Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

cam o suta de mii e viata ei, sau dupa o suta trebuie sa te astepti, de aceeea e bine sa te gandesti la una modificata care iti da siguranta ca nu se duce cand te astepti mai putin.

Nu este o problema specifica RO  ci este o problema specifica acestui model, dar se poate simplu corecta.

Vorbeste cu el sigur iti v-a oferi o modalitate de a schimba axa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

 

Am o dilema legata de consum, CRED ca masina consuma mai mult de la un timp ( imi arata pe CB 12-13% mers 90% numai in oras, la relanti este 1.1 pe vcds la fel, CB a fost montat acum o luna  si ceva deoarece nu aveam iar inainte sa il montez tot asa aveam impresia ca imi consuma cam mult ) masina este un AXR 101 cp plus un soft de 30 cp, merge f bine trage cum trebuie si nu prea scoate fum.

Am facut 2 logo-uri si va rog sa va uitati pe ele, poate cine stie e ceva in neregula sau poate doar ii place sa "bea" mai mult :))

post-69411-0-32350900-1395175977_thumb.jpost-69411-0-76074500-1395175986_thumb.j

 

Multumesc.

 

 

Acum am vazut ca am gresit cand am facut logo-urile...in loc sa pun grupu 003 am pus 004...o sa fac altele si revin.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dal imi poti da si mie indicatie unde? ce cost ? de Cb am golf 4 tdi din 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles Rune. Multumesc frumos pentru tot! O sa iau legatura cu Excalade sa vad cum putem rezolva. AA.... te-as mai intreba ceva. Am observat ca acum, dupa schimbarea axei de la pompa parca am o mica intarziere la raspunsul acceleratiei. Mi se pare ca motorul are un sunet mai infundat, sau sunt eu nebun. Mi-au spus baietii ca mai am ceva probleme la furtunele care intra si ies din turbina, si "inceput de sfarsit" la racitorul de gaze... Nu stiu despre care furtune este vorba, asa ca daca ma poti ajuta cu niste foto ca sa stiu ce sa caut..., as fi recunoscator, sau pareri ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu spun ca e mai bine sa faci ceva loguri decat sa incercam cu globul de cristal.

 

ptr inceput daca poti sa faci Basic setings 003  si 011, si eventual un log in mers in treapta a 4 a   de la 1500 la 3500 rpm si astfel poti detecta problemele mari ptr inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laur - fa log pe 003, 010 si 011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adicosmi vezi ca ti-am dat PM

 

Florin am gresit acolo la grupu 003 am pus 004...o sa refac altele azi si le postez. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 LaurR,

 

La tine valorile ciclului N75  spre sfarsitul logului incep sa creasca amenintator, la atingerea valorii 94.4% apare Limp Mode-ul!

 

Comportamentul ar trebui sa fie astfel:  la inceput ceva de genul 20%  apoi  dupa primele 4-5  valori trebuie sa ai o valoare de  aprox 70-80% dupa care  sa scada undeva in jurul  40-50%.

 

Verifica N75  de ce nu scade vacuumul, verifica furtunul ce duce la press atmosferica eventual daca e cu filtru la capat ( cafa furtunul intra in filtru de aer verifica sa nu fie infundat/obturat), si verifica starea geometriei, deoarece valorile  ciclului N75  de la 40 la 90%  poate fi un indiciu ptr o geometria ancrasata.

 

Un turbo ce nu functioneaza in parametri poate fi un motiv ptr consum marit!!

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema din postul #6242 si am refacut 2 logo-uri post-69411-0-65582400-1395251628_thumb.jpost-69411-0-32503100-1395251635_thumb.j

 

Mai pun cateva poze cu valorile injectoarelor, avasul si respectiv turatia la relanti care este cam mare, poate daia am cunsumu la relanti 1.1, 1.2 fara consumatori post-69411-0-50215100-1395252522_thumb.jpost-69411-0-75971500-1395252522_thumb.jpost-69411-0-00381700-1395252523_thumb.jpost-69411-0-22900800-1395252523_thumb.j

 

Care este furtunul ce duce la press atmosferica ?

N75 a fost schimbat anul trecut degeaba, oare sa il pun la loc pe cel original ?

Avansul are ceva daca oscileaza la relanti 0.0, -0.6 sau trebuie sa fie fix ?

 

Am verificat furtunu care duce la filtru de aer, este in regula...cu geometria e mai greu ca trebuie sa merg la un service.

Mi-a spus cineva anu trecut ca debitmetru de aer este cam "obosit" si din cate am inteles poate sa fie si asta o cauza legata de consum.

 

Scuze pt atatea poze si Multumesc Mult pt ajutor.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai pus tu in poze pare in regula.

 

Daca ai verificat furtunul care duce la filtru de aer, atunci inseamna ca stii care e furtunul la presiunea atmosferica.

 

Eu inca astept sa postezi BS 003 si 011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles legat de furtun, nu stiam ca este pt asa ceva.

 

Logo-urile sunt in primile 2 poze, nu am putut sa le pun in format excel ca nu ma lasa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inceputul injectiei respectiv unghiul de sincronizare este ideal, si daca penduleaza putin este ok,  valoarea unghiului de sincronizere este relevanta numai la relanti cu motorul cald.

 

Compensatiile injectoarelor sunt  in ordine.

 

Intradevar  valoarea MAF masurata dupa 3000 rpm nu trebuie sa scada sub 850  900  ceea ce la tine se intampla, dar in acelasi moment  la tine creste si presiunea turbo , deci  daca edc incerca sa reduca injectia ptr a proteja turbo de suprapresiune  e in acest moment nu  poti spune inca ca  MAF ul e dus.

 

La tine cel mai corect este cum spune, si Dementor  trebuie sa verifici intaii  starea geometriei  turbo, ori o faci cu VCDS  prin intermediul Basic setings 011 003  ori o faci  cu manual demontand tija si miscand  parghia poti simti daca e blocata sau nu, totul depinde de tine momentan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dementor

Daca faci referire la furtunul cel subtire care intra in filtrul de aer, sa stii ca nu are nicio treaba cu presiunea atmosferica. Urmareste traseul sa vezi unde ajunge.

post-12725-0-50525800-1395256545_thumb.j

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul ala asigura compensarea vacuumului pentru cele 2 supape...daca il pui in filtru de aer, sau in afara lui, tot aia e, e pus acolo doar ca sa nu se infunde. Dar ma rog, in filtru de aer nu e presiune atmosferica...

Modificat de Dementor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ce presiune e frate stratosferica, mai a dracu o sa imi pun manometru la filtru de aer....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea unghiului de sincronizarea este facuta la relanti cu motoru cald.

Nu mi-a spus ca Maf-ul e dus doar  ca e cam obosit.

 

Intrand la BC 011 si 003 fac print screen la relanti sau log ?

Verific tija la actuator sau mai e o tija prin turbo ?

Turatia la relanti oare de ce este mai mare?

 

Multumesc.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci inca  nu da vina pe MAF  asteapta sa clarifici cu  geometria si apoi vei putea spune exact ce este cu MAFul.

 

Obosit semnifica ca ceea ce masoara el  este mai mic decat in realitate si astfel  manegementul motorului se face gresit datorita  unei valori mai scazute.

 

Deci cand faci BS 003  si 011  este bine sa faci log  si sa lasi ca  egr  respectiv turbo sa faca vreo 5-10 cicluri  deschis /inchis , dupa care salvezi logul si il postezi.

 

Este vorba de tija   dintre actuator si parghia geometriei turbo, si cand faci BS 011 daca o reperezi   cand face cicluri deschis inchis  ea trebuie sa faca o cursa  de aproximativ 1 cm de la in capt la altul al cursei.

 

Cu placere

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unghiul de sincronizare e bun Laur.

 

La BS 003 si 011 le faci log si il postezi aici. Cu motorul pornit, la relanti.Dureaza vreo 2 minute fiecare.

 

Verifici tija actuatorului turbo, doar una este.

 

Dupa ce ai facut BS, postezi aici, logurile in excel.

 

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, o sa revin zilele astea cu BS la 003 si 011.

 

Va Multumesc.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vroiam sa spun ca nu de pe furtunul ala isi culege ECU valoarea presiunii atmosferice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam asta. Nici pe colegul nostru nu il interesa de unde isi culege ECU presiunea. Postul tau, cuiuda, nu-si prea avea rostul. O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca merge neregulat chiar in momentul cand accelerezi, adica dupa plecare de pe loc sau dupa schimbarea vitezelor in trepte inferioare (1,2,3) poate fi si pompa de injectie buba. de la 3 - 400.000 km e normal ca pompa sa resimta uzuri la pistonase, mai ales in cazul in care e utilitara si a mers in regim ca atare (caroserie grea + incarcatura). incearca sa ii maresti umpic debitul din reglajul din spatele pompei, relantiul va creste si il scazi de la reglajul de relanti. daca problema e de acolo, pe moment se rezolva asa. dar grija - debit mare inseamna putere mai mare = consum putin mai mare (daca insurubezi surubul de debit 3-4 ture = consum marit cu pana la 0,5 l la 100 km). bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat jos egr-ul ca sa il curat in weekend, si am pornit motorul cu el doar cuplat pe electric sa vad cum functioneaza.

se misca la relanti axul foarte-foate putin, max 1 mm se deschide si apoi se inchide la loc

Este normal? sau ar trebui sa se deschida mai mult?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!