Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Am facut in seara asta doua log-uri -nu stiu la care mi-a reusit cel mai bine asadar le pun pe amandoua !

multumesc anticipat

cb.xls

cb1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V-as ruga pe cei mai experimentati membrii sa ma ajutati cu interpretarea logurilor. Este vorba de un Passat 1.9 Tdi, an 2001, cod motor AVF.

Simptomele erau deja mai multe limp-uri luate asa ca am facut o diagnoza pe motor unde am depistat urmatorul cod de eroare:

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl

Part No: 038 906 019 DS

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1348

Coding: 00002

Shop #: WSC 00028

VCID: 6BD1C39F3315

WVWZZZ3BZ1P134605 VWZ7Z0Y3295524

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

Am hotarat sa facem niste loguri pe care le atasez mai jos pentru o interpretare precisa.

Logurile din a doua arhiva au fost facute la 2-3 minute dupa primele, am impresia ca in primul log in a-4-a masina era deja in limp mode dar pe masina nu s-a simtit.

loguri 1.zip

loguri 2.zip

Modificat de Nd_via
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din log-uri reiese ca ai suprapresiune (asa cum spune si eroarea). Din valorile celor 4 teste eu cred ca e problema de geometrie. Incearca sa mai faci cateva teste in mers in tr. a III a sa vedem daca vor mai scadea valorile de presiune.

Nu cred ca vei scapa fara sa dai jos turbo pentru curatare.

Parerea mea...

catalin bejan

Ce te supara la masina?

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa m-am gandit si eu ca e ori se intepeneste geometria ori e ruginit si gripat axul actuatorului care actioneaza geometria. Prietenul asta al meu cu Passat-ul se plange de o vreme ca tot "ii cade in nas masina cand ii este lumea mai draga", cam la asta m-am gandit si eu ca ar fi motivul cel mai probabil cum spui si tu: geometrie imbacsita/gripata/deplasata.

Astept si parerile celorlalti colegi activi in interpretari ca sa se confirme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

nu ma supara nimic la masina doar ca odata pe luna sau la 2-3000 km apare eroarea si nu se mai simte turbina

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent.

si trebuie contact din nou ca sa isi dea drumul turbina si nu stiu daca o sa se agraveze si o sa moara turbina sau mai pot trai cu ea asa.

turbina nu este cu geometrie variabila din ce stiu iar cand merge trage de n-ai treaba ...singurul lucru care ma deranjeaza acum este eroare si faptu ca nu trage .

o curatare de turbina sau macar o verificare isi are rostul ?

se vede ceva din loguri care sa bata la ochi ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la eroarea pe care ti-o da in primul rand e posibil sa ai probleme pe partea de vacum, pana la membrana sparta actuator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Revin despre codul referitor la senzorul de la axul cu came :

dupa ce am schimbat distributia si reglat avansul, a aparut eroarea asta:

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

16-00 - Signal Outside Specifications , care s-a rezolvat prin stergere cu VAG-COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea e de la senzorul de la axa cu came. Ti-a aparut deoarece la reglarea distributiei la un moment dat valoarea avansului a depasit limita. Daca tii minte nici nu a pornit motorul odata. Ei, atunci ti-a inregistrat eroarea si a ramas stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am verificat toate furtunele de vacuum si sunt ok

azi am dat jos turbina ( nu are geometrie variabila ) un garret si am dus-o la curatat

am montat-o inapoi si astept sa vedem daca mai apare eroare sau mai intra in limp mode !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am aceasta eroare de ceva timp:

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

In prima faza am inlocuit actuatorul pentru ca era ruginit si mergea foarte greu,dar se pare ca nu era din cauza lui apoi am fost la un mecanic pentru curatarea turbinei (curatat egr si admisie),dar cand a curatat turbina nu a defacut-o........pur si simplu a dat cu o solutie in ea a lasat-o putin apoi a clatito bine si a suflat cu un compresor sa fie uscata.Am mers pentru proba cu a 4-a si spre bucuria mea a mers ca inainte :icon_bounce: .Bun apoi a doua zi am plecat la drum lung si nici bine nu am iesit din localitate iar imi intra in limp mode.Va rog sa ma indrumati sau sa imi recomandati un mecanic care imi poate curata turbina cum trebuie daca se poate din Iasi.

Va multumesc.

Modificat de bogdan0990
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate inteleg ai turbina cu geometrie variabila. E obligatoriu ca geometria sa fie demontata si dupa curatare este nevoie si de o rectificare. Cel mai bine recomand sa schimbi geometria cu una noua, asta dupa ce se verifica starea generala a celorlalte componente ale turbinei, in mod special la "miez" axul sa nu aibe joc mare si palele ventilatoarelor sa nu fie atinse/indoite/ciobite.

In caz ca sunt probleme la "miez" trebuie schimbat si acela sau turbina in intregime cu una noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptat ....dar vreau ca sa poate verifica cineva care se ocupa de asa ceva adica daca dupa curatarea am ceva stricat sa poate inlocui am inteles ca sunt piese originale si nu depasesc suma de 700 de ron faza e ca nu am gasit un mecanic care sa imi faca acesta manopera,daca imi poti recomanda pe cineva din Iasi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau, eu stau in Cluj, crede-ma ca si daca mi-ai fii cerut sa-ti recomand o persoana in Cluj nu as fii avut pe cine, nu prea am incredere in firmele care au ca si activitate reconditionarea turbinelor, cel putin cele de la Cluj. In schimb, daca mi-ai fii cerut sa te ajut cu siguranta as fii executat lucrarea ca si cum ar fi fost turbina mea, nu ar fi nici prima si nici ultima ;) .

Din pacate lumea se amageste cu "garantia" oferita, "experienta'' in domeniu, etc si astea costa cel mai mult. :ceuameni: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am sa postez si eu 2 log-uri si rog colegii sa imi spuna parerea lor daca este ceva in neregula,masina parca merge intrerupt si tremura cand o accelerez,multumesc anticipat

treapta 3.xls

treapta 4.xls

Modificat de cosminionutn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Dupa multe limp-uri luate si diagnoza, am decis ca e timpul sa curat turbina. Dupa curatare, am observat ca actuatorul mergea foarte greu si caspula vacuumatica scapa un pic vacuum si am decis sa-l schimb. Am facut rost de alt actuator insa nu avea aceeasi lungime a tijei ca a celui defect. Dupa multe reglaje si teste, in final baietii de la service mi-au zis ca e ok, si daca imi mai intra in limp mode, sa mai facem mici ajustari la tija. Atasez 2 log-uri facute in treapta 3 si 4, dupa curatare turbina si schimbare actuator. Rog colegii mai experimentati sa imi spuna parerea daca este ok presiunea in turbina sau daca mai trebuie facute ajustari la actuator. Precizez ca nu stau bine nici cu debitmetru...da semne de oboseala.

Multumesc !

Tr3.xls

tr4.xls

Modificat de abpboss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa atasez file xls .pe forum >Poate sa mi spuna cineva cum pot sa postez un log salvat in format excel ca nu vad numai buton de paste from world? MS!

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Langa butonul de "Post" din dreapta jos, mai exista un buton : "More Reply Options". Dai click, atasezi fisierul si ai mai jos butonul "Attach This File".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog sa ma ajutati in legatura cu erorile de mai jos

Problema e ca motorul functioneaza la relanti cu intreruperi gen in trei pistoane la fel si in mers. Predominant la 2000 de turatii

SCANARE CU VCDS 11.11.4

Adresa 08: Clima automată Eticheta: ROJ\3Bx-907-044.clb

Număr VAG: 3B1 907 044 D

Componenta comandată: CLIMATRONIC D2.1

Codare: 05000

Atelier: WSC 05311

VCID: 2240047BAE5FF708173

1 cod a gasit

01274 - Servomotor pozitionare clapeta -V71-

35-10 - - - intermitent

Adresa 19: Poarta CAN Eticheta: ROJ\6N0-909-901-19.lbl

Număr VAG: 6N0 909 901

Componenta comandată: Gateway K<->CAN 0001

Codare: 00004

Atelier: WSC 05314

VCID: F0E4BE33B0339598517

1 cod a gasit

01044 - Modul de comanda: codare incorecta

35-00 - -

Adresa 46: Confort Eticheta: 1J0-959-799.lbl

Număr VAG: 1J0 959 799 AH

Componenta comandată: 3C Zentral-SG Komf. 0001

Codare: 04097

Atelier: WSC 05311

VCID: 840CE2E3948B993885F

Subsistem 1 - Număr VAG: 1J1959801D

Componenta comandată: 3C Tőrsteuerger. FS0002r

Subsistem 2 - Număr VAG: 1J1959802E

Componenta comandată: 3C Tőrsteuerger. BF0002r

Subsistem 3 - Număr VAG: 1J4959811D

Componenta comandată: 3C Tőrsteuerger. HL0002r

Subsistem 4 - Număr VAG: 1J4959812D

Componenta comandată: 3C Tőrsteuerger. HR0002r

1 cod a gasit

00953 - Temporizare lumina habitaclu

25-10 - Pozitie comutator necun. - intermitent

si valorile injectorului 1. -3,1 in rest sunt pe langa 0 plus minus unul doua injectoare si unul peste 1 nu mai retin ca nu am salvat

VA MULTUMESC MULT CA EXISTATI SA NE AJUTATI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zici ca injectorul 1 are valoarea aceea e clar ca de la el ti se trag problemele, schimbale intre ele si vezi daca se muta problema, daca da alt injector sau reparat acesta. poti verifica si cablajul acestuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Langa butonul de "Post" din dreapta jos, mai exista un buton : "More Reply Options". Dai click, atasezi fisierul si ai mai jos butonul "Attach This File".

Pai asa am postat poze dar nu ma lasa sa atasez format excel imi da eroare. vreau sa postez un log in mers. MS! de unde sa ma documentez? Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba-i extensia - adauda .txt si o sa te lase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MS! o incercare de a posta nu e log facut corect Si sa postez direct pe pagina codurile de eroare? In world nu mi incape tot tabelul gr.13?

Friday.doc

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4

va rog sa dati un pic cu ochiu si la mine

SPUNETI-MI SI MIE CUM STAU CU AJM -UL MEU

Modificat de generalul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!