Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

la prima vedere pare că a pornit instant, dar cum a sărit time stamp aşa brusc de la 3,81 la 15,4 :scratch: ?

Cred că lipseşte o parte din log, eu zic să-l refaci şi ca să fie treaba treabă postează-l pe acest topic

http://vwforum.ro/topic/38228-probleme-cu-pornirea-la-rece-motor-tdi/page-114#entry2482636

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca, atunci cand dau la automat, conexiunea cu VCDS-ul se intrerupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut .Se pare ca totusi turbo este de tip KKK ,seria este:5443/0/5090.Am facut reglajul catusi de cat,dupa ghidul prezentat de dumneavoastra ,am tinut cont ca este pe invers fata de Garret .Presiunea mare nu am putut sa o las la 1150mb deoarece mergea foarte rau ,am lasato la 1050mb ,si merge destul de bine .Mai am de lucru putin la presiunea mica ,este pe undeva pe la 947mb .Acum urca cam greu in turatii cam pana pe la 2500ture dupa care merge foarte bine .Masina este cea din semnatura ,1.9 tdi ,105cp,motor bls,Caddy life .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzati domnilor .Comentariul de mai sus era adresat lui Rune ,din placate l-am postat gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca, atunci cand dau la automat, conexiunea cu VCDS-ul se intrerupe.

  poate e datorita faptului ca, curentul scade prea tare, incerca sa pornesti cu ajutor ( cabluri) de la o alta masina si fii atent daca se intampla acelasi fenomen cu VCDS ul .. daca da  bateria...

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez un log in mers facut masinii din semnatura.Pareri?

post-147177-0-72303300-1422607621_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica furtunasele de vacuum, electrovalvele si cum lucreaza actuatorul.

 

face destul de greu presiunea solicitata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut logul.A schimbat n75,actuatorul lucreaza corect din ce a spus pentru ca turbina este curatata(banuiesc ca au verificat si actuatorul ,reparatia/curatarea s-a facut intr-un centru specializat pe turbine din Constanta).Ce am gasit la masina este relanti marit pentru a nu tremura la relanti si un sincro angle de 7.7.Proprietarul s-a plans ca masina nu trage cum trebuie si consuma mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un sincro angle de 7.7.

.....................................................

 

 

PS.  nu este o greseala ca nu am spus nimic!!

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Fiestax.

Cu ce"scula"ai citit un avans de 7,7º??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o scula buna si verificata.Omul a si spus ca dupa  ce a facut distributia pusa cu creta cineva a incercat sa ii regleze avansul si se vede cat este de ,,reglat".Ca si sfaturi dupa ce am vazut masina au fost reglarea avansului la 0.0 si micsorarea la valoarea default a relantiului.

Modificat de Fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off.topic.

Cum se numeste ca vreau sa mi iau si eu una, a mea daca"sare" avansul de -/+ 6º(de ex.in cazul unui EDC 16 citeste 0º) deci...citeste cu atentie ce am scris.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor . Acum 6 luni am avut o problema la turbo cu Boost Pressure Regulation dupa  ajutorul unui coleg mi-a spus ca am avut o problema la geometria variabila pe care ulterior am curatato  iar acum dupa 6 luni am mers turat fara nicio problema si acum mi-a aparut iarasi spirala cu engine folt si dupa o scanare mi-a aparut aceasi eroare 1 Fault Found:

16618 - Boost Pressure Regulation 
            P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 34
                    Mileage: 192283 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 18:25:47
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2656 /min
                    Text:    128    Nm            
                    Speed: 93.0 km/h
                    Text: 41.0    %               
                    Voltage: 14.35 V
                    Text:   1550    hPa           
                    Text:   1932    hPa    
Un coleg mi-a zis ca poate fi din cauza actuatorului  , ce parere aveti ? Multumesc frumos 

Salut tuturor , la modelul din semnatura acum 5 6 luni am avut problema la turbo 16618 - Boost Pressure Regulation 

            P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent  un coleg mi-a zis la momentul acela ca problema este la geometria variabila pe care ulterior am curatato acum la 5 6 luni mi-a aparut o aceasi eroare 1 Fault Found:
16618 - Boost Pressure Regulation 
            P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 34
                    Mileage: 192283 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 18:25:47
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2656 /min
                    Text:    128    Nm            
                    Speed: 93.0 km/h
                    Text: 41.0    %               
                    Voltage: 14.35 V
                    Text:   1550    hPa           
                    Text:   1932    hPa     
Acum colegul mi-a zis ca sar putea fi de la actuator , ce parere aveti ?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa fie de la actuator ar fi trebuit sa fie presiune negativa,eu zic ca tot geometria e de vina...si anume nu sa facut corect planerea vanelor.....daca faci un log ai putea primi mai multe pareri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce intetionezi sa spui prin pare a fi de la actuator, ce banuiesti ca are actuatorul ( ma refer la membrana perforata, arc rupt, etc etc)

 

postand erorile nu aduce mult ptr a face o diagnoza  sunt mult mai indicate Logurile BS 003  011  si logul in mers.

 

Ps. bravo Ionut!!   despre press Neg, dar cu planarea nu prea-s deacord... ori cresc vanele singure in timp??

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa fac logurile dar nu se tureaza si nu se deschide nici egr ramane pe of , problema la interfata sau nu fac bine pasii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce intetionezi sa spui prin pare a fi de la actuator, ce banuiesti ca are actuatorul ( ma refer la membrana perforata, arc rupt, etc etc)

 

postand erorile nu aduce mult ptr a face o diagnoza  sunt mult mai indicate Logurile BS 003  011  si logul in mers.

 

Ps. bravo Ionut!!   despre press Neg, dar cu planarea nu prea-s deacord... ori cresc vanele singure in timp??

Nu cresc vanele, se umfla :-). Lasand gluma la o parte in unele cazuri e nevoie de asa zisa refacere a planeitatii. Cumva cu ajutorul funinginii si a frecarii cu "platoul" sa zic asa se zgarie, deformeaza usor pe partea aceea. Daca nu se lustruiesc din nou parerea mea, dovedita si practic se obtine o ancrasare prematura a geometriei. Datorita acelor zgarieturi geometria va agata mai usor, funinginea se va lipi si ea mai usor etc. data viitoare cand voi demonta voi incerca sa gasesc o solutie sa polishez cumva pana la o suprafata gen oglinda suprafata pe care lucreaza vanele, repet nu inelul, cei care ati demontat turbo singuri stiti la ce ma refer; este dupa mine cea mai buna idee, cu cat e mai lucioasa suprafata cu atat funinginea va adera mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ tacanel,

 

da un ochi la poza pe care o am la profil  disc pasla, pasta  si rabdare si ajungi la ceea ce tu visezi.

 

Vanele au 2 capete si daca curati prima data capatul din partea inelului de sustinere atunci vor fi egale, clar vanele se mai pot si stramba de la temperatura ridicata si forta presiunii gazelor de esapament  si ptr a le verifica trebuie ceas comparator  etc.

 

Planarea geometriei poate fi motivul ptr care anumite turbo fluiera si deoarece  au fost reconditionate multi spun  vezi bine fluieratul este un fenomen normal, deoarece turbo e reconditionat, ptr mine un adevar eronat....

 

Acele zgarieturi de pe platou sunt dovada clara ca tubo a suferit de acel fenomen pe care  nemtii il numesc "Heissklemmer", stii ce iese din carbon supus la temperaturi inalte si presiune ridicata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toti visam sa gasim diamante.....  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am modificat sincro angle de la 7,7 la 0 si consumul la relanti este 1 l/h la 882 rot/min si 0,9 l/h la 819 rot/min fara consumatori si consum urban 11l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, din pacate trebuie sa postez si eu niste loguri la Golful meu, astept niste pareri mai ales de la Rune:

Ca si idee, am facut niste loguri pe 3,10,11 in viteza 3 acceleratii, am facut basic setting in 3 si 11 sper sa fie ok.

Pe langa asta am facut si un log pe loc cu 13 care sunt corectiile de la injectoare, pentru ca cred ca am o problema cu inj 4.

Am atasat si logul cu erorile scanate ale masinii.

 

Acum ce probleme am:

-pornire mai stranie, nu porneste greu, dar porneste smucit cateodata ca si cum ar pleca in 3

-motorul se zgaltaie la ralanti destul de puternic

-limpuri pe autostrada, in special la acceleratii la rpm mic in viteza 5

-NU AM NIMIC APRINS IN BORD !

 

Stiu ca masina e batrana si e cam timpul sa cada mai toate, dar sper sa o pot repara si sa mai mearga o bucata.

 

Am pus totul intr-o arhiva zip sper sa fie ok asa:

 

Logs bbogdanmircea 31_01_2015.zip

 

Si pentru o comparatie, atasez si un log facut tocmai in 2009 cand tocmai cumparasem masina la 198000 km.

 

Logs bbogdanmircea din 2009.zip

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că trebuie să repeţi logul pentru că nu este făcut cu acceleraţia la podea  între aprox 1700-4000 rpm (se vede treaba că nu numai maşina a îmbătrânit, în 2009 logul era cu acceleraţia la podea :D )

În 003 cred că se recirculă cam multe gaze, iar injectorul 4 pare cu probleme.

Dacă tot pui vag-ul repetă şi BS, dar lasă-le mai mult cam 1 minut şi turbina să fie fierbinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha merci ... am vazut si eu injectorul 4 ca e dusa de tot corectia de pe el .

Ok o sa incerc sa mai fac odata cu acceleratia la podea, problema e ca sunt limitari de viteza si de aia nu am apasat la podea.

Incerc sa mai fac azi niste loguri.

La BS m-am speriat ca se aprinde in bord Engine Workshop si am zis D-ne fereste sa nu se intample ceva.

In principiu nu cred ca turbina are ceva inafara ca scapa ulei la km pe care ii are, griji imi fac de la injector si EGR ...

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu partea a doua, 100% la podea in treapta 3.

Acum mi-a aparut si un Misfire pe Cilindrul 4. Cred ca asta confirma injectorul.

Intrebarea este unde ar mai fi probleme, mie mi se pare MAFul suspect si Regenerarea tot asa suspecta dar nu ma prea pricep,

mai mult din ce-am citit pe acest topic ...

 

Logs bbogdanmircea 31_01_2015 part2 acc 100percent.zip

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Fiulian
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!