Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

salutare. Cred că sunt offtopic dar să se ierte. Aveţi idee asupra funcţionării pompei de motorină din rezervor la 2.0 tdi? La mine la BKD, bâzâie la contact iar în timpul mersului are aceeaşi bâzâială care se aude pronunţat dacă asculţi lângă roata din spate dreapta. Iar câteodată, mai ales dacă rezervorul este sub jumătate porneşte extrem de greu la rece chiar şi cu maşina dreaptă. Eu suspectam pompa tandem însă nu am păţit niciodată să am pedala tare la frână. Cum pot verifica pompa aia? E posibil ca uneori să nu funcţioneze? 

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o auzi bazaind, atunci e un semn ca funcrtioneaza. Mai poti verifica si presiunea cu un manometru si atunci esti sigur ca functioneaza in parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar bâzâie continuu. Se aude tare de afară. Iar uneori nu pornește bine. Dacă e rezervorul sub jumătate, pornește la a8a cheie. Mă gândesc că are doar momente când nu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un T4 care la fel cu rezervorul de jumate pornea foarte greu, cu el plin ochi la sfert de cheie, problema similara cu a ta, dupa ce am dat jos pompa cu tot cu litrometru era o fisura foarte mica pe conducta, pe unde daca era motorina sub fisura automat scapa motorina. Incearca si varianta asta sa nu ai aceeasi surpriza ca altfel cauti de te doare capu...pui pistolul cu aer pe ele si le bagi sub apa...ca la vulcanizare si vezi daca e fisura. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, de ceva timp am probleme cu masina [passat b6 / 2006 2.0tdi PD, cod motor BMP, 103kw] si in seara aceasta am reusit sa fac o scanare la un coleg. Ideea este ca nu prea stiu sa o interpretez, ma poate ajuta cineva va rog frumos?

In special am facut scanarea, cu scopul determinarii problemei principale (din punctul meu de vedere, cea care se simte la condus), mici intreruperi de accelerare insotite de un zgomot (ca si cum ai astupa furtunul unui aspirator, imi cer scuze pentru comparatia ciudata), nu se intampla tot timpul (astazi a facut toata ziua, dar seara la "test-drive" nu a mai facut, am condus tot eu), de obicei in trapta 2,3 ...si in intervalul 1900-2400 turatii. Am urmatorul log:

 

post-115397-0-44720600-1381955952_thumb.post-115397-0-40224600-1381955953_thumb.

 

Cei care au vreo idee despre ce ar fi vorba, ma puteti ajuta cu o parere va rog frumos?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad, ai suprapresiune, dupa care N75 lucreaza sa normalizeze presiunea, iar iti creste.

 

acum, ori ai geometria la turbina murdara, ori te actuatorul turbine iti joaca feste. Merg pe prima varianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca prietenul asta al tau a incurcat putin logurile, deoarece primul log din poza cu 2 loguri este de la o masina cu EDC 15 se vede la valoarea EGR cycle duty care arata 4.8% semnificand EGR inchis.

 

urmaroarele loguri sunt de la un EDC 16( ceea ce cred ca iti apartin) unde  EGR arata o valoare de 100.6% semnificand EGR inchis.

 

Se poate observa si la presiunea atmosferica unde o data e 928 si alta e 938.

 

Bizar un caz ptr Mrs Molder

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a salvat logul cu aceelasi nume, iar VCDS-ul l-a pus in continuarea celui facut anterior - care e de la un EDC15

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in prima poza sunt 2 loguri , 

 

Logul se face la WOT, la WOT EGR ul e inchis, in primul log avem ERG Duty  4.8% in al 2 lea avem 100.0% , deci  la edc 15  4.8 semnifica  EGR inchis , la EDC 16 100% semnifica EGR inchis, la primul log avem intervalele valorilor standard in al 2 lea lipsesc.

 

La Turbo e la fel in primul log  D -Cycle MAP creste de la 30% la 68%  si ne da un interval de la 45- 95% specific EDC 15 iar in logul al 2 lea Duty cycle scade de la 80  la 40 % specific edc 16.

 

LOgul din poza a 2 a  este facut pe acelasi EDC ca logul al 2 lea din prima poza , suspect este primul log din prima poza, de aceea ptr mine ceva e putred.

 

Presiunea atmosferica in primul log este de 938.4 in al doilea scade la 928,2  deci a facut logul urcand Tampa...nu cred

 

Din punctul meu de vedere primul log este aplicat, si nu are nimic in comun cu al 2 log, de aceea nici nu se vede sus stanga seria EDC ului, si e posibil sa fie aplicat unul gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am 3 fisiere, rezultate verificarii de aseara, un .XLS, un .TXT si unul CSV, le incarc aici pe toate 3.

Ideea este ca s-a facut log in stationare, si daca nu ma insel, 2 inregistrari in timpul mersului.

 

LOG-01-003-010-011-16-10-2013.xls

Log-BV90AUR-WVWZZZ3CZ6P018604-162040km-100686mi.txt

 

vad ca fisierul CVS nu imi permite sa il uploadez dar i-am facut un printscreen:

 

post-115397-0-78386300-1382007428_thumb.

Modificat de 06psiBV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu nevoie de ajutor. Masina este un golf 5 2.0 tdi.

Ea trage ok, dar in anumite momente intra in limp mode dand eroarea asta:

 

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

            P0234 - 000 -  -

             Freeze Frame:

                    RPM: 3234 /min

                    Torque: 218.0 Nm

                    Speed: 170.0 km/h

                    Load: 48.6 %

                    Voltage: 14.44 V

                    Bin. Bits: 11000000

                    Absolute Pres.: 1836.0 mbar

                    Absolute Pres.: 2376.6 mbar

 

De aici inteleg ca ar avea probleme de supra presiune.

I-am facut un log, si chiar cand il faceam am luat limp din nou.

Din pacate nu am reusit nicicum sa il incarc, asa ca am facut un print screen...si nu stiu de ce mi l-a aranjat aiurea. Asa ca pun si versiunea in notepad.

Care ar fi cauza mai exacta si cum as putea sa o rezolv?

 

 

Multumesc!

 

 

Pun aici cauza, poate in viitor va ajuta pe cineva. Dupa ce a fost verificat tot ce se putea, turbocompresorul a fost desfacut pentru curatarea geometriei . Au fost gasite palele deteriorate (lipseau bucatele din ele). Proprietarul masinii a montat-o la loc asa, dar masina nu mai tragea absolut deloc. Toata "lucrarea" a fost facuta intr-un service, stiut de el . Apoi, i-am dat numarul lui cipos.

Asa ca a fost schimbata cu totul la el. Acum este in regula. Urmeaza sa fie schimbat si intercooler-ul, tot la sfatul lui cipos.

 

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, a fost mai rau decat am banuit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu probleme cu masina mea Passat 1.9 TDI 2003 AVF. De ceva vreme am inceput sa iau limp peste turatii de 2800-3000 rpm. Am facut log in mers, va rog sa ma ajutati sa imi spuneti care ar putea fi cauza. Multumesc.

Sunt 2 log-uri in fisier. Cred ca al 2 lea e mai ok. ( am luat limp in ambele cazuri.

 

P.s. Daca nu merge deschis fisierul mai adaugati un "x" la extensie.

log passat.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura, am un sunet de sirena la turbina pana in 2500 rpm. La relanti, din cand in cand, se aude un vuiet care de obicei dispare cand accelerez. Am reusit sa reproduc acest vuiet, dupa ce am intrat in basic settings, group 003. Martorul de la bujii palpaie pe bord, cand sunt pe acest canal. Stie cineva de la ce ar putea fi? 

 

post-61192-0-34023200-1382288755_thumb.j

Modificat de vladmury
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. La o skoda octavia 2 1.9 tdi BKC de 105 cai, motorul este putin cam zgomotos(in comparatie cu un passat AVB) si nu trage cum ar trebui. Cateodata cand o calc atunci cand e subturata are o intrerupere pe la 1500-1800 ture. Mentionez ca volant e cam pe duca si trebuie schimbata. Masina consuma putin, chiar foarte putin, la exterior scoate lejer sub 5. Avansul este undeva la -5.Oare trebuie reglat? Cat se recomanda la acest motor. Am atasat mai jos si 2 loguri. Va multumesc.

octavia2 treapta a 3-a.xls

octavia2 treapta a 4-a.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undeva pe langa -2.5.... -5 e decalat mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

 

Se dau un Passat 1997 1.9 tdi (AFN) cu urmatoarea problema: scoate mult fum negru la acceleare.

 

Am atasat un log... sa ma astept sa schimb debitmetru sau? Multumesc.

 

LOG-final.xls

Modificat de FROST
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmerul e ok...problema e ca nu-ti face presiune suficienta turbina...Ai umblat pe la ea in ultimul timp? sau pe la furtunele de vaccum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam de raspuns.

 

Pe la turbina nu e umblat, dar dupa cum arata suruburile la ea cred ca fabrica o fost ultima care o umblat pe la ea.

 

In legatura cu vacuumurile, arata cam ciudat furtunasele alea (imbatranite), asa ca maine le schimb.

 

Un alt aspect inainte de log am facut un output test pe N75 si cursa tijei de la capsula vacuumatica de pe turbo facea o cursa cam de 1,5 cm si din ce am cam citit pe net e cam mica cursa (normal e in jur de 2,5 cm)?

 

Sper ca problema sa fie din cauza furtunaselor, daca nu, sa inteleg ca trebuie sa curat turbina?

Modificat de FROST
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fapt face presiune, chiar suprapresiune.... dar banuiesc ca iti trage mai greu.

 

fum - vezi sa nu il ai de la injectoare, pompa....

 

furtunase - daca nu vrei sa le schimbe in fiecare an, trebuie puse OEM...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact aceeaşi situaţie ca şi mine, cred că tot BKD ai. Varză vanele şi paletele axului. Blocat pe deschis cu presiune mare. 

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ma puteti ajuta cu urmatoarea problema la masina din semnatura cand e frig afara sub 12 grade nu imi merge turbo (e in limp mode) cand e mai cald de 12 grade merge perfect . Am facut un log in mers si atasez scanarea ,va rog dc puteti sa ma ajutati cu interpretarea lui

Multumesc anticipat

 

            Address 01: Engine  (038 906 019 JT)

20:13:31 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
  882 /min  Engine speed 790-870
  280.0 mg/str  MAF (specified) 230-310
  279.3 mg/str  MAF (actual) 210-350
  57.4 %  EGR duty cycle 40-75%

20:13:31 Group 010: Air system (3rd gear - 3000rpm - full load)
  274.4 mg/str  MAF 900-1250
  999.6 mbar  Atmos. pressure sensor -f96-
  994.5  Intake air press. 2100-2600
  0.0 %  Throttle 100%

20:13:31 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)
  882 /min  Engine speed 2850-3150
  1091.4 mbar  Spec. intake press. 2200-2400
  994.5  Actual intake press. 2100-2600
  19.9 %  D.cycle MAP 35-80%
 

1 Fault Found:

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70)
            P1144 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza intr-un singur loc, aceeasi problema... sigur o sa citim.

 

ala nu e log in mers.....selectezi grupurile 3, 10 si 11 si ii dai Log - dupa aia in mers, ii dai talpa apasat 100% - in tr.3, de la 2000 la 4000 rpm. Dupa ce termini dai stop.

 

asa se face un log in mers. Ce ai pus tu, nu ne ajuta.

 

legat de eroarea care o ai, verifica daca ai 12v in mufa debitmetrului - contact pus - daca da, trebuie inlocuit debitmetrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un Toledo 1.9 TDI 110 ASV, si fluiera turbina. In mers se simte cam puturoasa, in comparatie cu Ibiza TDi Pd de 101 cai care am avut-o precedent. 

 

Am fost la service aici in Germania si mi-au spus ca face presiune prea mare turbina si ar trebui schimbata. 

 

Am facut un log in mers, astept pareri. 

post-61192-0-47484400-1382537317_thumb.j

post-61192-0-44851900-1382537322_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza intr-un singur loc, aceeasi problema... sigur o sa citim.

 

ala nu e log in mers.....selectezi grupurile 3, 10 si 11 si ii dai Log - dupa aia in mers, ii dai talpa apasat 100% - in tr.3, de la 2000 la 4000 rpm. Dupa ce termini dai stop.

 

asa se face un log in mers. Ce ai pus tu, nu ne ajuta.

 

legat de eroarea care o ai, verifica daca ai 12v in mufa debitmetrului - contact pus - daca da, trebuie inlocuit debitmetrul.

 

Multumesc,

 

Asa am facut am dat log si start si apoi de la 1800 la 4000 in viteza a 3 a , da am verificat sa vad dc am 12 V la mufa si sunt 12 V, trebuie sa schimb atunci debitmetrul . Din ce am citit aici ar cam trebui sa iau tot pe Bosch 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!