Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

da. ai probleme cu presiunea.... ori e turbina, ori e actuatoru ori n75..... presiunea aia de 2600 nu e adevaru.... e mai mare doar ca senzoru s-a plafonat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata masina nu pare sa aiba nici pe departe vreo problema, am vrut sa testez presiunea pentru linistea mea. In cazul in care intr-adevar ceva este in neregula acum, voi schimba softul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi LOG la un Passat, 2.0 TDI BKP, chipuit odata cu masina mea tot la TCM, dar care are vreo 15-20nm in minus fata de a mea (probabil in jur de 8-10 cai). Dupa cum se vede in log presiunea maxima ajunge pe la 2.5 (Passatul a facut cam 1000km de la chip, a mea 20 000km), nu pot sa-l interpretez prea bine, decat in linii foarte mari, ma gandesc ca poate n-oi avea "norocul" asta sa fie defecte amandoua... :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa si tu logurile cum trebuie..... la colegu tau merge bine turbina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact cum trebuie facute logurile pentru turbina. Am facut in treptele 1-4 la fund si intr-a3a de la 1500 la sfarsit, cum am facut si la mine, doar ca in loc de 2 loguri este unul singur. Probabil ar fi trebuit sa fi precizat asta de la inceput. De ce spui ca la el merge bine si la mine nu ? In afara de presiunea maxima (care e asemanatoare) logurile nu prea imi spun mie nimic :icon_thumright:

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

refa logu la tine...... grupuri 003 si 010 si 011

cu treapta 3 la 2000 ture dai start la log si apesi acc la fund pana in 4200ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Seat Leon 2001, motor ASV, 110 CP + Chip,turbina schimbata ieri,azi am facut log in mers,rezultat mai jos:

6ofl3t.jpg

Pareri si despre debitmetru!!!

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am o problema cu golful meu 4 TDI AGR din 2000, am o pierdere de putere sau mai exact nu se tureaza in viteza a 5 mai mult de 3100 tur/min si nu trece de 150km/h. Si in celelate viteze (1,2si3) trage f bine pana in 3 mi ture dupa care trage mai incet dar se tureaza si pana la 5 mi ture.

Dupa ce am schimbat intercoolerul ptr ca era fisurat am vazut ca nu sa facut nici o schimbare in afara de golurile de putere ce le aveam intre 2500 si 3000 tur/min . Am schimbat si filtrul de motorina ptr ca credeam ca probabil este din cauza lui dar nu, nici o schimbare. Deci azi am scos mufa de la debimetru am facut o tura (cam vreo ora in blana) cu el scos si mergea tot asa probabil cateodata chiar mai bine in treptele 1, 2(80km/h) si 3.

Deci intrebare mea este: ii dus debimetru, nu? Este sigur? Sa poate sa fie actuatorul(nu stiu ce si unde ii)? Sau de la turbina?

Se schimba greu un debimetru? trebuie modificati parametri cu vag comul ?

Are rost sa pun vag comul inainte de a cumpara alt debimetru? este sigur ca el ii problema? Tin sa precizez ca ma costa 30€ diagnostic vag com.

multumesc anticipat

have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Turbina este pusa tot de ASV(cel putin asa spune proprietarul,eu i-am facut doar diagnoza).A schimbat-o pentru ca cea veche avea joc la ax.O are la vanzare acum pe forum.

P.S:eu vad ca la MAF trebuie sa fie intre 230-370 iar la el sare si in 1185.E normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seat Leon 2001, motor ASV, 110 CP + Chip,turbina schimbata ieri,azi am facut log in mers,rezultat mai jos:

Pareri si despre debitmetru!!!

Ala e in grupul 003. De ce nu l-ai inclus in log/?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi interpreteaza si mie cineva priceput niste loguri? ;)

-vad ca nu ma lasa sa uploadez fisierul: Upload failed. You are not permitted to upload this type of file

Ce pot face? este un log facut cu vag-com, in excel.

Modificat de SHARANEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Schimba-i extensia din .xls in .csv ... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de infromati dar am uitat sa precizez ca nu sunt in romania si nu am vag.comul de aceea am pus intrebarile de mai in sus in speranta de un raspuns cat de cat mai apropriat de problema ce o am eu. Eu tin sa gred ca ii din cauza debimetrului dar nu sunt sigur ptr ca citind mai mult pe forum am vazut ca se vorbeste de pompa de vacum (asa cred ca ii zice ptr ca sa scris doar vacum, ii drept ca am problema cu frana cand merg cu masina scoasa la liber se intareste pedala de frana); mi sa mai spus de avans injectie, de EGR de filtru aer chiar si de turbo,etc.(eu pana acum am schimbat filtru motorina, intercooler, curea alternator si am facut si distributia).

Daca ati avut aceleasi sintome (ramane blocat in trebapta a 5 la vit 150km/h si 3100tur/min) va rog sa ma informati de ce problema ii sau ce ar putea sa fie.

P.S vream sa va intreb in legatura cu diagnoza mi-au spus ca chiar daca o fac nu vor sti exact de unde vine (asa miau zis cei de la service) dar imi dau erorile si le sterg.

Si nu iam intrebat daca o fac si in mers sau doar cu masina pe loc. Oare pot depista ce este daca fac diagnoza cu masina pe loc ?

va multumesc anticipat

have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe loc nu faci nimic.... cauta pe cineva cu vag-com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici csv nu ma lasa (daca vorbim de ms excel comma separated values).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Trimite-mi-l mie pe mail si-l postez eu. Ok? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, vin cu vesti noi si cred ca de data asta sunt bune, dupa problemele prezentate mai in sus .

Cum am facut? In primul rand am desfacut azi capacul de la motor si am verificat toate furtunasele (cele negre, ex. EGR, filtru aer etc) am vazut ca la unele era mancata "c

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Acestea sunt doua din log-urile lui Sharanel:

Asteptam interpretarile! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DIn ce vad eu agata geometria variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sunt logurile la doua masini diferite

sharanel 1 -cca 105 cp-un AXR, AVB nu sunt sigur dar pierde presiune pe undeva

sharenel2-cca 90 cp cred ca un ALH acesta mai are un pic si i-a limp, agata geometria cum a spus colegul mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
pai sunt logurile la doua masini diferite

Sorry!

My bad! :Driver:

Fisierul contine vreo 30-40 log-uri si eu n-am fost atent la data lor...

Inclin sa cred ca astea-s ale lui pentru ca sunt ultimele: 26 aprilie 2009.

Log_Sharanel.xls

Log_Sharanel_2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baga prea multa presiune verifica actuatoru sau geometria....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Istorie: din toamna si pana in urma cu cateva saptamani am circulat doar prin oras, mai mereu cu motorul rece. La primul lung mai drum in afara localitatii, la prima blana a intrat in limp. Am pus si am luat din nou contactul, am condus usor turat, a mai intrat o singura data pe drum. Apoi la intoarcere am luat un limp mode in treapta a 5-a si putin peste 3000 de ture, ceea ce m-a indus in eroare, 3000 este totusi o turatie mica.

La urmatorul drum mai lung am forjat-o cat am putut, in toate treptele, cu accelerari violente in full throttle, dar n-am mai "reusit" sa vad un limp mode. Aceste fenomene mi-au dat de gandit si am apelat la ajutorul oaspetelui sa facem niste loguri in mers. Zis si facut, am incalzit motorul, am iesit din oras si ne-am apucat de blanuri. Insa oricat am forjat-o, n-a (mai) intrat in limp. Motorul este un ASZ remapat la ~160HP, cu 105.000 km 100% reali. Daca totusi presiunea este prea mare, e posibil sa nu intre in limp si sa ma aleg cu ceva stricaciuni pe la turbina/motor? Acum odata cu venirea primaverii o sa fac din nou drumuri mai lungi, nu e posibil ca de la blanuri sa-si revina atat actuatorul, cat si geometria variabila? Chiar e cazul sa o bag in service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

ninu sa ne spui si noua ce spray ai folosit ca eu am incercat sa curat 2 debitmetre ca mi se parea ca nu trage prima data am incercat cu aer de la un compresor sa suflu un debitmetru si l-am stricat iar a 2-a oara am bagat WD-40 si la fel l-am stricat. :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Revin cu o problema despre care am mai vorbit ceva timp in urma dar care a ramas nerezolvata :| Masina e cea din semnatura ( Polo 1.4TDI BAY ). Isi ia Limp Mode uneori. Am schimbat un furtun de pe admisie, cel care intra in EGR, si l-am izolat cu silicon rosu ca sa nu mai vibreze si sa se strice din nou. O imbunatatire considerabila nu este, doar ca acum masina intra in limp mode mai rar (probabil erau ceva pierderi de presiune si pe acolo). Ah.. am uitat sa spun ca eroarea stocata este 17964 - Charge pressure control - Negative deviation (intermitent).

Astazi am luat din nou furtunele la verificat. Am scot toate furtunasele de vacuum si le-am verificat. Nu sunt crapate, nu au pori... par in regula. Insa pe furtunasul care intra in capsula vacuumatica a turbinei (nu stiu exact cum se numeste) am gasit ulei. Furtunul era bagat in stutul pe care l-am incercuit in poza atasata.

Care este cauza prezentei uleiului in zona respectiva? Presupun ca nu e normal. Poate fi asta cauza erorii si a Limp Modului? Cam ce as putea face pentru o remediere, daca este posibila?

Multumesc si bafta!

post-35523-1241000603_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!