Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Daca nu avea chip tuning as fi spus ca ai suprapresiune.In rest e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ARE suprapresiune chiar daca are tuning. Trebuie sa procedeze in consecinta...


Ai lipsa de presiune.Verifica (schimba) furtunasele de vacuum.

Si parca agata geometria.Scoate actuatorul si vezi cum se misca clapeta geometriei

Mai poti incerca sa faci  o proba si un log cu alt N75

Nu cred ca poate face asta. Din ce stiam motorul asta are bloc de electrovalve (vacuum box) si deci nu poate schimba doar N75

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am si eu o problema cu debitmetru, golf 5 2.0 tdi bkd, imi da o eroare MASS aIR FLOW SENZOR LOOW SIGNAL sau ceva de genul, am incercat 2 debitmetre deja ,. are cineva idee de unde ar putea fi, sau imi poate da un sfat ,am inteles ca ar putea sa fie de la cablaje... imi poate recomanda cineva un electrician bun? 


salutare, am si eu o problema cu debitmetru, golf 5 2.0 tdi bkd, imi da o eroare MASS aIR FLOW SENZOR LOOW SIGNAL sau ceva de genul, am incercat 2 debitmetre deja ,. are cineva idee de unde ar putea fi, sau imi poate da un sfat ,am inteles ca ar putea sa fie de la cablaje... imi poate recomanda cineva un electrician bun? 

PS: masina nu mai trage cum tragea, adica nu mai am demaraj ... mi-a zis cineva sa incerc sa scot mufa, sa vad cum merge dar merge lafel nu este absolut nici o schimbare.. si am martorul motor galben aprins in bord....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ARE suprapresiune chiar daca are tuning. Trebuie sa procedeze in consecinta...

Precizez ca masina nu intra in limp si trage foarte bine dar ma bate gandul sa fac un upgrade la un vnt17.Eu nu prea ma pricep sa citesc valorile din log.Ideea este ca momentan nu prea sunt fonduri sa fac upgrade-ul la vnt 17 si as vrea sa stiu daca mai pot merge cateva luni (5-6000km) cu turbina actuala.Cand am facut chip tuning la Dragos mi-a zis ca turbina este de nota 7,5 -8 si inca mai face fata, iar debitmetrul este putin obosit.

Modificat de silau_2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ceva in neregula la mine in logul urmator? Am un fluierat intre 1600-2000rpm dar doar cand pedala este peste 60% apasata. la acceleratii normale nu se aude.

post-11141-0-05610900-1389553637_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 La o Jeta  motor BKC  schimbat MAF  si tot aceasi eroare.. Idei?

Control Module Part Number: 03G 906 016 JK

 

  Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG  7000

 

           Software Coding: 0000071

 

            Work Shop Code: WSC 09804

 

1 Fault Found:

 

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

 

        P0102 - 000 -  -

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ceva in neregula la mine in logul urmator? Am un fluierat intre 1600-2000rpm dar doar cand pedala este peste 60% apasata. la acceleratii normale nu se aude.

Daca mai faci multe teste cu pedala la maxim la turatii sub 1700 s-ar putea sa nu mai auzi deloc turbina :D . Nu este sanatos ce faci. "Stresezi" turbina. Pana in 1700-1800-2000 se accelereaza usor. LOG-ul este destul de OK de la 2000rpm in sus.

 

@emilvef

verifica cu atentie traseul cablajului intre conectorul MAF si ECU. Posibil sa ai un fir deteriorat sau chiar in scurt.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu obisnuiesc asta dar am facut logul singur si aveam nevoie de viteza mica.. Ce vrei sa spui cu "destul de OK"? Pana in 2000 ce e in neregula?

 

p.s. masina e DSG si are 2000.000km

Modificat de Boditza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva o schema din ELSA sau sa mi zica corespondenta celor 4 fire de la MAF la ECU? MS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Boditza

 

Inainte de 2000 rpm valoarile presiunii turbo masurate sunt ceva sub presiunea turbo specifica ( turboloch/turbo lag), la 2000 rpm  presiunea masurata sare peste presiunea specifica ( overboost , ceea ce nu trebuie sa fie mai mare de 100mbar), iar dupa 2000 rpm  se calmeaza.

 

Aceste fenomene pot aparea datorita unui EGR ce nu functioneaza 100% in parametri, ori datorita unei geometrii turbo care incepe  sa fie franata datorita depunerilor de calamina,  clar mai pot fi si alte motive  dar ptr inceput  verifica aceste 2 componente.

 

 

Acel fluierat iti apare si vara si iarna la fel?  sau la motor rece si la motor cald, la motor cald nu ma refer imediat dupa ce apa a ajuns la 90 °C  ci ceva mai tarziu , deoarece actuatorul turbo nefiind lipit chiar de motor cere ceva mai mult timp pana se incalzeste( aici ma gandesc  la maleabilitatea membranei din actuatorul turbo)

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fluieratul este prezent tot timpul pe plaja aia de turatie si este mai pronuntat cu motorul rece, in primele 5 minute de mers dupa care se aude mai usor indiferent ca e vara sau iarna. O sa planific o curatare de admisie... Multumesc de raspunsuri.

 

p.s. aveti cumva un exemplu de log in care valorile sunt perfecte? as vrea sa inteleg si eu numerele...

Modificat de Boditza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Boditza,

 

fluieratul poate dispare dupa o curatare a geometriei turbo, dar nu este obligatoriu.

 

daca doresti sa ti usurezi interpretarea  rezultatelor  pune valoarile masurate si valoarile specifice in grafic, asa vei putea vedea mai simplu diferenta.

 

NU ti pierde timpu ptr a cauta perfectiunea....nu exista.

 

Aici ai un boost graph informativ

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspunsuri.. astept primavara sa fac o curatare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am rezolvat si fara schema , m am dus pe fir ,nu aveam alimentare + pe pin2 MAF si am gasit siguranta lipsa...Proprietarul schimbase ceva sigurante.. :D Poate ajuta pe altcineva..Pacat ca am demontat o gramada :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari tuturor!

am o skoda tour ALH si la turatii peste 3000, in viteza 4, 5 imi da "nas", iar pe test eroarea a fost "charge presure control".

precizez ca e din 2002 si are 190.000km.

ce ma sfatuiti?

ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am posibilitatea curand.

care credeti ca este cauza si rezolvarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog un sfat ce se intampla cu turbina asta.......

 

003-010-011.xls

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ceva modificari in soft? Vad ca in gr. 011 turatia nu este interpretata corect de G28. De exemplu la 0% acceleratie ai 3565 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.


 La o Jeta  motor BKC  schimbat MAF  si tot aceasi eroare.. Idei?

Control Module Part Number: 03G 906 016 JK

 

  Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG  7000

 

           Software Coding: 0000071

 

            Work Shop Code: WSC 09804

 

1 Fault Found:

 

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

 

        P0102 - 000 -  -

si eu am aceeas problema daca gasesti rezolvare anunta-ma si pe mine, eu am inteles ca trebuie verificat cablaju intre maf si ecu... 

Modificat de alyn.alyn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut colegii. Am facut un log, primul de altfel si am nevoie de o interpretare, daca ma poate ajuta cineva. Motorul este 1.9 TDI cod AUY. Va multumesc si drumuri bune sa aveti.

Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salut baieti,

 

Am mai avut ceva posturi cu o problema la un passat cu motorul blocat, inca nu am rezolvat si o sa revin putin mai tarziu pe larg. Intre timp as vrea sa stiu daca are cineva idee unde pot gasi verificare de chiulasa cu raze x. Am inteles ca se face o radiografie chiuloasei si se cam poate vedea daca si ce este stricat ?

 

 Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2Laudor,

 

Ce stii despre EGR ul tau ?

 

Eu asi incepe cu diagnosticarea EGR ului, ori ca o faci cu vcds ul , un log de cateva minute Basic Setings 003, ori ca o faci punand o tablita la garnitura EGR ul ptr a il suspenda si apoi sa vezi daca marge mai bine ori nu,  vezi ce iti place mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va  rog  frumos  cu  un  sfat   am  schimbat  actuatoru  deorece  era  membrana  spatrta   am  avut  unul  la  fel  vechi  dar  pare  bun  lam dat  pe  cel  vechi  jos  dar  lam desfacut  din tiaja de reglaj  deorece ma  fost  dificil sa  scot  siguranta  de  jos  nici o  problema  am  ajustat  piulita sa  fie  la  fe  ca  cel  vechi iam  pus  un pic de super  glue  pe  piulita  ca  sa  reduc riscul  ca  sa se miste  in  timp  cel  montez  lam  pu  pe  masina incepand  cu  insurubarea  regaljului  pana  in  capat    dar  cand am vrut  sal  prind  in  cele  doua  piulite de 6  surpriza  a  trebuit  sa  apas  pe  actuator  ca  sa  prin  in  cele  doua  pilite   cea  ce  nu  mi  se  pare  normal  .  

 

 stie  cineva  pasi  de  urmat  pentru  reglaj   mentionez  ca  am  vcds  

 

astept  sfaturi    va  multumesc  


mentionez  ca  am  verificat  cursa  cand  era  dat  jos actuatoru  se  misca  foarte  usor  circa  1 cm -  1,5  cm 


nu stiu  ce  sa  cred am  mai   dat actuatoru  adata  jos  ca  sa  verific  distanta  dar   pare  la  fel    nu  tin  minte  cand  lam  dat  jos  pe  cel  vechi  daca  era  tot  a  fel  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!