Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

  • 1 month later...

salut am o rugaminte,am un golf 4 din 2001 si de ceva vreme daca vreau sa fac o depasire si mai ales daca sunt in panta pica in cap si nu mai trage nu imi poti da o idee cam ce ar putea avea(motorina,85 kw)

patesc chestia asta cam pe la 3000-4000 rpm, masina are 190mii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Salutare...am facut si eu un log in mers...masina este remapata 90-->112 CP...poate sa imi spuna cineva daca e prea mare presiunea in Turbina?Am atasat poza cu logul mai jos :icon_thumright:

x0wnbb.jpg

Multumesc :blink:

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la 2000 rpm pana 2600 ai presiune destul de marisoara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se face remapare, n-ar trebui sa-i arate si la MAP specif. noua presiune, adic ceva de genu 2100 in loc de 1980?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Pai la Specifed -Map iti arata MAP-a originala a masinii iar Actual-Map arata MAP-a actuala cu remaparea...ca o comparatie sa vezi cate de mare este presiune acum in Turbo... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

de vreo saptamana am si eu o problema... simt ca nu mai accelereaza ca inainte. parca turatia creste mai greu. de ex : in a 4a simt ca trage abia dupa 3000, inainte pe la 2500 cand o calcam crestea bine turatia. Acum, abia se misca... de a 5a nu mai vorbim...

La ultima scanare aveam o eroare de negative deviation. (atunci mi-a intrat in limp-mode de 2 ori dar nu aveam problema cu accelerarea greoaie)

sa fie de la actuator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificat furtunele de vacum si actuatoru.... fa si un log in mers sa vedem cu urca presiunea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatorul stiu ca are membrana sparta. asa mi-a zis cipos cand am facut logul acum o luna si ceva. Dar atunci nu am avut problema asta cu accelerarea greoaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ce mai vrei... s-o fi marit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun... am vrut sa schimb azi actuatorul dar l-au verificat la service si cica e bun, nu pierde vacum, se misca normal. Am verificat si furtunasele, sunt bune. Totusi, de unde poate fi accelerarea asta greoaie ? in a 4-a daca o calc pana la fund de la 2500 de ture, creste greu turatia si abia dupa 3000 simt ca trage cum trebuie, inainte se simtea ca trage bine si pe la 2200-2500..

EGR-ul o avea vreo legatura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce-mi aduc aminte acel actuator doar la jumatatea deschiderii scapa vacum si nu tine cand era vacumat.... curios cum l-au gasit ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log si nu mai arunca banii pe geam..... data tot te-ai dus la service ce au gasit de nu trage masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost doar sa verific si eventual sa schimb actuatorul. Nu am avut timp sa fac mai multe ca eram pe fuga. Au pus vag.comul pe ea si cica baga presiune bine,cum ar trebui. Poate e doar parerea mea ca ceva nu e bine. Fac saptamana viitoare un log si il pun aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un log la turbina si ciudat are presiunea mult prea mare decit cere,io cred ca imi agata turbina.daca vreti sa ma ajutati cu o parere mi-ar fi de folos.in sarcina la 2877 se vrea 2040 si turbina da 2570.4.si debitmetru vrea 840 si el da 1240.nu stiu d c nu pot atasa logu....ie in excel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetrul este dat peste cap din cauza turbinei, deoarece aceasta absoarbe mult aer, acum trebuie sa vezi de unde e acea presiune, verificat acatuator, geometrie variabila, electovalva de comanda(n75)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De ceva timp imi suiera turbina, am citit ca la 2.0TDI e relativ normal. La service mi-au spus ca desi presiunea este foarte mare, nu trebuie sa-mi fac probleme, ba chiar aproape mi-au garantat ca nu se poate intampla nimic. Totusi intr-o seara m-am gandit sa vad si eu in Vag Com care e presiunea in turbina si spre suprinderea mea, intr-a 3a, undeva pana in 3500rpm mi-a dat Vag Scopeul un maxim de 2.6bari. Valoarea ma cam sperie. E cazul sa-mi fac probleme? Daca e nevoie, am sa revin cu un log intreg...

Trebuie mentionat ca in presiunea masurata de Vag Com este inclusa si presiunea atmosferica.

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina nu ia limp mode? tre sa-ti faci mari griji pt k exista posibilitatea sa rupi turbina

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este in stadiul asta.

Obisnuiesc sa acord atentie si celor mai nesemnificative modificari de comportament, dar masina merge foarte bine, nu are nicio problema si sincer sper nici sa nu aiba. (Pe langa acel suierat in limite totusi normale).

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai cip normal ca presiunea e mai mare.... sueratu nu are treaba cu presiunea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

versiune similara cu a ta conduce sotia (si uneori eu) pe PLUS 2.0TDI. La mine fata de tine a dat in vitan 176CP cu 420Nm (tu pentru cine nu stie ai avut 182CPsi405Nm - parca). Diferenta normala tinand cont ca sunt masini diferite si dyno diferite dar tot pe acolo suntem ca valori obtinute. Tuning acesta este mai sus decat cel normal. E foarte usor sa-ti trec softul la o ves cu 8-10CP mai putin si aprox 20Nm in minus. Aia ar fi "versiunea normala" folosita si ea la randul ei de diversi clienti.

Din cate vad in softul tau original ai 2350mbar si acum este 2476mbar (5,3% in plus). E o crestere ok dar... de la masina la masina overboostul (momentul cand incepi accelerarea 100%) poate fi mai mare sau egal cu cererea (2476 la noi). Tu faci log pe 011 si vezi ca ai cererea si ce se produce. Cat timp sta masina in 2600mbar? In orice fel o accelerare te duce la 2600mbar sau doar pe anumite trepte , calcata in anume fel etc. ? Poate fi o problema de N75, poate fi o uzura aparatua la turbo sau pur si simplu asa e ea. Ajustare sa nu mai apara 2600 se poate face din soft (exista mapa de control N75, mapa de pressure_target etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut 2 loguri in 011. In primul am tras de masina dintr-a1a pana la sfarsitul vitezei a4a (parca), iar in al doilea log am schimbat normal a1a-a2a si intr-a3a de pe la 1500-1600 am accelerat la fund. Daca trebuia sa o conduc altfel in timpul logului, fac altele...

Log1 si Log2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!