectoare.

Nu trbuia sa

Trebuia sa verifici si cablajul la injectoare.

Nu trbuia sa.mi apara pe vagcom daca era de la cablaj? Ceva de genul electrical malfunction?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

axxa84,

la tine problema este undeva intre geometria variabila si EGR , verifica functionarea geometriei si a valvei egr

Posibil din tijă? Turbo e pus de câteva luni, a mers mai prost, mi a lungit tija cu o tură dar tot nu-mi place. Tot atunci mi a curățat și egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@burcioagabogdan

Nu iti apare neaparat eroare pe vag-com. Pentru linistea ta demonteaza capacul la culbutori si strange toti papucii la injectoare. Este posibil ca unul sa fie slabit. Mai verifica si mufa injectoarelor de pe chiulasa. Curat-o cu spray de contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

va rog sa ma ajutati si pe mine cu interpretarea acestor loguri.

sper ca sunt facute bine, ca in a patra mi s a turat in 5000 rpm singura.cred ca a ciupit iar ulei pe admisie

vit 4.txt

LOG-01-003-010-011 vit 3 1.txt

LOG-01-003-010-011 vit 3.txt

Modificat de danneata84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stimati colegi...cu toate ca poate imi voi atrage criticile unora dintre voi, nu am reusit in niciun chip sa postez in alta forma logurile de mai jos:( as vrea daca ma puteti ajuta cu interpretarea celor 2 loguri ...masina din profil de la schimbarea garniturii de chiulasa si a distributiei si-a marit consumul(5,5 extern inainte de cele doua operatii cu maxime de pina in 120 km/h , iar acum 6,9 cu aceleasi maxime) mentionez ca avansul este pe 0 cu usoare fluctuatii spre 0,6...injectoarele au valori pina in 0,9, g62 este schimbat si nu exista diferente de temperatura intre cea  indicata si  cea afisata pe vag com ...nu stiu ce si cum sa mai fac!va multumesc pt timpul acordat

Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011 VITEZA A3-A

       

time Engine   MAF   MAF    EGR                         Atmos   Intake                    Engine  spec        actual

      speed    spec      act     cycle  TIME    MAF    pres    airpress. Throt time speed  intake       intake  D.cycle

                                                                                                                                    press         press    MAP

0.36   1617   660.0  534.1   48.2   0.72   695.8   1009.8  1719.9   100.0  0.01  1617   1275.0  1638.0    53.0

1.44   1848   850.0  916.3   4.8    1.80   774.2   1009.8  2457.0   100.0  1.08  1764   2244.0    2176.2    48.2

2.52   2121   850.0  837.9   4.8    2.88   901.6   1009.8  2468.7   100.0  2.16  2037   2325.6    2316.6    50.6

3.60   2436   850.0  857.5   4.8    3.96   793.8   1009.8  2421.9   100.0  3.24  2331   2346.0    2667.6    75.3

4.68   2709   850.0  823.2   4.8    5.04   847.7   1009.8  2433.6   100.0  4.32  2625   2346.0    2316.6    62.6

5.76   2982   850.0  891.8   4.8    6.12   749.7   1009.8  2410.2   100.0  5.40  2877   2346.0    2527.2    78.9

6.84   3192   850.0  739.9   4.8    7.21   788.9   1009.8  2258.1   100.0  6.48  3129   2346.0    2211.3    66.9

7.92   3402   850.0  833.0   4.8    8.28   818.3   1009.8  2386.8   100.0  7.56  3339   2346.0    2340.0    74.1

9.00   3633   850.0  823.2   4.8    9.36   852.6   1009.8  2421.9   100.0  8.64  3549   2346.0    2375.1    78.1

Saturday,29,March,2014,18:15:27:32264,VCDS Version: Release 11.11.3,Data version: 20120401

038 906 019 EH,,1.9l R4 EDC G200SG  1346,

 

,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011 VITEZA A4-A

          Engine MAF   MAF    EGR                    Atmos.  Inatake                    Engine  spec    Actual

 TIME  speed spec  actual  cycle  TIME  MAF pressure air        Throt TIME speed  intake  intake  D.cycle 

                                                                                     pres                                      press    press  MAP

0.72   1533  850.0  779.1  4.8    0.01  563.5  1009.8   1638.0   41.2   0.36  1512    1999.2  1673.1  29.9

1.81   1638  850.0  744.8  4.8    1.09  896.7  1009.8   2316.6   100.0  1.46  1596    2091.0  2410.2  60.6

2.92   1743  850.0  749.7  4.8    2.18  744.8  1009.8   2199.6   100.0  2.54  1722    2203.2  2176.2  49.0

4.00   1869  850.0  852.6  4.8    3.28  788.9  1009.8   2234.7   100.0  3.64  1827    2264.4  2304.9  55.8

5.10   1974  850.0  754.6  4.8    4.36  901.6  1009.8   2515.5   100.0  4.72  1932    2305.2  2515.5  64.9

6.18   2058  850.0  759.5  4.8    5.46  725.2  1009.8   2211.3   100.0  5.82  2037    2325.6  2152.8  51.4

7.26   2163  850.0  828.1  4.8    6.54  764.4  1009.8   2223.0   100.0  6.90  2121    2335.8  2281.5  59.4

8.34   2268  850.0  803.6  4.8    7.62  877.1  1009.8   2445.3   100.0  7.98  2226    2346.0  2538.9  73.3

9.42   2352  850.0  759.5  4.8    8.70  739.9  1009.8   2293.2   100.0  9.06  2310    2346.0  2199.6  55.8

10.50  2436  850.0  813.4  4.8    9.78  764.4  1009.8   2246.4   100.0 10.14  2394    2346.0  2304.9  62.6

11.58  2520  850.0  759.5  4.8   10.86  837.9  1009.8   2421.9   100.0 11.22  2499    2346.0  2445.3  69.7

12.66  2604  850.0  793.8  4.8   11.94  739.9  1009.8   2258.1   100.0 12.30  2583    2346.0  2269.8  63.0

13.72  2688  850.0  788.9  4.8   14.08  788.9  1009.8   2363.4   100.0 14.44  2730    2346.0  2351.7  68.5

15.86  2835  850.0  779.1  4.8   15.14  788.9  1009.8   2351.7   100.0 15.50  2814    2346.0  2340.0  68.9

16.94  2919  850.0  774.2  4.8   16.22  779.1  1009.8   2340.0   100.0 16.58  2898    2346.0  2328.3  68.5

18.02  2982  850.0  779.1  4.8   17.30  779.1  1009.8   2340.0   100.0 17.66  2961    2346.0  2340.0  68.9

19.10  3045  850.0  774.2  4.8   18.38  774.2  1009.8   2351.7   100.0 18.74  3024    2346.0  2351.7  70.5

20.18  3108  850.0  788.9  4.8   19.46  769.3  1009.8   2351.7   100.0 19.82  3087    2346.0  2351.7  70.9

21.28  3171  850.0  769.3  4.8   20.567 784.0  1009.8   2375.1   100.0 20.91  3150    2346.0  2363.4  72.5

22.36  3234  850.0  774.2  4.8   21.64  774.2  1009.8   2328.3   100.0  22.00  3213    2346.0  2340.0  71.7

23.44  3297  850.0  798.7  4.8   22.72  784.0  1009.8   2351.7   100.0  23.08  3276    2346.0  2375.1  73.3

24.52  3360  850.0  774.2  4.8   24.88  784.0  1009.8   2351.7   100.0  25.26  3381    2346.0  2340.0  74.9

26.70  3444  850.0  784.0  4.8   25.98  774.2  1009.8   2340.0   100.0  26.34  3444   2346.0   2340.0  74.9

27.78  3507  850.0  788.9  4.8   27.06  779.1  1009.8   2351.7   100.0  27.42  3486   2346.0   2351.7  75.7

28.88  3549  850.0  803.6  4.8   28.16  793.8  1009.8   2375.1   100.0  28.52  3528   2346.0   2386.8  78.5

29.96  3612  850.0  823.2  4.8   29.24  813.4  1009.8   2410.2   100.0  29.60  3591   2346.0   2421.9  83.7

31.04  3654  850.0  818.3  4.8   30.32  818.3  1009.8   2433.6   100.0  30.68  3633   2346.0   2433.6  88.9

32.12  3696  850.0  833.0  4.8   31.40  818.3  1009.8   2433.6   100.0  31.76  3675   2346.0   2433.6  93.2

Modificat de skipy 75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

skiky,

 

daca ti-ai da osteneala sa citesti putin pe aici ai gasi mai mult ca sigur cum se posteaza un log ori in cel mai rau caz un print-screen, nu este de ras sau de criticat dar este trist ca cineva trebuie sa explice de 1000 de ori acelasi lucru  si astfel lucrurile importante se pierd printre aceste explicatii care nu au nici o legatura cu logurile si interpretarea lor.

 

Mai mult daca inca nu ai descoperit ca rezolvarea problemei tale personale nu se gaseste in ultima postare, incerca sa citesti putin si vei descoperi ca valoarea MAF ului masurat nu trebuie sa scada sub valoarea MAF specific cand motorul trece de 3000 rpm.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladoi.andrei

Salutare baietii, 

 

Astazi, dupa ce am intrat pe autostrada, am calcat-o tare pe coada pe doamna masina din dotare, si mi-a dat un pic in nas (a smucit), dupa care a aparut engine fault workshop. Dupa ce am oprit-o/pornit-o mergea normal. Mentionez ca e a 3-a oara in decurs de 2 ani jumate cand face asa. 

Va scriu si eu log-ul mai jos. 

 

16618 - Boost Pressure Regulation 
            P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 130
                    Mileage: 153400 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 16:27:01
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 3104 /min
                    Text:    416    Nm            
                    Speed: 106.0 km/h
                    Text: 68.4    %               
                    Voltage: 14.01 V
                    Text:   2441    hPa           
                    Text:   2929    hPa   
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

vezi cum se face un log pe turbina si posteaza aici,din eroare reiese ca turbina face overboost posibil sa iti agate geometria,la tine presiunea specifica este 2441mbar iar turbina face 2929mbar,deci turbo jos si curatat ptr.ca o sa ti se intample din ce in ce mai des sa iti dea in nas,dar inainte de asta poti verifica furtune de vacuum,electrovalva N75 si MAP-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! In seara asta am facut 2 loguri la sfaturile lui Rune legat de EGR sau MAF. Din ce vad eu in log s-ar parea ca MAF ul e cam obosit sau prea in forma dar as vrea sa imi confirme cineva care se pricepe ca sa fiu ceva mai sigur daca ar trebui schimbat sau nu. Mi se mai misca acul la relanti e posibil sa fie tot MAF ul de vina sau altceva gen G62? Am facut print screen, altfel nu am reusit.
Multumesc anticipat!

post-37332-0-83116900-1396213289_thumb.p

post-37332-0-42673000-1396213367_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maful e chiar foarte bun. Turbo, e bun, nu foarte, doar bun. Te referi la acul turometrului?Sau la cel al temperaturii lichidului de racire?Daca te referi la cel din urma atunci da, G62 poate fi vinovat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fluctuatiile la relanti sunt la turometru.Coboara de la 903 la 826 rpm sau ceva de genul. Si pe langa astea cand accelerez normal nu blana de la 1800 pana pe la 2200 rpm "sughita"/urca treptat in turatii dupa care merge normal. Sughiturile astea au aparut dupa ce am curatat EGR-ul si am pus garnitura de metal intre valva EGR si conducta cea care duce la admisie. Voi schimba garnitura maine ca am facut comanda pe original si  sper sa nu mai mearga asa aiurea.
Deci maful spui ca merge bine!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CRL  nu era vorba de 2 loguri oarecare ptr maf si turbo  ci era vorba de 2-3  loguri  Basic Setings 003  si 011, si Log in mers 003, 010, 011, acestea fiind logurile standard ptr identificarea unei probleme EGR MAF Turbo

 

Ar fi bine sa mai faci un log in mers 003 010 011 sa vedem dupa curatare ce e cu maful, si poate un BS 003 sa fii sigur ca EGR ul deschide/inchide corect.

Deoarece geometria  nu blocheaza singura asa fara nici un motiv, si motivul e mai mereu MAF/EGR.

 

Cand tu sustii ca  "Din ce vad eu in log s-ar parea ca MAF ul e cam obosit"  pe ce te bazezi , sa ne spui si noua ......doar asa informativ.

 

Eu zic pune mana si citeste ce semnifica Basic Setings 003 011, citeste cum se posteaza un log , si apoi poate .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat geometria, nu agaţă, EGR funcţionează bine. Mi s-a recomandat scurtarea tijei cu 2 ture! Păreri?

post-27995-0-17745400-1396253068_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine a decis ca EGR ul functioneaza corect !! aceiasi persoana care a recomandat si scurtarea tijei cu 2 ture??

 

Pentru a fi sigur ca EGR ul  functioneaza corect  fa un Log  Basic Setings 003, si pentru a fi sigur ca geometrie nu agata fa un Log Basic Setings 011, si pana nu ai aceste 2 loguri nu te atinge de tija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine a decis ca EGR ul functioneaza corect !! aceiasi persoana care a recomandat si scurtarea tijei cu 2 ture??

Pentru a fi sigur ca EGR ul functioneaza corect fa un Log Basic Setings 003, si pentru a fi sigur ca geometrie nu agata fa un Log Basic Setings 011, si pana nu ai aceste 2 loguri nu te atinge de tija.

Ok, o să fac și astea două și revin cu logurile. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log in mers am facut. Presupun ca celălalt log trebuie facut.basic settings 003 si 011 e pe loc sau cum? Legat de maf credeam ca acesta trebuie sa plece de la 850 in sus si el a sărit de la 421direct la 1249 si de asta am crezut ca e maful de vina. O sa iau ca pe un sfat desi nu e nevoie sa fim ironici. Multumesc de răspuns!

Modificat de crl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CRL  daca nu ai certitudinea  ca EGR ul functioneaza 100% corect nu ai ce sa spui despre MAF, sau nu vei reusi sa interpretezi MAF ul cu ajutorul VCDS ului.

 

Nu inteleg de ce multi iau drept ironic, nu e deloc ironic CRL e pura realitate si aceste probleme sunt dezbatute zi de ei pe aici  si zi de zi apar useri cu identic aceleasi intrebari....

 

 

UIte din nou intrebi ca un.....003 si 011 e pe loc sau cum?  si din nou iti raspund "ironic"   ce ar fi daca ai citi nitel in urma ce semnifica ???  si daca citesti vei gasi  si ca 850 mg/str  e valoarea la WOT

"

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 CRL  si axxa84

 

Cand aveti timp cititi postarea lui vadyk2001  in acest topic # 6146  si puteti vedea un user care inainte de posta s-a informat, si astfel nu exista ironii, timp pierdut si poate duce rapid la rezolvara problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva cu o parere referitoare la log urile din postul 6298 pagina 315?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CRL si axxa84

Cand aveti timp cititi postarea lui vadyk2001 in acest topic # 6146 si puteti vedea un user care inainte de posta s-a informat, si astfel nu exista ironii, timp pierdut si poate duce rapid la rezolvara problemei.

Dragul meu rune, țin să-ți aduc la cunoștință că și eu am curățat egr. Nimic schimbat. Am dat bani să-l anuleze și din soft. Nimic schimbat. Am acceptat să-mi lungească tija cu o tură. A mers mai bine 2 luni. Acum iar face și acum după capul lor trebuie să schimb injectoarele pt că "motorul scapă prea multe gaze arse". Tu în locul meu cât ai mai accepta să fii rupt de bani cu lucruri care nu-ți oferă rezolvare? Eu sunt de acord să plătesc dar după ce faci treaba trebuie să fie bine. Nu faci teste că mecanic pe banii mei. Și atunci apelezi la ce experimentați pe forum. Tu mi ai spus ieri sau nu știu când să verific egr și geometrie ceea ce tocmai făcuseră vreo 2 mecanici pe bani. Ce ar trebui să fac? S-o iau razna poate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva cu o parere referitoare la log urile din postul 6298 pagina 315?

 

in primul rand trebuie sa iti spun ca  eu personal consider important ca un log sa fie pornit de la 1500 rpm deoarece astfel se vede daca EGR  ul  inchide in timp util, se vede daca turbo intra corect la  -+1700 rpm, deci cum ai inceput tu logurile la dupa 2000 rpm  sunt anumite informatii ce nu se mai vad in log...

 

 

In primul rand la motorul tau nu prea am reusit sa identifica ce tip de EDC ai, dar banuiesc  ca este EDC 15

 

Primul lucru bizar la  mototul tau este ca valoarea MAF specific, care la WOT trebuie sa stea fix la 850 mg/str, la tine variaza  ceea ce ma duce cu gandul la  cablajul  debimetrului, verifica cablurile , contactele tot ce tine de alimentarea debimetrului, si in momentul cand ai valoarea  constanta de 850  la wot inseamna ca ai rezolvat problema.

 

Un alt lucru care mi se pare putin bizar este valoarea Ciclului  actuatorului turbo  care arata cam putina miscare, comportamentul la wot trebuie sa fie cam asa:  la intrarea in WOT arata o valoare de 19%   in  primele 5 sec de WOT valoarea trebuie sa ajunga undeva la 80 %  si apoi sa scada  osciland intre 40-60% .

 

Deci trebuie sa controlezi ce este cu  actuatorul / geometria turbo  posibil sa fie putin blocata.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!