Jump to content

Duze spalator parbriz - probleme


wolfydRg
 Share

Postare recomandată

Salut,

Iarna aceasta a facut o "victima" si m-a lasat fara duza de la luneta.

Va atasez o poza cu ce a ramas. In acest moment daca vreau sa folosesc stergatorul din spate, in loc sa imi stropeasca luneta, stropeste parbrizul celui din spatele meu :)

Cum se schimba? Ce trebuie sa cumpar ?

Capture.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    10

  • Muale

    10

  • marius1982.11

    9

  • wolfydRg

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

se cumpara duza. Si capacul, daca nu-l mai ai.

inainte sa o montezi, trebuie sa scoti bucata de plastic care a ramas in interior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poti ajuta te rog cu un cod pentru ele ?

 

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

    Referitor la titlu, am fost in aceeasi situatie acuma jumatate de ora, fara gluma. Dintr-o data, duza stanga dadea un jet neuniform si foarte anemic, iar duza dreapta dadea jetul dorit in forma de perdea de roua, asta in conditiile in care am cheltuit 120 de lei per bucata acum 2 luni ( sunt cu incalzire si OEM ). Am incercat cu o seringa FARA ac, doar cu presiunea proprie sa dau un jet invers cu apa si otet. Operatiunea a fost fara rezultat.

   Ce a functionat a fost intr-adevar aerul comprimat provenit dintr-un compresor banal pe care il gasiti la sub 500 de lei (cred ca sunt si pe 300-350 ) si care are atatea alte intrebuintari. In prima instanta, cu duza data jos si tinuta in mana, am dozat aerul invers, dinspre partea vizibila a duzei spre cuplajul cu conducta de lichid de parbriz, dupa care invers. Dupa aceste 2 manevre, am montat duza inapoi, insa jetul nu avea inca forma de evantai, dar avea total alt debit.

   Am luat-o din nou jos, si am repetat cele 2 manevre, succesiv, aer prin fanta+aer prin cuplaj de vreo 6 ori, dar fara frica, cu pistolul pus exact de fanta si exact in cuplaj si cu compresorul incarcat la maxim ( ma opream cand pornea compresorul si incepeam din nou cand se oprea ). Spre final, duza scotea un frumos fluierat cand orientam aerul dispre cuplaj spre fanta ( zici ca eram pe stadion ), rezultatul fiind cel dorit, o duza perfect functionala.

   Deci folositi fara frica aerul comprimat, in cazul meu a functionat 100 %.

   Sper sa fie de folos experienta mai sus expusa.

 

Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa faca ''calcar'' ca sunt si incalzite dar si din cauza lichidului de parbriz mai ieftin ca sa zic asa...o sa faca iarasi in ceva timp daca acolo a oxidat duza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de 2 luni, nu cred ca deja a inceput depunerea de calcar, mai ales ca folosesc apa distilata tot anul in combinatie cu lichide concentrate destinate acestui scop. Lichidul de parbriz de iarna mi-l prepar singur din apa distilata 4 L si solutie de parbriz concentrata la -75 °C -> 1 L. Apa costa 5 lei si 1 L de solutie concentrata e 14 lei = 19 lei pt. 5 L. Nu cred ca e ieftin, dar rezista cu adevarat la sub -20 °C, nu cele din magazine care se lauda cu temperaturi de -35 grade C si daca le masori cu un refractometru, vei afla ca nu rezista nici macar la -15 °C. Ma gandesc sa scot rezervorul de apa si sa il curat, cu toate ca am sita la intrarea lichidului in rezervor. Vara la fel, sunt solutii concentrate de parbriz, eu personal folosesc produse cu dilutie de 100:1.

Depunere de calcar din apa distilata cu solutii concentrate de parbriz ? No way.

Problema este vasul murdar.

Modificat de zumik83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am desfacut vasul meu cand avea scurgeri.

nu cred sa fi fost desfacut alta data. are sita la gura si nu avea mizerie inauntru.

ce praf mai cade cre dca e tras de pompa dar cred ca e vb de particule mici, nu pietris.

apa dura si solutiile de parbriz pot duce la depuneri in duze (uneori si pe caroserie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de aia folosesc apa distilata + solutii concentrate tot anul. Eu sunt bucuros ca am gasit solutia cu aerul comprimat. Le fac sa fluiere si le montez inapoi pana data viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Nenciu Victor

Depuneri in duze am si eu ... Astazi am curatat vasul , care era pe margine plin de depuneri de la solutia de spalat parbrizul , depuneri verzuri - albastre , maine ma voi duce la o spalatorie auto unde au si compresor cu aer sa verific si furtunele daca sunt depuneri pe ele si in functie de cat de " curate " sunt , voi incerca metoda scrisa de un user aici cu Mr. Proper si mai citisem si ceva legat de Otet-ul Alb ( folosit in bucatarie ) dar mi se pare prea acid ... Si apoi sa vad daca functioneaza diuzele ... Azi cand am curatat vasul , am pus doar apa in vas si nu stropea , dar dadea sa tasneasca apa ... Inainte stropeau destul de bine ... Pana acum cateva zile , cand cea din stanga s-a infundat si am desfundat-o cu un bold , pana cand se mai indreapta un pic vremea sa pot curata bine instalatia toata !

Iar de furtunul ce vine prins in duza , se trage pur si simplu de el sau are vreo clema ceva ? 

Atasez o poza de referinta ( am la fel ) ! 

diuza-spalare-parbriz-volkswagen-golf-iv-oem-f1d0ef26b81280d6ff-0-0-0-0-0.jpg

Modificat de Nenciu Victor
...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca nu inteleg , tu vrei sa bagi presiune de aer pe furtune?Nu ai ce cauta cu asa ceva...alea nu cred ca se infunda vreodata doar pe undeva daca sunt fisurate iti pierde presiunea si dimineata dai la maneta in gol pana se amorseaza iar.In cel mai rau caz sare din imbinari sau coturi si atunci deja curge si presiunea nu mai exista.Duzele se infunda de obicei din cauza lichidului de parbriz de proasta calitate ori bagand apa.Tragi prin rotire de furtun si iese afara duza iar la montaj dai cu nitica vaselina pe stutul duzei si intra super usor...pe vremea golfului am bagat duzele peste noapte in otet si am rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
13 hours ago, Nenciu Victor said:

se trage pur si simplu de el sau are vreo clema ceva

doar atat - se trage de el - vezi ca e intarit si e posibil sa il spargi sau sa rupi duza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nenciu Victor

Mda ... nu am reusit nimic , am suflat si cu aer ... am desfundat si cu bold si degeaba ... Apa scoate dar foarte putina ... Pompa se aude ... Cand o duc sa ii fac schimbul de ulei si filtre rog mecanicul sa se uite ... imi e teama sa nu stric ceva ... Sa ii injectez cu o seringa otel prin diuse ? Ma gandesc ca poate se va desfunda ... Doar pana sa ii curat rezervorul au mers ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pompa sa faca presiune ,degeaba se aude daca nu face presiune .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai remontat ceva gresit...stii ca este o vorba daca nu este stricat nu repara.Cele doua furtunase care intra in pompa poate le ai inversat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!