Jump to content

Filtru De Particule


dok
 Share

Postare recomandată

Refa printscreen-urile cu o interfata serioasa. Asta te baga mai tare in ceata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apoi alta nu-i de unde :D dar ma gandeam ca aceste canale sunt standard dupa cilindree si tehnologia motorului. adica PD de 1.9 de exemplu in cazul meu

 

Multumesc oricum pt. restul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si eu de curios in manualul masinii mele si vad ca scrie ca regenerarea sa se faca in 4 sau a 5 a, dar pe aici pe topic scrie tot de a 3 sau a 4 a.

E tradus gresit? Ca daca ma duc cu 5 a cu 2000 si cevaa am peste 100

post-136115-0-53091000-1438365061_thumb.

Am pus si o poza.

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e gresit, e o recomandare generala pentru fericitii cu autostrada.

pentru a putea sa faci regenerare, foloseati o treapta mai mica si o turatie medie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mie a 4 si 5 a, mi se par trepte mari, de aia am si intrebat daca nu e tradus gresit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca regenerarea sa fie ajutată trebuie ca motorul sa aibă o sarcină cât de cât semnificativă. Dacă folosiţi treapta a 3-a e aproape ca și cum ați fi la ralanti cu un motor mediu.

Din acest motiv se spune de treaptă superioară și viteză de drum interurban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, am inteles. Pai eu as face niste experimente oricum si cu a 3 a si cu a 4 a si cu a 5 a dar nu stiu pe ce canal sa verific daca s-a efectuat cu success ultima regenerare sau cate regenerari s-au efectuat panna acum, fie ele cu ssucces saau esuate.

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul experiment l-am facut. Mersi in vit. a 4 a cu 2100 rpm timp de 15 minute. Pe canalul de incarcare temporara a DPF, adica canalul 68 - prima casuta, procentul de 13,4 % a scazut la 0, plus ca si pe 73 valorile se potrivesc pt. distanta pe care am rulat-o cand s-a facut regenerare. Deci si-a facut regenerare (imi pare rau ca nu mi-a venit in cap sa pun si vag comul in timpul acesta).

 

Revin cu rezultate-le si pt. viteza a 5 a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti recomanda o persoana/ service care se ocupa de curatarea DPF-ului?

Am un passatB6/2010, 1.6tdi(77kW) ,CAYC ,170k km la bord.. undeva prin decembrie anul trecut s-a aprins martorul de filtru si la vreo cateva saptamani a aparut eroarea cu check engine (martor arc + martor motor in bord)motorul nu mai trage etc ... la momentul respectiv am fost pe undeva prin bucurestri si mi-a facut o regenerare fortata a filtrului cu vag-com totul ok pana luna trecuta unde a inceput iar sa apara/dispara martorul ptr filtru de particule (teava de esapament) ... acum a aparut iar eroarea cu check engine ... nu reusesc sa mai dau de persoana la care am fost anul trecut si as  vrea daca se poate pe undeva prin ploiesti (stau in sinaia) ... sau daca nu bucuresti.

nu prea le am cu mecanica/auto ... dar din ce am citit pana acum legat de DPF variantele ar fi

-incercare curatare/regenerare fortata ... cum am facut si prima data

-demontare si curatare chimica a filtrului (ceva impresii despre http://www.filtru-particule.ro/?)

-in ultima instanta inlocuire DPF

Nu ma dau banii afara din casa ... deci inclin pe variantele mai ieftine gen curatare decat schimb filtru si as ocoli service-urile "mari" VW in prima instanta ... ceva recomandari de service-uri sau persoane care se ocupa de asa ceva in zona Ploiesti-Bucuresti sunt binevenite (aici sau pe PM).

Multumesc

Modificat de toscapaul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in aria de prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare detin un Passat CC 2.0tdi 170cp dsg. In ultima vreme am parte de regenerari dese, motorul sta turat la 1000 ture. Regenerarile au loc cam la 150-200km . Ultimele 2 regenarari au avut loc la scurt timp dupa ce masina a mers afara din localitate, mers 2800 ture, treapta a5a sustinut. Ultimele 2Regenerari au durat foarte putin , in 3-4 km pana sa ies din oras, s.au oprit. Acum intentionez sa merg la un service sa puna testeru pt verificare. Puteti da cateva sugestii la ce sa ma uit? Este pe "duca" dpf? M.am gandit ca poate este vreun senzor defect pt ca ultimele 2 regenerari au fost scurte si dupa ce masina iesise din oras. Astept pareri . Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti

Am si eu un prieten, vreau sa-l ajut si nu stiu cum.

Passat 3B6, 2.0tdi, 100kW, 2005.

Eroare rezervor aditiv ptr filtru de particule gol.

Citesc de vreo 2 zile pe forum si nu m-am lămurit. :(

Ce tip de aditiv îmi trebuie, de unde sa il iau si cum alimentez.

Mentionez ca sub roata de rezerva are doua stuturi care banuiesc ca sunt de la rezervorul de aditiv.

Unde pot vedea nivelul pe vcds?

Ce tip de senzor o fi având?

Cam multe întrebări, stiu, dar l-am ajutat sa-si cumpere masina si acum trebuie sa o rezolv ptr rar inscriere si mie teama.

Va multumesc anticipat.

Vali

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă pe youtube "refil ad Blue Passat" acolo am văzut cum se face alimentarea cu ad blue

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, merge cu adblue.

 

in teorie trebuie un aparat care ajuta la umplere - merge si fara.

 

in blocurile de masura vezi cum sta cu filtrul - daca nu a completat pana acum, clar nu are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Citeste aici. Ureea asta care se pune stiu ca este ieftina.

NU se pune uree, ci adblue si nu e deloc ieftin, vreo 100 lei litrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a mai ieftinit... gasesti destul de ieftin, in ziua de azi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gresit si eu, nu se pune adblue ci SATACEN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este - dar am pe cineva care a bagat adblue in el..... sa vedem ce se intampla in timp - posibil sa se colmateze cat de curand filtrul, avand in vedere ca sunt lucruri total diferite

 

la B5.5 - 2.0Tdi - merge cu Satacen - care este dozat de ECU in cantitate mica, pentru a curata DPF-ul.... B6 - cele care au rezervor pt aditiv - cu adblue - care se injecteaza in esapament, pentru reducerea noxelor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ptr răspunsuri, sa inteleg ca doar la reprezentanta se poate face aceasta completare cu aditiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pune Adblue. Aditivul se injecteaza in rezervor si ureea nu se impaca bine cu motorina.

Te duci oriunde si cumperi aditiv pentru filtru de particule original, dupa seria de sasiu.

Este in jur de 300 lei/ litru

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum alimentez? Se spune ca e rezervorul sub presiune, ca are 2 stuturi-racorduri, nu stiu cum sa fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai bine merhi la reprezentanta sau la un service care are aparatura necesara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sanatate din nou,

Am reusit sa demontez rezervorul de aditiv, am verificat nivelul desfacand senzorul de nivel, mai are cca 0,3l, am comandat pe net, imi vine mâine.

E f usor de demontat si inlocuit, nu e subpresiune sau vacuum, e normal.

Ai nevoie doar de manusi caci ataca pielea ca un diluant..

Sper sa ajute pe colegii ce sunt in situatia mea. Eu am intrebat si la reprezentanta si nu stiau decat de AdBlue.

post-38711-0-14219400-1443453791_thumb.j

post-38711-0-71242200-1443453842_thumb.j

Maine il montez si vedem cum face regenerarea.

Sănătate multa tuturor.

Modificat de valysor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor,,,am si eu o problema care ma enerveaza la maxim...la masina din semnatura imi ramane motorul turat la 1000 rot..azi de vro 3 ori s-a intamplat sa faca iara....am ajuns cu ea acasa am lasato 30 de minute cu motorul pornit,si degeaba,nu a scazut deloc turatia,,,nu am aprins in bord niciun fel de martor,nimic,masina merge ff bine,,,e posibil sa fie de la filtru de particule?totusi nu merg subturat cu ea,scjimb numai la 3000 de ture,ultimi 700 de km iam facut aproape numai in afara,nu inteleg dc mereu se tureaza singura...pe tester nu am puso momentan.cat dureaza acel ciclu de regenerare daca ar fi de la filtru??rog un coleg mai priceput sa ma ajute cu o informatie....sanatate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!