Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salutare.

Un mare semn de intrebare pentru mine :) passat 1.9 tdi 131 hp

Catre ce sa ma indrept ?

Turbina a fost verificata, curatata geometria .......

Furtunele de vaccum verificate si sunt ok

Test pe turbina, egr, .......   ok

Debitmetru pare ca e defect dar am facut loguri cu 3 debitmetre si tot asa.

attachicon.giflog passat.xls

Deja sunt in ceata

Sa fie problema cu senzorul MAP ? acolo vad ca mai mult de 65% nu urca

 

Un sfat ar fi bine venit

Multumesc

Daca zici ca furtunasele vacuum au fost verificate atunci ori e n75 obosit ( e posibil sa aiba si o gaurica in membrana de cauciuc din interior si sa scape putin vacuum pe acolo ) ori tija turbinei a fost dereglata accidental la curatarea /demontarea turbinei.

Valoarea mica la MAF (debitmetru) o ai din cauza presiunii mai mici in turbina.

Daca nu a fost umblat la tija turbinei (inca are sigiliul intact) atunci ar trebui sa faci o proba cu o alta electrovalva n75. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare.

Un mare semn de intrebare pentru mine :) passat 1.9 tdi 131 hp

Catre ce sa ma indrept ?

Turbina a fost verificata, curatata geometria .......

Furtunele de vaccum verificate si sunt ok

Test pe turbina, egr, .......   ok

Debitmetru pare ca e defect dar am facut loguri cu 3 debitmetre si tot asa.

attachicon.giflog passat.xls

Deja sunt in ceata

Sa fie problema cu senzorul MAP ? acolo vad ca mai mult de 65% nu urca

 

Un sfat ar fi bine venit

Multumesc

Daca zici ca furtunasele vacuum au fost verificate atunci ori e n75 obosit ( e posibil sa aiba si o gaurica in membrana de cauciuc din interior si sa scape putin vacuum pe acolo ) ori tija turbinei a fost dereglata accidental la curatarea /demontarea turbinei.

Valoarea mica la MAF (debitmetru) o ai din cauza presiunii mai mici in turbina.

Daca nu a fost umblat la tija turbinei (inca are sigiliul intact) atunci ar trebui sa faci o proba cu o alta electrovalva n75. 

 

schimba filtrul de aer si incearca sa mai strangi pini mufei de la debimetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut incercare fara filtru de aer si aceeasi poveste

Pini mufei poate.

O sa incerc si cu alta electrovalva n75 desi pe tot parcursul pedelai la fund turbina are valoarea actuala la fel ca specificatia. La testul de turbina este diferenta de 160 intre on si off si cred ca nu ar influenta chiar asa de mult.

Inca o dilema ar fi ca turbina tocmai ce a fost la o firma de reparatii turbine unde a fost verificata chiar si echilibrarea dinamica, reglata tija acuatorului .......... tot ce se putea. SI dupa asta masina face la fel. Deci cred ca turbina cade din schema.


 

"Valoarea mica la MAF (debitmetru) o ai din cauza presiunii mai mici in turbina."

 

 

Crezi ca valoarea 2316-2340 ar fi o presiune mica in turbina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut incercare fara filtru de aer si aceeasi poveste

Pini mufei poate.

O sa incerc si cu alta electrovalva n75 desi pe tot parcursul pedelai la fund turbina are valoarea actuala la fel ca specificatia. La testul de turbina este diferenta de 160 intre on si off si cred ca nu ar influenta chiar asa de mult.

Inca o dilema ar fi ca turbina tocmai ce a fost la o firma de reparatii turbine unde a fost verificata chiar si echilibrarea dinamica, reglata tija acuatorului .......... tot ce se putea. SI dupa asta masina face la fel. Deci cred ca turbina cade din schema.

 

"Valoarea mica la MAF (debitmetru) o ai din cauza presiunii mai mici in turbina."

 

 

Crezi ca valoarea 2316-2340 ar fi o presiune mica in turbina ?

se vedea pe log daca N75 nu era ok,cred ca il schimbi de pomana,acuma nu stiu exact daca la tine sub carcasa filtrului exista o electrovalva cu un furtun poti verifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut incercare fara filtru de aer si aceeasi poveste

Pini mufei poate.

O sa incerc si cu alta electrovalva n75 desi pe tot parcursul pedelai la fund turbina are valoarea actuala la fel ca specificatia. La testul de turbina este diferenta de 160 intre on si off si cred ca nu ar influenta chiar asa de mult.

Inca o dilema ar fi ca turbina tocmai ce a fost la o firma de reparatii turbine unde a fost verificata chiar si echilibrarea dinamica, reglata tija acuatorului .......... tot ce se putea. SI dupa asta masina face la fel. Deci cred ca turbina cade din schema.

 

"Valoarea mica la MAF (debitmetru) o ai din cauza presiunii mai mici in turbina."

 

 

Crezi ca valoarea 2316-2340 ar fi o presiune mica in turbina ?

Nu e mica dar oricum nu e cat specified. Am scris mai sus "presiunea mai mica". 

@gctivalentin: spune-ne tu cum trebuie sa arate intr-un log, un n75 bun. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robert,

Poti face un BS 003?

Si eu sunt de parere ca turbo este destul de ok.

Ce poti spune despre EGR.?

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca da.

Fac maine si il pun. Te gandesti ca ma influenteaza EGR ?

L-am verificat cu pompa de vaccum si in timp ce merge motorul in relanti cand e deschis la maxim il cam ineca pe motor.

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In logul facut la turbo , cand pui in grafic, linia pres masurata urmareste destul de frumos linia specificata, singurul lucru e ca face putin zig zag si acest fenomen apare ori daca e maf ul e uzat ori daca geometria e incarcata.

Acum turbo te cred ca e facut bine...se vede, 150 mbar diferenta on/off e super, maf ul zici ca e bun....cablurile ce alimenteaza maful ai certitudinea ca sun ok?

In disperare sa vedem ce face egr ul cu un log BS003....si daca poti fa si un BS 011 poate ne scapa ceva la turbo.

Robert si mai fa si niste printscreen uri cu ceva canale..cine stie de unde sare....

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Am facut incercare fara filtru de aer si aceeasi poveste

Pini mufei poate.

O sa incerc si cu alta electrovalva n75 desi pe tot parcursul pedelai la fund turbina are valoarea actuala la fel ca specificatia. La testul de turbina este diferenta de 160 intre on si off si cred ca nu ar influenta chiar asa de mult.

Inca o dilema ar fi ca turbina tocmai ce a fost la o firma de reparatii turbine unde a fost verificata chiar si echilibrarea dinamica, reglata tija acuatorului .......... tot ce se putea. SI dupa asta masina face la fel. Deci cred ca turbina cade din schema.

 

"Valoarea mica la MAF (debitmetru) o ai din cauza presiunii mai mici in turbina."

 

 

Crezi ca valoarea 2316-2340 ar fi o presiune mica in turbina ?

Nu e mica dar oricum nu e cat specified. Am scris mai sus "presiunea mai mica". 

@gctivalentin: spune-ne tu cum trebuie sa arate intr-un log, un n75 bun. 

 

exact ca la tine,poate un 70% ar fi mai ok,dar nu e rau,incearca ce a zis Rune 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gctivalentin   : invata sa dai "quote" la posturile care trebuie si invata sa citesti cine, ce scrie. 

Intrebarea cu n75 eu ti-am pus-o...nu Robert. 

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V-as ruga daca poate cineva sa-si dea o parere despre logul urmator, e vorba de un VW Caddy 2006 1.9TDI 55kw care intrerupe in mers ocazional.

LOG-0i1-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In logul facut la turbo , cand pui in grafic, linia pres masurata urmareste destul de frumos linia specificata, singurul lucru e ca face putin zig zag si acest fenomen apare ori daca e maf ul e uzat ori daca geometria e incarcata.

Acum turbo te cred ca e facut bine...se vede, 150 mbar diferenta on/off e super, maf ul zici ca e bun....cablurile ce alimenteaza maful ai certitudinea ca sun ok?

In disperare sa vedem ce face egr ul cu un log BS003....si daca poti fa si un BS 011 poate ne scapa ceva la turbo.

Robert si mai fa si niste printscreen uri cu ceva canale..cine stie de unde sare....

Revin din nou :)

Log cu EGR LOG-01-003-xxx-xxx EGR.xls

Log cu Turbo LOG-01-011-xxx-xxx Turbo.xls

Cateva PrtSc cu parametri in relanti

post-572-0-17434200-1393611313_thumb.jpgpost-572-0-74934200-1393611326_thumb.jpgpost-572-0-12079300-1393611336_thumb.jpgpost-572-0-07470500-1393611348_thumb.jpgpost-572-0-58395100-1393611355_thumb.jpg

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr ul  nu inchide chiar asa frumos, deci o degripare a axei valvei EGR  , si geometria arata putin infranata poate intre timp sa incarcat din nou, poate ca pre inceput ajunge sa demontezi tija geometriei, fara sa ii modifici lungimea, si sa verifici prima data daca merge usor de la un capat la altul , daca e putin infranata misc-o de la un capat la altul a cursei pana isi da drumu si merge usor.

Eventual pune niste vaselina de cupru  de jur imprejurul  parghiei geometriei acolo unde intra in turbo.

 

 

In rest in celelante canale de masurare mi se par foarte in ordine..

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok

Multam de sfat

O sa curat EGR bine si verific inca o data si geometria si mai vb dupa aceea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V-as ruga daca poate cineva sa-si dea o parere despre logul urmator, e vorba de un VW Caddy 2006 1.9TDI 55kw care intrerupe in mers ocazional.

DAca intreruperea apare undeva pe la 1900  2000 rpm atunci e egr ul =  verificare demontare curatare.

 

Normal un log se face apasand acceleratia la maxim  dupa ce ai mers un moment constant la 1500, deoarece  in momentul cand apesi acceleratia EGR ul primeste  comanda sa inchida, si acest lucru se vede destul de bine intr-un log.

 

E daca tu incepi logul  de la 1760 rpm nu vei mai vedea eroarea de functionare cauzata de un EGR ce inchide tarziu datorita mizeriei/depunerilor.

 

Dupa ce vad eu in logul  executat de tine imi dau seama ca turbo are un laag  frumusel pana turbo  ajunge la 2500 rpm.

 

E combinand chestia cu intreruperea si laagul la accelerare asi incepe cu demontarea EGR ului si curatare /degriparea lui, apoi daca chestia cu intreruperea persista incerca sa pui  inainte de intrarea tubului de gaze un EGR o garnitura cu caura de 8-10 mm, este o masura folosita de   garajele VW  ptr a reduce putin rata EGR ului.

 

Bafta

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Rune pentru raspunsul prompt, daca refac log-ul dupa cum mi-ai spus, e posibil sa apara si alte probleme?Celelalte valori inregistrate in log sunt bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cand intrebi despre celelante valori daca sunt in ordine, mai mult ca sigur te referi la MAF  si Turbo.

 

Maf ul ptr a recunoaste daca este bun sau a trecut de prima tinerete, trebuie sa te uiti la valoarea masurata MAF  cand motorul trece de 3000 rpm, si acesta valoare nu trebuie sa  scada sub 850-900mg/str.

 

Despre turbo  pot spune ca valorile cycle dudy (N75)  sunt putin cam prea pprea liniare, si acesta este un indiciu ca geometria variabila este franata de depunerile ce calamina din turbo.

In cazul tau , avand un ECU 16 comportamentul  cyclului N75  ar trebui sa arate cam asa ceva inainte de a pleca in WOT  o valoare de 90%  apoi la accelerarea brusca  valoarea scade in primele 5 sec pana la 20%   apoi  cand masina este in mers constant  valoare se misca intre 40-60% ,  si cand accelerezi  scade spre 20%  , si in momentul cand la accelerare brusca  valoare scade pana la 5%   si inregistreaza cateva  valori de 5 consecutive  ECU intre in modul de avarie ptr a proteja turbo .

 

Ar mai fi multe de explicat  , dar daca citesti postari mai vechi vei gasi informatii indeajuns, acest fenomen care a aparut la tine este ceva specific tdi  deci la 100000 km  trebuie sa te gandesti la o verificare a MAFu lui  eventual schimbare,  demontare egr  curatare /degripare / verificare, turbo  cel putin  demontarea tijei geometriei , fara a modifica lungimea ei!!,  si verificarea starea geometriei variabile  daca este infranata incerci sa o eliberezi prin miscari dintr-un capat al altul al geometriei ( sfanta este demontarea si curatarea mecanica...)

 

tdi urile sunt motoare reusite dar datorita normelor de poluare au acest sistem de recirculare al gazeleor care necesita  o atentie deosebita deoarece poate calamina/bloca mecanismul complex al geometriei variabile.

 

Pe scurt  curatre EGR  si verificare/deblocare geometrie sunt foarte binevenite ptr prelungirea vietii motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc din nou pentru suport, a fost desfacut EGR-ul astazi intr-un service si m-am speriat ce a curs din el, dupa ce au curatat totul foarte bine cu un spray pot sa spun ca se simte o imbunatatire.Curatarea geometriei turbinei trebuie facuta la un atelier specializit sau orice service poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

o mica problema a aparut azi in mers, a inceput sa palpaie bobina portocalie :)

 

am mai cautat pe net, si am gasit doar daca e impreuna cu ceva la turbo, ceea ce mie nu mi-a dat nicio eroare

poate ma puteti ajuta cu o parere?

merci frumos

 

logul:

   Address 01: Engine       Labels: 03G-906-018-BMN.clb

Control Module Part Number: 03G 906 018 DK    HW: 03G 906 018 DK

  Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.2 G    0432

           Software Coding: 0050072

            Work Shop Code: WSC 10164 599 58504

                      VCID: 71E3CB1D68B23B1

1 Fault Found:

005214 - Mass Air Flow during Regeneration too Low

               P145E - 006 -  - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 5

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 40

                    Mileage: 130891 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 17:42:43

             Freeze Frame:

                    RPM: 1760 /min

                    Torque: 24.0 Nm

                    Speed: 42.0 km/h

                        0.00 %

                        11.31 %

                    Mass Air / Rev.: 321.6 mg/str

                    Mass Air / Rev.: 566.8 mg/str

Readiness: N/A

 

 

Te paraseste debitmetrul de aer.

 

 

asa ma gandeam si eu. mai astept un pic sa vad daca mai face, sau daca mai apare si alta eroare. altceva teoretic nu prea ar pute fi, nu?

am gasit pe net ca daca da si ceva o eroare la turbo pot fi tot felul de alte valve?

merci

 

 

Nu cred ca e problema de MAF. Mai degraba EGR si/sau V157 (Intake manifold flap) nu lucreaza bine. Cele 3 componente depind una de alta si au rol important in regenerare DPF.

 

 

pai si nu ar fi dat eroare pe una din astea ? de ce da de maf?

 

 

Eroarea nu spune ca MAF este defect, ci ca fluxul de aer masurat de MAF in timpul regenerarii este mic. Asta se vede si la sfarsitul detaliilor erorii.

 

 

si asta e adevarat...

si atunci? ce sa fie?

 

 

daca debimetru are mai mult de 100000km  este mai simplu sa il inlocuiesti decat sa il diagnostichezi.

 

MAF ul masoara pur si simplu cat trece prin el!!  deci MAF ul nu poate decide cat aer intra in motor!!

 

Daca prin MAF trece mai putin decat trebuie atunci intrevin  alte chestii precum : galerie incarcata/obturata,  EGR defectuos etc

 

Bafta

 

 

pai ce spui tu se bate cap in cap. intai zici sa inlocuiesc debitmetrul (care costa in jur de 4 mil totusi, deci nu e chiar "simplu"). si pe urma zici ca de fapt ar fi altceva de vina?

eu ce mai cred? :))

 

 

Ar trebui sa vezi cum si cat lucreaza V157. Poate nu face cursa completa.

 

 

v157 este cea de sub egr?

in primavara lui 2013, cand am luat masina, le-am curatat pe ambele, nu pareau sa fie probleme

 

 

deci acest tip de defectiune incepe cu scaderea valorii MAF ului apoi  incarcarea EGR ului /galeriei  si se termina cu blocarea geometriei turbo.

 

Eu zic sa nu crezi deoarece asta se face in biserica , eu zic sa mergi la cineva competent si sa il lasi pe el sa decida.

 

 

Parerea mea este identica cu a lui cuiuda.

Este posibil ca valva EGR sa nu se inchida complet la regenerare sau clapeta de admisie sa nu aiba cursa completa. Primul suspect cred ca este clapeta de admisie, care trebuie sa se inchida/deschida complet. De asemenea, verifica si teava de EGR care uneste racitorul EGR si supapa

La oprirea motorului nu scutura?

 

 

clapeta este cea de sub egr?

nu stiu unde este racitorul egr-ului. egr-ul vine fixat intre acel corp care eu grd ca este acea valva/clapeta de care vorbiti voi si galeria de admisie.

mai are doar o teava metalica groasa cam de 1-2 degete care vine de sub motor, teava care a fost, de asemenea, inlocuita primavara trecuta, am reusit eu sa o rup cand am dar jos egr-ul :))

nu scutura la oprirea motorului. si vad ca azi eroarea nu a mai aparut in mers, am sters-o aseara. poate nici nu o fi incercat sa regenereze, e adevarat

merci

 

 

Da, ai identificat corect toate componentele in discutie (clapeta admisie si teava).

Eroarea nu ti-a mai aparut deoarece nu s-a mai incercat o regenerare. Eroarea ti-a aparut cand s-a incercat regenerarea. ECU astepta o anumita cantitate de aer aspirata, iar ea, potrivit MAF-ului, a fost semnificativ mai mica. Acum cauzele pot fi cele de mai sus

 

 

atunci nu am altceva de facut decat sa astept sa regenereze iar, sa vad daca mai e vreo problema

a, sau sa dau o regenerare fortata in weekend, ca e mai usor de lucrat ziua :)

 

poate avea cumva legatura cu motorina proasta? de cand am bagat ultima oara, am simtit mici ezitari la motor, de-abia sesizabile

 

merci

ok,a mai trecut ceva timp, situatia este aproximativ la fel, adica: acea eroare acum apare cam la fiecare drum, cand apare computerul taie puterea un pic la motor (se simte), cred ca trece pe valoare default la maf. dupa mai multe erori de-astea (mai multe drumuri) se aprinde si becul portocaliu care seamana cu un motor, care nu se mai stinge, decat cand il resetez cu vcds-ul. alta eroare nu mai apare. am dat azi jos furtunul de sub clapeta de admisie si am verificat-o. este deschisa la maxim. cu motorul oprit se poate misca cu mana. cand pornesc motorul ramane deschisa, dar nu o mai pot misca, cred ca o tine ceva deschisa. cand opresc motorul, vreo 15-20 de sec se aude un tiuit de la motor (se auzea intotdeauna, si inainte de probleme, si nu stiam eu ce e). cand se opreste acel tiuit, se poate misca iar clapeta, inainte, nu. pe vcds clapeta zice ca e ok, si sta mereu deschisa la 95-96% cand accelerez, sau orice as face. ar trebui sa fie vreodata inchisa? nu am verificat daca se misca atunci cand accelerez cu turbo scos, nu avea cine sa imi accelereze.

cam atat. vreo idee?

merci frumos

p.s. regenerarea cred ca s-a facut, pe vcds scrie incarcare 0%. am fost si la drum lung, eroarea/taierea de putere tot apare.

Modificat de cobrax2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Back! Masina din semnatura, motor 52.000 km, BXE, turbina curatita ieri - sfatul unor colegi de pe forum dupa postarea unui log cam acum 2 saptamani. Merge frumos, nu mai taie pedala, trage mai bine, dar parca ma asteptam la ceva mai mult. Precizez ca aveam o problema foarte aiurea, masina ramanea fara "putere"incat nu puteam pleca de pe loc. Am constat ca e o problema la blocul acela de valve (vacum, e pus pe langa pompa de frana), si tot timpul egr-ul era actionat. Imi dadea fum la greu, si masina nu putea pleca de pe loc in unele situatii. Acum am scos furunasul acela din capul egr-ului, l-am obturat iar maine o sa schimb blocul de valve.  Problema e ca masina nu trage cum trebuie, mi se pare ca e grea. 

PS: catalizatorul l-am curatit, admisia ieri (era cam curata, la 50.000km...). Va rog sa imi spuneti si mie ce reiese din logul acela, daca e vreo problema cu debitmetrul de aer. Multumesc

post-49076-0-19566100-1393745342_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bert,

Valoarea debimetrului nu trebuie sa scada sub 850-900 mg/str dupa ce motorul trece de 3000rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si legat de acel overboost de ~300 mbar, nu are legatura cu faptul ca o fi obosit N75/filtru infundat/furtun catre filtru infundat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rune : pai si la mine scade? Nu ma pricep deloc la interpretarea logurilor. :tuktuk:

@Dementor: care filtru sa fie infundat? Am cam 1000 km de cand am schimbat filtrele, uleiul, tot. 

Pe mine m-a traznit o idee si am suflat cu compresorul debitmetrul de aer (fara sa-l scot din locasul acela al lui, am suflat prin sita aia).Apoi am mai citit pe aici pe forum si l-am dat si cu spray de cotacte (ceva pe baza de alcool). DIn cate am vazut eu, senzorul acela are 2 pini metalici in partea de sus, 2 V-uri, ceva de genul acesta..e la mine sunt rosiatici, parca sunt oxidati, nu mai sunt metaici (ca inoxul).

Deci, trebuie schimbat debitmetrul de aer? Adica..sigur e dus? ( e vreo 550 lei din cate am vazut, de aceea vreau sa fiu sigur).  :icon_rambo:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Back! Masina din semnatura, motor 52.000 km, BXE, turbina curatita ieri - sfatul unor colegi de pe forum dupa postarea unui log cam acum 2 saptamani. Merge frumos, nu mai taie pedala, trage mai bine, dar parca ma asteptam la ceva mai mult. Precizez ca aveam o problema foarte aiurea, masina ramanea fara "putere"incat nu puteam pleca de pe loc. Am constat ca e o problema la blocul acela de valve (vacum, e pus pe langa pompa de frana), si tot timpul egr-ul era actionat. Imi dadea fum la greu, si masina nu putea pleca de pe loc in unele situatii. Acum am scos furunasul acela din capul egr-ului, l-am obturat iar maine o sa schimb blocul de valve.  Problema e ca masina nu trage cum trebuie, mi se pare ca e grea. 

PS: catalizatorul l-am curatit, admisia ieri (era cam curata, la 50.000km...). Va rog sa imi spuneti si mie ce reiese din logul acela, daca e vreo problema cu debitmetrul de aer. Multumesc

Debitmetrul e bun. 

Overboost-ul de 300 mbar e normal in primele 2-3 secunde de la kick-down (cand apesi pedala de aceleratie la fund).

Problema la tine e presiunea scazuta in turbina. Nu reuseste sa indeplineasca valoarea ce o cere ecu, acel specified.

Asta poate aparea din cauza unui n75 obosit, lipsa vacuum , sau pierdere de presiune undeva pe traseu (furtun iesit doar partial, racorduri care nu sunt bagate la loc ca lumea, etc).

Eu te-as sfatui sa verifici blocul de valve inca o data, daca maine te lasa buzunarul sa il schimbi e si mai bine. Si sa verifici tot traseul furtunaselor de vacum. Uita-te dupa furtunase crapate, gaurite,iesite, etc. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau inlocuieste N18 cu N75 si vezi daca e vreo diferenta(ca sa elimini ce ziceam noi inainte de N75 obosit).

Overboost-ul de 300mbar mie nu mi se pare normal, dar nah, de asta se numeste interpretare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!