Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Are cutie DSG.Daca da wot maxim la 1700/1800 rpm cutia ai schimba treapta inferioara.Adi,cand ai timp,refa log-ul cu acceleratia 100% apasata si posteaza-l

 

La cutia DSG se face logul pe modul manual si nu ai nicio problemă, adică nu retrogradeaza treapta.

 

Am facut completarea ca poate sunt utilizatori de DSG care au intampinat probleme in efectuarea unui log din acesta cauza.

 

Regards!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am DSG,si te asigur ca la 1700-1800 rpm cu wot maxim iti retrogradeaza treapta indiferent ca esti pe D ,S, Tiptronic sau de pe padele.Am probat asta de minim 15 ori.Poate doar daca motorul e foarte obosit si urca greu in turatie.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am DSG si am facut mai bine de 15 loguri fara a-mi retrograda.

 

Sau masinile (in functie de an/motorizare/etc) se comportă diferit sau interpretăm greşit termenul "WOT". Poate cand spui WOT te referi la apăsarea fizică a pedalei pana la atingerea "podelei" astfel incât se se activeze senzorul de kickdown...? Si in cazul asta e adevărat că maşina retrogradează chiar si pe modul manual.

 

Eu atunci cand fac logul apăs acceleratia la fund dar fara sa ating senzorul de kickdown. Vcds îmi arată 100% acceleratia în loguri facute dupa metoda prezentata.

 

Atasez si un log facut cu WOT 100% incepand de la aprox 1500 rpm in tr 4. 

 

 

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul meu in postul 6060 e cu dsg pe D incepand de la 18xx. Treapta a 3 a, nu a retrogradat.

Modificat de piny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_ciurariu

saptamana asta am sa repet acest log cu pedala la fund

deocamdata va multumesc pt raspunsuri

revin cat de curand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Se poate sa intre turbina in limp mode doar cand fac kick down? Cel putin asa se manifesta la mine, in rest pot sa o duc la rosu fara probleme dar sa nu accelerez brusc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Eu nu iti spun pt.ca sunt Stelist,si totusi..raspunsul e Da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc pentru raspuns dar te rog sa ma luminezi mai mult daca poti trece peste faza cu microbul fotbalistic. :) Este vreun senzor care lucreaza eronat? Am facut log in mers pe la 3500 rpm si a iesit totul bine. Mentionez ca patesc asta de obicei in D cand o calc brusc pentru prima data de la pornirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Trec peste faza cu microbul(a fost doar o gluma) ai putea sa pui logul aici ca sunt destui colegi care te ar putea lamurii,

Daca TU spui ca logul e ok,atunci mie nu imi ramane decat sa presupun ca logul nu e facut cum trebuie(pedala la fund pe romaneste)

Nu am inteles ce inseamna "pe la 3500 ture",

Posibil sa iti taie puterea altceva(cutia/uleiul rece din ea)si sa ai impresia ca intra turbina in limp mode(teoretic ai avea eroare la scanare cu deviatie negativa/pozitiva,daca ar fi turbina)

Fara un log sunt doar presupuneri mai ales ca ai adaugat elemente noi dupa primul tau post.

Zi buna.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3500 rpm am tinut-o constant in viteza III in M iar cel care avea testerul monitoriza evolutia turbinei dar cum nu prea ma pricep la log-uri, l-am lasat pe el sa imi spuna daca apare ceva dubios si imi tot spunea ca este totul ok. Este posibil sa fi fost si el pe langa problema si sa nu stie ce sa urmareasca. Nu inteleg de ce pot merge constant cu 4000 de rpm dar daca o accelerez brusc la viteza mica imi intra in limp mode. Merci oricum pentru raspunsuri si o zi placuta in continuare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Precum banuiam logul nu a fost facut cum trebuie.

Grup 010,011,013 din mers pe manual cu ajutorul vdcs incepi sa faci logul de la 1500 ture pana la 3500/4000 cu pedala apasata pana jos, apoi ii dai save si il pui aici.

Mai mult ca sigur cel ce la facut nu a stiut cum se face,dar daca cauti pe forum gasesti explicatia exacta.

Limp mod se produce cand presiunea este mai mare(din diferite motive) iar calculatorul in momentul ala trece in mod de avarie motorul(explicatie pe romaneste)

Logul este sfant,pana nu reusesti sa postezi unul,nimeni de aici nu te poate ajuta.

Seara faina.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa reusesc saptamana asta sa fac un log ca lumea. Multumesc mult, o seara frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF-ul are un sistem de functionare simplu:

Un fir metalic este mentinut la temperatura constanta de curentul electric care il strabate. Modificarea fluxului de aer care inconjura firul metalic duce la modificarea temperaturii. Curentul electric necesar pentru readucerea firului metalic la temperatura initiala este direct proportionala cu fluxul de aer admis.

Practic senzorul (firul sau filmul metalic) este supus la variatii de temperatura frecvente. Odata cu refacerea diametrului de admisie, creste debitul de aer si respectiv curentul care "traverseaza" senzorul. In cazul in care MAF-ul este "obosit" aceste varfuri de curent ii pot fi fatale.

Principala cauza a imbatranirii senzorului o reprezinta "contaminarea" cu praf si alte impuritati chimice. Totodata variatiile bruste de curent necesare mentinerii temperaturii duc la arderea senzorului (datorita spike-urilor termice).

De cele mai multe ori curatarea nu a adus imbunatatiri de durata (prelungind foarte putin "agonia". Este drept ca datorita lipsei de informatii referitoare la compozitia chimica si la dinamica fluxului de aer in jurul senzorului, nu exista inca o procedura verificata de intretinere a MAF-ului (abia acum exista un studiu in desfasurare).

Un alt element important in determinarea "duratei de viata" a MAF-ului este firma producatoare (Bosch sau Pierburg) cele Bosch avand rata de cadere cea mai ridicata.

Acesta este o valoare!!...dar cine mai citeste asa ceva.

 

nu e mai simplu o balaceala cu spray frana si o suflata la pistol...oare acesta sa fie procedura de intretinere a MAF ului de care vorbea Andi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor.

Oare ce a mai rezolvat colegul nostru Bert???pt ca a promis ca posteaza rezultatul aflat in reprezentanta.

Pt.Rune

In 2003 multi de pe aici nu stiau"ca masinile merg cu motorina"(vorba cuiva,nu e a mea,dar...mare dreptate are).

De maf-ul lui Bert nu cred ca m ai e cazul sa discutam m ai ales dupa ce la suflat cu aer.

Zi frumoasa tuturor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate arunca cineva un ochi ,e vb de un ASV pe octavia din 2003 cu 120k la bord , cateodata intrerupe putin intre 2800 si 3000 rot /min .MS!

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

emilvef

Intreruperea poate fi de la un EGR putin blocat...

 

Dar logul tau arata 2 lucruri:

 

1. Maf-ul e gata

2. Geometria variabila trebuie curatata.

 

Informatii gasesti  daca citesti postari mai vechi la discretie  asa ca nu mai intru in amanunte.

 

O zi buna

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Back! Dupa o igienizare a blocului de valve (mai exact a pozitiei 4) am pus la loc furtunasul in capul egr-ului si surpriza: chiar si dupa cativa km, cu antigelul la 90 grade, motorul  nu se mai ineaca, masina trage, merge, nu mai scoate fum deloc. Merge bine bine. Blocul de valve a scapat banuiesc, din moment ce e totul in regula. Zilele acestea o sa fac un log sa vedem daca e vreo diferenta..inca nu sunt lamurit cu MAF-ul (parca tot se misca precum o batrana)  :dry:

Acum 2 intrebari:

1. Daca gasesc pe cineva cu un golf 5 1.9TDI, iau maf-ul, il pun la mine, din prima 100 metrii trebuie sa simt o diferenta (sau mai trebuie calibrat - citisem pe aici ca se calibreaza singur dupa vreo 30-40km)?

2. Se ofera careva sa testam un MAF?   :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un log facut cu MAF tau ar fi bun,asa...doar presupuneri.

Zi frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

1. Daca gasesc pe cineva cu un golf 5 1.9TDI, iau maf-ul, il pun la mine, din prima 100 metrii trebuie sa simt o diferenta (sau mai trebuie calibrat - citisem pe aici ca se calibreaza singur dupa vreo 30-40km)?

 

 

nu trebuie sa calibrezi nimic..... merge direct, e plug and play.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificat de lucianms
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ocazia unui drum mai lung am reusit sa fac un log mai lung pe autostrada. Primele 3 wot sunt pentru treapta 3 urmat de 4 wot pt treapta 4. Astept parerile voastre..

log1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dadu

Geometria!

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, as vrea sa vad parerea voastra.Eu sunt destul de nou in domeniu.

 

Am si eu un B6 2006 si cand cresc in orice trepta as fi peste 3000 rpm apare un bec care semnifica:"check engine''.Motorul nu mai accelereaza cu pedala la fund si ca sa mai accelerzi trebuie sa pornesti din nou motorul.

De fiecare data acelasi lucru...Mai e o chestie, consuma 1/2 stilca de ulei la 1000 km.Mecanicul zice ca nu pierde..Am masina asta de 6 luni si deja am investit 100 de  euroarrow-10x10.png..

 

Multumesc,

Astept parerile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!