Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

MasinaPoporului

Nu stiu cat e de buna curatarea lui,adica trebuie anumite substante care nu sunt daunatoare.Eu am stricat 2 debitmetre pana acum: 1 l-am curatat cu PREVENT(din nestiinta) si unul cu spirt si s-au stricat.Poti sa arunci si o privire aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=23645 .Curatarea lui se efectueaza atunci cand nu da nici o eroare pe vag-com.In cazul tau,ai spus ca masina mergea intr-un fel mai bine inainte iar acum dupa curatare nu mai merge.Sa nu-l fi bulit.Mai incearca o curatare(eu am dat cu WD-40 ieripe debitmetrul meu si a mers chiar mai bine dar e riscant) si tine cumva debitmetrul incat sa curga din el nu sa ramana in el spray-ul.Nu are nimic daca mergi fara debitmetru cu mufa scoasa.Asta e un mod de a verifica daca debitmetrul e dus sau nu.

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristibt, am schimbat intre timp senzorul G62 si am mai facut un drum extern, aceeasi poveste, intr-a 5-a la peste 3000 rpm intra in limp, intr-a 3-a sau a 4-a nu, oricat o forjez. Si am mai observat ceva, i-am dat forja cu a 4-a pana aproape de redline, motorul tragea ca nebuna, dar in clipa in care i-am dat a 5-a si am lasat ambreiajul, fara sa apuc sa accelerez, a intrat instantaneu in limp.

Cei care au pariat pe ACTUATOR, au castigat!

Avand in vedere ca cipos se afla la mare distanta, am demontat turbina si tot ce mai e pe langa ea in service-ului mecanicului meu de cartier, Nea Caisa. Mentionez ca pe toata durata operatiunii am fost consiliat telefonic de cipos, caruia ii multumesc si pe aceasta cale.

Actuatorul a fost blocat COMPLET, nu misca niciun mm, in schimb geometria variabila functiona ca un ceas elvetian, fara cea mai mica scartzaitura. Totusi am despicat si turbina (daca tot am demontat-o), si surpriza, turbina este curata, afumata putin dar nici urma de depuneri sau alte mizerii cum am citit pe-aici! Pe admisie la fel, cateva urme de ulei, dar nici vorba de marmelada si alte chestii la care ma asteptam! Totul este curat, perfect functional, turbina era jenant de curata, doar actuatorul acela m-a necajit, s-a blocat complet. L-am deblocat destul de usor, dar inauntru e plin de rugina, asa ca am comandat unul nou de la cipos. Masina am lasat-o in service cu motorul desfacut, pana vine actuatorul sunt pieton.

Va tin la curent (220V).

Daca aveti de curatat turbine in Bistrita, va recomand calduros mecanicul meu. Deja s-a invatat dar trebuie sa mai exerseze si sa mai faca niste experiente si pe masinile voastre, nu numai pe a mea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia log-ul in format csv si arhiveaza-l

L-am facut si rar dar tot nu ma lasa sa-l incarc,mai e o problema mi-e nici in excel nu le arata asa ca cel postat de colegul @MasinaPoporului,la mine tot sub forma de purcoi le arata,habar nu am de ce !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa intelegeti ceva ca nu ma lasat sa-l incarc decat sub forma de word,mai urmeaza sa fac in grupurile 4 si 15 asa cum mi-a recomandat swat cat,astazi sper sa le fac.

l-am citit eu printre randuri si e ok,atat debitmetru cat si turbina, ar fi bine daca ai face un log atunci cand nu trage

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cehu

Daca foloseai functia SEARCH ai fi gasit topicul asta unde iti explica, cum sa il faci sa-ti arate ca in printscreen-ul colegului de mai sus... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va tin la curent (220V).

Aia e tensiunea... :ceuameni:

Era super daca faceai niste poze, sa stim si noi ce sa spunem la un eventual "Nea Caisa" in caz ca vom avea nevoie...O fotografie face cat 1000 de cuvinte spuse lui acelasi "Nea Caisa"...Dar dupa cum ai spus ca motorul e inca desfacut, mai speram... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Daca aveti de curatat turbine in Bistrita, va recomand calduros mecanicul meu. Deja s-a invatat dar trebuie sa mai exerseze si sa mai faca niste experiente si pe masinile voastre, nu numai pe a mea :)

:Driver:

Preferam sa-si faca ucenicia pe masina ta si la noi sa fie deja maestru... :P :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat e de buna curatarea lui,adica trebuie anumite substante care nu sunt daunatoare.Eu am stricat 2 debitmetre pana acum: 1 l-am curatat cu PREVENT(din nestiinta) si unul cu spirt si s-au stricat.Poti sa arunci si o privire aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=23645 .Curatarea lui se efectueaza atunci cand nu da nici o eroare pe vag-com.In cazul tau,ai spus ca masina mergea intr-un fel mai bine inainte iar acum dupa curatare nu mai merge.Sa nu-l fi bulit.Mai incearca o curatare(eu am dat cu WD-40 ieripe debitmetrul meu si a mers chiar mai bine dar e riscant) si tine cumva debitmetrul incat sa curga din el nu sa ramana in el spray-ul.Nu are nimic daca mergi fara debitmetru cu mufa scoasa.Asta e un mod de a verifica daca debitmetrul e dus sau nu.

ms mult de informatii

cred ca l-am bulit

o sa iau altu, dar vai mult mai e pana in 10 la salar si cum fac naveta zilnic cu masina peste 100 km de aceea am intrebat daca pot circula cu mufa scoasa

atasez un print screen cu log facut

in primul log e cu mufa si in al doilea cu mufa scoasa

ms mult inca o data

post-9400-1241548947_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cuiuda, la voi cei cu motoare transversale cel mai indicat e de schimbat actuatorul, ca rugineste si nu costa o avere(cred 150 ron), ne spune sharanel mai tarziu

dar tu n-ai probleme , doar daca ai sa-ti uiti masina si n-ai sa o folosesti o vreme :) ceea ce e greu de grezut

@Joky 100% debitmetru, scoatei mufa si vezi daca nu merge mai bine la ture mici, turbina si actuatorul ok, chiar si din logul acesta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms

ai dreptate

merge mai bine la turatii mici cu mufa scoasa

astept salaru firar sa il schimb

ca deh, mi-am bagat nasu si l-am curatat cu spray de contacte si acu nu mai trage deloc cu mufa pusa

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbo ok, dar maf-ul arata mai putin si turbina baga mai putin, cred ca pierzi aer pe undeva

ascult-o in timp ce o tureaza cineva si vezi pe unde fasaie

sa jucat cineva tare cu posturile aici(moderatori) au aparut unele pe care nu le stiam...nu mai inteleg nimic, ce si cui spune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc colegilor Cipos,pt interpretarea logurilor si lui Aryes 13 pt indrumare,am schimbat office-ul si acum logurile le pune regulamentar nu cum era mai devreme sub forma de "gramada",acum mai trebuie sa fac loguri in grupurile 4 si 15 . Seara buna! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci "cristibt"

Dar poti sa te uiti si pe acest log care a fost facut inaintea lui cel de mai sus si care atunci cand incercam sa fac locul si-a luat limp mode si a trtebuit sa-l opresc si sters eroarea si facut din nou.

LOG_01_003_010_011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti da limp pt 200 mbari... cam ciudata dar asta e... trebuie sa verifica actuatoru (sa vezi daca nu e gripat) si poate sa reglezi cursa lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Swat Cat in weekend o sa ma apuc un pic de ea ca nu am mai avut timp cam de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatorul la passat mai putine sanse de intepeneala, e asezat invers si nu prea intra umezeala la el sa rugineasca, mai degraba geometria (turbina)agata- curatare turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat actuatorul si am remontat toate componentele motorului, cu aceasta ocazie am curatat si EGR-ul. Operatiunea a decurs nesperat de bine si fara probleme, am avut ceva emotii dar motorul a pornit si merge frumos, am dat niste blanuri la masina, actuatorul functioneaza si totul pare in regula. Zilele urmatoare am sa mai profit putin de bunavointa colegului oaspetele si mai facem un log sa vedem exact cum stam cu presiunea.

Multumiri domnilor:

-cipos pt actuator si pt suportul tehnic online;

-oaspetele pt diagnoza si loguri;

-sebica79 pt sfaturi;

-si tuturor celor care si-au dat cu parerea.

Modificat de SHARANEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Atasez si eu un "Log" de la un Sharan care a avut turbina curatata in urma cu ~35000km. In afara de faptul ca actuatorul lucreaza cam ciudat (...de fapt aproape ca nu lucreaza deloc...) ce probleme ar mai fi?

La scanare a iesit si "Negative Deviation".

Registru1.xls

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu fie blocat intredeschis..... desfa siguranta si vezi care e blocat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata cu debitmetru

schimbat cu unul pierburg

cost 300 ron piesa si 5 min montaju si stergerea erorii

asa ca si sfat

nu incercati sa curatati debitmetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ce parere aveti despre acest motor? Eu cred ca merge bine...E logul colegului DZI`s

Log_DZI_s.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vreo problema la turbo?influenteaza ceva intercoolerul care e putin fisurat?debitmetru este ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru... la 130 de cai debitmetru trebuie sa fie in jur de 1000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa fac si logurile in 4si15 si pe langa acelea le-am refacut si pe cele din 3,10,11,pt ca cele de data trecuta erau varza,noroc cu Cipos ca sa chinuit sa intelega ceva din ele. :))

log.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!