Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

La ralanti, citeşte mai jos

 

6 minutes ago, dubios said:

Motorul rece sau cald ?

Fă o pereche la cald şi una la rece, unele diferenţe între ele pot fi relevante

4 minutes ago, dubios said:

nu e de la ea

Eu cred că de la ea este, am mai auzit cateva recondiţionate şi făceau ca o sirenă după aia

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua,

Datorită faptului că de câteva zile mașina mea merge în „șuturi” la aprox. 2500-3200 rpm, atașez aici logurile făcute în mers, așa cum am citit că se fac în mod normal. Nu știu daca are legătură sau nu, dar, într-o dimineață mi s-a aprins la bord senzorul de temperatură, am mișcat un-pic de fire și eroarea a dispărut (am comandat unul nou, urmând să îl schimb).

Rog ajutor în interpretarea log-urilor și sfaturi pentru rezolvarea problemei descrise mai sus.

 

PS. Trebuie să menționez că nu reușesc să ridic temperatura la 90 gr.C

LOG-01-001-010-011.CSV

Modificat de versus_rmd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul trebuia pe 3-10-11 nu 1-10-11. Oricum din ce se vede in log nu pare să fie de la turbină, presiune ar fi și cantitatea de aer pare ok.

Mai fa un log pe 3-10-11 și fa și logurile in basic settings BS003 și BS011, vezi că am pus un link in postarea precedenta.

Fa și un log in mers in condițiile in care merge in șuturi pe grupurile 004 și 013

Pentru senzorul de temperatura compara temperatura de Engine, grupul 007 (sau 005, nu mai știu exact, este un grup cu toate temperaturile) cu temperatura de pe Instruments, trebuie sa fie aproximativ egale. Cu motorul rece, nepornit, doar cu contactul pus temperaturile alea trei (răcire, combustibil și aer) ar  trebui sa fie aproximativ egale și în concordanță cu temperatura exterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robertvictorthree
On 11/9/2024 at 8:13 AM, lupo_bv said:

Vedem după ce remediezi problema  subpresiunii. Daca face suprapresiune poate fi o problemă 

Salut, am revenit.

 

Asadar, am constatat ca nu aveam vacuum stabil, oscila datorita problemei cu stutul de la pompa tandem.Am lipit stutul, acum vacuum-ul s-a stabilizat.Pun pozele cu masurarea efectuata intre N75 si actuator dar si la iesirea directa din pompa tandem, astea dupa ce s-a lipit stutul.

Tot aici, pun si log-ul efectuat dupa.(in fisierul excel apare si primul log efectuat din data de 07.11 si mai jos apare cel de azi 13.11)

Am verificat valorile de la EGR, unde credeam ca l-am oprit eu din VCDS dar valorile sunt cele de fabrica(Stored Value 32768) dar el nu functioneaza(am verificat actuatorul si se misca si tine vacuum)...nu stiu de ce, nu am eroare nicaieri-poate imi dai un sfat si aici.

Am constatat ca masina merge mai bine dupa ce a fost lipit stutul dar tot simt ca nu e ok.Mai exact, in treptele 2 si 3 trage liniar, dar dupa 3000rpm in treptele superioare, are un lag, asa simt.

Banuiesc si ca ar fi o problema si cu avansul(prea mic) ca de la ultima schimbare a distributiei, nu a fost reglat avansul.(iar vcds ul meu nu vede canalele unde pot verifica avansul)-urmeaza ca saptamana viitoare sa verific avansul cu alt vcds.

 

Mersi pentru ajutor, astept parerea ta.

WhatsApp Image 2024-11-13 at 12.54.11 (1).jpeg

WhatsApp Image 2024-11-13 at 12.54.11.jpeg

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logurile arată aşa

image.thumb.png.711394e6a385a1507eaf114d83f2e8c1.png

image.thumb.png.72609ad3d32e3a35dfe5bbb81b911597.png

Din ce se vede acum ai spike-ul de presiune, dar este urmat de o scădere cam bruscă şi îndelungată. Poate fi o problemă de reglaj sau o gripare a geometriei.

Fă şi cele două loguri în BS, dar ăla în BS011 lasă-l ceva mai mult, cam un minut. Ar fi interesant să faci unul cu motorul cald şi unul cu motorul rece

 

Cred că ar fi mai util să faci un filmuleţ cu ceasul de vacuum conectat în locul actuatorului şi să îi dai să facă BS011. În felul ăsta o să vedem şi cum evoluează vacuum-ul nu numai valorile extreme pentru că poate fi de vină şi N75

 

7 hours ago, Robertvictorthree said:

Am verificat valorile de la EGR, unde credeam ca l-am oprit eu din VCDS dar valorile sunt cele de fabrica(Stored Value 32768) dar el nu functioneaza(am verificat actuatorul si se misca si tine vacuum)...nu stiu de ce, nu am eroare nicaieri-poate imi dai un sfat si aici.

Dacă atunci cînd dai să facă BS003 tija se mişcă şi valoarea cantităţii de aer rămîne relativ constantă atunci ţeava care aduce gazele în EGR este obturată, fie colmatată fie este anulat EGR prin montarea unei garnituri pline.

7 hours ago, Robertvictorthree said:

Am constatat ca masina merge mai bine dupa ce a fost lipit stutul dar tot simt ca nu e ok.Mai exact, in treptele 2 si 3 trage liniar, dar dupa 3000rpm in treptele superioare, are un lag, asa simt.

Din grafice rezultă că ăsta ar cam fi comportamentul, deci eu cred că presiunea este cauza

 

7 hours ago, Robertvictorthree said:

Banuiesc si ca ar fi o problema si cu avansul(prea mic) ca de la ultima schimbare a distributiei, nu a fost reglat avansul.(iar vcds ul meu nu vede canalele unde pot verifica avansul)-urmeaza ca saptamana viitoare sa verific avansul cu alt vcds.

Vezi că la PD nu se verifică avansul ca la motoarele VEP. Avansul îl reglează automat ECU, tu nu ai cum să-l modifici. Ceea ce se poate modifica la schimbarea distribuţiei la motoarele PD şi uneori poate necesita corecţii este unghiul de sincronizare (Synchro Angle sau Torsion Value) valoare pe care o poţi vedea în Measuring Blocks în grupul 004 ultima căsuţă. Fiind un EDC15 valoarea aia ar trebui să fie în jur de 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin și eu cu log-urile refăcute, poate acum se poate identifica motivul pentru care mașina smucește intre 2500-3200 rpm.

 

LOG-01-03-010-011.CSV LOG-1-003-010-011.CSV LOG-01-003-010-011.CSV LOG-01-004-013-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logurile pentru turbină, MAF, EGR sunt cam la fel ca cele de data trecută şi nu cred că este de aici. Synchro angle ok, injectoare ok. Vezi să nu fie pe partea de alimentare cu combustibil: pompa combustibil, pompa tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc mult pentru ajutor! 

Verific cu mecanicul, începând de la pompa de combustibil, că tot cu el am schimbat anul trecut pompa tandem...

Mai demult, cand puneam contactul, se auzea un sunet ca și cum se amorsează pompa... acum nu se mai aude...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • versus_rmd
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!