Jump to content

Filtru De Particule


dok
 Share

Postare recomandată

oare ? verifica cu VCDS-ul cand a facut ultima regenerare - imi pare ca o face cam des.... la mine, Euro 5, mers 80-90% urban, cam la 1000 km....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific. Si mie mi se pare cam des...masina are 7000km. Pe de alta parte daca e sa fie problema ceva in 4 ani de garantie pica si mama filtrului 

Mai degraba cred ca softul e responsabil pentru regenerarile astea dese.

 

Multumesc de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorina OMV Motion Diesel aveam regenerari in Bucuresti la 450-550Km, cu OMV Maxx Motion Diesel am urcat la ~750Km, iar in exterior la peste 1.000Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat numai motorina "daia scumpa" de la rompetrol si petrom

 

O sa incerc si max motion de curiozitate

 

O sa ma uit azi, numai sa mearga interfata ca e model mai vechi (are vreo 3 ani)

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrerfata mea nu vede 5f. Aveti idee ce versiune merge la modelele 2014?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cea originala.

Discutiile legate de interfete clona sunt interzise de regulament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Am un Passat din 2008 BMP cu filtru de particule si am observat ca la rece scoate un miros foarte urat, de-a dreptul intepator pe la esapament. In rest fum nu scoate deloc, toba e fara gram de negreala pe ea si nu are niciun bec aprins in bord. Ati mai avut careva dintre voi problema asta? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e normal.La mine la fel miroase si nu am vazut martorul aprins intre 180-260 mii km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • 3 months later...

salut

 

la golf 5 de cand a aparut DPF la motoarele 1.9?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine este acel miros urat si intepator,nu am idee de la ce este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. De cand s-a montat de ex. cod motor BLS.

2. Motorina nearsa corspunzator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare la toti colegi , o intrebare in legatura cu filtrul de particule la masina din semnatura ,cod motor CBDB 140 cp CR , cum aflu cat de incarcat este filtrul ? pana acuma nu am avut niciodata acel martor de la dpf aprins si masina are 189.000 km reali :) ,vreau sa stiu pentru linistea mea , am citit pe un forum afara ca in  Mesuring block canalul 108 ,am intrar acolo si nu inteleg nimic :) in prima casuta am 112 milliliters , in a doua 7.2 dar nu stiu ce  ? si in ultima  9 iar nu stiu ce :) ,rog pe cineva care se pricepe sa ma lamureasca ,si daca se poate, spune procedura de regenerare fortata vcds pentru acest motor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

regenerarea fortata nu este benefica pt piese, deci nu te baga la ea daca nu e nevoie.

ai 112 ml de cenusa de ulei in Dpf. aceasta cenusa nu se arde la regenerare. la un anumit volum vor trebui luate masuri, dar inca nu e cazul

probabil una din cele 2 valori este cantitatea de cenusa de motorina in grame. pana la 40 de grame nu o sa ceara regenerare fortata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

ma puteti ajuta cu o informatie, am gasit in germania un golf 4 din 04.2002 cu filtru de particole (dpf) in anunt scrie ca este euro3, la rar poate sa iasa euro 4. din cate am citit golful 4 nu ar avea filtru de particole.stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se montau ca accesoriu, pentru a putea sa se plimbe prin centrul oraselor. Dar nu le faceau Euro 4. Daca e E3, asa va iesi si la RAR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si filtrul asta se poate schimba sau anula, la noi se gaseste de cumparat, ai o parere daca ii scump, merita.stima

Modificat de capu14rox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu prea multe despre asa ceva, solutii insa se gasesc intotdeauna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si filtrul asta se poate schimba sau anula, la noi se gaseste de cumparat, ai o parere daca ii scump, merita.stima

 

Pt inlocuit, cel putin la golf 6 e vro 2000E.

Se poate anula, insa trebuie sa gasesti pe cineva priceput sa il anuleze atat fizic cat si din ECU, corect. Noxele o sa iasa putin mai mari, dar in aceeleasi limite euro care le are masina, pt ca reducerea noxelor nu se face numai din DPF.

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In locul DPF-ului trebuie pus catalizator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dpf.ul nu are nicio treaba cu noxele. Si nici catalizatorul.

La diesel se masoara doar opacitatea fumului. si fara Dpf iese peste limita de O.3-0.5 pe care o are masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine pierde: cei care nu au avut trecut DPF-ul in CIV dar au tinut mortis sa fie trecut pentru reducerea taxei sau cei napasatori ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Imi puteti spune va rog ce semnifica grupul 73 de pe Engine?

 

post-136115-0-51680800-1437939810_thumb.

 

A doua casuta sunt cumva km parcursi de la ultima regenerare??

Dar celelalte doua?

 

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

073 de la ultima regenerare 1- litri consumati,2-km parcursi ,3- timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspunsul promt. As mai avea o nelamurire,  daca se poate:

Unde pot vedea numarul regenerarilor cu succes sau esuate avute?? sau daca ultima regenerare a fost facuta cu succes?

 

Stiu ca pe canalul 

70, casuta 3 = numarul total al regenerarilor sau numarul regenerarilor esuate

70, casuta 4 = numarul regenerarilor cu succes

 

dar la mine este 0 la ambele. Gresesc undeva, sau „counter-ul„ acesta se reseteaza??

 

post-136115-0-43573900-1437943288_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!