Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Cristian, alta era ideea...

Testele au fost facute unul dupa altul fara nicio interventie "hardware" sau "software".

Vroiam sa subliniez faptul ca ,,, cateva sprinturi cu pedala la podea pot face minuni...

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@relu12

Deci valoarea aia de 1458.6 mbar de care spui tu in logul de tr.4 dupa ce ai lungit tija, e ultima valoare in log si de aceea eu am presupus ca ai lasat pedala de acceleratie si de aceea a aparut. Am mai vazut in alte loguri chestia asta, toate valorile alea din toate coloanele grupurilor nu sunt perfect sincronizate, sa se schimbe toate deodata. Valoarea aia e la 3885 rpm si puteai sa accelerezi pana in 4000 - 4100 rpm ca sa nu existe confuzia asta cu ultima valoare. E foarte bine ca ai mentionat asta.

Acuma, daca ai luat limp din cauza ei la 3885 rpm DUPA ce ai lungit tija, inseamna ca inainte sa lungesti tija il luai mai repede la 3402 rpm, pt. ca in logul de tr.3 INAINTE sa lungesti tija ai o valoare minima de 1428 mbar la 3402 rpm. Si 1428 mbar < 1458.6 mbar. Adica iei limp din cauza unei presiuni de 1458.mbar dar nu iei la o presiune mai mica de 1428 mbar si la turatie mai mica?

Deci minimul de aproximativ 1450 mbar s-a mutat la o turatie superioara si eu consider asta un progres. Noi vrem sa scapam definitiv de minimul asta, sa ai doar valori bune la MAF si la presiuni.

Ma interesa in mod deosebit sa stiu cat ai lungit tija aia ca sa inteleg de ce s-a modificat asa de mult logul in treapta 3. In tr. 4 modificarile sunt mult mai mici comparativ cu logurile in tr3 si eu consider ca intai trebuie sa ai un log bun in tr.3 si apoi vine cel in tr.4.

As mai avea inca o intrebare daca se poate. Interfata cu care faci logurile e originala? De ce ai pe loguri 4 mai 2010, 24 feb 2010 si 26 feb 2010 desi tu le postezi in octombrie 2011? Nu de alta, dar sa nu ne chinuim pe ceva date false... (aici mai e si faza cu variatul valorilor MAF specified pe care a observat-o cuiuda, ar trebui sa stea pe 850 pe toata durata logului)

Legat de valorile MAF actual. M-am uitat din nou peste cele 2 loguri facute in tr.3 si in logul facut dupa ce ai lungit tija sunt mai bune pt. ca:

1. Ai scapat de cele 4 valori peste 1000 mg (1010, 1050, 1035, 1025) care sunt prea mari pt. presiunea ce o ai tu in mapa

2. Au crescut valorile alea mici de la 3200 rpm in sus (asta cum am mai spus si intr-un post anterior)

Totusi trebuie sa recunosc ca nu imi dau seama cum de au disparut cele 4 valori peste 1000 mg/str la MAF in logul facut dupa lungirea tijei din moment ce in intervalul ala de turatie presiunea a ramas cam aceeasi. Aici iar e un semn de intrebare...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.Asap Interfata nu e originala , asa e si cum am mai zis tija am lugito dor cu 1 filet poate 2 din cemi dau seama la cat am invartit de aia cum e pusa acolo ( nu l-am mai dat jos actuatorul) si da luam limpul mai devreme da nu asa tare , adica abia se simtea o cadere de putere si foarte putin ..Oricum nu mie greu sa ridic tija mai sus si sa refac logul ( doar in tr 3 )sa vedem cum se prezinta.Nu am mai umblat la ea ca nu am avut timp dar maine ma ocup de tija asta o lungesc si fac log sa vedem cum se prezinta.

PS..Daca nu e originala interfata poate fi o problema?Sa caut pe cineva cu una originala sa vad ce da?

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost greseala mea ca nu am intrebat de la bun inceput. Sincer, daca stiam ca e o clona nu ma mai bagam sa-mi dau cu parerea... Nu te poti baza deloc pe ele.

Asa ca DA, incerca sa refaci logul cu o interfata originala, altfel n-o sa stii daca e vina clonei sau N75, MAF, MAP (parerea mea).

Pana atunci poti linistit sa verifici si daca nu iti agata cumva si geometria variabila. Ma gandesc ca daca actuatoul a fost atat de vechi ca a trebuit sa-l schimbi, nici geometria nu e intr-o stare excelenta.

Dai jos actuatorul si misti cu mana levierul pe care vine agatata tija actuatorului si care invarte geometria variabila. Misti inainte-inapoi, pe toata lungimea cursei, o sa simti sigur daca agata. Iar daca agata, trebuie sa duci turbina la curatat.

Bafta si tie.

PS. Si la mine am lungit tot cu un filet surubul (o tura) de si-a revenit forma graficului. O tura nu e foarte putin, nu e nici mult... Adica ce vreau sa spun ca de la lungirea cu o tura se putea modifica asa de mult logul in tr.3 cum s-a intamplat. Daca ziceai ca ai lungit cu mai putin de un sfert de tura, m-as fi gandit ca e clona de vina, ca atunci nu se putea modifica logul in asemenea hal...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am si vb cu cineva care are interfata originala cu update cu tot c trebuie si maine revin cu 1 log pe original + 1 log cu a mea .O seara buna pt toti.Ms pt tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost greseala mea ca nu am intrebat de la bun inceput. Sincer, daca stiam ca e o clona nu ma mai bagam sa-mi dau cu parerea... Nu te poti baza deloc pe ele.

Asa ca DA, incerca sa refaci logul cu o interfata originala, altfel n-o sa stii daca e vina clonei sau N75, MAF, MAP (parerea mea).

Personal nu cred ca va avea alte rezultate cu o interfata originala. Dar...sunt si eu curios cum se va rezolva aceasta problema a lui relu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut!

Am realizat si eu 2 log-uri primele pe care le fac de cand ma interfata, sper sa fie si bune.Unul este doar in treapta 3 si celalat este in treptele 2-3 cu pedala la podea.

Rog pe cineva ce se pricepe la interpretarea lor sa-si dea o parere pentru ca de la un timp cam da fum negru si consumul e ceva mai maricel. Multumesc anticipat

log treapta 3.XLS

log treapa 2 3.XLS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ce treaba are grupul 012 in realizarea log-ului in mers??

Testul se face pe 003, 010, 011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Am facut si eu un log in mers sa aflu daca totul este ok, dar am nevoie de niste specialisti sa-mi descifreze rezultatul :). (am vazut ca nu pot atasa .csv asa ca i-am schimbat extensia in .xls)

Astept pareri,

Multumiri anticipate!

golf_log - Copy.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3millien in principal este ok, Maf-ul e cam obosit dar mai merge, presiunea pe turbina e ok, dc ti se pare puturoasa incearca cu alt maf

Bafta

cosmin_tdi din ce vad pe logul tau , dc masina are 130 de cp eu zic ca e ok logul, dar trebuie facuta grupa 03 si 11 ce e mai important, pe 10 se verifica dc ai fost full throtle

Bafta

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am realizat abia dupa ce am postat ca e pe canalul 12, initial il setasem pe 11 dar facand logul de unul singur nu stiu cum am ajuns sa mut pe canalul 12. O sa fac inca 2 loguri si am sa le pun sa va uitati pe ele.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"3millien in principal este ok, Maf-ul e cam obosit dar mai merge, presiunea pe turbina e ok, dc ti se pare puturoasa incearca cu alt maf

Bafta"

Merci de raspuns, am incercat cu alt maf (adica debitmetru, nu?) crezand ca este cauza consumului mare pe care il am, dar nu este el de vina; si tot la fel de puturoasa era si cu maf-ul respectiv :P (luat de pe alt golf care merge perfect). Cineva mi-a zis de compresie. Stie cineva daca se poate verifica cu VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

@3millien

Verifica si avansul. Vezi ce valoare ai pe grup 004 camp 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3millien refa logul atunci , dar dai wot de la 1500 sa vedem cand incarca turbina dc zici ca e puturoasa, in schimb dc turbina incarca pe la 2100 si tu stai cu pedala la blana de la 1500 sa demarezi e normal sa ai un consum mai mare, debitmetrul care l-ai schimbat tu de pe celalalt golf avea acelasi cod ca si alt tau? ai incercat sa schimbi si n75-ul, de exemplu la mine pana la 2100 nu tragea cu turbina curatata si am schimbat n75 de atunci sare bine de la 1600 rpm, nu trebuie sa le cumperi ci sa le iei de la cineva imprumut dc vrea sa te ajute, dar sa fie codurile la fel ca la tine nu alte coduri,.

Banuiesc ca erori nu ai sau nu ai avut

Cati km ai? cand a fost schimbata distributia ultima data?cum porneste masina la rece si la cald?

Nu are dea face compresia , parerea mea si nu, nu se poate verifica cu vagul

Hai cu raspunurile la ce te-am intrebat si mai vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOG-01-003-010-011.xlsLOG-01-003-010-0111.xlsBuna baieti. Cred ca am si eu o problema, dar nu bag mana in foc, mi-am schimbat distributia la masina acum o saptamana, passat 1,9 TDI-PD, 116CP motor tip AJM din 2000, si mi-am mai schimbat si rotile, apoi dupa ce am fost la drum lung 360km, mi-a iesit consumul ceva mai mare, cu aproape 1 litru, si nu mi se pare normal, si prin oras mi se pare ca are consum mai mare cu vreo 2 litri, inainte era cam aprox 8-9 in oras, acum undeva pe la 10-12 in oras, si nu sunt sigur, credeti ca e posibil sa fie din cauza rotilor? I-am facut un log in mers, sper ca e facut bine, si dupa ce i-am facut log-ul am verificat si rotile sa nu fie lasate, dar erau pe la 1,6atm toate 4, le-am pus pe la 2 - 2,2 atm acum rotile, si dupa asta nu am mai iesit la plimbare sa vad daca s-a schimbat ceva, dar sper ca voi o sa imi spuneti daca ii vreo problema sau nu la EGR. Modificat de Marius Suciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Problema ta cred ca e de la distributie. Nu s-a mai verificat/reglat avansul. Sunt sigur ca daca spui la mecanic ca e posibil sa fie de la distributie, acesta o sa sara in sus si o sa-ti spuna "fugi de-aici ca e pusa la punct bine"

Verifica daca pe grup 004 camp 4 ai valori apropiate de zero (+/- 0.5)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

@3millien

Verifica si avansul. Vezi ce valoare ai pe grup 004 camp 4.

Tocmai ce am verificat avansul. Este fix 0, deci ok.

3millien refa logul atunci , dar dai wot de la 1500 sa vedem cand incarca turbina dc zici ca e puturoasa, in schimb dc turbina incarca pe la 2100 si tu stai cu pedala la blana de la 1500 sa demarezi e normal sa ai un consum mai mare, debitmetrul care l-ai schimbat tu de pe celalalt golf avea acelasi cod ca si alt tau? ai incercat sa schimbi si n75-ul, de exemplu la mine pana la 2100 nu tragea cu turbina curatata si am schimbat n75 de atunci sare bine de la 1600 rpm, nu trebuie sa le cumperi ci sa le iei de la cineva imprumut dc vrea sa te ajute, dar sa fie codurile la fel ca la tine nu alte coduri,.

Banuiesc ca erori nu ai sau nu ai avut

Cati km ai? cand a fost schimbata distributia ultima data?cum porneste masina la rece si la cald?

Nu are dea face compresia , parerea mea si nu, nu se poate verifica cu vagul

Hai cu raspunurile la ce te-am intrebat si mai vedem

Erori nu am; Masina are 145.000 km; Distributia a fost schimbata la 80.000; porneste la sfert cand motorul e rece (indiferent de temperatura de afara), dar cand motorul e cald - invarte de 2 ori mai mult pana porneste.

Este posibil sa fie n75 daca ma gandesc bine, masina prinde viata abia dupa 2300 rpm. Debitmetrul testat de pe alt golf nu stiu daca avea acelasi cod cu al meu...tind sa cred ca nu pentru ca masinile au codul motor diferit (a lui 105 hp, a mea 90 hp) :)

N75-ul se schimba destul de greu, nu? Nu cred sa reusesc testul asta prea curand (am stat destul pe capul omului schimband debitmetru, facand teste... :lol: )

Valva asta influenteaza mult consumul?

Multumesc mult de raspunsuri,

Seara faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dc turbina nu functioneaza la parametri incepand de la turatii mici sau la turatii mari se reflecta si intr-un consum crescut

Dar cum am spus la tine poate sa nu fie problema , fa logul cum am zis si vedem,in legatura cu electrovalva n75 se schimba usor si chiar rapid nu e munca la ea, acum depinde pe unde e pozitionata la tine ca asta nu stiu sa iti spun

Bafta

P.S. revino cu logul de la 1500 si mai vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost greseala mea ca nu am intrebat de la bun inceput. Sincer, daca stiam ca e o clona nu ma mai bagam sa-mi dau cu parerea... Nu te poti baza deloc pe ele.

Asa ca DA, incerca sa refaci logul cu o interfata originala, altfel n-o sa stii daca e vina clonei sau N75, MAF, MAP (parerea mea).

Personal nu cred ca va avea alte rezultate cu o interfata originala. Dar...sunt si eu curios cum se va rezolva aceasta problema a lui relu...

Nu stiu daca tu ai auzit de asa ceva, dar sunt forumuri in Europa in care logurile facute cu clone nu sunt interpretate. Stim foarte bine chiar de pe vwforum ce poti pati daca folosesti o clona Galletti. De ce crezi ar fi mai de incredere clonele de VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodata o clona nu va fi mai sigura decat o interfata originala...sigur :icon_thumleft: . Era o simpla parere de-a mea.

Dar poate ai si tu dreptate, tinand cont de faptul ca inca nu a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt multe chestii aiurea in logurile alea. Si ultima chestie ca are tot timpul 94,4% daca mai lungeste tija m-a dat pe spate :-) Cand lungesti tija scade presiunea nu creste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CORECT, scade dar apare si un lag destul de maricel cu cat lungesti mai mult cu atat lagul e mai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOG-01-003-010 interfata mea smen.xls

LOG-01-003-011log tibi 1interf originala.xls

Anul luna si ziua sunt la fel pt ca am instalat numai pe laptopul meu softul pt interfata.

Acum ziceti daca sunt diferente..

si inca ceva am mai facut asta :

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Sincer va spun eu nui mai fac nimik o las asa si asta e.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am avut dreptate ...nu e de la interfata. In fine....

Dar ai facut de toate numai senzorul MAP nu ai reusit sa-l schimbi...sau ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da nu l-am schimbat ca nu am nici timp nici de unde sa iau altul.( imprumut)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!