Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

doar asa am reusit.nu pot sal fac xls

post-92907-0-05789300-1429728181_thumb.j

post-92907-0-05110600-1429729716_thumb.j

Modificat de miky2003adr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Mario. Le-am pus in xls.

Logul in mers e facut cand motorul deja era in limp.o tine in 92,4 duty cycle de cand ii dai wot.daca iti ia liml inainte de log ,ii iei contactu sa se reseteze,mergi incey pana ajungi in tr3-a la 1500rpm si apoi wot.

Egr merge binisor cu exceptia cand i se da comanda sa deschida are un mic lag,mege o curatare ,dar tija mai ales sa fie curata ca lacrima,ea face toata diferenta,nu carcasa.

La bs011 turbo off e bn in schimb turbo on e cam mare( 1200 mbar).

Probleme pe partea de geometrie(daca agata),nu sunt.si nici lag nu pare sa aibe.

As zice sa mai infiletezi surubul de stop de la turbo pt a mai micsora turbo on-ul de la 1200 la un 1150,dar pana la asta posteaza un log in mers pana sa-si ia limp.sa fim mai siguri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, va salut.

Faptele stau asa....vreau sa cumpar masina asta, la care i-am facut log in mers cu urmatoarele date...

Din punct de vedere tehnic,conform log, lucrurile sunt in  regula? Merita?

Multumesc pentru ajutor

LOG-02-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, va salut.

Faptele stau asa....vreau sa cumpar masina asta, la care i-am facut log in mers cu urmatoarele date...

Din punct de vedere tehnic,conform log, lucrurile sunt in regula? Merita?

Multumesc pentru ajutor

Nu mai dau detalii prea multe k ma grabesc

Turbo corecteaza bine,intra devreme,deci nu are lag.,maf-ul citeste bn peste 3000rpm.

Altceva nu stiu ,ca atat se vede in log.

E vb din ce vad de un 2.0 tdi edc 16.restul problemelor tu le sti.

Mai verifica compensari injrctoare,un bs 003 ,bs 011, syncro angle,erori pe alte module.bine daca cauti nod in papura gasesti .unele probleme se pot rezolva cu putini bani,altele cu mai multi.bafta in decizia pe care o ai de luat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punct de vedere tehnic,conform log, lucrurile sunt in  regula? Merita?

 

mergea facut si un bs011 si bs003 pt o imagine completa. ce se vede in grafic e ca turbo are overboost si e urmat de underboost. poate ar merge o curatare de geometrie, insa numai dupa un bs011. maful e de schimbat...inregistreaza valori cam mici la 3000 rpm.

ai putea sa arunci un ochi si la injectoare sa vezi ce valori da daca tot te lasa sa o testezi. (grupul 13 si 15)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar asa am reusit.nu pot sal fac xls

Deviatie pozitiva /overboost condition.

In cele mai multe cazuri geometrie ancrasata.

E necesar un bs011 pt evaluarea turbinei la un nivel precis.atentie inainte de bs011 turbo sa fie incis bn de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Domnilor, va salut.

Faptele stau asa....vreau sa cumpar masina asta, la care i-am facut log in mers cu urmatoarele date...

Din punct de vedere tehnic,conform log, lucrurile sunt in regula? Merita?

Multumesc pentru ajutor

Turbo corecteaza bine,intra devreme,deci nu are lag.,maf-ul citeste bn peste 3000rpm.

 

Din ce vad eu MAF-ul are la 2982rpm sub 850, adica 650 mg/cursã.

Modificat de dodooopassat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, va salut.

Faptele stau asa....vreau sa cumpar masina asta, la care i-am facut log in mers cu urmatoarele date...

Din punct de vedere tehnic,conform log, lucrurile sunt in regula? Merita?

Multumesc pentru ajutor

Turbo corecteaza bine,intra devreme,deci nu are lag.,maf-ul citeste bn peste 3000rpm.

Din ce vad eu MAF-ul are la 2982rpm sub 850, adica 650 mg/cursã.
Eu l-am luat de bun pe cel (logul ma refer ca are 2 motoare logate pe 2 date diferite)din 22 apr 2015 motor 1.9tdi, si arata bine logul si la maf si la turbo.

In schimb cum ai zis si tu la motorul de 2.0tdi e o problema cu maf-ul,dar logul e de anul trecut.

Nimeni nu a gresit ,tu ai zis bine dodo ca nu merge maf-ul,dar norocul meu a fost k m-am uitat la data,si am zis ca asta nou l-ar interesa pe om

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tare mult pentru raspunsuri. Stau in cumpana intrucat masina arata tare neingrijita si la exterior-interior!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tare mult pentru raspunsuri. Stau in cumpana intrucat masina arata tare neingrijita si la exterior-interior!!

Si inca o completare:de la ''cineva"

overboost si un underboost de toata frumusetea, ceea ce nu are ce cauta la un EDC 16, ori e geometria ancrasata ori  actuatorul e bun de schimbat..lucru destul de specific la 2.0 tdi cu edc 16 dupa 150 mii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, numai ce am cumparat masina si am incercat azi cateva loguri. Ce parere aveti?

stationar.xls

treapta 3.xls

treapta 4.xls

BS03.xls

BS11.xls (nu cred ca era foarte incinsa turbina)

untitled.png (am uitat sa dau fullscreen, scuze)

Multumesc fain!

Daca aveti timp e bine venita totusi o parere, multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi spuneti si mie cum se reduce cantitatea de gaze recirculate din vag-com va rog frumos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Engine-Login- bagi codul 12233- adaptation- grupul 3- schimbi valoarea din 32768 in 33768-test-save.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Engine-Login- bagi codul 12233- adaptation- grupul 3- schimbi valoarea din 32768 in 33768-test-save.

.

Corect.la cele cu injectie clasica ve,merge 33768 dar la pd merge max 33684 parca.tu ii bagi 33768 si o sa iti afiseze in casuta de jos maximul suportat.copiezi apoi maximul suportat in casuta de mijloc,save si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am reusit sa bulversez pe toata lumea cand am salvat log-ul peste cel al unui prieten. Am fost nedumerit cand v-am auzit vorbind de 2.0 iar eu am verificat un 1.9 TDI.

Imi cer iertare pentru incurcatura. Acum am sistematizat fisierul si am lasat doar datele Skodei.

 

Revin cu rugamintea de a va spune opinia despre ceea ce se vede in fisierul atasat.

 

multumesc

LOG-02-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti pentru informatie, ma duc sa fac un test imediat la EGR

 

update: EGR de la valoarea de 85% a scazut la 50%, mult mai bine in special pentru sezonul cald, la iarna il dau inapoi sa se incalzeasca mai repede motorul si implicit caldura :D

Modificat de petrica loud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, numai ce am cumparat masina si am incercat azi cateva loguri. Ce parere aveti?

stationar.xls

treapta 3.xls

treapta 4.xls

BS03.xls

BS11.xls (nu cred ca era foarte incinsa turbina)

untitled.png (am uitat sa dau fullscreen, scuze)

Multumesc fain!

Daca aveti timp e bine venita totusi o parere, multumesc!
Bs011-sunt mici variatii in partea de jos a graf-ului=> ori geometrie care agata ori turbina nu era f bine incinsa in momrntul testului.in partea de jus a graf-ului nu sr fi probleme.

Bs003- egr-ul arata bine in grafic ,sunt variatii normale si in partea de sus si jos(specifice pwm-ului).nu pare a agata.singura chestie putin deranjanta e rata de recirculare putin marita(egr on =200-210 la tine ,ar fi trebuit un 250mgr),cauze :

Catalizator infundat

F aer murdar

Clapeta shutt-off ramane partial deschisa

Geometrie reglata prost.

Dar nu iti face probleme,multe am vszut asa.

Logul stationar-nu avem ce vedea,deci iese din discutie.

Log in tr 3- turbo are spike-ul normal,apoi corecteaza bn.are si un fff mic underboost,aproape k nici nu se vede pe grafic.e plauzibila ideea cu agatatul geometriei.este un edc 16 vad.

Are si un pic de lag,pana incarca turbo,dar nici logul nu e ca la carte,trebuie de la 1500->4000 rpm in wot.la tine e de ka 1820-->3000.debitmetru nu prea pot sa il evaluez calumea fin aces log.el abia dupa 3000 isi spune cuvantul.dar din ultima val de wot pare a citi mai mult,adik e bine.

Log tr4-

La fel aici se vede mai bine overboost urmat de underboost,ori geometrie ori actuator problematic e cam ceva specific edc 16 dupa 150k km(multumesc "cineva").

Repeta logurile in mers,dar de la 1500->4000rpm.

Repeta si bs011(asta il poyi face imedia dupa logurile in mers ca se incinge bn turbo) si lasa-l mai mult sa inregistreze/logheze,un minut.

Oricum masina merge bine din ce vad eu,nu exista motive de ingrijorare absolut deloc.las-o asa nu umbla la ea.e f bine.

Bafta si forje multe.

Se pare ca am reusit sa bulversez pe toata lumea cand am salvat log-ul peste cel al unui prieten. Am fost nedumerit cand v-am auzit vorbind de 2.0 iar eu am verificat un 1.9 TDI.

Imi cer iertare pentru incurcatura. Acum am sistematizat fisierul si am lasat doar datele Skodei.

Revin cu rugamintea de a va spune opinia despre ceea ce se vede in fisierul atasat.

multumesc

Pai eu pe asta din data de 22-04-2015 l-am interpretat.deci ai explicatia mai in urma.nu am gresit cu nimik .mai ai si o completare acolo intr-un post de dupa primul. Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti pentru informatie, ma duc sa fac un test imediat la EGR

update: EGR de la valoarea de 85% a scazut la 50%, mult mai bine in special pentru sezonul cald, la iarna il dau inapoi sa se incalzeasca mai repede motorul si implicit caldura :D

Plus ca iti scade lagul turbo si pe deasupra mai scapi de depunerile in egr si admisie.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Mario. Le-am pus in xls.

Logul in mers e facut cand motorul deja era in limp.o tine in 92,4 duty cycle de cand ii dai wot.daca iti ia liml inainte de log ,ii iei contactu sa se reseteze,mergi incey pana ajungi in tr3-a la 1500rpm si apoi wot.

Egr merge binisor cu exceptia cand i se da comanda sa deschida are un mic lag,mege o curatare ,dar tija mai ales sa fie curata ca lacrima,ea face toata diferenta,nu carcasa.

La bs011 turbo off e bn in schimb turbo on e cam mare( 1200 mbar).

Probleme pe partea de geometrie(daca agata),nu sunt.si nici lag nu pare sa aibe.

As zice sa mai infiletezi surubul de stop de la turbo pt a mai micsora turbo on-ul de la 1200 la un 1150,dar pana la asta posteaza un log in mers pana sa-si ia limp.sa fim mai siguri

LOG-01-003-010-011.xls

  Salut Mario. Mi-ai luat o piatra de pe inima,am fost aproape sigur ca e dusa turbina.

Te rog frumos sa imi spui daca MAF-ul mai are viata,sau a fost doar o coincidenta faptul ca a mers ceva mai bine dupa ce l-am curatat

Am refacut Log-ul asa cum ai cerut. Oprit,pornit motor,am plecat la drum batraneste pana in tr.3-a,1500 rpm si log plus talpa.

Pe la jumatatea log-ului am simtit cum imi taie gazu. Ma framanta faptul ca nu stiu ce anume declanseaza Limp-ul.                                   Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toti colegi ,am o problema l com a un golf 6 2.0 tdi CBDB 140 cp si anume masina nu mai trage cum trebuie, masina are turbina schimbata cu una de pe golf 6 gtd 170 cp ,intercoolerul de pe golf R si bineinteles resoftata,pana ieri era racheta ,se aude un fasait in furul a 2500-3000 rpm ,masina trage inca ,nu mananca ulei si nu are nici o eroare ,cicit cu vag com,am facut 2 log-uri in mers dar problema e ca nu stiu sa le interpretez si nici nu le pot urca pe forum din cauza ca le-am deschis cu xcel le-am aranjat in coloane dar au extensia cvs si nu stiu cum sa o schimb ,daca poate cineva sa ma ajute va raman dator :( ( nu ma pricep cu ofiice) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dore,descarci de pe net Libre office (e free) ,dai new fille,browse...fisierul original salvat de Vag Com. In dreapta sus ai niste optiuni...save fille...selectezi xls..,save,si gata. Il postezi aici si sigur cineva te va ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa descarce alt program. Din office-ul cu care ai deschis logul îi dai save as si in caseta de dialog care apare la File type selectezi xls. Aranjarea coloanelor o faci după ce l-ai salvat ca .xls. Daca chiar nu te descurci pune locurile așa cum sunt intr-o arhiva zip (neapărat zip pt ca rar sau alt tip nu pot fi urcate pe forum).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!