Jump to content

Duze spalator parbriz - probleme


wolfydRg
 Share

Postare recomandată

Cel din stanga nu mai face jetul ca inainte. Banuiesc ca e partial infuntat din cauza mizeriei.

Cum se procedeaza pentru desfundare ? Pot introduce un ac si sa fac stanga dreapta in fanta? Nu stiu cum sa procedez pentru ca acolo vad ca e o fanta nu o gaura.

Pot scoate fortat acele capace care au fantele de la duze ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    10

  • Muale

    10

  • marius1982.11

    9

  • wolfydRg

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aceeasi problema o am si eu, doar ca e la stergatorul de la luneta.Inainte imi imprastia frumos pe toata suprafata lunetei, ca un evantai , acuma e doar un singur jet si mai gros.Sa fie de oare de la lichidele de spalat parbrize pe care le cumparam, adica sa aiba mizerii in ele si sa se infunde aceste orificii?Cam ce lichide de spalat ar fi bine sa luam din comert?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema la stergatorul de la luneta o am si eu.Arunca un singur jet.Imi ajunge lichidul si pe parbriz cand dau pe luneta.Exista vreun remediu la acesta problemuta?

Mentionez ca lichid de parbriz iau cam ce gasesc cind am nevoie.Tin cont doar de anotimp (nu stiu daca are vreo importanta acest lucru)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei diuzele de la stropitoare de desfunda invers de cum se infunda...adica se sufla cu aer din afara spre vas...daca vasul cu lichid este plin se recomanda sa se scoata un furtunas de la duza sau de pe traseu si dupa aceea se sufla cu jet de aer din exterior, prin locul pe unde iese apa, intermitent pana se desfunda, dupa care se monteaza la loc si se face proba cu apa...dupa ce s-au desfundat diuzele se regleaza cu un virf de ac directia jetului. si mai curatati si voi bidonasele de la stropitoare, ca se fac depuneri se la solutie. :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. O idee buna despre curatatul prin suflare.

Cat despre curatat bidon greu tare. As vrea sa-l curat dar nu pot. Am bidon de 5.5 L si nu reusesc de nicio culoare sa-l scot din locas din lipsa spatiului de manevrare. Cred ca ar trebui sa desfac vreo juma' de masina :beerchug: sa dau jos bidonoiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in acest caz cand schimbi si tu distributia ca sa impusti doi iepuri dupa ce desface mecanicul toata laterala aia unde se afla bidonul nu mai e chiar asa de greu sa il dai jos, si asa il si cureti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... destul de naspa, distributia trebuie sa o fac peste 3 ani sau 40k km.

Ca sa suflu trebui sa scot un furtunas de pe traseu pentru a nu face presiune in instalatie. Furtunas care duce ... duce ... exact la bidon!

Furtunul din duza iara e greu de scos ... ca ajung sa scot "capitonajul" de la capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca e indicat sa bagi acul pe duze, pt ca sunt f subtiri si nu numai ca le decalibrezi, dar le poti mari gaura si nu ma stropesc sub forma de jet "raspandit" cum fac din fabrica.

la stergatorul de la luneta ar fi bine sa verificati si traseul din usa haionului ca sa nu aveti furtunul scos. e o problema des intalnita la Golfuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am studiat problema si cred ca se preteaza suflarea cu aer comprimat fara prea mult efort.

Sub capota in dreptul duzelor , langa capitonaj capota sunt 2 protectii de plastic. Acestea se pot scoate si ies la iveala furtunasele si firele pentru incalzire care duc la duza. De acolo se pot scoate furtunasele si se pot sufla cu aer compirmat fara a crea presiune pe sistem. Simplu ca buna-ziua!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-as baga aer comprimat, sau cel putin nu la presiune mare. Sa-ti spun ce metoda am aplicat eu si-a mers. Am amestecat putin mr. propper, de fapt putin mai mult cu apa si spirt. Am bagat amestecul in 2 sticle de 2 litri pe care le-am trecut prin sistem, adica am sprituit parbrizul si luneta. Acum merg perfect toate duzele, insa cea de pe spate are un jet intr-o singura directie. Poate asa e normal :)

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ... daca ai un singur jet mai gros .. insemna ca duza ta si-a largit gaura .. din cauza ca a fost folosita intens ...

poate o solutie e sa o schimbi ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai un singur jet e posibil sa fi prins ceva mizerie. Eu cand am scos capacul de plastic neavand aer comprimat am suflat empiric cu gura. Inainte aveam un jet gros pe stanga. Dupa ce an sufat cu gura a revenit jetul perdea pe stanga si sa ingorsat pe dreapta. Banuiesc ca e o bucatica de mizerie care se plimba in duza. Daca nu o rezolv o sa cumpar una noua. Asta e ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimele doua raspunsuri erau pentru mine ? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... era pentru catalin159 si pentru toti care nu stiu cum se poate deconecta duza de sistem (ca nici eu nu stiam) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

solutia simpla....o duza noua....costa 20 ron....simplu, nu? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... ooo ... doar atat ? ... banuiesc ca e cea fara incalzire :) ... oricum acum vad ca a inceput sa-si recapete perdeaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rectific, duza costa doar 15 ron. de la volksparts

Eu n-as baga aer comprimat, sau cel putin nu la presiune mare. Sa-ti spun ce metoda am aplicat eu si-a mers. Am amestecat putin mr. propper, de fapt putin mai mult cu apa si spirt. Am bagat amestecul in 2 sticle de 2 litri pe care le-am trecut prin sistem, adica am sprituit parbrizul si luneta. Acum merg perfect toate duzele, insa cea de pe spate are un jet intr-o singura directie. Poate asa e normal :P

pe spate normal jetul trebuie sa fie pe o singura directie, vertical. dar datorita mizeriei se intampla ca teava prin care vine apa sa se sudeze de teava concentrica cu ea si atunci se ajunge k jetul sa se plimbe cu stergatorul. nu asta ar fi prob cea mai mare darcand se intampla asta inseamna ca teava prin care trece apa s-a rupt si o parte din apa ajunge in hayon, de preferinta pe niste sw electrice :P

Modificat de warum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci e bine. La mine inca nu se plimba odata cu stergatorul :). Inseamna ca merge perfect. Mi-a mai confirmat-o si iepurasul cu baston si joben :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

la mine merge odata cu stergatorul si e mult mai misto ca nu mai scoate zgomote ciudate cum ca ar freca pe sticla uscata, stropeste exact inaintea lamelei, asa ar fi trebuit gandit din fabricatie :)

nu mi se pare cum ca ar curge pe undeva lichidul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar sa vezi cand curge apa prin spate pe acolo si se duc toate sw ce misto este! ;)

are so o garnitura la ansamblul de stergator care cedeaza in timp si abia atunci o sa curga apa. mai ai putina rabdare :)

la mine merge odata cu stergatorul si e mult mai misto ca nu mai scoate zgomote ciudate cum ca ar freca pe sticla uscata, stropeste exact inaintea lamelei, asa ar fi trebuit gandit din fabricatie :)

nu mi se pare cum ca ar curge pe undeva lichidul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci zi-mi si mie ce trebuie schimbat pana nu se agraveaza si o fi si mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

pe ale mele le-am gasit lipite cu Poxipol :) , daca poate cineva sa ma ajute sa-mi spuna cum sunt ele bune, si daca stie cineva unde gasesc si la ce pret?

daca aveti o poza cu ele bune ar fi si mai bine!

hpim2246av0.th.jpg, hpim2248vl4.th.jpg, hpim2249hd6.th.jpg, asa arata a mea care am dat-o jos de pe masina, cred ca are ceva rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur le poti lua de la volksman de aici de pe forum (are topic dedicat aici).

Vezi ca au un cod pe ele, da-i codul (nu cred ca trebuie si VIN-ul masinii) si el iti zice pretul/durata de livrare.

Spor!

Modificat de anorganix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se par ok ale tale. Partea tesita intra in buza de la capota iar in spate clipsurile, intra la fel, in buza de la capota. Sunt ok, nu e nimic rupt la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci mai trebuie ceva la ele, ca spatiul in care intra ele e mult mai mare in lungime, in latime e ok! in poza de mai jos este incercuita o zona unde cred eu ca a mai fost ceva si este rupt!hpim224611fz1.th.jpg

Modificat de smurff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!