Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

nu cred ca va disparea acel zgomot de care zici tu pentru ca nuv ine de la volant. vine din cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.a reusit cineva sa repare clikul cand schimba din a 3 in a 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ai observat cumva, zgomotul era prezent si inainte de schimbarea uleiului? sau a aparut dupa schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am schimbat hub de ambreiaj si nu mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.era prezent si inainte sa schimb uleiul.

Salut.cat a costat hubul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai schimbat hub ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1900 lei schimbat la un service in curte la IOR2.(Florin)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa oferi mai multe detalii te rog? Eventual ceva date de contacte ale mecanicului ce a lucrat la masina. Esti multumit de lucrare? Altceva ai mai schimbat la cutie? Cati km are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si volant 145000km reali are 1 an de cand am schimbat totul ok pana acum,service ul nu stiu daca am voie pe forum sa nu se considere reclama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Hub-ul l-ai schimbat doar pentru zgomotul (clanc-ul celebru) din 3 in 2, sau se agravase? In banii astia ai schimbat si uleiul? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

troncanea la trecerea prin PRNDS plus din 3 2.nu este inclus uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Atunci cand treceti cu levierul din N in D este normal sa simti cum se "incordeaza"?

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine cand trece din 3 in 2...face un clank...pronuntat sau mai putin pronuntat...dar nu face mereu...face in special cand este motorul rece.

Motan si la mine se simte la fel cand mut levierul dintr-o treapta in alta.

Mi-am facut si eu griji de acel clank dar masina se comporta cum trebuie schimba cum trebuie...nu vad ce ar putea sa fie in neregula.

Va salut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda.. So this just happened: am facut ieri schimb de masini cu fratele meu si dupa vreo 3-4h ma suna si ma intreaba daca i-am dat masina ca e stricata. WTF? Cica nu intra in viteza. Initial am zis ca are chef de glume proaste. Am iesit azi cu masina si nu s-a manifestat deloc problema. Seara insa in parcare la mall bag in R sa parchez si canci, masina sta pe loc. Am parcat pana la urma cu fata intr-un alt loc si am sperat sa pot sa ies cu ea cand termin ce am de facut. Plec dupa 2h si totul e OK, nu tu erori, nimic. Ajung acasa, dau s-o bag cu spatele-n garaj si apare cheia + CEL (vezi video) si masina nu se misca. Opresc motorul si pornesc, CEL prezent, masina intra in R si se misca. Parchez in garaj si o opresc iar, pornesc motorul cu ea in P si se aud zgomote pe sub masina de parca ar incerca sa cupleze (era in P). Nebunie! Maine sta pe dreapta si luni merg cu ea la reprezentanta pt testari.


Imi face mechatronicul cu mana?  :)


 


In video in D merge, in R se tureaza pe loc.



 


Masina merge/trage cum trebuie (e pe setarea stock), cutia schimba OK (cand merge).


Poate sa fie altceva decat mechatronicul? Sau m-a lovit norocul din plin? :)


Modificat de Edy E
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sesizat un zgomot ciudat cand merg pe piatra cubica sau pietris...stanga fata...o "bataie" fina...am fost cu masina la service si toata articulatia este ok :| oare ce sa fie ? Se mai plangea un coleg de problema asta si zicea ca e legat de cutie

Modificat de ciky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Salutare la toti, sa va spun si eu ce mi sa intamplat ieri cu Passatul meu, 2010 DSG, Mergand pe autostrada in Ungaria, odata mi am dat seama ca turatia motorului sa marit de la 2500 pana la 4000 pt. o clipa. Dupa aprox. 2 minute mi a venit un mesaj in legatura cu frana de mana : Parkbremse (pe bord aparea semnul franei de mana, si dupa aia mi am dat semama ca masina nu mai era in D, de fapt comutatorul era, dar de pe display, disparuse D, dupa aia am pus in N, nici N.ul nu mai era vizibil, daca am dat acceleratia in D, motorul tura si mergea practic gol. Am tras la dreapta, am oprit motorul, si dupa ce am pornit totul mergea perfect inca cativa kilometri, dupa aia iar a facut de doua ori, tot asa, si tot asa repornit, in al treilea caz a aparut si semnul motorului. Mai aveam 700 km in fata mea pana acasa, nu am avut curajul sa fac drumul mai departe, am mers la un cunoscut in apropiere, cu el la un mecanic la 15 km distanta, el a sters pana in urma semnul motorului, dar ma sfatuit sa nu incerc sa merg cu masina cele 700 km. De la test la el a iesit, ca este o anumita nesincronizare intre partea electronica si mecanica a cutiei... el ma sfatuit ma departe servisul de la Porsche M5 Budapesta.. a avut cineva asa ceva?? Oare e de vina cutia?? Va multumesc anticipat,   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intreaga poveste din care lipseste esentialul.....eroarea stocata.Posteaz-o daca o ai sau mai apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o mai stiu exact, este ceea ce am retinut, ca este o anumita nesincronizare intre partea electronica si mecanica a cutiei, asa a zis el. Eroarea era in legatura cu frana de mana /parkbremse/ . Acum nu mai apare ca eu sunt acasa si masina a ramas in Ungaria. Dupa simptome ce am scris mai sus sper sa fiu lamurit, de aceea am postat ~povestea~  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o octavia 2.0 tdi dsg. Acum 6 luni am schimbat volantul,intrucat batea.Tot in perioada aceea am facut si revizia la dsg(uleiul+filtru). Acum am o alta problema. La rece sta mai mult pana schimba prima treapta si bruscheaza dupa ce o da pe a 2-a iar cand isi da din 3-2 sau din 4-3 (uneori mi se pare si din 5 in 4) face un zgomot. S mai e un zgomot ciudat cand accelerez iau piciorul de pe acceleratie si accelerez iar. Masina are 220k km.

Ati putea sa-mi recomandati si mie un service in Bucuresti unde sa ma duc sa vada exact despre ce e vorba?

Multumesc, o seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hnx6310...aceleasi simptome le are si Passat-ul meu sa stii..B7 2012 2.0 140 cai DSG 2 160k km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu ea la Florin la service si mi s-a spus ca e din cauza ca ambreiajele au o uzura, dar nu e cazul sa le schimb acum!

Modificat de Hnx6310
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HNX unde ai schimbat volantul? La noi in Pitesti? Da semne si al meu... a inceput sa zguduie destul de rau la pornire si la opreire. Bate f putin la rece si tot zgomot prezent din 3 si 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mi-a zis si mie un mecanic...ca ar fi ambreiajele uzate dar nu e panica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am facut prostia sa-l schimb la Euro Techno Group

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!