Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salutare! Intr-adevar electrovalva care este responsabila cu EGR-ul e dusa. Am imprumutat si am schimbat azi blocul de electrovalve de pe un alt Polo si am observat ca la relanti vacuumul pe furtunul care se duce la capsula EGR-ului este destul de puternic. Cu piesa mea, la relanti nu aveam deloc vacuum pe acel furtun si in Vag Com la MAF aveam o valoare mai mare de 400 mereu. Acum MAF-ul indica corect. Insa tot nu se simte nici o diferenta la sunetul motorului cu furtunul de la EGR pus sau cu el scos. Este posibil ca nefunctionand o perioada EGR-ul sa fi ramas tija blocata si sa fie valva mereu inchisa? Nu vad sa fie depuneri mari in interiorul EGR-ului.

Am observat insa o mica problema. La pompa de vacuum este un ştuţ care nu sta prea fix. Am pus o schita cu el (e cel incercuit) acolo este un furtun care duce catre o piesa de ramificatie (cred ca e valva unisens) de acolo plecand mai departe un furtun catre pompa de frana si unul catre blocul de electrovalve pentru EGR si turbina. Daca misc de el trage aer fals. E normal asa ceva? E bine daca izolez cu silicon rosu?

Vechea problema cu 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation persista si cu blocul de electrovalve schimbat. Deci m-am elucidat: nu electrovalva e de vina pentru eroarea asta. Ce furtune ar trebui sa verific cu riguriozitate?

Am facut si un log astazi cu piesa schimbata, din pacate nu am reusit sa prind momentul in care a intrat in limp mode pentru ca s-a terminat bateria la laptop :) Am lasat doar portiunile unde am calcat-o intr-a 3-a.

Astepti pareri si sfaturi. Numai bine!

log_3_errstearsa.XLS

post-35523-1233601424_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa incerce cu lucrurile simple la inceput.o schimbare de filtru de aer ,apoi refacut testul sa vezi daca se schimba valorile.ai dreptate turbina raspunde greu,dar nici debitmetrul nu il poti lauda .parca nu ar avea de unde sa traga aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu stutul ala e o problema.Pierzi vacum pe acolo si ramai fara servo frana si se intareste pedala de frana la a 2,3 pedala.Patit la fel.Rezolvare :lipit de apr.1 an si inca tine. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Andrusel Eu nu am probleme cu frana. Nu se intaraste daca fac mai multe pedale, doar ca fasaie pe acolo daca il misc. O sa il lipesc maine. Deci e ok cu silicon rosu sau e o alta solutie mai buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cu silicon rosu!!! Cumpara de undeva Bison Epoxy Metal si lipeste-l cu acela. Rezista la vibratii si la temperaturi mai ridicate. Avantajul lui fata de silicon rosu care este un fel de garnitura cauciucata sunt urmatoarele: se poate aplica in cantitati mai mari, muuult mai rezistent dupa intarire, adera pe suprafete...

Eu l-am cumparat la Baumax cu aprox. 25 RON, sunt doua seringi cu componentele A si B pe care tb sa le amesteci.

Bafta

post-30770-1233645533_thumb.jpg

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log cu blocu nou de valve..... zgomotu la motor cu sau fara egr nu e pronuntat..... daca maf-ul la relantii s-a apropiat de cel specificat e bine

acum sa vedem ce are turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf presiunea pe admisie e prea mare, cred ca agata tija actuatorului sau mecanismul vanelor, o valoare peste 90 la cycle N75 inseamna ca ECU incearca cu disperare sa limiteze presiunea pe turbo.

La bora cred ca logul e facut in limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarat.... una e aproape de limp mode.... si cealalta e in limp mode .... vezi ce erori ai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicio eroare pe Golf, nici pe Bora. Cum adica sunt aproape de LIMP?????? Ma intereseaza Golf-ul in pricipiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golfu are presiune specificata 2100 si baga 2400.... si ciclul n75 este 94...care este maxim oprit.... si daca raman ceva timp o sa intre in limp

ai chip pe golf? power box?

si la bora nu`s ce e cu ea.... pare sa fie in limp dintr-un motiv

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou!

Swat Cat ultimul log postat era facut cu blocul de electrovalve schimbat ;) si da, MAF-ul urmareste acum referinta...adica macar scade la relanti sub 400.

Cred ca am scapat de eroarea 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation. Sau cel putin pentru moment. Am pus silicon rosu in jurul garniturii de cauciuc de la furtunul ce intra in clapeta de acceleratie. Sistemul de prindere este uzat, adica "dintii" de pe capatul de aluminiu al furtunului pe care cade siguranta sunt un pic tociti, mi se parea mie ca are joc cam mare dar nu am crezut ca poate pierde presiune pe acolo. Mai ales ca nu se auzea nimic daca acceleram pe loc. Probabil cand masina era in sarcina, presiunea crestea foarte mult si scapa pe la acea imbinare, apoi imi dadea Negative Deviation si implicit Limp Mode. Am facut azi dimineata un drum Piatra Neamt - Iasi si nu a aparut eroare, de obicei imi aparea de cel putin 10 ori. :blink:

Acum, cu eroarea cealalta de la EGR stiu care e cauza: electrovalva s-a defectat atunci cand am spalat-o cu motorina... ce sa-i faci, asta a fost remediul dat de "doctor". Stiti si voi "Operatie reusita - pacient decedat" :blah: Totul merge Ok doar ca am EGR-ul dezactivat. Credeti ca merita sa iau un bloc de electrovalve doar pentru asta? Se poate intampla ceva rau daca merg asa cu masina? E incomod ca am martorul aprins in bord :(

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are turbo de 2.5 dupa un AKN parca...si are chiptuning. Idee este ca nu cred ca am vreo problema... nu stiu ce ati vazut ciudat...:-s @Swatcat..vezi ca powerboxul nu iti modifica presiunea in turbo!

Modificat de Beşcu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu`s da presiunea aia din turbo nu e foarte aproape de normal...+ presiune specificata e cam mica pt 180 cai...... nu inteleg ce se petrece acolo

post-4720-1233704958_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci Swat...eu am pe masina inca softul anterior, cand mi-au iesit 162 parca...nu am mai umblat la soft din urmatoarele motive: Am zis ca daca nu modific intercooler-ul+tubulatura, exista riscul ca furtunele de presiune sa cedeze, si oricum ar fi dat fum negru din cauza intercoolerului mic, si al doilea motiv ar fi $$$ Criza financiara...

Masina are softul cel vechi si powerbox. Idee este ca sunt 180 de cp atat timp cat stau putin in fata lui 2.0TDi 170cp. Nu stiu ce sa mai zic....unii zic ca e normal ce se petrece acolo..Sa fac un log mai lung? Cat pot mari presiunea fara a avea probeleme de genu furtun spart sau chiar intercooler?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facut un log mai lung, pana in 4000 ture si eventual fa si in treapta 4 unul, cred ca prin modificarea care o ai pe masina iti taie din valoarea trimisa de ECU catre N75, si astfel iti tine presiunea undeva la 2400 adica la limita sub limp mode si ai caluti in plus. De acest tuning gratuit beneficiaza si cei cu deviatie pozitiva, asta pana le intra in limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Fac un log mai lung si revin cu el. Eroare in ECU nu am...adica am dar nu are nicio legatura, am eroarea de la temperatura apei...senzorul G62 parca......nu imi indica apa....in rest relantiul este la 903rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AUDI A6 2,5 TDI 140 cp motor AEL 5 pistoane

Maşina este complet lipsită de cuplu, creşterea vitezei este extrem de lentă

Modificat de Nelu Pătraşcu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda... daca ai face sa fie presiune specificata cu cea masurata masina ar trage ca la 115cai..... presiunea aia este fortata...dar e cam cat ar trebuii ca sa ai 180cai

pe viitor zic sa faci un soft custom ca sa fie inregula.... toate astea vin de la powerbox

incearca sa scoti powerbox-ul si mai fa un log

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos si powerbox-ul si presiunea este aceasi. Logul este identic....in fine...daca se strica ceva la ea va anunt! :P La mine softul e race...s-a stors tot ce se putea atunci...

Modificat de Beşcu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cuplu cu si fara PB? cum e?

daca poti tot asa frumos si grupurile 010,011,020 sa vedem full throtle

sunt tare curios

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica sa iti postez fara power?? Iti postez. Fara PowerBox am 370 cu power am 411.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Revin cu problema mea... :) adica Negative Deviation. Am crezut ca am rezolvat-o dar din pacate a revenit :| Am observat ca un furtun e murdar de ulei. Este vorba de conducta de aer care vine de la debitmetru si intra in turbina. Exact la intrare in turbina este o bucata scurta de furtun (un manson) prins cu 2 coliere, unul la turbina si unul la conducta de plastic. Acolo am ulei. Am sters bine si am mai mers cativa km si iar s-a umezit de ulei. Nu imi dau seama ce cauta ulei acolo si ma intreb daca asta ar putea produce Limp mode-ul si pierderea de putere? Daca gaseam ulei pe undeva dupa turbina intelegeam... dar asa? Cum ajunge uleiul in zona aia?

Ce as putea sa fac? Sa inlocuiesc colierele de acolo cu altele cu surub? Ma gandesc ca astea cu autostrangere nu mai fac fata.

Numai bine!

Modificat de nt01mus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!