Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

am o filmare la bs-011 

. nu stiu cum sa fac un log bun pe bs-011
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intri in basics setings pe grupul 011 ,dai "on,off,next" astepti putin pana se stabilizeaza turatia la 1400 si apoi apesi butonul "log" si lasi si tu sq faca vreo 3-5 cicluri de on si 3-5 de off,apoi ii dai stop sa salvezi logul si il incarci.e cam la fel ca la logul in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa o tin eu turata la 1400 ? ca nu prea reusesc :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intri in basics setings pe grupul 011 ,dai "go" astepti putin pana se stabilizeaza turatia la 1400 si apoi apesi butonul "log" cel din dreapta jos si lasi si tu sa faca vreo 3-5 cicluri de on si 3-5 de off,apoi ii dai stop sa salvezi logul si il incarci.e cam la fel ca la logul in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata am inteles .. cobor acuma la masina , inca o intrebare trebuie sa fie apa la 90 de grade ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si fa la fel si pe grupul 003 un log,tot asa cateva cicluri on,off.si incarca-l si pe ala.

Tare ma tem ca iti agata geometria,pt ca ai circulat cu acctuatorul defect o perioada.dar poate vb aiurea.

In mod normal se face cu apa la 90, sa fie si turbo incins.

Pt ca e o diferenta intre cum lucreaza la cald si la rece,se mai dilata materialul etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite laurentiu ti-a oferit cel mai bun tutorial.

Mario ma bucur ca iti place tutorialul dar tind sa cred ca nu l-a citit...sau cel putin nu pe tot...pentru ca are cateva note...de ex :

**Datorita unor erori interne ale VCDS(alegere gresita fisier .lbl dupa motor- vezi ALH-AGR) este posibil ca in BS011 motorul sa nu se tureze la 1400rpm. In aceasta situatie este necesara accelerarea manuala la o turatie cuprinsa in intervalul 1400-1450 rpm.Orice turatie peste cea mentionata poate fi urmata de o eroare a VCDS sau in cazul in care turatia e sub cea mentionata poate rezulta un BS eronat.

Asa ca nu il mai pune sa se chinuie aiurea ca nu va reusi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba ajunge apa la 90 ca turbo nu prea se incinge cum trebuie( fluxul de gaze e mic daca o lasi in relanti).ar trebui incins turbo in turatie mai mare,eventual niste accelerari pe loc.k daka te pun sa iesi cu ea la drum o sa zici ca te enerveaza daca te dai la ea,din cauza limpului pe care il ia.

Uite laurentiu ti-a oferit cel mai bun tutorial.

Mario ma bucur ca iti place tutorialul dar tind sa cred ca nu l-a citit...sau cel putin nu pe tot...pentru ca are cateva note...de ex :

**Datorita unor erori interne ale VCDS(alegere gresita fisier .lbl dupa motor- vezi ALH-AGR) este posibil ca in BS011 motorul sa nu se tureze la 1400rpm. In aceasta situatie este necesara accelerarea manuala la o turatie cuprinsa in intervalul 1400-1450 rpm.Orice turatie peste cea mentionata poate fi urmata de o eroare a VCDS sau in cazul in care turatia e sub cea mentionata poate rezulta un BS eronat.

Asa ca nu il mai pune sa se chinuie aiurea ca nu va reusi...

Daca asta ai vazut in film,imi cer scuze,pt ca nu am vizionat filmul,eu sunt pe tel si nu mai am viteza la net sa imi poata rula filmul.imi pare rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rata de recirculare este cam mare se duce inspre 160(e vb de bs003) trebuia sa se stabilizeze pe la 250 mgr.deci in situatia de fata in motor intra prea multe gaze arse( motorul ar trebui sa se zguduie ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La turbo on la turatia de 1281 rpm(pt k aici se stabilizeaza) vad o pres de 1180 mbar.daca ne gandim k in mod normal masuratoarea se facea la 1400 rpm iti dai si tu seama ca si preiunea generata ar fi si mai mare de 1180 mbar.deci tija trebuie reglata dupa acel tutorial.lasa sublerul deoparte

Poate fi si de la egr,dar eu inclin mai mult catre reglajul tijei turbo.un reglaj prost,duce si la o alta rata de recirculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la asta cu tija m-am gandit si eu , deoarece am intrat in bs-011 tot la un golf 4 alh , si la el la 1400 are 1080-1100 mbar.. oscileaza intre , si eu am diferenta prea mare , Deci sa trec la treaba, ce sa mai ca eu cand am cumparat actuatorul l-am pus langa celalalt si nu era la fel la tija , si i-am dat cateva filete sa-l fac mai mic si cred ca din cauza asta.

Modificat de Ionvasile15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intai fa corect reglajul tijei si apoi te duci si spre EGR(eventual nu ii strica o curatare).eu asa as face.

Nu se aude turbina mai pronuntat ca inainte la relanti?

Nu vreau sa folosesc verbul "fluiera" pt ca acum ceva timp s-au iscat niste discutii pe tema asta.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da , de cand o pornesc incepe sa " fluiere " :D, si de cand am schimbat actuatorul , am simtit`o la pedala masina , ca trage pana cand m-am bagat intr-o depasire si m-am dus in 3000rpm , a luat limp, si am zis ca nu e de joaca.  

 

 Ps: Cand am schimbat actuatorul am dat jos galeria de admisie si evacuare , am verificat turbina sa nu fie blocata , mizerabila , sa nu aibe joc in bucse , dar se pare sa am ramas socat , turbina pare "noua" dar spre surprinderea mea , am vazut o gaura cat un bat de chibrit in actuatorul cel vechi care nu stiu cum a ajuns acolo .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai umblat si la surubul limitator(sper sa nu)? Geometria se misca usor la mana cand ai demontat vechiul actuator? Eu zic ca tija mai trebuie lungita .

Sa ne ajute si alti doctori.

Mi-wi raspuns inainte de a te intreba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul lucru la care am umblat a fost actuatorul cel nou care i-am scurtat cursa si de aceea zic eu ca e prea mare presiunea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lungeste tija pana obti la turbo off (reglajul il verifici tot cu bs011) o val aproximativ egala cu presiunea atmosferica(o gasesti pe canalul 010, vreo 980mbar,bine depinde de zona unde te afli).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, Multumesc de sfaturi si idei , Multa sanatate , revin dupa ce o fac si cu un log sper sa nu mai intre in limp mod . ..Deoarece am facut tot ce e posibil , am schimbat toate furtunele .. am cumparat dalea de silicon 20 de lei 1 metru ,  am verificat valva N75 , am schimbat supapa cea cu alb si negru de sens , putin si schimbam si egr . Inca odata Multumiri celor ce m-au sfatuit cu ce au putut.  :salut:   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spre surprinderea mea , am vazut o gaura cat un bat de chibrit in actuatorul cel vechi care nu stiu cum a ajuns acolo .

Gaura este ceva normal, si serveste la aerisirea actuatorului deci fara gaura actuatorul nu v a functiona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spre surprinderea mea , am vazut o gaura cat un bat de chibrit in actuatorul cel vechi care nu stiu cum a ajuns acolo .

Gaura este ceva normal, si serveste la aerisirea actuatorului deci fara gaura actuatorul nu v a functiona.

 

Mai era o gaura pe langa cea a actuatorului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lungeste tija pana obti la turbo off (reglajul il verifici tot cu bs011) o val aproximativ egala cu presiunea atmosferica(o gasesti pe canalul 010, vreo 980mbar,bine depinde de zona unde te afli).

Daca este vorba de masina din profil, deci este un E3 EDC15 turbo Garrett, atunci turbo off este cand parghia geometriei este la surubul limitator 1150 mbar si turbo on este cand pargia este in celalant capat 950...980 mbar.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!